***IDEES REGAL ANIVERSARI***

bodes 10!

***IDEES REGAL ANIVERSARI***

EntradaAutor: kris28 » dj. maig 27, 2010 8:10 pm

Hola noies!! Com que se que vosaltres teniu moltissimes idees, a veure si em podeu ajudar

Em caso el 25 de septembre i just el dia abans ( la MErçe) es l'aniversari de noces dels meus avis, 56 ANYS CASATS!! I la veritat els hi voldria fer alguna cosa especial, a part son els meus segons pares, m'han criat ells fins que no vaig anar a l'escola, estava malalta a casa els iaios, al poble amb ells.. son molt especials per mi i a part son els únics que em queden .

Aixi que si em doneu un cop de mà us agraïre, tema regal, música que puc posar, etc...


Gràcies floretes!!
Imatge
Avatar de l’usuari
kris28
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

Re: ***IDEES REGAL ANIVERSARI***

EntradaAutor: nananda2 » ds. maig 29, 2010 7:46 am

ohhhh q boniccc!!!

a vere de cançons n'hi ha moltes tot depen de com vols que sigui el moment, no se se m'acudeix: cuentame, paraules d'amor, halo de la beyoncée, alguna cançó que sigui de la seva época (en plan no se Gardel o alguna així, no se si son d'aquest estil els teus avis, els meus si..jejejej)

i de regal, et dono la idea que li fare jo al meu tiet que ens casa per si et serveix. Li regalarem un marc doble, en una foto ells quan es van casar, en una foto que surto jo amb ells que tenia un anyet, i a l'altra una foto rapida que ens fara la fotografa del dia de la nostra boda amb ells. Crec q els hi agradara, es com un salt en el temps....
Imatge
Avatar de l’usuari
nananda2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

Re: ***IDEES REGAL ANIVERSARI***

EntradaAutor: Clairevili » dg. maig 30, 2010 3:36 pm

Ostres kris28, ens casem el mateix dia... i jo també estic amb problemes d'idees per regals pero a diferent escala:
el dia després del casament es l'aniversari del meu futur que fa els 30a i el dia 28 (3 dies despres) la meva mare fa els 50a.
Son dos aniversaris rodons i vaig com boja buscant alguna idea de que fer, pero realment estic perduda perduda!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm


Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants