CAN ALZINA 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: stellum » dl. ago. 22, 2011 7:22 pm

klausus78 ha escrit:No m'he explicat bé... Ens va dir que pagant el preu del DJ entrava el convit i el ball fins l'hora que acabés!!! Que no eren dues hores!!! Això us ho van dir a totes o es alguna oferta d'ara???


Le pagas 80 € por hora de más al dj y más la barra libre por persona mayor de edad
Imatge
Avatar de l’usuari
stellum
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dl. ago. 22, 2011 9:17 pm

Eso ya me parece más normal... Me extrañó que nos dijera que los 600€ eran hasta la hora que acabara y no por dos horas...
Otro tema es: alguien sabe que es eso de las ofertas todo incluído para la temporada baja, que incluye y los precios?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dt. ago. 23, 2011 12:49 pm

Tambien quería saber si se puede usar el proyector o hay que pagarlo a parte!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: kasia25 » dt. ago. 23, 2011 2:08 pm

proyector gratis!!! y las promociones ni idea, me casé en Junio... llama y que te lo cuenten, seguro que vale la pena! ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dt. ago. 23, 2011 2:17 pm

Que guay lo del proyector!!!
No puedo llamar porque ya me hizo una oferta por casarme un día entre semana...y supongo que si llamo me ofrecerá lo mismo! Era solo por saber si me ofrecía lo mismo que para marzo 2012 o no! O para saber si cambian las ofertas dependiendo de lo interesada o no que estés en el sitio!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dt. ago. 23, 2011 4:22 pm

Otra pregunta: el menú de los novios hay que contarlo a parte?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dc. ago. 24, 2011 11:22 am

Hola!!!
He llegado a los 100 mensajes!!!! Alguien me puede dar nombres i de que año son las crónicas de chicas de ca n'alzina? Pero que esten acabadas!!! Me he leído la de Labanda y super super bien. La de kel no está acabada y hay otra de 2010 que tampoco está acabada... Gracias!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: stellum » dc. ago. 24, 2011 1:35 pm

klausus78 ha escrit:Hola!!!
He llegado a los 100 mensajes!!!! Alguien me puede dar nombres i de que año son las crónicas de chicas de ca n'alzina? Pero que esten acabadas!!! Me he leído la de Labanda y super super bien. La de kel no está acabada y hay otra de 2010 que tampoco está acabada... Gracias!


Hola.

Busca mi cronica del 2011 soy stellum. Con el tema de las oferta, yo me case en febrero y mi me ofrecieron dos horas de barra libre. Creo que en el 2009 y un cronica de una chica que se llama lavanda y también esta muy bien
Imatge
Avatar de l’usuari
stellum
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dc. ago. 24, 2011 5:32 pm

Ahora mismo voy!!! Gracias por ofrecerte!!! Siempre está bien leer otras personas como les ha ido en el sitio que te gusta... Repetirías? Que crees que debería dejar claro antes de dar la paga y señal? Tuviste alguna decepción?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: letse » dc. ago. 24, 2011 7:25 pm

Bones!
Avui és el primer dia que m'aventuro pel 2012 per veure si hi havia un tema de Ca n'Alzina... veig que alguna del 2011 ja està per aquí ajudant-vos una mica però aquí ve una altra núvia del 2011 per respondre al què volgueu!!! :)
Avatar de l’usuari
letse
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: letse » dc. ago. 24, 2011 8:52 pm

Abans ja he escrit, però ara m'he rellegit tot tot el tema... Kasia...gran aportació la teva! ;) I Klausus (noi o noia? No ho tinc clar!), ets el més actiu aquí!

Tema DJ... a nosaltres el Lluis també ens va dir que el preu del DJ era el mateix si fèiem 2 o 4 hores... però després, a l'hora de la veritat, el Bernat (famòs Bernat) ens va dir que no era així i tot i que li vam dir que ens ho havia dit el Lluis, no va haver-hi manera... per això, la recomanació que us dóna la Kasia de tenir les coses per escrit, és un MOLT BON CONSELL a tenir present amb tothom, fins i tot amb l'Ariana, perquè així teniu on agafar-vos a l'hora de negociar... I no tingueu por, negocieu, negocieu, negocieu i no cediu!!! Perquè no posen les coses fàcils, no són transparents, no ho diuen tot d'entrada, sinó que has d'anar descobrint les coses... Ara, són uns... 2 mesos??? La resta és molt fàcil i molt xulo en els preparatius!!! Els pitjors mesos són de Gener a Març aprox que és quan fas el tast i tanques pressupost...
Per cert, els de Flors Alba, que són els de les flors que fan el que entra en el pack, molt bé... a mi em van fer el ram de núvia i vaig quedar encantada, era preciós!!

Per cert, ara no sé qui era que es casava el 20 i poc de Juny al migdia... si fa un dia de sol sense airet, farà calor, perquè allà a l'interior fa molta calor i no hi ha ombra! Pregunta a l'Ariana com s'ho fa la gent, igual et dóna idees... sinó... ventalls i pameles! :) O sinó tens l'opció de fer-ho a dins, que també és molt maco, tot i que clar, el jardinet és preciós!
Avatar de l’usuari
letse
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: anapau » dc. ago. 24, 2011 10:01 pm

Holaaaaaaaa a totes!
nosaltres van anar el disssbte 13 d'agost i ens van tractar molt molt bé.
De les datess que quedaven ens va agradar una... però abans de confirmar estic fent-li moltes preguntes al Lluis per email per a que quedi contància de tot.

Li he dit que abans de fer la paga i senyal voem saber quins plats ens entran en cada menu, per desprès no tenir sorpreses, a veure si em contesta...

Quina por hem dona el Bernat aquest! je je je

Les del 2011... quin fotograf vau agafar???????? quins són més o menys els preus??????' és per anar fer-nos a la idea....

Crec que de aqui a res, seré una ca n'alzinera més...

Gr'acies

Ana
url=http://nuvis.org/anapau] Imatge [/url]
anapau
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 213
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:05 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: stellum » dj. ago. 25, 2011 7:43 am

anapau ha escrit:Holaaaaaaaa a totes!
nosaltres van anar el disssbte 13 d'agost i ens van tractar molt molt bé.
De les datess que quedaven ens va agradar una... però abans de confirmar estic fent-li moltes preguntes al Lluis per email per a que quedi contància de tot.

Li he dit que abans de fer la paga i senyal voem saber quins plats ens entran en cada menu, per desprès no tenir sorpreses, a veure si em contesta...

Quina por hem dona el Bernat aquest! je je je

Les del 2011... quin fotograf vau agafar???????? quins són més o menys els preus??????' és per anar fer-nos a la idea....

Crec que de aqui a res, seré una ca n'alzinera més...

Gr'acies

Ana


Hola Ana:

Yo cogi unos fotografos encantadores, que son made by gwen, y calidad precio estupendo. Te aconsejo que los llames. Mis comis de ca'n Alzina muchas han cogido DVS, para mi era un poco carete, pero también hace unas fotos preciosas y a demás es uno de los fotografos que más reportages hace alli.
Antes de dar la paga y senyal, pergunta todas tus dudas, asi te quedaras tranquila. Con el tema del Bernat, normalmente no lo conoces, yo mi experiencia fue muy buena en tanto a alos precios como en el trato y al final no tube que tratar con el Bernat, yo puese limite de 100€ por comensal y de hay me sacaron unos cuanto plantos y és lo que pague.
Imatge
Avatar de l’usuari
stellum
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dj. ago. 25, 2011 9:03 am

anapau ha escrit:Holaaaaaaaa a totes!
nosaltres van anar el disssbte 13 d'agost i ens van tractar molt molt bé.
De les datess que quedaven ens va agradar una... però abans de confirmar estic fent-li moltes preguntes al Lluis per email per a que quedi contància de tot.

Li he dit que abans de fer la paga i senyal voem saber quins plats ens entran en cada menu, per desprès no tenir sorpreses, a veure si em contesta...

Quina por hem dona el Bernat aquest! je je je

Les del 2011... quin fotograf vau agafar???????? quins són més o menys els preus??????' és per anar fer-nos a la idea....

Crec que de aqui a res, seré una ca n'alzinera més...

Gr'acies

Ana


Molt bona idea de fer-li preguntes per mail, així la resposta queda per escrit!!! (me l'apunto!). Quines coses esteu parlant? És per veure si ja ho sé o em cal preguntar-ho! Quina data us agrada? Nosaltres, en principi, no hem de tenir problemes amb la data perquè és un dia entre setmana (serà el nostre aniversari jejejeje).
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: anapau » dj. ago. 25, 2011 2:55 pm

klausus78 ha escrit:
anapau ha escrit:Holaaaaaaaa a totes!
nosaltres van anar el disssbte 13 d'agost i ens van tractar molt molt bé.
De les datess que quedaven ens va agradar una... però abans de confirmar estic fent-li moltes preguntes al Lluis per email per a que quedi contància de tot.

Li he dit que abans de fer la paga i senyal voem saber quins plats ens entran en cada menu, per desprès no tenir sorpreses, a veure si em contesta...

Quina por hem dona el Bernat aquest! je je je

Les del 2011... quin fotograf vau agafar???????? quins són més o menys els preus??????' és per anar fer-nos a la idea....

Crec que de aqui a res, seré una ca n'alzinera més...

Gr'acies

Ana


Molt bona idea de fer-li preguntes per mail, així la resposta queda per escrit!!! (me l'apunto!). Quines coses esteu parlant? És per veure si ja ho sé o em cal preguntar-ho! Quina data us agrada? Nosaltres, en principi, no hem de tenir problemes amb la data perquè és un dia entre setmana (serà el nostre aniversari jejejeje).



Doncs ja sóc una ca n'alzinera jeje 14 de setembre del 2012...........
Bueno doncs li vaig dir que em poses per escrit els plats que m'entrarien amb el menu 3 que és el que en principi hem agafat i ho hem fet, Hem negociat el tema de la barra lliure, i li he demanat un factura pro forma i també l'han enviat per tot això al final ja tenim data jejej i ho tinc tot per escrit jejeje

D'aqui uns dies m'han dit que em trucarà l'Ariadna

Quina il.lusió que em fa... bueno i al Pau tambè però .... je jeje a mi més!!!!!!!!!!!!
url=http://nuvis.org/anapau] Imatge [/url]
anapau
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 213
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:05 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: kasia25 » dj. ago. 25, 2011 2:59 pm

Enhorabona Anna!!! heu estat molt avispats!!! aixi m'agrada, que la nostra petita mala experiència serveixi pk les que veniu a darrere ho feu servir per millor les vostres condicions!!! ole, ole i ole!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dj. ago. 25, 2011 3:09 pm

anapau ha escrit:
klausus78 ha escrit:
anapau ha escrit:Holaaaaaaaa a totes!
nosaltres van anar el disssbte 13 d'agost i ens van tractar molt molt bé.
De les datess que quedaven ens va agradar una... però abans de confirmar estic fent-li moltes preguntes al Lluis per email per a que quedi contància de tot.

Li he dit que abans de fer la paga i senyal voem saber quins plats ens entran en cada menu, per desprès no tenir sorpreses, a veure si em contesta...

Quina por hem dona el Bernat aquest! je je je

Les del 2011... quin fotograf vau agafar???????? quins són més o menys els preus??????' és per anar fer-nos a la idea....

Crec que de aqui a res, seré una ca n'alzinera més...

Gr'acies

Ana


Molt bona idea de fer-li preguntes per mail, així la resposta queda per escrit!!! (me l'apunto!). Quines coses esteu parlant? És per veure si ja ho sé o em cal preguntar-ho! Quina data us agrada? Nosaltres, en principi, no hem de tenir problemes amb la data perquè és un dia entre setmana (serà el nostre aniversari jejejeje).



Doncs ja sóc una ca n'alzinera jeje 14 de setembre del 2012...........
Bueno doncs li vaig dir que em poses per escrit els plats que m'entrarien amb el menu 3 que és el que en principi hem agafat i ho hem fet, Hem negociat el tema de la barra lliure, i li he demanat un factura pro forma i també l'han enviat per tot això al final ja tenim data jejej i ho tinc tot per escrit jejeje

D'aqui uns dies m'han dit que em trucarà l'Ariadna

Quina il.lusió que em fa... bueno i al Pau tambè però .... je jeje a mi més!!!!!!!!!!!!


M'has deixat de pedra!!! Que ben preparat!!! M'encanta!!! Per cert, que és una factura pro-forma? Enhorabona per tenir ja data i pel vostre proper casament!! Us queda un anyet de res!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: anapau » dj. ago. 25, 2011 7:14 pm

Je je gràcies a totes per explicar les vostres experiències i aclarir dubtes!!!!!!!
Una factura pro forma es com un pressupost amb el número de les persones que creus que aniran i el preu del menu que has agafat i barra lliure etc...

A més tinc un email amb el llistat de plats que poden elegir amb el menu que volem!!!!!!1

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh m'han comentat tant el Lluis, com la Yolanda i ho tinc a l'email que el 600€ són pel banquet i trss hores de balll... dic això perque recordo que algu tenia dubtes no??????????

ja teniu fotograf mirat?????????
url=http://nuvis.org/anapau] Imatge [/url]
anapau
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 213
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:05 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: -sweety- » dv. ago. 26, 2011 12:18 am

Lo de les tres hores de DJ deu ser perquè agafes 3 hores de barra lliure directament! Si no, no ho entenc...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2012

EntradaAutor: anapau » dv. ago. 26, 2011 2:50 pm

Si vam demanar 3 hores i hem arribat acords....
url=http://nuvis.org/anapau] Imatge [/url]
anapau
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 213
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:05 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
cron