Documents i Esglesia

bodes 10!

Documents i Esglesia

EntradaAutor: Clairevili » dj. jul. 22, 2010 9:02 pm

noies, tinc un dubte que m'ha sorgit: amb quina antelacio s'ha de demanar la partida de naixement? quants dies triguen en tenirla? es que jo lhe danar a buscar a BCN i m'han dit que el mes d'agost esta tancat! :star::
espero que tinguem temps de sobres!
Algu em pot ajudar?

Per altra banda, quan es trien els textos que s'han de llegir a l'esglesia?
Hi ha assaig dels textos pel moment anells i de com es colocara cadascu no?
tota aquesta info la desconec i la incertesa em mata
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: Documents i Esglesia

EntradaAutor: buniketa » dj. jul. 22, 2010 9:23 pm

Clairevili ha escrit:noies, tinc un dubte que m'ha sorgit: amb quina antelacio s'ha de demanar la partida de naixement? quants dies triguen en tenirla? es que jo lhe danar a buscar a BCN i m'han dit que el mes d'agost esta tancat! :star::
espero que tinguem temps de sobres!
Algu em pot ajudar?

Per altra banda, quan es trien els textos que s'han de llegir a l'esglesia?
Hi ha assaig dels textos pel moment anells i de com es colocara cadascu no?
tota aquesta info la desconec i la incertesa em mata


El mossèn no et va dir quan li havies de portar la documentació per tramitar l'expedient matrimonial?

A mi el nostre ens va dir que com que ens casem al maig a partir del desembre ja podia demanar la documentació i portar-la a la parròquia per fer els tràmits. La partida de naixement em penso que no triguen a gaire a tenir-la, però si tens el certificat digital (DNI) em sembla que la pots demanar per internet. Jo trucaria al registre de BCN per informar-me a veure què.

Pel que fa als textos a llegir i totes aquestes coses referents a la cerimònia ho hauries de comentar amb el teu mossèn, perquè podria funcionar de manera diferent a diferents llocs... jo li ho preguntaria a ell directament, serà tot més exacte! Però no sé si dir-te que això es deu fer en el darrer mes o així...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: Documents i Esglesia

EntradaAutor: marc28 » dv. jul. 23, 2010 10:15 am

Bon dia:

Nosaltres la vam demanar per Internet (també al registre civil de Barcelona), no cal que tinguis el DNI electrònic. Ens la van enviar a casa sense cost en menys de una setmana. Respecte les altres consultes o teniu que parlar amb el Mossèn, en el nostre cas el Mossèn ens va donar uns textos per escollir i un “llibret” on explica la cerimònia part per part, fins el dia del casament no li hem de dir els textos. Que volem
marc28
 
Entrades: 3
Membre des de: dj. des. 31, 2009 1:59 pm

Re: Documents i Esglesia

EntradaAutor: Montseta28 » ds. jul. 24, 2010 4:23 pm

Nosaltes ens casem al maig i el mossèn ens va dir q hem de començar a fer papers al mes de desembre. Hem de demanar les partides de naixement i la d bauptisme i portar-les a la parròquia q em pertoca a Bcn, ells ho tramitaran i ja em doanarn els papers per portar-los on ens casem!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Montseta28
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm


Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants