NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

Destins, propostes, no saps on anar?

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: eva2010 » dj. set. 17, 2009 11:17 am

esta combinacion debe de ser genial, en que mes la hareis!!!
eva2010
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 164
Membre des de: dg. abr. 12, 2009 5:26 pm

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: metalhet » dl. set. 21, 2009 9:00 am

eva2010 ha escrit:esta combinacion debe de ser genial, en que mes la hareis!!!


Yo me voy en 2 semanas!!!!

Alguna de las que ya ha estado me puede aconsejar sobre los cambios de moneda, qué tipo de tarjeta acceptan,...????
Imatge
Avatar de l’usuari
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: PekeVito » dc. set. 23, 2009 2:33 pm

ayer estuve mirando vuelos para cogerlos por internet y nos salian a 1400e los dos!! lo veo super bien!!
miré BCN - NYC (I/V) y despues vuelos de NYC-CANCUN (I/V).
Salia más económIco cogerlo así que no hacer BCN-NYC-CANCUN-BCN.

la gente en otro foro de viajeros decia que lo mejor es coger por internet los vuelos y el hotel de ny. Y despues en la agencia coger la estancia de RM. no se...
Imatge
Avatar de l’usuari
PekeVito
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 140
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 9:00 pm

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 25, 2009 12:53 pm

Noies avui he anat a l'agència per altres coses i total que m'ha donat per preguntar quan s'havia de començar a mirar lo de la lluna de mel i m'ha dit que no anava mal encaminada i que ja ho podia començar a mira que ara serà més barat que despres, que la temporada tardor- primavera comença ara i acaba al maig que anava bé i millor fer-ho ara així que he donat els noms i m'ho mirarà ella... jo también vaig NY + RM en principi em dit NY 5 nits i RM 6 nits creieu què està bé qui ho hagi fet o què??? Jo que em pensava que nava sobrada de temps i la noia ja m'ha dit que molt bé! No sé... ::love:: m'he tret un pes de sobre!
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: PekeVito » dv. set. 25, 2009 1:09 pm

jo también vaig preguntar ahir a una agència sobre el tema del viatge de nuvis i em va comentar que ho he de mirar ja! que he de començar a mirar-ho i anar comparant preus. Em va dir que ara arribarien els catàlegs dels viatges i que quan els tingués em trucaria per mirar-los.

en una altra agència, em van dir fins al gener res! que és quan hi ha ofertes!

no se que fer... suposo que començaré a mirar ja i si em convenç algo doncs l'agafaré. también hi ha l'opció de mirar per internet els vols i l'hotel de nova york i després agafar el viatge de rivera maya per l'agència. Una noia d'un altra foro va fer això, i es va estalviar molts diners!
Imatge
Avatar de l’usuari
PekeVito
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 140
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 9:00 pm

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: nair28 » dv. oct. 02, 2009 2:47 pm

Os felicito por la elección de este viaje. Yo me he casado en julio de 2009 y fue nuestro destino de luna de miel. Os recomiendo en New York el Hotel Metro (nos entraba el desayuno y tiene una terraza en la azotea con vistas al Empire State una pasada ¡¡¡¡¡). En Cancún estuvimos alojados en el Paradisus Rivera Cancún - alucinante el hotel. Está muy cerca del aeropuerto y de Cancún y a media horita tres cuartos de Playa del Carmen
nair28
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dj. ago. 16, 2007 3:13 pm

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 05, 2009 3:45 pm

Hola noies!!!
Naltres estem mirant d'anar a New York i Riviera Maya, 5 nits a NY i 6 a RMaya i no sabem si és molt o és poc en cadascú dels destins... valtres que potser ja hi heu anat què me'n podeu dir?
Els hotels que ens han ficat és a NY-. el Roosevelt i a RMaya el Hotel Spa Palace Aventura 5* luxe... què us sembla??? Aixss és la primera oferta que tenim però la veritat és que hem flipat amb els hotels... ara falta decidir el temps, us quedarieu més a un lloc o a l'altre?
X cert, una altre pregunta, les excursions on es contracten? A la mateixa agència o què? Dins d'aquest hotel tenim contractada la del Alto i Bajo Manhattan però res més.
Merci wuapes!!!! ::love::
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: INGLESITA » dl. oct. 05, 2009 4:02 pm

lluneta29 ha escrit:Hola noies!!!
Naltres estem mirant d'anar a New York i Riviera Maya, 5 nits a NY i 6 a RMaya i no sabem si és molt o és poc en cadascú dels destins... valtres que potser ja hi heu anat què me'n podeu dir?
Els hotels que ens han ficat és a NY-. el Roosevelt i a RMaya el Hotel Spa Palace Aventura 5* luxe... què us sembla??? Aixss és la primera oferta que tenim però la veritat és que hem flipat amb els hotels... ara falta decidir el temps, us quedarieu més a un lloc o a l'altre?
X cert, una altre pregunta, les excursions on es contracten? A la mateixa agència o què? Dins d'aquest hotel tenim contractada la del Alto i Bajo Manhattan però res més.
Merci wuapes!!!! ::love::


hola!!!
ya teneis presupuesto?? m podrias decir x cuanto os sale?? xra sber y tener ideas,jaja!

merci!!
Avatar de l’usuari
INGLESITA
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1385
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:31 am

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: MAFER » dl. oct. 05, 2009 4:14 pm

HOLA, NOSOTROS ESTUVIMOS EN EL HOTEL BENTLEY EN NUEVA YORK Y FUE INCREIBLE, OTRA COSA NOSOTROS PARA LAS EXCURSIONES CONTRATAMOS A ANDY QUE ES UN SEÑOR ENCANTADOR QUE HACE UNA MARAVILLA DE EXCURSIONES Y QUE HA SIDO EL QUE HAN HECHO TODOS NUESTROS AMIGOS Y ERA MUCHO MAS BARATO QUE LAS QUE NOS OFRECIAN LA AGENCIA.
MAFER
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 161
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 12:38 pm

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 05, 2009 4:17 pm

INGLESITA ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Hola noies!!!
Naltres estem mirant d'anar a New York i Riviera Maya, 5 nits a NY i 6 a RMaya i no sabem si és molt o és poc en cadascú dels destins... valtres que potser ja hi heu anat què me'n podeu dir?
Els hotels que ens han ficat és a NY-. el Roosevelt i a RMaya el Hotel Spa Palace Aventura 5* luxe... què us sembla??? Aixss és la primera oferta que tenim però la veritat és que hem flipat amb els hotels... ara falta decidir el temps, us quedarieu més a un lloc o a l'altre?
X cert, una altre pregunta, les excursions on es contracten? A la mateixa agència o què? Dins d'aquest hotel tenim contractada la del Alto i Bajo Manhattan però res més.
Merci wuapes!!!! ::love::


hola!!!
ya teneis presupuesto?? m podrias decir x cuanto os sale?? xra sber y tener ideas,jaja!

merci!!


2400 E per persona... jo ho trobo bé... no sé digueu-me vosaltres!!!! 13 dies... amb hotels xul.líssims... no ens quedarem amb això només i anirem mirant més però per tenir una idea està bé... :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: Seaweed » dv. oct. 09, 2009 10:45 am

Hola noies!!!
Ahir vaig anar a l'agència de viatges per mirar NY (8 nits)+ RM (7 nits) per l'abril del 2010 i ens han donat un pressupost de 4300 € els dos. A NY a un hotel turista superior de la 5 avinguda i a RM al Xcaret TI (on es va casar la Paulina Rubio) i si agafem el White sand varia el preu en 100 € els dos.
Seaweed l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 09, 2009 12:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Seaweed
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 09, 2009 11:16 am

Seaweed ha escrit:Hola noies!!!
Ahir vaig anar a l'agència de viatges per mirar NY (7 nits)+ RM (7 nits) per l'abril del 2010 i ens han donat un pressupost de 4300 € els dos. A NY a un hotel turista superior de la 5 avinguda i a RM al Xcaret TI (on es va casar la Paulina Rubio) i si agafem el White sand varia el preu en 100 € els dos.


Eiii aquesta oferta és millor que la nostra... a quina agència ho has mirat?????????? :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: PekeVito » dv. oct. 09, 2009 11:25 am

doncs està super bé!!!! a quina agència hi has anat? jo estic esperant que em truquin per donar-me el pressupost! a veure per quan surt! perquè jo vaig a l'agost (la primera setmana) i és el mes més car!

Seaweed ha escrit:Hola noies!!!
Ahir vaig anar a l'agència de viatges per mirar NY (7 nits)+ RM (7 nits) per l'abril del 2010 i ens han donat un pressupost de 4300 € els dos. A NY a un hotel turista superior de la 5 avinguda i a RM al Xcaret TI (on es va casar la Paulina Rubio) i si agafem el White sand varia el preu en 100 € els dos.
Imatge
Avatar de l’usuari
PekeVito
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 140
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 9:00 pm

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: Seaweed » dv. oct. 09, 2009 12:02 pm

Hola!
Ho he mirat a El Corte Inglés, pesnava que seria més car però m'han donat bons preus!
Avatar de l’usuari
Seaweed
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 09, 2009 12:27 pm

Seaweed ha escrit:Hola!
Ho he mirat a El Corte Inglés, pesnava que seria més car però m'han donat bons preus!


jo crec que boníssims, ara m'ho he apuntat per anar-hi jo... ara que els meus són 4000 els dos i son menys nits!!!! Ens hi passarem tan aviat poguem a vere què ens diuen... :-) Gràcies wuapa!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: nair28 » dl. oct. 19, 2009 7:20 pm

Perdon por la intromisión pero es para deciros que hoy en la cuatro en callejeros viajeros echan el reportaje sobre Manhattan ¡¡¡¡
nair28
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dj. ago. 16, 2007 3:13 pm

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: CAN CIRILI » dl. nov. 09, 2009 12:18 pm

Hola chicas,

Nosotros tambien hemos decidido hacer este viaje, vamos a hacer 6 noches en Nueva York y 4 noches en Rivera Maya, entonces estoy mirando de hacerlo todo por internet, que hoteles estais mirando???
En Rivera Maya, me han aconsejado los Bahia Principe, dicen que estan muy bien y en NUeva York no se porque busco algo sencillo ya que es solo para dormir, prefiero que el de RM sea mas chulo que si vas a disfrutarlo a tope y el de Nueva YOrk algo que este correcto.
Busco sugerencias para hoteles..
Imatge
CAN CIRILI
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 1:03 pm

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: PekeVito » dl. nov. 09, 2009 5:52 pm

a mi en la agencia me han aconsejado el de la cadena Palladium (mejor el Palladium White Sand) y el de la cadena Paradisus (Paradisus Riviera Cancún).
A mi me dijeron que los Bahia Principe son hoteles que estn muy trotados! que los mejores eran los que te he dicho antes.
En el Paradisus tienes la opción de coger el Servicio Real (donde tienes un mayordomo las 24 horas del día para lo que tu kieras). Yo me lo estoy mirando a ver que tal sale de precio.
Como hotel, por las pocas fotos que he visto, me gusta mucho mas el Paradisus. Pero el otro es un complejo y hay muchos servicios.
También estan situados diferente. El de Palladium toca a la zona de de Kantenah y el Paradisus está muy cerca de Cancún, cerca de Puerto Morelo.

No se..... yo stoy entre estos dos!!!!!!

El hotel de NY estoy contigo, busco algo q esté bien pq solo iremos a dormir!!! a mi me han aconsejado el Radisson Lexington New York, Novotel New York Times Square, The Roosevelt. Despues hay el Milford Plaza que es el que la gente normalmente coge pq está bien de precio y es muy sencillito. Pero estuvimos mirando precios con la chica de la agencia y tmpoco habia mucha diferencia de precio entre el Milford y el Radisson; y este último es muchisimo mejor!!!! así que....

A mi me estan mirando y haciendo el presupuesto y supongo q dentro de dos semanas ya me llamaran para darme precios.

ESpero haberte ayudado!!!!

CAN CIRILI ha escrit:Hola chicas,

Nosotros tambien hemos decidido hacer este viaje, vamos a hacer 6 noches en Nueva York y 4 noches en Rivera Maya, entonces estoy mirando de hacerlo todo por internet, que hoteles estais mirando???
En Rivera Maya, me han aconsejado los Bahia Principe, dicen que estan muy bien y en NUeva York no se porque busco algo sencillo ya que es solo para dormir, prefiero que el de RM sea mas chulo que si vas a disfrutarlo a tope y el de Nueva YOrk algo que este correcto.
Busco sugerencias para hoteles..
Imatge
Avatar de l’usuari
PekeVito
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 140
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 9:00 pm

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: CAN CIRILI » dl. nov. 09, 2009 7:31 pm

Gracias Laura!!!
Y en que agencia lo estas mirando???
Felicidades por la boda.
Imatge
CAN CIRILI
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 1:03 pm

Re: NEW YORK+RIVIERA MAYA!!!!!!!!!!

EntradaAutor: PekeVito » dl. nov. 09, 2009 9:58 pm

de momento he ido a Halcon Viajes y a Zafiro Tours. Y la verdad que me sentí mejor atendida en la segunda. No se... me dio más confianza y la mujer muy simpática. Ya veremos los precios q tal!jajaja

CAN CIRILI ha escrit:Gracias Laura!!!
Y en que agencia lo estas mirando???
Felicidades por la boda.
Imatge
Avatar de l’usuari
PekeVito
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 140
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 9:00 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron