Novias Cymbeline

un gran any!

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: ESPERANÇA » dg. març 06, 2011 7:25 pm

Hola!!!!

El vestido muy bonito ...pero top secret hasta el final ... tengo un par de amigas que también se casan y sé que miran el foro...así que mejor no digo nada!!! ;-)

Muchas gracias por la información, le echaré un vistazo. Ya me pasé por Farreres ( encantadoras las dependientas) y por sitgetana, casas, nekane, ...pero tienen poca variedad, pero la gran mayoría de zapatos son forrados de ropa ( raso) y no coincide con el tono del vestido ...mi vestido es un blanco nacarado y la mayoría de zapatos son marfil - crema ... quizás me estoy obsesionando con el color ... mi amiga me dice que tampoco queda tan mal, ya que el zapato no se ve, pero a mi no me termina de convencer ... veo mucha diferencia de color ...¿que opinas????

Muchas gracias!!!!!!!!!!! :-()-)
ESPERANÇA
 
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 28, 2011 10:41 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cadui » dg. març 06, 2011 7:43 pm

eso de que el zapato no se ve... yo creo que si se ve, al sentarte o al subir un escalón...
yo tuve la suerte de encontrar un zapato del mismo tono blanco roto que el vestido, eso si en el Tocador de la Novia en Barcelona.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: tresor » dg. març 06, 2011 9:04 pm

ESPERANÇA ha escrit:Hola!!!!

El vestido muy bonito ...pero top secret hasta el final ... tengo un par de amigas que también se casan y sé que miran el foro...así que mejor no digo nada!!! ;-)

Muchas gracias por la información, le echaré un vistazo. Ya me pasé por Farreres ( encantadoras las dependientas) y por sitgetana, casas, nekane, ...pero tienen poca variedad, pero la gran mayoría de zapatos son forrados de ropa ( raso) y no coincide con el tono del vestido ...mi vestido es un blanco nacarado y la mayoría de zapatos son marfil - crema ... quizás me estoy obsesionando con el color ... mi amiga me dice que tampoco queda tan mal, ya que el zapato no se ve, pero a mi no me termina de convencer ... veo mucha diferencia de color ...¿que opinas????

Muchas gracias!!!!!!!!!!! :-()-)


Entenc que no vulguis dir el model... així que haurem d'esperar... quan et cases?

Les meves sabates són de la marca Lodi, les vaig comprar al Tocador de la Novia - a la botiga de carrer Muntaner de Barcelona- i el color és molt semblant. El meu Cymbeline és el ::love:: Espera ::love:: així que si coincideix amb el teu o porta la faldilla de tul ja saps que sí que pots trobar sabates del mateix to. *.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cadui » dg. març 06, 2011 11:35 pm

tresor ha escrit:
ESPERANÇA ha escrit:Hola!!!!

El vestido muy bonito ...pero top secret hasta el final ... tengo un par de amigas que también se casan y sé que miran el foro...así que mejor no digo nada!!! ;-)

Muchas gracias por la información, le echaré un vistazo. Ya me pasé por Farreres ( encantadoras las dependientas) y por sitgetana, casas, nekane, ...pero tienen poca variedad, pero la gran mayoría de zapatos son forrados de ropa ( raso) y no coincide con el tono del vestido ...mi vestido es un blanco nacarado y la mayoría de zapatos son marfil - crema ... quizás me estoy obsesionando con el color ... mi amiga me dice que tampoco queda tan mal, ya que el zapato no se ve, pero a mi no me termina de convencer ... veo mucha diferencia de color ...¿que opinas????

Muchas gracias!!!!!!!!!!! :-()-)


Entenc que no vulguis dir el model... així que haurem d'esperar... quan et cases?

Les meves sabates són de la marca Lodi, les vaig comprar al Tocador de la Novia - a la botiga de carrer Muntaner de Barcelona- i el color és molt semblant. El meu Cymbeline és el ::love:: Espera ::love:: així que si coincideix amb el teu o porta la faldilla de tul ja saps que sí que pots trobar sabates del mateix to. *.-o-o.*


El meu és el Diana del 2010, de l'estil a l'Espera i també vaig comprar unes Lodi al Tocador jiji! tens raó el to és el mateix!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: tresor » dl. març 07, 2011 2:05 am

cadui ha escrit:El meu és el Diana del 2010, de l'estil a l'Espera i també vaig comprar unes Lodi al Tocador jiji! tens raó el to és el mateix!!


Sí! les teves sabates ja les havia vist al teu compte enrere -sort de l'índex! hehehehehe- però les meves són un altre model.

:ball:ball:
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: mariposa2011 » dl. març 07, 2011 10:19 am

Aunque mi vestido es blanco, me gustaría darle un toque de color con los zapatos... pero no acabo de encontrar nada que me acabe de convencer. Me gustaría coordinarlos con los tonos del ramo!!

Buscando por internet he encontrado este lugar, donde puedes teñir/personalizar el color... pero se escapa un poco de mi presupuesto...
www.mademoisellerose.es

¿Alguien me recomendaría algún otro lugar?
Avatar de l’usuari
mariposa2011
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cadui » dl. març 07, 2011 10:44 am

mariposa2011 ha escrit:Aunque mi vestido es blanco, me gustaría darle un toque de color con los zapatos... pero no acabo de encontrar nada que me acabe de convencer. Me gustaría coordinarlos con los tonos del ramo!!

Buscando por internet he encontrado este lugar, donde puedes teñir/personalizar el color... pero se escapa un poco de mi presupuesto...
http://www.mademoisellerose.es

¿Alguien me recomendaría algún otro lugar?


pero quieres que todo el zapato sea de color o solo una parte?? lo digo porque si lo quieres todo de color, algunas foreras han apostado por zapatos rojos comprados en cualquier zapatería...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: mariposa2011 » dl. març 07, 2011 11:17 am

Pues es que estoy buscando algo en tono lila, porque el ramo llevará más o menos esos tonos... y la verdad es que en zapaterías no hay gran cosa de ese color. Estoy esperando a ver "qué trae la primavera"... pero por si no veo nada que me convenza estaba pensando en que me tiñan los zapatos.
Avatar de l’usuari
mariposa2011
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cadui » dl. març 07, 2011 3:36 pm

espera a ver qué viene en la nueva colección y si no, siempre los puedes llevar a un buen zapatero a que te los tiña... yo sé de uno en Travessera de Gràcia con Gran de Gràcia que tiñe y forra zapatos, pero no te sé decir precios...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cadui » dt. març 08, 2011 8:06 pm

cymbelineras!! me han llamado esta tarde para darme hora para la 1ª prueba: el 19 de marzo a las 10h!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Fani me ha dicho que estaba haciendo ronda de llamadas porque han recibido unos cuantos ya!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: tresor » dt. març 08, 2011 8:13 pm

cadui ha escrit:cymbelineras!! me han llamado esta tarde para darme hora para la 1ª prueba: el 19 de marzo a las 10h!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Fani me ha dicho que estaba haciendo ronda de llamadas porque han recibido unos cuantos ya!


Què bé!!!! Quina il·lusió!!!!! ::love:: segur que estàs impacient!!!! no t'oblidis la càmara!!!! :-))
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cadui » dt. març 08, 2011 8:20 pm

tresor ha escrit:
cadui ha escrit:cymbelineras!! me han llamado esta tarde para darme hora para la 1ª prueba: el 19 de marzo a las 10h!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Fani me ha dicho que estaba haciendo ronda de llamadas porque han recibido unos cuantos ya!


Què bé!!!! Quina il·lusió!!!!! ::love:: segur que estàs impacient!!!! no t'oblidis la càmara!!!! :-))


no, no... a més el mateix dia tenim el tastet així que promet ser un dia super intents!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: Sermar1610 » dt. març 08, 2011 8:26 pm

Hola noies, sóc una cymbelinera del 2010, ja havia parlat amb alguna de vosaltes en algun altre post de cymbeline quan estava en plens nervis de preparació del casament.
He pensat que us agradaria veure fotos del vestit en una nuvia real ja que algunes portareu el mateix (bé jo el vaig tunejar una mica pero tampoc gaire), a mi m'hagués agradat trobar algú aixi que us deixo un parell. Si teniu dubtes o en voleu veure alguna on es vegi algo en concret m'ho dieu sense problemes.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
Sermar1610
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: Sermar1610 » dt. març 08, 2011 8:29 pm

Ah no us ho he dit, el meu era el daylice, aquest any crec que es diu espera o algo aixi. Es el desmontable, i a cymbeline em van recomanar dur un cancan dels normals a banda del que porta el vestit perque queda millor i es mes comode (ho dic perque fins la primera prova pensava que no calia).
I per cert el vestit va triumfar moltisim i tothom va sortir maravellat, aixi que heu fet una aposta segura. Cymbeline te vestits diferents i gens vistos però que senten molt bé.
Avatar de l’usuari
Sermar1610
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cadui » dt. març 08, 2011 8:46 pm

sermar estàveu guapíssims tots dos!! la veritat és que si, són vestits diferents als que estem acostumades a veure però alhora són molt elegants i s'hi posen molt bé!
gràcies per compartir les fotos!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: tresor » dt. març 08, 2011 9:00 pm

Sermar1610 ha escrit:Hola noies, sóc una cymbelinera del 2010, ja havia parlat amb alguna de vosaltes en algun altre post de cymbeline quan estava en plens nervis de preparació del casament.
He pensat que us agradaria veure fotos del vestit en una nuvia real ja que algunes portareu el mateix (bé jo el vaig tunejar una mica pero tampoc gaire), a mi m'hagués agradat trobar algú aixi que us deixo un parell. Si teniu dubtes o en voleu veure alguna on es vegi algo en concret m'ho dieu sense problemes.



Merci per les fotos!!!! ets un sol!!!! el teu vestit és el meu vestit!!!! >.-<:

esteu guapíssims tots dos!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: mariposa2011 » dt. març 08, 2011 10:00 pm

Espectacular!!

Sermar1610 vas encertar plenament amb el vestit... es veu genial!!!
Avatar de l’usuari
mariposa2011
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: Sermar1610 » dt. març 08, 2011 10:20 pm

Moltes gràcies noies, a mi no em costa res i se que fa gràcia veure fotos.

Un consell: com que són corses no us ho coloqueu a correcuita a l'hora de vestir-vos perqué requereix el seu temps que quedin al seu lloc. I si cal que la persona que us ajudi a vestir-vos el dia del casament provi de posarvos el vestit a la darrera prova. Us ho dic perqué amb els nervis i les preses a mi em va acabar vestint la maquilladora i no el tenia del tot ben posat (per això a la ultima foto s'em veu tant el canalillo), i després abans de sortir de casa ma mare mel va haver de tornar a posar. I encara i aixi durant el dinar tenia la sensació que se'm baixava una mica, pero amb la traca que li dones aquell dia i que no tenia ni un segon per nar a recolocar-ho al bany vaig pasar.

Tresor t'intentaré buscar una foto que es vegi de front, crec que a finals de setmana ja tindrem totes les dels fotografs. Jo li vaig canviar els llaços del vestit per unes flors que naven a joc amb el meu tocat, em va sortir per una pasta pero es que els llaços no m'acabaven de fer el pes i aixi em veia més jo. Ja has pensat si durás jaqueta, vel, etc?

Cadui moltes mercis, ja m'enrecordo que el teu era el diana. Era un dels altres finalistes, niras maquisima. Com ho portes?

Mariposa moltes mercis, quin es el teu vestit? segur que espectacular també, jeje.
Avatar de l’usuari
Sermar1610
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cadui » dt. març 08, 2011 10:46 pm

sii jo sóc la del Diana jaja! quina memòria! jo al meu vestit li afegeixo una flor de plomes al plec que fa a la cintura, com tu així ho veia més jo... l'he de portar a la prova perquè la vaig comprar a la botiga de Lleida i ara me l'han de cosir al vestit.
Els preparatius bé, ja tenia ganes de què em diguessin algo per la prova del vestit i ja veus, vaig el 19!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: tresor » dt. març 08, 2011 11:20 pm

Sermar1610 ha escrit:Tresor t'intentaré buscar una foto que es vegi de front, crec que a finals de setmana ja tindrem totes les dels fotografs. Jo li vaig canviar els llaços del vestit per unes flors que naven a joc amb el meu tocat, em va sortir per una pasta pero es que els llaços no m'acabaven de fer el pes i aixi em veia més jo. Ja has pensat si durás jaqueta, vel, etc?



Ja tinc previst que a les proves m'acompanyin un parell de noies que m'ajudaran a vestir-me el dia del casament perquè ja compto que cal tenir pràctica per colocar i lligar el corsé.
Com el casament és a l'agost i la cerimònia és civil crec que no duré ni bolero, ni xal, ni tocat... és que a més vull que tot el protagonisme el tingui la faldilla de tul que em té captivada! ::love::
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron