CAN ALZINA 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dj. ago. 04, 2011 10:59 pm

Yo fui a ver Can MAcià también. Es muy bonito el sitio, aunque al final nos decidimos por Ca n'Alzina porque pasas la noche de bodas en el mismo sitio de la celebración y porque la ceremonia civil es real. La verdad es que en la lista de precios de este año tampoco concretan lo que vale cada plato, únicamente pone el precio en general de los menús standard.
La barra libre es de 4.80 por persona cada hora. Pero piensa que esto son precios 2011 y además sin IVA.
Imatge
Avatar de l’usuari
ClaudiaMiki
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: promisa1 » dv. ago. 05, 2011 10:23 am

si, ese es el precio 2011, y si es sin Iva.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: mariaijuan » dt. ago. 09, 2011 2:39 pm

Ei us heu fixat que a la pàgina de can alzina posa com una espècie de oferta radical de tot inclòs fins al març del 2012? Què deu volguer dir? Jo em caso al març del 2012 però no sé a què es refereix això.

Sabeu algo? Als que us caseu en aquella època us han dit algo respecte a ofertes?
mariaijuan
 
Entrades: 47
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 9:14 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: kasia25 » dc. ago. 10, 2011 11:08 am

deuen tenir dates lliures al Març i per captar nous clients treuen aquestes ofertes, ho fan cada any!!! de totes maneres demana com a minim 2 hores de barra lliure gratis, t'estàs casant en temporada baixa! ;) negocia, és un rollo, però si no et prenen el pèl!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dt. ago. 16, 2011 8:17 pm

Hola noies!
Em dic Claudi, el diumenge vaig estar a Ca n'alzina i m'he enamorat!!! ::love:: El què passa és que llegint foros m'estic començant a ratllar i no sé que fer! :star:: M'agradaria casar-me el 27 de juny que és un dimecres, llavors hauria de ser un casament de dia... però crec que ens torrarem a la cerimònia!!! :-/ I el tema dels preus em té preocupada... Creieu que amb la decoració que ve inclosa no n'hi haurà prou??? I els 200 € de l'alcalde no estan inclosos???
Perdoneu que avassalli tant, però és un dia tan important!!!
Per cert, enhorabona a totes i gràcies per estar aquí per compartir els nostres neguits!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dt. ago. 16, 2011 9:28 pm

klausus78 ha escrit:Hola noies!
Em dic Claudi, el diumenge vaig estar a Ca n'alzina i m'he enamorat!!! ::love:: El què passa és que llegint foros m'estic començant a ratllar i no sé que fer! :star:: M'agradaria casar-me el 27 de juny que és un dimecres, llavors hauria de ser un casament de dia... però crec que ens torrarem a la cerimònia!!! :-/ I el tema dels preus em té preocupada... Creieu que amb la decoració que ve inclosa no n'hi haurà prou??? I els 200 € de l'alcalde no estan inclosos???
Perdoneu que avassalli tant, però és un dia tan important!!!
Per cert, enhorabona a totes i gràcies per estar aquí per compartir els nostres neguits!!!



Eii Felicitats pel teu casament! Nosaltres ens casem a ca n'alzina el 7 de setembre i si vols et diem els punts positius que ens va fer que ens decidissim per aquest lloc:
-casament civil amb validesa legal
-nit de noces al mateix lloc inclosa al preu
-espai ampli per a cada secció (cerimònia, aperitiu, banquet, ball)
-disseny de les instal·lacions
-cuina pròpia, no catering
-aparcament per a molts cotxes
-vistes que enamoren
-cases rurals a prop per donar la possibilitat als convidats de dormir per la zona.
-etc
Nosaltres ens casem per la tarda-nit, així que amb el problema del sol no et podem ajudar molt :S
Jo tampoc vull una decoració massa recargada, no m'agraden les típiques fundes mab llaç a les cadires ni res d'això, així que amb el que entra al preu ja en tenim prou o com a molt alguna tonteria més, però poca cosa. Els hi vem preguntar si es podia portar per part dels nuvis decoració externa i ens van dir que no hi havia cap problema.
El tema dels preus en tots els llocs et trobaràs amb condicions similars, axí que has de valorar quines coses t'agraden més d'un lloc i quines dels altres. És qüestió de trobar l'espai que més s'ajusti a les vostres preferències, però segur que si escolleixes ca n'alzina acabaràs molt contenta, ja que tothom ho corrobora.
Espero que t'hagi ajudat una miqueta.
Un petonàs
Imatge
Avatar de l’usuari
ClaudiaMiki
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dc. ago. 17, 2011 4:50 pm

Moltes gràcies per respondre tan aviat!! La veritat és que m'encanta el lloc i quan hi vam estar vaig sentir que era allà on em casaria, però llegint el foro he vist coses que no m'agraden... com el tema de la transparència dels preus. En Lluís em va semblar molt maco i em va semblar que ens ho explicaven tot, però veig que la gent que ho ha fet diu que després s'han endut alguna sorpresa com el fet de pagar 200 € a l'alcalde o que lo que entra és pobre. Lo de les pomes algú sap si entra???
Per cert, m'agradaria si algú em pot dir si creu que una celebració a l'aire lliure a finals de juny al migdia farà massa calor!
Gràcies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dc. ago. 17, 2011 4:53 pm

Perdoneu, també m'agradaria saber com es pot contactar amb alguna usuària, ja que la kel és de Vilassar de Mar (s'ha casat al 2011) i jo sóc de Mataró i m'agradaria saber què van dir els seus convidats de fer-ho allà i com va resoldre el tema del transport i la beguda!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dc. ago. 17, 2011 5:12 pm

klausus78 ha escrit:Moltes gràcies per respondre tan aviat!! La veritat és que m'encanta el lloc i quan hi vam estar vaig sentir que era allà on em casaria, però llegint el foro he vist coses que no m'agraden... com el tema de la transparència dels preus. En Lluís em va semblar molt maco i em va semblar que ens ho explicaven tot, però veig que la gent que ho ha fet diu que després s'han endut alguna sorpresa com el fet de pagar 200 € a l'alcalde o que lo que entra és pobre. Lo de les pomes algú sap si entra???
Per cert, m'agradaria si algú em pot dir si creu que una celebració a l'aire lliure a finals de juny al migdia farà massa calor!
Gràcies!


Hola!
Les pomes no entren i si no m'equivoco crec que valen 180€ o això és el que he llegit en altres comentaris. Sorpreses et trobaràs en tots els llocs, quan vegis el preu de la cerimònia civil en altres restaurants tampoc entrarà la propina de l'alcalde, ja veuràs, perquè ens ha passat a nosaltres en la resta de restaurants que hem vist.

Doncs, al juny caloreta en farà però si és com aquest any que no s'aixecat l'estiu fins l'agost no crec que hi hagi problema.

Un besito!
Imatge
Avatar de l’usuari
ClaudiaMiki
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: kasia25 » dc. ago. 17, 2011 10:55 pm

A veure, la cerimonia aquest any eren 820 euros, i entra de decoració el muntatge de cadires, els gerros de la taula, la catifa de coco ( és opcional, nosaltres no la vam posar), les flors de les cadires dels nuvis i els 4 pètals que es posen a sota les cadires dels nuvis. Tot lo altre és extra, nosaltres d'extra vam posar la catifa de pètals al passadis i una flor a les cadires de les puntes que donaven al passadís.
Per l'alcalde són 200 euros.
La cortina de pomes no entra, són 180 euros!!! si, si, una burrada!!! nosaltres vam passar de pagar 180 euros per 4 pomes i unes cordes, pensa que les vistes de la terrassa són espectaculars i cap convidat ho trobarà a faltar! ;)
Contactar amb la Kel, envia-li un privat des del foro, la icona MP, estarà encantada en ajudar-te! ;)
I per qualsevol dubte aqui estem!!!
Ah!!! i el Lluis és encantador, però nosaltres nomès el vam veure quan ens va ensenyar el restaurant i fins el dia de la boda nunca más se supo!!! pensa que els tractes per desgràcia no els fareu amb ell.
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: kasia25 » dc. ago. 17, 2011 10:56 pm

Ah, i per la calor, és arriscat fer migdia al Juny, nosaltres ens hem casat a finals de juny a les 18:oo de la tarda i ens va fer bastanta calor, suportable pk ens va fer vent, que sinó...
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dj. ago. 18, 2011 10:29 am

Hola noies!!!
M'esteu ajudant moltíssim. Segueixo amb les preguntes... jajajaja! Sóc un plom!
Com està el tema del timing? Et donen pressa per fer les coses o si tens tot el dia per tu et deixen fer al ritme que vulguis...? És veritat que quan no has donat la paga i señal tot són facilitats i després és quan et posen les pegues? He llegit força coses que no m'agraden, però veig que tot i això la gent està encantada!!! :-/
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dj. ago. 18, 2011 10:31 am

Per cert, les noies que us caseu l'any que ve, com ho porteu??? Expliqueu, expliqueu, que així ens feu entrar més ganes!!! :-))
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: kasia25 » dj. ago. 18, 2011 11:02 pm

Tranquila!!! no et fas pesada!!! encantada d'ajudar!!! ;)
Em sap greu confirmar-te que si, que un cop dónes la paga i senyal ja et tenen lligat, per tant, intenta negociar tot el que puguis abans de fer-la ( si és que no l'has fet!! ).
A veure, et seré molt sincera, del dia del meu casament tinc molt bon record i tot va sortir perfecte ( el timing el porten ells, i la sensació que tens aquell dia és que van molt ràpid, però és normal, pensa que aquell dia passa volant!!!) però del temps que va des de que fas el tast fins que tanqueu el preu guardo molt mal record, molts mals de caps i emprenyades per una falta de professionalitat per part del Bernat, que si no el coneixes ja el coneixeràs, un impresentable!!! negocia els preus que li dóna la gana amb qui li dóna la gana, amb lo fàcil que seria fer un llistat amb els preus!!!! doncs no, això no ho fan... :(
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » ds. ago. 20, 2011 9:00 am

kasia25 ha escrit:Tranquila!!! no et fas pesada!!! encantada d'ajudar!!! ;)
Em sap greu confirmar-te que si, que un cop dónes la paga i senyal ja et tenen lligat, per tant, intenta negociar tot el que puguis abans de fer-la ( si és que no l'has fet!! ).
A veure, et seré molt sincera, del dia del meu casament tinc molt bon record i tot va sortir perfecte ( el timing el porten ells, i la sensació que tens aquell dia és que van molt ràpid, però és normal, pensa que aquell dia passa volant!!!) però del temps que va des de que fas el tast fins que tanqueu el preu guardo molt mal record, molts mals de caps i emprenyades per una falta de professionalitat per part del Bernat, que si no el coneixes ja el coneixeràs, un impresentable!!! negocia els preus que li dóna la gana amb qui li dóna la gana, amb lo fàcil que seria fer un llistat amb els preus!!!! doncs no, això no ho fan... :(


Encara no he fet la paga i senyal. De moment estem mirant llocs!!! Llavors voldria saber amb qui penses que ho haig de "negociar" (lluís, ariadna o bernat???). I també si en el moment de fer la paga i senyal si els hi haig de demanar que m'ho donin per escrit!! Què creus que hauria de deixar ben clar? I qui és el Bernat?
Gràcies de nou!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: kasia25 » dg. ago. 21, 2011 9:38 am

Les parelles d'aquest any que ho tenien negociat abans de fer la paga i senyal va ser amb el Lluís i els hi enviaven un e-mail amb les condicions!!! ;) nosaltres vam ser confiats i va ser una tortura intentar treure alguna cosa!!!!
El Bernat... el gran desconegut fins que es toca el tema calers!!! doncs és qui decideix els preus, tot ha de passar per ell!!! ara no em demanis ben bé quin és el seu càrrec perquè no el sé, però és la persona més desagrdable amb qui tractaràs!!! ànims!!!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dg. ago. 21, 2011 10:31 am

Està bé això de que t'ho donin per escrit, però què hi posen? Per exemple: en lluís ens va explicar que el DJ el pagues i és fins l'hora que vulguis... però he llegit que arribat el moment et fan pagar l'hora de més. Això m'ho pot posar per escrit?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: kasia25 » dg. ago. 21, 2011 5:36 pm

jajajajajjaa! el tema DJ... a veure, el dj el pots allargar tot elq ue vulguis... i tant!!! la tarifa d'una hora extra + el tan per cent de la barra lliure pel total de convidats!!! en resum, si vols allargar dj has d'allargar també la barra lliure si o si!!!
Ni idea de com ho fan el paper, però sigui com sigui et respectaran els acords, epr això no pateixis! ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dl. ago. 22, 2011 9:42 am

No m'he explicat bé... Ens va dir que pagant el preu del DJ entrava el convit i el ball fins l'hora que acabés!!! Que no eren dues hores!!! Això us ho van dir a totes o es alguna oferta d'ara???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: kasia25 » dl. ago. 22, 2011 5:07 pm

doncs no... m'he casat aquest any i si no hi ha barra lliure no hi ha DJ, és a dir, el DJ comença a punxar a l'aperitiu i crec que amb els 600 i pico que pagues t'hi entren 2 hores, no les que vulguis!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron