Alguien hizo la ceremonia de la unidad con arena???

bodes 10!

Alguien hizo la ceremonia de la unidad con arena???

EntradaAutor: Vilaweb » dj. gen. 27, 2011 10:42 am

Estoy pensando en cambiar la ceremonia de la unidad de la vela, pero con arena...alguien lo ha hecho?? es que no se que lectura leer...la lectura de la vela es muy bonita, pero me da miedo el aire, la lluvia, que no se enciendan...yo que se que me he rellado y he pensado que con arena es menos complicado y he pensado que participen los padres aportando su "granito de arena" si alguien que lo haya hecho me explica como lo hizo...

MUCHAS GRACIAS!!
Avatar de l’usuari
Vilaweb
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 202
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 9:30 am

Re: Alguien hizo la ceremonia de la unidad con arena???

EntradaAutor: xuxuneta » dj. gen. 27, 2011 12:08 pm

Primer de tot felicitats si heu decidit casar-vos, nosaltres ens ho vam passar molt bé va ser un gran dia!

Amb la meva parella vam decidir fer la cerimònia de la sorra ( una cerimònia que vaig coneixer per aqui el foro ) et passo l'escrit que li vam donar el Jutge de Pau perquè ho llegis.

Ens va tocar el reportatge de Guianupcial, el dia del nostre casament. Ara no m'enrecordo però potser el video surt un tros de la cerimònia, si vols ho pots buscar. él video és diu Ester Francis a Mas Can Ferrer el 28 d'agost.

Espero que et servexi !!!


l'escrit:


Després de les entregues dels anells: CERIMÒNIA DE LA SORRA

Avui, en XXXXX i XXXX han decidit celebrar el seu matrimoni amb la cerimònia de la sorra. Aquesta cerimònia simbolitza la seva unió inseparable en una relació ferma, estable, amb confiança total l’un en l’altre.

Cada gra de sorra de diferent color, representa un moment únic, diferent l’un de l’altre però ple d’experiències i vivències de tots dos. Fets que els han ajudat a créixer i formar-se en les persones que coneixem avui.
Avui els NUVIS han decidit unir-se amb aquesta representació simbòlica i especial:

Alternativament anireu abocant la sorra en aquest recipient, on podrem veure, com els grans de sorra, tot i ser de diferent color, es van unint creant un dibuix únic, original i irrepetible, com la vida que els queda per viure plegats.

(Es posa la sorra)

És alguna cosa més que un simple recipient amb sorra. És el testimoni de l’amor a casa vostra i continuarà vivint a la vostra llar. Passats alguns anys aquest simbolisme us recordarà el que avui us heu promès.






Fi de cerimònia:

Atesa la manifestació lliure i espontània que heu fet de la vostre voluntat de contraure matrimoni i per l’autoritat que m’ha estat legalment conferida, us declaro units en matrimoni, i per tant marit i muller.

Que el vostre comportament correspongui sempre a la vostre dignitat.

Feu dels vostres fills homes i dones lliures i generosos i ciudatans compromesos i exemplars.
MOLTES FELICITATS.
Imatge
Avatar de l’usuari
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

Re: Alguien hizo la ceremonia de la unidad con arena???

EntradaAutor: Yana » ds. març 12, 2011 4:59 am

Ohhhh es la mateixa que fare jo!!!!!!! que way!!!! ja tinc els llibrets fets i tot i tens el mateix texte. com que la ceremonia es a l'aire lliure vam pensar que les espelmes no eren bona idea per si aquell dia fa una mica vent, quedara preciosa ja veuras. :-)ok:
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm


Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron