ISLAS MALDIVAS!!opiniones

Destins, propostes, no saps on anar?

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: tanialolo » dg. gen. 24, 2010 11:54 pm

Hola chicas hacia muxo k no àsava por aki ya tenemos la luna de miel reservada!!!!

7 dias en sri lanka con circuito privado en hoteles de lujo y 7 dias en maldivas en el angsana velavaru por 6675 euros k ganas de k legue el dia para poder viajar a el paraiso!!! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
tanialolo
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: Papita » dt. gen. 26, 2010 4:17 pm

uaaaaaaaaaa!!

quina envejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!1

és un lloc increible... jo hi tornaria sempre.. anda que no recordem vegades les copetes de cava dins el jacuzzi i veient les estrelles.. quins records.. BUAHHHHHH!!!!! :star:: :star:: :star:: :star:: :star::
Imatge

... floating on a tidal wave...
Avatar de l’usuari
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: [^kitty^] » dc. gen. 27, 2010 9:14 am

aix papita ja veus! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)) :-)) :-))
..el mejor día de mi vida: 12/07/08.

TE AMO!

Imatge
Avatar de l’usuari
[^kitty^]
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 21867
Membre des de: dj. feb. 15, 2007 12:41 pm
Ubicació: Terrassa

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: Papita » dc. gen. 27, 2010 8:51 pm

aix... como me molaria se rica e irme cada dos mesecitos a desetresarme... jajajajaj!!!! rollo asquerosamente rica.. pero con mi maridín, eh?? sino no firmo!!jejej... :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge

... floating on a tidal wave...
Avatar de l’usuari
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: crisbert » dt. feb. 02, 2010 9:18 am

guapes!
dilluns q ve tenim hora a l'agència per concretar itineraris a la India i mirar els hotels de maldives!!! :D:D:D quines ganes!!!:)
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: ofcourse » dt. feb. 02, 2010 5:40 pm

Crisbert, que ve!!! Aixó ja va agafant forma... Ja ens explicaràs, ok???
Jo hi aniré cap al Març, a veure que m'expliquen... Si encara no has reservat res, ja et passaré la info que em donin!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: crisbert » dt. feb. 02, 2010 5:51 pm

ofcourse! spero q pel març ja tinguem algo!! de totes maneres ja ens anirem intercanviant info!!! per cert! teniu algo d'info de maldives? em fa l'efecte q mestic empapant a saco d'india i q maldives ho stic deixant de costat!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: ofcourse » dc. feb. 03, 2010 10:11 am

Crisbert, d'info del pais no tinc res de res.... Pero vamos, que tampoc és necessari, jejeje.... Jo no vaig fer cap excursió, pero se que es pot anar a veure una illa habitada, a illes desertes, etc... Als de l'hotel els hi vaig preguntar si recomanaven anar d'excursió a Male (la capital) i em van dir que no, que era pagar per pagar i veure una ciutat sense gràcia (teniem molt bon rollo amb un parell de treballadors de l'hotel i sempre que voliem saber si algo valia la pena els hi preguntavem a ells).
Tu tranquil·la, que amb que t'informis de coses de l'hotel ja en tindràs prou... Si abans fas India, jo crec que a Maldives no et caldrà fer cap excursió ni res....
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 10:19 am

ofcourse ha escrit:Crisbert, d'info del pais no tinc res de res.... Pero vamos, que tampoc és necessari, jejeje.... Jo no vaig fer cap excursió, pero se que es pot anar a veure una illa habitada, a illes desertes, etc... Als de l'hotel els hi vaig preguntar si recomanaven anar d'excursió a Male (la capital) i em van dir que no, que era pagar per pagar i veure una ciutat sense gràcia (teniem molt bon rollo amb un parell de treballadors de l'hotel i sempre que voliem saber si algo valia la pena els hi preguntavem a ells).
Tu tranquil·la, que amb que t'informis de coses de l'hotel ja en tindràs prou... Si abans fas India, jo crec que a Maldives no et caldrà fer cap excursió ni res....


jejejje és q veig q tinc la tira de guies i d'info d'índia i de maldives res! com si no hi anés! jajajaja
tampoc anem massa dies a maldives aixi q suposo q tampoc farem massa excursions... aprofitarem x descansar del tute fisic i psicologic d'india.... :D
quines ganes de q arribi dilluns x anar a l'agència :D
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: ofcourse » dc. feb. 03, 2010 11:34 am

Per si et serveix de guia, el que jo vaig preguntar abans de marxar (vaig enviar un mail directament a l'hotel) va ser si el reef era accesible desde la platja de l'hotel, si calia reservar amb antelació l'spa i els restaurants (em van dir que no em preocupès, que no tindriem problemes per reservar quan estiguessim allà. Es que uns amics meus que hi van anar fa un parell d'anys no van poder anar a l'spa per no haver reservat abans!), ah! i vaig demanar les cartes dels restaurants i de l'spa, per fer-me una idea dels preus i calcular el pressupost....
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 11:38 am

ofcourse ha escrit:Per si et serveix de guia, el que jo vaig preguntar abans de marxar (vaig enviar un mail directament a l'hotel) va ser si el reef era accesible desde la platja de l'hotel, si calia reservar amb antelació l'spa i els restaurants (em van dir que no em preocupès, que no tindriem problemes per reservar quan estiguessim allà. Es que uns amics meus que hi van anar fa un parell d'anys no van poder anar a l'spa per no haver reservat abans!), ah! i vaig demanar les cartes dels restaurants i de l'spa, per fer-me una idea dels preus i calcular el pressupost....



OSTRES! bona idea! això si q ho farem un cop decidim a quin hotel anem :D

per cert, per fer submarinisme et demanen algun tipus de llicència, curs o algo???
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: ofcourse » dc. feb. 03, 2010 11:40 am

Ni idea... aixó també ho podries preguntar a l'hotel quan us hagiu decidit... Jejje, nosaltres amb l'snorkel ja en vam tenir prou!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: Jess_1981 » dc. feb. 03, 2010 3:05 pm

crisbert ha escrit:ofcourse! spero q pel març ja tinguem algo!! de totes maneres ja ens anirem intercanviant info!!! per cert! teniu algo d'info de maldives? em fa l'efecte q mestic empapant a saco d'india i q maldives ho stic deixant de costat!!!!


Tienes un foro que está super bien con un montón de información, relatos, mapas. www.islasmaldivas.es
A ver si te sirve. :-)ok:
Avatar de l’usuari
Jess_1981
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2614
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 10:46 pm
Ubicació: Sabadell

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 3:14 pm

Jess_1981 ha escrit:
crisbert ha escrit:ofcourse! spero q pel març ja tinguem algo!! de totes maneres ja ens anirem intercanviant info!!! per cert! teniu algo d'info de maldives? em fa l'efecte q mestic empapant a saco d'india i q maldives ho stic deixant de costat!!!!


Tienes un foro que está super bien con un montón de información, relatos, mapas. http://www.islasmaldivas.es
A ver si te sirve. :-)ok:



OOOH Q GUAY! ahora me lo miro! muchisimas gracias!
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: Jess_1981 » dc. feb. 03, 2010 3:44 pm

crisbert ha escrit:
Jess_1981 ha escrit:
crisbert ha escrit:ofcourse! spero q pel març ja tinguem algo!! de totes maneres ja ens anirem intercanviant info!!! per cert! teniu algo d'info de maldives? em fa l'efecte q mestic empapant a saco d'india i q maldives ho stic deixant de costat!!!!


Tienes un foro que está super bien con un montón de información, relatos, mapas. http://www.islasmaldivas.es
A ver si te sirve. :-)ok:



OOOH Q GUAY! ahora me lo miro! muchisimas gracias!


Ya contaras a ver que te parece. A mi me ayudó mucho!!
Avatar de l’usuari
Jess_1981
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2614
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 10:46 pm
Ubicació: Sabadell

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: [^kitty^] » dj. feb. 04, 2010 11:24 am

Papita ha escrit:aix... como me molaria se rica e irme cada dos mesecitos a desetresarme... jajajajaj!!!! rollo asquerosamente rica.. pero con mi maridín, eh?? sino no firmo!!jejej... :-)) :-)) :-)) :-))



donde hay q firmar? neujor:-) :-)) :-)) :-)) :-))
..el mejor día de mi vida: 12/07/08.

TE AMO!

Imatge
Avatar de l’usuari
[^kitty^]
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 21867
Membre des de: dj. feb. 15, 2007 12:41 pm
Ubicació: Terrassa

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: Papita » dj. feb. 04, 2010 3:08 pm

jajajaj!!! ya te digo.... :-)) :-)) :-)) :-))

YO QUIEROO!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Avatar de l’usuari
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: ofcourse » dj. feb. 04, 2010 3:22 pm

Jajajaja, la veritat és que aixó de ser asquerosament rica pinta mooooolt be!!! Nosaltres allà vam conèixer un matrimoni anglès, no gaire grans (uns 45- 50 anys) que vivien a Londres, però al Juny ja venien cap a Espanya (tenen una casa a Cadis) fins l'Agost i al Setembre marxaven tot el mes de viatge (ja era com la 4ª o 5ª vegada que estaven a Maldives)..... Jo em passava el dia dient "Carinyu, tu treballa molt que jo quan tingui 40 anys vull ser com aquest parell" Jajajajaja.....
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: [^kitty^] » dj. feb. 04, 2010 4:44 pm

ofcourse ha escrit:Jajajaja, la veritat és que aixó de ser asquerosament rica pinta mooooolt be!!! Nosaltres allà vam conèixer un matrimoni anglès, no gaire grans (uns 45- 50 anys) que vivien a Londres, però al Juny ja venien cap a Espanya (tenen una casa a Cadis) fins l'Agost i al Setembre marxaven tot el mes de viatge (ja era com la 4ª o 5ª vegada que estaven a Maldives)..... Jo em passava el dia dient "Carinyu, tu treballa molt que jo quan tingui 40 anys vull ser com aquest parell" Jajajajaja.....



JOOOOOOO DDD EE RRRRRRRRRRR!!!!!!!

jo també m'apunto!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
..el mejor día de mi vida: 12/07/08.

TE AMO!

Imatge
Avatar de l’usuari
[^kitty^]
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 21867
Membre des de: dj. feb. 15, 2007 12:41 pm
Ubicació: Terrassa

Re: ISLAS MALDIVAS!!opiniones

EntradaAutor: tanialolo » dv. feb. 05, 2010 12:26 am

Alguien sabe si para sri lanka hay k vacunarse??? o para maldivas es k no teemos ni idea !!!
Imatge
Avatar de l’usuari
tanialolo
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
cron