Cómo colocar a los padres en la mesa presidencial¿¿??

bodes 10!

Re: Cómo colocar a los padres en la mesa presidencial¿¿??

EntradaAutor: cadui » dt. set. 21, 2010 5:30 pm

aairinn ha escrit:Esto será un mero detallito más en todos los preparativos para el bodorrio, pero cuesta tomar una decisión. De momento, esperaremos a ver si la mujer de mi padre dice algo o alguno de mis padres. Si no, si vemos que nadie respira igual terminamos por poner la mesa redonda, aunque me sabe mal tener que dar la espalda a algun invitado.


no et preocupis perquè li puguis donar l'esquena a algú... segur que no pareu quiets i poc rato estareu assentats :-)ok: nosaltres seguim pensant com fer-ho... és que jo penso que els nostres respectius pares s'avorriran si els assentem junts (només s'han vist 3 cops!!), és un tema que volem parlar amb ells i que escullin el què prefereixin :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Cómo colocar a los padres en la mesa presidencial¿¿??

EntradaAutor: marsal75 » dt. set. 21, 2010 5:49 pm

nosaltres a la taula presidencial hi col·locarem també les iaies
sentarem a la gent a la taula presidencial de la següent manera: iaia Nino + pare Nino + mare Nino + Nino + Jo + meu pare + meva mare + meva iaia
d'aquesta manera, a més de tenir-les a prop a les nostres uniques iaies, els hi ensenyarem modals a certes persones que en alguns casament (els dels dos cosins del meu xicot) que van col·locar a la seva iaia (la que tenen en comú) al final del menjador, i que a les altres iaies que tenien els hi van fer regal i a aquesta no
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants