Cerimonia civil al mateix restaurant

bodes 10!

Cerimonia civil al mateix restaurant

EntradaAutor: marteta3 » dc. juny 02, 2010 9:13 am

Nosaltres ens casem per lo civil a l'ajuntament, però al restaurant farem el paripé. Alguna de vosaltres ho ha fet o ho farà així? Fareu parlar als padrins o alguna cosa? és que no se com funciona pq només n'he vist una i fa molts anys. Suposo que els del restaurant m'ho explicaran una mica, però així ja tinc una idea! =0-0-)
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: Cerimonia civil al mateix restaurant

EntradaAutor: nananda2 » dc. juny 02, 2010 1:26 pm

Jo fare la cerimonia al restaurant, ens casa el meu tiet, que també sera qui ens casara despres a l'ajuntament, ell s'está encarregant de la cerimonia, només se que dues amigues meves llegiran alguna cosa, i al restaurant ens han fet elegir la musica de les entrades, etc...
Imatge
Avatar de l’usuari
nananda2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

Re: Cerimonia civil al mateix restaurant

EntradaAutor: marsal75 » dc. juny 02, 2010 2:50 pm

nosaltres també ho farem així. Ens casarem primer a l'ajuntament el dia abans (si pot ser, si l'alcalde o algun regidor volen) i al dia següent el meu cunyat, que també serà al padrí, serà qui ens farà la "ceremonia". Els testimonis ja saben que han de vindre a signar a l'ajuntament (costarà arrancar-los de les seves feines perque són així, pero com no vinguin els hi treurem els drets com a tiets dels nostres futurs fills). Segurament en la ceremonia al restaurant farem llegir algo a un amic intim del meu xicot.
A més, també volem muntar algo, en plan seguretat de les pelicules americanes on es casava la filla d'algun mafiós... a veure si comptem amb l'ajut d'algun dels nostres amics amb morro... i l'advocat del grup repartint tarjetes de visita (ja ho va fer en el casament d'uns amics l'any passat)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: Cerimonia civil al mateix restaurant

EntradaAutor: marteta3 » dc. juny 02, 2010 9:06 pm

doncs ja m'explicareu, sobretot tu nananda que et queda poquíssim! jo és que la que vull que sigui testimoni no se si hi serà el dia de la boda pq viu a EEUU. Si ho podem fer un parell de dies abans suposo que si, si no el que faré és que igualment llegeixi alguna cosa que em fa ilusió.
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: Cerimonia civil al mateix restaurant

EntradaAutor: montse_87 » dj. ago. 12, 2010 10:52 am

Jo tambe ho faig com vosaltres, una amiga segur que surt a llegir alguna coseta i potser li demanem a algu mes. I als que m'han fet de testimoni m'agradaria tambe que fessin algo simbolic pero no se el que, quan sapiga el tipo de cerimonia que vull, mirare.
Avatar de l’usuari
montse_87
 
Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

Re: Cerimonia civil al mateix restaurant

EntradaAutor: Crisxyz » dj. ago. 12, 2010 11:35 am

Nosaltres ens casem al Jutjat i després al arribar al restaurant farem la cerimònia de mentida, el mestre de cerimònies serà el meu cunyat que tabe es el padri, ell es molt de la broma i farà una cosa diferent.
Els convidats no saben res de la boda de mentida, Ja tinc ganes de veure les cares que posaran quan arribin al restaurant i vegin tot muntat per una boda >.-<:

A més només sortir del jutjat sense que ningú ens vegi ens em de treure les aliances i jo aniré amb el padrí en un cotxe i el meu ja marit anirà en un altre.

Quin xou!
Avatar de l’usuari
Crisxyz
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

Re: Cerimonia civil al mateix restaurant

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. ago. 12, 2010 3:38 pm

Hola a totes. Sóc Neny.

Nosaltres ens casem pel jutgat al setembre i després farem el paripé en el restaurant a l'octubre. El nostre mestre de cerimònia serà un actor que posa el propi restaurant, encara no hem parlat amb ell i no sabem com serà tot, només que han d'haver-hi dos testimonis i possiblement sigui jo la que llegeixi alguna coseta durant la cerimònia, jeje!
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: Cerimonia civil al mateix restaurant

EntradaAutor: Lau_82 » dt. ago. 17, 2010 4:56 am

cris cuando pase tu dia y hayas vuelto del viaje de novios dinos a ver como ha salido la ceremonia y si al final has hecho algo mas personalizo, asi vamos cogiendo ideas las que venimos despues de ti, jeje!
ya te queda muy poquito eh!!! como lo llevas todo?
Imatge
Avatar de l’usuari
Lau_82
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

Re: Cerimonia civil al mateix restaurant

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. ago. 17, 2010 8:08 am

hola, doncs nosaltres fem diferent a l'ajuntament tenen una sala i alla fem la ceremonis real que serà on estaran els 100 convidats, alguns de peu xk hi caben 70, pero m'agrada que sigui la real i que quant estigui firmant sigui real, encara que el lloc no es tan maco com altres pero bueno l'important som nosaltres, em keden 2 semanes i 4 dies!!!! m'entra el panic
4-09-2010 un gran dia!!
Avatar de l’usuari
nuriaisaac
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

Re: Cerimonia civil al mateix restaurant

EntradaAutor: Crisxyz » dt. ago. 17, 2010 8:33 am

Hola noies, i tant ! quan hagi passat la boda i ja hem posi amb la crònica ja explicaré com a anat tot plegat.

Nuriaisaac, jo també faré la boda real al jutjat amb els convidats i aniré ja amb el vestit i tot, lo bo serà la segona cerimònia de mentida, que per mi es sorpresa total lo que farà el meu cunyat >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Crisxyz
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am


Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants