Restaurant Las Palmeras

un gran any!

Restaurant Las Palmeras

EntradaAutor: nurero » dv. juny 12, 2009 4:00 pm

Hola!

jo m'he casat aquest any al Restaurant Las Palmeras.
Estem molt decebuts amb el tracte per part del personal del Restaurant, principalment els dos encarregats ( Albert i Xavier). al principi semblaven molt agradables, però un cop has reservat i donat paga i senyal, tot comencen a ser pegues.
Ell lloc ens agradava i el menjar era bo. Però, dies després del casament alguns convidats em van comentar coses com:
.- hi havia una convidada vegetariana, que al restaurant ja ho sabien, que es va quedar sense sopar, perquè no li van portar un menú especial com havíem demanat.

.- durant l'aperitiu alguns amics demanàven cervesses i un cambrer els hi ha dir que no quedaven perquè havien tingut molts casaments!!!!!!!!! (però si es dediques a això!!)

.- durant l'aperitiu, els cambrers en cap moment es van acostar a nosaltres els nuvis a oferir-nos res ni ens van guardar res (com es fa a altres casaments)
.- una altra convidada va demanar un cafè més i li van dir que no ja estava apagada la cafetera (això mentre estàvem encara amb les cafès)

.- i bastants convidats em van comentar que el tracte dels cambrers no havia estat el correcte.

Cal dir que el menjar era molt bó.

us ho comento, perquè el dia del teu casament és un dia molt especial, que vols que tot surti perfecte, que prepares amb molta il.lusió...i que val molts diners!!

jo guardo un record preciós de la cerimònia, de la meva família i els amics...però no recomanaria mai aquest restaurant.

Que us vagi molt bé a totes!!
nurero
 
Entrades: 1
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:44 pm

EntradaAutor: PATYALE » dv. juny 12, 2009 9:44 pm

Gracies per avisarr!
Totes aquestes coses vva be esta enterat per poder prevenirr!!

Es una mala sort que per les males experiencies i disgustos d'altres parelles ajudin als que van darrera. No tindria que ser aixi perque amb els diners que ens deixem en una boda no hi haurien d'haver aquest tipus de coses.

Petons maca!
PATYALE
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 434
Membre des de: dg. març 15, 2009 9:24 pm


Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
cron