TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

Per les més manetes.

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: laracroft » dj. gen. 21, 2010 10:33 pm

me encantan.... Tengo que ponerme....
Imatge
Avatar de l’usuari
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: ..FLOR.. » dj. gen. 21, 2010 10:54 pm

No habia visto esto!!! =0-0-) =0-0-)
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
Avatar de l’usuari
..FLOR..
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dv. gen. 22, 2010 5:20 pm

laracroft ha escrit:me encantan.... Tengo que ponerme....


como empieces no podrás parar :)
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dl. feb. 01, 2010 9:28 pm

guapes com aneu? Heu intentat fer-ne alguna?
jo per fi he trobat una estona per estar sola, amb musica i tranquileta .... és la millor manera pq surtin xules :D:D cada vegada en tinc més :D a veure si aconsegueixo deixar fets els rams aquest mes ....
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: agnesi82 » dc. feb. 03, 2010 12:04 pm

Bones!! M'ha agradat molt la idea del rams, ja en vaig veure per internet fa temps i em van encantar. PErò he pensat utilitzar les flors per fer agulles per les solapes i regalar-ho com a detallet. Sabeu d'algún lloc on pugui trobar cercles de feltre ja tallats? Potser a la casa del feltre de BCN?
M'encanten aquests:
fieltro-267x400.jpg
imagesflor.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

8 de juliol de 2011
Avatar de l’usuari
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 12:05 pm

agnesi82 ha escrit:Bones!! M'ha agradat molt la idea del rams, ja en vaig veure per internet fa temps i em van encantar. PErò he pensat utilitzar les flors per fer agulles per les solapes i regalar-ho com a detallet. Sabeu d'algún lloc on pugui trobar cercles de feltre ja tallats? Potser a la casa del feltre de BCN?
M'encanten aquests:
fieltro-267x400.jpg
imagesflor.jpg



a la casa del feltre en trobaràs! hi ha de diferents mides i de tota manera crec q si ho demanes ells también et tallen el feltre com el vulguis!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: agnesi82 » dc. feb. 03, 2010 1:08 pm

Ostres! que bé!! M'estava tornant boja buscant com fer els cercles perfectes! Pq si els tallo amb les tisores depèn com no queden rodons, rodons! Us pensareu que estic sonada, però es que sóc molt perfeccionista... *.O.-O*
Imatge

8 de juliol de 2011
Avatar de l’usuari
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 1:13 pm

agnesi82 ha escrit:Ostres! que bé!! M'estava tornant boja buscant com fer els cercles perfectes! Pq si els tallo amb les tisores depèn com no queden rodons, rodons! Us pensareu que estic sonada, però es que sóc molt perfeccionista... *.O.-O*



ets de les meves!! jijjij les meves amigues diuen q no saben si staran a l'alçada del casament jajajja diuen q soc obsesionadament perfeccionista! però és el q hi ha jajajaj

también he vist per internet q venen com unes taladradores, saps les de taladrar els folis? doncs tipus així però amb diferents formes. No tinc ni idea d'on es venen ni de si serveixen pel feltre, però vaig veure a un tutorial q ho feien amb cartolines i era just la mida dels cercles q venen a la casa del feltre.....
per cert, jo también havia pensat de fer alguna agulla amb alguna flor, la veritat és q queden tan xules q donen ganes de posar-te-les!
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: agnesi82 » dc. feb. 03, 2010 1:38 pm

Al menos no estic sola!!! jejejeje!! Jo ja me n'he fet alguna de prova i queden molt xules!! :-)
Lo de les taladradores si que ho he vist, pero surten a uns 100€!!!
Ja aniré a la casa del feltre. Fa dies que vull anar-hi però mai trobo el moment per escapar-me una tarda a Barcelona. A sobre, m'han dit que hi ha mil colors!!!
Imatge

8 de juliol de 2011
Avatar de l’usuari
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 1:45 pm

agnesi82 ha escrit:Al menos no estic sola!!! jejejeje!! Jo ja me n'he fet alguna de prova i queden molt xules!! :-)
Lo de les taladradores si que ho he vist, pero surten a uns 100€!!!
Ja aniré a la casa del feltre. Fa dies que vull anar-hi però mai trobo el moment per escapar-me una tarda a Barcelona. A sobre, m'han dit que hi ha mil colors!!!



100€?¿ VAYA TELA!!

hi ha moltissims colors, gruixos i feltres ja tallats amb diferents formes! A més a més, és de super bona qualitat!!!!!! ja veuràs com t'encantarà :D
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 1:46 pm

agnesi82 ha escrit:Al menos no estic sola!!! jejejeje!! Jo ja me n'he fet alguna de prova i queden molt xules!! :-)
Lo de les taladradores si que ho he vist, pero surten a uns 100€!!!
Ja aniré a la casa del feltre. Fa dies que vull anar-hi però mai trobo el moment per escapar-me una tarda a Barcelona. A sobre, m'han dit que hi ha mil colors!!!



x cert, on et cases i quan?!?
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: carlina » dc. feb. 03, 2010 2:34 pm

Hola.
M'interessa això de les taladradores que dieu on ho puc trobar per internet?
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: agnesi82 » dc. feb. 03, 2010 4:56 pm

crisbert ha escrit:
agnesi82 ha escrit:Al menos no estic sola!!! jejejeje!! Jo ja me n'he fet alguna de prova i queden molt xules!! :-)
Lo de les taladradores si que ho he vist, pero surten a uns 100€!!!
Ja aniré a la casa del feltre. Fa dies que vull anar-hi però mai trobo el moment per escapar-me una tarda a Barcelona. A sobre, m'han dit que hi ha mil colors!!!



x cert, on et cases i quan?!?



Doncs em caso el dia 8 de juliol de 2011 a Sant Lluís de Ristol, a Viladecavalls, nosaltres som de Terrassa.
Per això et dic que em tracta de sonada cap amunt, pq vull començar a fer les agulles per no anar després amb el coet al cul! jajajaja!!! :-)
Tu per quan? Ja has començat a fer alguna coseta o realment vaig massa depressa?
Imatge

8 de juliol de 2011
Avatar de l’usuari
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: agnesi82 » dc. feb. 03, 2010 5:04 pm

carlina ha escrit:Hola.
M'interessa això de les taladradores que dieu on ho puc trobar per internet?


Hola carlina! Mira en aquesta pàgina: http://www.fieltrozitos.com/17-fieltro-troqueladoras
També pots consultar la marca Fontorpin i Sizzix (http://www.lemontreetales.com/lemon_tree_tales/2007/12/sizzix-paddle-p.html). I aquí http://www.fetamapatchwork.com/ em sembla que també podrás trobar cosetes.
Imatge

8 de juliol de 2011
Avatar de l’usuari
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 5:06 pm

agnesi82 ha escrit:
crisbert ha escrit:
agnesi82 ha escrit:Al menos no estic sola!!! jejejeje!! Jo ja me n'he fet alguna de prova i queden molt xules!! :-)
Lo de les taladradores si que ho he vist, pero surten a uns 100€!!!
Ja aniré a la casa del feltre. Fa dies que vull anar-hi però mai trobo el moment per escapar-me una tarda a Barcelona. A sobre, m'han dit que hi ha mil colors!!!



x cert, on et cases i quan?!?



Doncs em caso el dia 8 de juliol de 2011 a Sant Lluís de Ristol, a Viladecavalls, nosaltres som de Terrassa.
Per això et dic que em tracta de sonada cap amunt, pq vull començar a fer les agulles per no anar després amb el coet al cul! jajajaja!!! :-)
Tu per quan? Ja has començat a fer alguna coseta o realment vaig massa depressa?



doncs jo soc de sabadell i fa 2 mesos q visc a terrassa :D

em caso per la revetlla de st joan, 23/06/2010 a mas ferrer (trobaràs fotos a la meva precronica).

Jo vaig començar abans de Nadal amb les flors, pero em vaig liar a fer els detalls de l’arbre amb feltre, van ser un éxit :D i ara em trobo q encara no tinc ni 1 ram de flors fet i en vull fer 3!!!! jo et recomano q tot el q puguis fer ho facis!!! también depen de com vagis de liada, jo stic fora de casa tot el dia pq vaig liada entre la feina i les classes de dansa… encara haig d’acabar de rumiar si faig més coses, però t’haig de dir q el temps passa volant!!!!!!!!!!!!!!! :D
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: agnesi82 » dc. feb. 03, 2010 5:56 pm

Quina casualitat! I q tal per Terrassa?? Espero que bé!
A tu ja et queda poquet...! quina ilu! >.-<: Et faré cas i deixaré que digui el que vulgui... i començaré a fer les flors quan vagi a la casa del feltre!!! jejejejeje :- )
Imatge

8 de juliol de 2011
Avatar de l’usuari
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: carlina » dc. feb. 03, 2010 6:13 pm

agnesi82 gràcies m'ho miraré.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 10:26 pm

agnesi82 ha escrit:Quina casualitat! I q tal per Terrassa?? Espero que bé!
A tu ja et queda poquet...! quina ilu! >.-<: Et faré cas i deixaré que digui el que vulgui... i començaré a fer les flors quan vagi a la casa del feltre!!! jejejejeje :- )



doncs x terrassa super be!:) hem tingut temps per adaptar-nos, ja q ell ha estudiat aquí la carrera i els nostres intims amics son de terrassa... aixi q feiem vida entre sabadell i terrassa, i durant la construcció del pis hem tingut temps per acabar de fer-nos a la ciutat :D

digues q si, tu no facis cas a ningú, només a les nuvies del foro!! jajajajajaj

ja m'explicaràs q tal per la casa del feltre :D
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dv. feb. 05, 2010 8:59 pm

agnesi82 ha escrit:Quina casualitat! I q tal per Terrassa?? Espero que bé!
A tu ja et queda poquet...! quina ilu! >.-<: Et faré cas i deixaré que digui el que vulgui... i començaré a fer les flors quan vagi a la casa del feltre!!! jejejejeje :- )



mira q he trobat! potser et serveix! :D http://www.thecommerce.es/epages/ea3557 ... /Troqueles
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: sareta_1 » dg. feb. 07, 2010 9:23 pm

agnesi82 ha escrit:Bones!! M'ha agradat molt la idea del rams, ja en vaig veure per internet fa temps i em van encantar. PErò he pensat utilitzar les flors per fer agulles per les solapes i regalar-ho com a detallet. Sabeu d'algún lloc on pugui trobar cercles de feltre ja tallats? Potser a la casa del feltre de BCN?
M'encanten aquests:
fieltro-267x400.jpg
imagesflor.jpg



agnesi82 m'ha encantat aquest últim ram roseta! jeje. les flors de feltre estan enganxades a una bola de porexpan sembla oi? m'estic rumiant això de fer-ne un... és preciós! suposo que les floretes les pots enganxar al porexpan amb el filferro mateix no?
cris gràcies pel tutorial! ja m'he apuntat tot el que necessito. penso que li faré un ram a una cosina meva.

dubtes:

- només hi ha tanta varietat de colors a la casa del feltre de barcelona? o a la abacus també hi ha molt?
- el fil ha de ser normal o una mica gruixut com de llana?

merci per tot guapes!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
sareta_1
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 203
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 9:32 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant