OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

Destins, propostes, no saps on anar?

OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 14, 2009 2:01 pm

Hola! Nosaltres ja hem decidit on anirem de viatge de noces... serà a París. Què us sembla? Sí que és veritat que fa molt de temps era potser un dels destins preferits pels nuvis i parelles de recent casats, i també que des que els preus dels avions són ´més econòmics i les distàncies més curtes,cada cop més, s'han anat triant destinacions més i més exòtiques i llunyanes... però què voleu que us digui... ens encanta la idea. En realitat, és el meu somni des de ben petita i el meu nen ha decidit que m'hi vol portar ell en aquesta ocasió tan especial per tots dos.

Bé, doncs, estic oberta a comentaris, opinions, recomanacions, consells... el que vulgueu!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: Nelly » dc. des. 16, 2009 7:13 pm

Es una ciudad preciosa y muy romántica, si ha sido tu sueño siempre adelante! yo siempre he pensado que el viaje de mi vida sería a la Polinesia Francesa y allí vamos!!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nelly
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 307
Membre des de: dt. març 17, 2009 10:16 pm

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: marsal75 » dc. des. 16, 2009 9:06 pm

per alguna cosa és la ciutat de l'amor no??

jo no hi estat mai, i a part de per anar a veure el Louvre, Mont-mâtre, els camps Elisis, el palau, la torre Eiffel i alguna coseta més.... no sé jaja
el meu xicot ha estat varies vegades, i si no fos per la meva mania als francesos, ja m'hi hagués portat... amb ho qual no dubto que hi anem algún dia, de camí a les platges de Normandia
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: Clairevili » dc. gen. 13, 2010 8:41 pm

Nosaltres també es una idea que portem en ment!
En principi habiem pensat cosata oest dels EEUU, però estic amb unes opos que segurament facin que el viatge de noces hagi de ser d'uns 8 dies enlloc de 15 i a mes la economia va apretadeta, pel que Paris es una ciutat que tot i que ja hi hem estat (2 dies, es a dir: arribar, foto, i a seguir...) i ara hi volem estar amb temps!
La intencio es fer 2/3 dies a disneyland (en el fons tinc una nena dins) i 5 a paris.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: Selecty » dj. gen. 14, 2010 9:42 am

Es una ciudad preciosa!!!! y superromantica! muy buena elección. Yo he estado 2 veces y volveria sin pensarlo!

Te dejo el nombre de un hotelito que aunque las habitaciones no son enormes es una monada y está cerquita de la torre eiffel, y tiene parada de metro tambien cerca: Hotel Ares Eiffel: http://www.ares-paris-hotel.com/index.html
Una vez alli una cenita romantica en el restaurante de la Torre: http://www.restaurants-toureiffel.com/ o en este edificio que tiene un restaurante en una planta elevada con unas vistas geniales! http://www.cieldeparis.com/
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: buniketa » dj. gen. 14, 2010 10:52 am

Bufff! Qué preciosidad de hotel! Aunque creo que será un poco difícil que podamos permitirnos eso... de todas maneras, me lo he guardado en favoritos. jejeje... ¡quién sabe!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: Damisella » dl. gen. 18, 2010 6:25 pm

Nosotros vamos en Semana Santa por 2ª vez, mis primos y tios viven allí y tenemos casa...me encanta Paris, si que es verdad que los franceses son un tanto extraños pero yo no voy a hacer amigos, de hecho no hablo ni papa, con lo cual....la ciudad si que es verdad que es muy romantica.....mi sitio preferido montmatre y el sacre cor, la verdad es que el barrio es una kk pero yo soy de barrios raritos con gente rarita...jajajajaja
En cuanto a Disney Land....a mi no me gustó mucho y soy una cria también, queria abrazar a los muñequitos y mi cari no me dejaba, ahora cuando ví a winy de po ahi si que no me paró...jajajajajaja pero me gustó mucho mas Parke Asterix hay atracciones mas para adultos y el parke es precioso, ojo, que disneyland es pa verlo oero en 2 dias como mucho ya está requetevisto.

Lo que si que no te puedes perder es El Castillo y sobretodo los jardines de Versalles es para tirarte un dia entero de paseito romantico por alli...
Muak muak
Imatge
http://www.nuImatge vis.org/danyilore

QUE BONITA LA VIDA DESDE QUE TU ESTÁS EN ELLA
Avatar de l’usuari
Damisella
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1886
Membre des de: dt. nov. 11, 2008 7:53 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: heydy » dg. gen. 24, 2010 12:28 am

Hola !!!

Hi vam estar ara fa 3 anys i és una ciutat preciosa i envoltada de molta màgia.
És molt bona elecció.
Us agradarà.

Felicitats.
Avatar de l’usuari
heydy
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dt. des. 29, 2009 11:00 am

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: xurdit » dl. gen. 25, 2010 9:09 am

Jo hi he estat varies vegades també i és una ciutat preciosa.
Aquesta tardor hi vam anar amb el meu marit, que ell no hi havia estat mai, i ara que la meva cunyada viu allà, doncs era el moment ideal!!!

Vam estar 4 dies per París i un a EuroDisney, perquè a mi em feia moltíssima il.lusió.
Com ha dit la Damisella, Versalles és un lloc preciós. Val la pena anar-hi i passejar-hi tranquilament. En tren, en uns 15-20 minutets.

Nosaltres aquesta última vegada ens vam allotjar en un apartament que ens va trobar la meva cunyada per la zona de la Madeleine i vam estar mooolt bé!! :)
També val la pena passejar pels jardins del Louvre al vespre, està molt maco il.luminat ::love::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: letse » dg. ago. 15, 2010 11:43 pm

buniketa ha escrit:Hola! Nosaltres ja hem decidit on anirem de viatge de noces... serà a París. Què us sembla? Sí que és veritat que fa molt de temps era potser un dels destins preferits pels nuvis i parelles de recent casats, i també que des que els preus dels avions són ´més econòmics i les distàncies més curtes,cada cop més, s'han anat triant destinacions més i més exòtiques i llunyanes... però què voleu que us digui... ens encanta la idea. En realitat, és el meu somni des de ben petita i el meu nen ha decidit que m'hi vol portar ell en aquesta ocasió tan especial per tots dos.

Bé, doncs, estic oberta a comentaris, opinions, recomanacions, consells... el que vulgueu!


Buniketa, M'ENCANTA Paris! Si que és una ciutat molt sentida ja com a destí, però també és cert que, per molt que te la coneguis, segueix sorprenent-te, o com a mínim a mi... suposo que tens el viatge força organitzat ja, però si vols qualsevol cosa, només m'ho has de dir que si puc t'ajudo encantada! Tinc a ma germana que hi viu des de fa 7 anys i sempre que hi puc m'hi escapo a veure-la!
Avatar de l’usuari
letse
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: XeXe » dl. ago. 16, 2010 8:21 am

Este viaje es muy bonito, para eso es la ciudad del amor.

Da igual estar lejos o cerca, lo importante es estar con la persoan que quieres.

Saludos
Avatar de l’usuari
XeXe
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: Papita » dc. ago. 18, 2010 8:03 pm

Hello!!!!!
nosaltres fem un any de casats a l'octubre, i a més és el cumple del papito.. ell no ho sap, però marxarem 5 dies a Paris!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* no sé quant temps més podré callar-m'ho!! jo li vull dir el dia abans de marxar... :-)) :-)) com és el pont de l'octubre doncs ho he hagut d'agafar ràpid!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Avatar de l’usuari
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: XeXe » dj. ago. 19, 2010 6:40 am

Q guay!!!!!

Jo estic mirant cosetes per fe ja que el 12 de setembre fem un anyet i también estic mirant cosetes així romàntiques.

Q disfruteu molt i que puguis guarda el secret, jajajajajja
Avatar de l’usuari
XeXe
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: Papita » dv. ago. 20, 2010 11:56 am

XeXe ha escrit:Q guay!!!!!

Jo estic mirant cosetes per fe ja que el 12 de setembre fem un anyet i también estic mirant cosetes així romàntiques.

Q disfruteu molt i que puguis guarda el secret, jajajajajja

jiji.. a veure si aguantoooo!!!!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Avatar de l’usuari
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: XeXe » dv. ago. 20, 2010 1:31 pm

Jo te soc sinsera no aguantaria, jajajajajaja
Avatar de l’usuari
XeXe
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: Papita » dv. ago. 20, 2010 8:03 pm

XeXe ha escrit:Jo te soc sinsera no aguantaria, jajajajajaja



jajajja!! jo per ara porto un mes de silenci... espero aguantar-me!!! ja us explicaré!!!!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Avatar de l’usuari
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: XeXe » dt. ago. 31, 2010 3:59 pm

Papita com portes aquest silenci????


:..: :..: :..: :..:
Avatar de l’usuari
XeXe
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: Papita » dc. set. 01, 2010 8:10 pm

uuuuuueeeeee!!!

el porto super bé!!!!! :-)) :-))

no l he dit res de res!!!!jajajajaja!!

i mira que em costa, eh?? això sí, ho saben toooots els amics i la familiaa!!jajaj
espero que no se'ls escapi!!!!!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Avatar de l’usuari
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: XeXe » dj. set. 02, 2010 8:48 am

molt re beeeeeeeeeeee

bueno aixi tens amb qui parla del tema i no se t'escapara, jajajaja
Avatar de l’usuari
XeXe
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

Re: OH LA LA... PARIS,MON AMOUR!!!

EntradaAutor: promisa1 » dj. set. 30, 2010 2:12 pm

Es una ciudad preciosa, y la verdad que romantica, yo estube hace unos años, y creo que fue el viaje mas bonito de mi vida. Pero para la luna de miel hemos escogida la republica francesa.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Següent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants