Y LOS ZAPATOS????

bodes 10!

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: danka » dt. ago. 31, 2010 11:19 pm

kris28 ha escrit:Us deixo unes fotos de les meves sabates!!

Super comodes!!


Que xules que són, jo estic buscant un estil aixi, pero encara no m'hi he posat en serio jejjeje
danka
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: Susu » dc. set. 01, 2010 12:56 pm

Y aquí mis zapatos... por fín os los pongo! La foto no es la mejor, pero no encontraba la manera de que se vieran bien.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Susu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: dg. març 21, 2010 9:33 am

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: snake35 » dc. set. 01, 2010 3:36 pm

Susu ha escrit:Y aquí mis zapatos... por fín os los pongo! La foto no es la mejor, pero no encontraba la manera de que se vieran bien.



Susu molt boniques les sabates!!!!!
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: danka » dc. set. 01, 2010 7:53 pm

Son preciosos Susu, me encantan!!!!! :-)ok: :-)ok:
danka
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: inhus » dc. set. 01, 2010 9:03 pm

uala q guapos!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
inhus
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: eba » dc. set. 01, 2010 9:39 pm

Aqui poso les meves
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
eba
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 573
Membre des de: ds. jul. 10, 2010 9:24 am

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: Susu » dj. set. 02, 2010 7:53 am

Gracias chicas! Además són muy cómodos, ni te enteras de llevarlos. Como que me tengo que bailar una salsa con ellos.... jejeje!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Susu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: dg. març 21, 2010 9:33 am

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: danka » dv. set. 03, 2010 10:19 am

Yo estoy enamorada de unos zapatos de Rosa Clara!! Tengo claro que seran los mios!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
danka
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: buniketa » dv. set. 03, 2010 11:17 am

¡Hala! Desde luego, son unos zapatos de altura! jejejejejejeje Son muy bonitos, pero demasiado altos para mí, aunque a pesar de la altura deben ser muy cómodos, porque al llevar la plataforma el pie no se cansa ni se carga tanto... De todas maneras... prepárate... ¡al menos van a ser 200€ mínimo! :star:: :star::
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: snake35 » dv. set. 03, 2010 11:41 am

danka ha escrit:Yo estoy enamorada de unos zapatos de Rosa Clara!! Tengo claro que seran los mios!!!!


Danka, són molt guapos!!! m'encanta la moda aquesta d'un bon taló però amb plataforma, són molt més còmodes del que pensem!!! Felicitats per la tria, si estàs enamorada d'aquestes sabates totes les que trobis no et faran el pes.
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: danka » dv. set. 03, 2010 12:52 pm

buniketa ha escrit:¡Hala! Desde luego, son unos zapatos de altura! jejejejejejeje Son muy bonitos, pero demasiado altos para mí, aunque a pesar de la altura deben ser muy cómodos, porque al llevar la plataforma el pie no se cansa ni se carga tanto... De todas maneras... prepárate... ¡al menos van a ser 200€ mínimo! :star:: :star::


AUn no me los he propado, pero varia gente me ha dicho que son comodissimos!!!! Ahora a finales de septiembre tengo que irme a probar vesitdos a Rosa Clara, asi que también echare un vistazo a los zapatos.
Me parece que rondan los 250 €, o algo por el estilo..... pero son tan bonitos que hare un esfuerzo en eso jejejjejej
danka
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: danka » dv. set. 03, 2010 12:54 pm

snake35 ha escrit:
danka ha escrit:Yo estoy enamorada de unos zapatos de Rosa Clara!! Tengo claro que seran los mios!!!!


Danka, són molt guapos!!! m'encanta la moda aquesta d'un bon taló però amb plataforma, són molt més còmodes del que pensem!!! Felicitats per la tria, si estàs enamorada d'aquestes sabates totes les que trobis no et faran el pes.



Si, aquestes sabates amb plataforma son molt comodes, al maig vaig anar a una boda amb unes sabates negres ambm plataforma i un talo bestial... i vaig estar tot el dia amb elles posades... nomes al final de la nit vaig començar a notar cansansi pero ni punt de comparació amb d'altres tacons... i mira que jo el 95% dels dies vaig plana plana.
Pero si amb les sabates aquestes que dic vaig estar aguantant tant, segur que amb aquestes aguanto mes i tot jejejeje
danka
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: eritrea84 » dv. set. 03, 2010 3:48 pm

M'agraden molt!!!!

Jo ja tinc sabatess!!!pero me les estan fent, jejejejje...les he trobat a Saragossa ; si si si, el mue futur marit es d'alla i fa 10 dies vam anar a passar uns dies de vacanes i al costat de casa sons pares hi ha una botiga IMPRESIONANTE de sbaates de bodes, nomes d'aixo...i alla le she trobatt!!pero com faig un numero 35 me les han encarregat..i pel pont de la Pilar <(12 octubre) anirem a buscarlessss!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tambe porten una plataforma (2cm) i talo !mencanten de veirtat...quan le stingui penjare fotos segurissimsssssss!!uops i el preu raonable....90 euros!!!!
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: Crisxyz » dv. set. 03, 2010 4:23 pm

Quines sabates mes maques Danka.

Jo no podria caminar amb elles no estic acostumada a portar tant de taló. Però ma germana esta acostumada a anar amb uns talons d'infart.

Si t'agraden i las pots comprar endavant >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Crisxyz
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. set. 03, 2010 4:47 pm

Danka, son preciosos! Los míos no tienen plataforma y me estoy pensando en si mirarme otros... Es que lleváis razón, yo me pongo mis zapatos con plataforma a las 7h de la mañana cuando me voy a trabajar y ya no me los quito hasta que llego a casa por la tarde-noche y genial, los pies no se resienten para nada! :star::
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: snake35 » dv. set. 03, 2010 5:03 pm

Susu ha escrit:Que os parecen????


Coi Susu!! son super extravagants i sexys macos macos!! però la part negativa és el taló, pensa que són moltes hores, aquestes no porten plataforma això vol dir que tota l'estona el peu reposarà a la part del davant. No sé si estàs acostumada a portar taló, t'haig de dir que jo sí que estic acostumada i portava 12 cm i plataforma al davant, vaig aguantar tota la nit, cosa que el DJ va flipar pq la majoria de les núvies es treien les sabates pel mal de peus, jo no, però a part de lo boniques que siguin, anem a ser realistes com no portis un vestit curt no es veuen gaire lo important de tot és que no et facin mal i puguis aguantar tantes hores com sigui, perque queda fatal que una núvia vagi descalça o fins i tot facis mala cara per culpa de les sabates. Ara que si et van bé són molt xul.les!
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: Susu » ds. set. 04, 2010 11:24 am

Gràcies snake35! La veritat es que si que son sexys, m'encanten! Si que porten plataforma, potser no es veu be a la foto, però no tant com altres que he vist. Però per que et facis una idea de lo cómodes que son, practico la coreo del ball sempre amb elles i ni m'entero, es més el problema de saber ballar amb elles bé que no la comoditat, ni m'entero. Però gràcies pel consell. Jo també estic acostumada a aquests talons i sempre vaig molt alta, i les sabates que tinc de ball també son 8cm, que no està gens malament, per cert...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Susu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: dg. març 21, 2010 9:33 am

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: Susu » ds. set. 04, 2010 11:29 am

Danka son muy bonitos!!! Es el estilo que habría cogido yo si no fuera porque necesitaba tipo sandalia por el tipo de vestido que llevo. Pero son super estremados y modernos. QUE VIVAN LOS ALTOS TACONEEEEESSSSS!!!!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Susu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: dg. març 21, 2010 9:33 am

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: danka » ds. set. 04, 2010 12:40 pm

Susu ha escrit:Danka son muy bonitos!!! Es el estilo que habría cogido yo si no fuera porque necesitaba tipo sandalia por el tipo de vestido que llevo. Pero son super estremados y modernos. QUE VIVAN LOS ALTOS TACONEEEEESSSSS!!!!!!!!


Muchas gracia!!!! :)
danka
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

Re: Y LOS ZAPATOS????

EntradaAutor: inhus » dg. set. 05, 2010 7:03 pm

Danka són mol i molt bonics però el que deiem que jo ni de broma m'hi podria pujar :D jo sóc més com la eba poc taló i avall ...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
inhus
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron