ON COMPRAR EL VESTIT!!!

bodes 10!

ON COMPRAR EL VESTIT!!!

EntradaAutor: susanaixavi » ds. set. 25, 2010 8:00 pm

Hola!!
necesito la vostra ayuda y opinió. La questió es que em caso a catalunya pero no visc allá i haig d'agafar una avió per arribar-hi. El meu dubte es: on em compro el vestit?? Per un costa vull que m'ajudin a triar me mare i me germana, que per aixó no hi hauría problema, aprofitem que es vinguin un cap de setmana i ja está, també penso que es millor comprar-lo aqui pel tema de les proves, etc...ja que com treballo puc viatjar en contades ocasions... per un altre costat em fa por el viatje en avió amb el vestit, i si s'em fa malbé, es rebrega o jo que sé!!!
Alguna ha hagut de vitjar amb el vestit?? S'arruguen molt???
Noies, no se que fer!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: ON COMPRAR EL VESTIT!!!

EntradaAutor: Rosa82 » ds. set. 25, 2010 8:32 pm

Hola Susana
Avans de tot enhorabona!!!! *.-o-o.* Jo hem caso al juny....
Pensa que com equipatge de mà una mica complicat....i si ho fas....suposo que hauries d'esperar que els altres passatgers posin les seves maletes per tu després possar el teu vestit estirar i en condicions....
Home depenen de la tela es pot arrugar...però si vas a una tintoeria de confiança t'ho poden planxar....
I desde la botiga no el poden enviar per transport? d'aquest especialitzats en roba...informa't abans de tot , a la botiga....suposo que no hauràs sigut la primera que li passa això...
Perquè ....no tens una altre mitjà que no sigui l'avió??
Espero haber-te ajudat una miqueta

Ja en diras si l'has pogut solucionar.....
Avatar de l’usuari
Rosa82
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 580
Membre des de: ds. set. 11, 2010 10:08 am
Ubicació: Maresme

Re: ON COMPRAR EL VESTIT!!!

EntradaAutor: Nantaya » dg. set. 26, 2010 10:48 am

Hola!!
jo también em caso al juny!!!
jo crec que si es una botiga que tingu franquicies, el podrien enviar ells mateixos, tot es preguntar-ho. Perquè sens dubtes serà molt més comode per les proves que ho tinguis a prop de casa.

Felicitats!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nantaya
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

Re: ON COMPRAR EL VESTIT!!!

EntradaAutor: susanaixavi » dg. set. 26, 2010 11:38 am

Rosa82 ha escrit:Hola Susana
Avans de tot enhorabona!!!! *.-o-o.* Jo hem caso al juny....
Pensa que com equipatge de mà una mica complicat....i si ho fas....suposo que hauries d'esperar que els altres passatgers posin les seves maletes per tu després possar el teu vestit estirar i en condicions....
Home depenen de la tela es pot arrugar...però si vas a una tintoeria de confiança t'ho poden planxar....
I desde la botiga no el poden enviar per transport? d'aquest especialitzats en roba...informa't abans de tot , a la botiga....suposo que no hauràs sigut la primera que li passa això...
Perquè ....no tens una altre mitjà que no sigui l'avió??
Espero haber-te ajudat una miqueta

Ja en diras si l'has pogut solucionar.....


Gracies per la vostra opinió, j també crec que es mes cómode prop de casa, parlaré amb les botigues a veure.
Rosa, es que visc a canaries i en vaixell em queda una mica lluny, ejjejejjeje...
Lo de la tintoreria em fa una mica de por, per molta confiança que hi tingui, i la primera botiga que volía mirar crec que no te franquicies a BCN, si no hauré de preguntat i mirar a pronovias... es que un altre problema d'aquí es que no hi ha franquicies o botigues de totes les marques, no com a barcelona que tens de tot, suposo que la ventatje també será que estarán millor de preu... ja us diré a veure que tal, tot i que encara em falten uns mesos per començar amb el vestit...
Gracies...
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: ON COMPRAR EL VESTIT!!!

EntradaAutor: COUPE3669 » dg. set. 26, 2010 12:01 pm

Yo soy de Mallorca pero vivo en Bcn y tenía el mismo problema, hasta q me plantee casarme aqui y q vengan mis invitados, será una boda mucho más pequeña de lo q hubiera sido allí, pero no importa! Así vendrán nuuestros amigos de aqui...
6 de Juliol 2012!!!

[url][url=http://nuvis.org/pedro_i_magda2012] Imatge[/url] [/url]
Avatar de l’usuari
COUPE3669
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:13 pm

Re: ON COMPRAR EL VESTIT!!!

EntradaAutor: susanaixavi » dg. set. 26, 2010 1:14 pm

COUPE3669 ha escrit:Yo soy de Mallorca pero vivo en Bcn y tenía el mismo problema, hasta q me plantee casarme aqui y q vengan mis invitados, será una boda mucho más pequeña de lo q hubiera sido allí, pero no importa! Así vendrán nuuestros amigos de aqui...


También lo pensé Coupe, pero no es lo mismo mallorca-barcelona que canarias-barcelona, tema precios del viaje, distancia, etc... Sin contar con los abuelos y los amigos que ya tienen niños, etc... estamos decidiendo segun su comodidad, lo que creemos mejor para ellos, aunque eso signifique sacrificarnos un poco nosotros y comernos mas la cabeza, ejjejejejeje...
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: ON COMPRAR EL VESTIT!!!

EntradaAutor: COUPE3669 » dg. set. 26, 2010 2:20 pm

La verdad es q es un gran dilema. Yo al final pensé q mis amigas de mallorca no tienen hijos (excepto una) y mi familia directa hermanos, cuñados y sobrinos vendrán donde me case, sin embargo los de bcn lo tendrían más complicado por el trabajo y los niños.
Así q sacrifico a mi familia lejana, tios, primos, hijos etc... Pero bueno, ya celebré los dos bautizos allí, ahora tocaba el territorio de mi pareja.
6 de Juliol 2012!!!

[url][url=http://nuvis.org/pedro_i_magda2012] Imatge[/url] [/url]
Avatar de l’usuari
COUPE3669
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:13 pm

Re: ON COMPRAR EL VESTIT!!!

EntradaAutor: Rosa82 » dl. set. 27, 2010 9:02 pm

Hombre si eres de Canarias...la verdad que la cosa cambia un poquito....Pero tranquila porque hoy en día hay soluciones para casi todo...ya verás!!! ::love::

Que casualidad...pq para noviembre nos queremos ir de vacaciones allí....todavía estamos dudando que isla...es que éste verano por el trabajo nos quedamos sin....

Bueno si me entero de algo nuevo te digo.....

Que vaya bien!!! *.O.-O*
Avatar de l’usuari
Rosa82
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 580
Membre des de: ds. set. 11, 2010 10:08 am
Ubicació: Maresme

Re: ON COMPRAR EL VESTIT!!!

EntradaAutor: snake35 » dc. set. 29, 2010 11:53 am

susanaixavi ha escrit:Hola!!
necesito la vostra ayuda y opinió. La questió es que em caso a catalunya pero no visc allá i haig d'agafar una avió per arribar-hi. El meu dubte es: on em compro el vestit?? Per un costa vull que m'ajudin a triar me mare i me germana, que per aixó no hi hauría problema, aprofitem que es vinguin un cap de setmana i ja está, també penso que es millor comprar-lo aqui pel tema de les proves, etc...ja que com treballo puc viatjar en contades ocasions... per un altre costat em fa por el viatje en avió amb el vestit, i si s'em fa malbé, es rebrega o jo que sé!!!
Alguna ha hagut de vitjar amb el vestit?? S'arruguen molt???
Noies, no se que fer!!!!


Hola Susanna!

Crec que t'hauries de comprar el vestit a les Canàries primer per poder mirar tranquil.lament i sense presses, segón per les proves que t'hagin de fer i els seus retocs i tercer per si tens qualsevol problema. El problema més gran potser és el poder anar amb avió amb el vestit. Jo el que faria és, si la botiga no en tenen, comprar una caixa gran de cartró i que els de la botiga te'l posin a dins. No ho facturis pq llavors se't pot fer malbé la caixa, així que l'embarques i el pots deixar a dalt o sinó si són simpàtiques les hostesses te'l poden guardar a part.

Molta sort i ja ens explicaràs!
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: ON COMPRAR EL VESTIT!!!

EntradaAutor: susanaixavi » dc. set. 29, 2010 12:04 pm

snake35 ha escrit:
susanaixavi ha escrit:Hola!!
necesito la vostra ayuda y opinió. La questió es que em caso a catalunya pero no visc allá i haig d'agafar una avió per arribar-hi. El meu dubte es: on em compro el vestit?? Per un costa vull que m'ajudin a triar me mare i me germana, que per aixó no hi hauría problema, aprofitem que es vinguin un cap de setmana i ja está, també penso que es millor comprar-lo aqui pel tema de les proves, etc...ja que com treballo puc viatjar en contades ocasions... per un altre costat em fa por el viatje en avió amb el vestit, i si s'em fa malbé, es rebrega o jo que sé!!!
Alguna ha hagut de vitjar amb el vestit?? S'arruguen molt???
Noies, no se que fer!!!!


Hola Susanna!

Crec que t'hauries de comprar el vestit a les Canàries primer per poder mirar tranquil.lament i sense presses, segón per les proves que t'hagin de fer i els seus retocs i tercer per si tens qualsevol problema. El problema més gran potser és el poder anar amb avió amb el vestit. Jo el que faria és, si la botiga no en tenen, comprar una caixa gran de cartró i que els de la botiga te'l posin a dins. No ho facturis pq llavors se't pot fer malbé la caixa, així que l'embarques i el pots deixar a dalt o sinó si són simpàtiques les hostesses te'l poden guardar a part.

Molta sort i ja ens explicaràs!



Gracies snake, el que tinc clar si el compro a canaries es que no el facturo ni morta!!!! Jjejjejeje, només faltaría que m'el perdessin, ejejjejejeje...Es complicat, una altre opció es comprarlo a algun lloc que també tinguin botigues a bcn, i preguntar si ells mateixos m'el poden enviar, pero el problema es que moltes cases no tenen botiga aquí...
Moltes gracies, m'ajudeu molt amb les diferents idees que em doneu...!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am


Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron