REGALO ESPECIAL PARA EL NOVIO

bodes 10!

REGALO ESPECIAL PARA EL NOVIO

EntradaAutor: moncl » dl. gen. 19, 2009 5:30 pm

Felicidades a todas las novias! Me gustaría regalarle algo especial a mi novio el día de la boda. Hay un sueño que siempre ha tenido y es tirarse en paracaídas. A lo mejor le regalo eso, en la página empuriabrava.com hacen un vale regalo. Es caro.
Alguien tiene alguna otra idea??
Imatge
Avatar de l’usuari
moncl
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 172
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 6:19 pm

EntradaAutor: Tinita » dl. gen. 19, 2009 5:33 pm

Hola moncl!

Yo tengo pensado ya desde hace mucho, y será lo que le haré, le regalé la conducción de un formula renault en el circuito de Montmeló que le gustará seguro! es un fanático!!

Lo puedes encontrar en la página del Racc.

Si quieres regalos originales yo miro mucho estas páginas ( y también he comprado alguna cosita ):

www.muchomasqueunregalo.com

www.smartbox.com

Suerte!! :-)ok:
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: ..FLOR.. » dl. gen. 19, 2009 7:11 pm

A mi mi chico me regalo el salto en paracaidas!!!!

Nos acabamos tirando los dos y nos hicimos fotos y video, espectacular!!!!! lo hicimos con sky dive, en empuriabrava.

Para reyes yo le regalé a él la conduccion del ferrari en Montmeló, cuando ya tienen de todo, no sabes que regalar!!! La formula renault me la guardo para la boda seguramente...
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
Avatar de l’usuari
..FLOR..
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ehidalgol » dc. gen. 21, 2009 6:36 pm

..FLOR.. ha escrit:A mi mi chico me regalo el salto en paracaidas!!!!

Nos acabamos tirando los dos y nos hicimos fotos y video, espectacular!!!!! lo hicimos con sky dive, en empuriabrava.

Para reyes yo le regalé a él la conduccion del ferrari en Montmeló, cuando ya tienen de todo, no sabes que regalar!!! La formula renault me la guardo para la boda seguramente...


Hola guapas, soy una infiltrada del 2009, pero es q he visto esto de conducir un ferrari, y es lo q tenia pensado para la boda o algo parecido.... donde puedo encontrar mas info??? sube mucho???
Imatge
Avatar de l’usuari
ehidalgol
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

Re: REGALO ESPECIAL PARA EL NOVIO

EntradaAutor: madiene » dl. ago. 23, 2010 12:48 pm

k bien esta lo del coche
madiene
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 6:50 pm

Re: REGALO ESPECIAL PARA EL NOVIO

EntradaAutor: Rosereta » dt. ago. 24, 2010 10:49 am

Hola makes!!!

El tema de conducció de cotxes hi ha una pàgina que es www.gtemocion.com on tens diferents opcions de cotxes i en diferents circuits de Catalunya. Jo li vaig regalar al meu xicot pels 30 i va conduir un lamborgini i un porche al circuit de calafat a Tarragona. Els dos cotxes més dvd amb una càmara a bord em va costar uns 300 eurus. És carillu, però val la pena veure'ls aquell dia, il·lusionat i flipat que estava!!!

Per la boda jo he pensat de regalar-li entrades per veure el barça-madrid d'aquesta temporada, també havia pensat d'agafar l'opció de viatjar amb el barça, que vas amb el mateix avió que ells i t'allotges al mateix hotel... el porblema és que a la web oficial del barça encara no hi ha preus, i no es poden comprar les entrades fins el dia 14 de setembre... ja em veig aquell dia a primera hora del matí conectada per comprar-li!!!

Lo guay serà, que ell tant blaugrana com és, vol posar l'himne del barça abans de començar a repartir els detalls pels convidats... aleshores, en aquell moment jo el soprendiria amb el regalet!!! l'Emoció està garantida!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: REGALO ESPECIAL PARA EL NOVIO

EntradaAutor: kris28 » dt. ago. 24, 2010 2:58 pm

Rosereta ha escrit:Hola makes!!!

El tema de conducció de cotxes hi ha una pàgina que es http://www.gtemocion.com on tens diferents opcions de cotxes i en diferents circuits de Catalunya. Jo li vaig regalar al meu xicot pels 30 i va conduir un lamborgini i un porche al circuit de calafat a Tarragona. Els dos cotxes més dvd amb una càmara a bord em va costar uns 300 eurus. És carillu, però val la pena veure'ls aquell dia, il·lusionat i flipat que estava!!!

Per la boda jo he pensat de regalar-li entrades per veure el barça-madrid d'aquesta temporada, també havia pensat d'agafar l'opció de viatjar amb el barça, que vas amb el mateix avió que ells i t'allotges al mateix hotel... el porblema és que a la web oficial del barça encara no hi ha preus, i no es poden comprar les entrades fins el dia 14 de setembre... ja em veig aquell dia a primera hora del matí conectada per comprar-li!!!

Lo guay serà, que ell tant blaugrana com és, vol posar l'himne del barça abans de començar a repartir els detalls pels convidats... aleshores, en aquell moment jo el soprendiria amb el regalet!!! l'Emoció està garantida!!



Rosereta, si no sou socis del Barça no podras comprar entrades per el partit contra el Madrid, ja que es de venta exclusiva al socis i si sobren ( que no sobren mai) les posen en venda per la resta del public, si vols anar hauras de comprar-les a la reventa i pagar un paston!!

L'altre opcio es mirar per internet gent que lloga l'abonament per tota la temporada i aixi pot anar a veure tots els partits. depen la zona i el que vulguin cobrar pots trobar-los ( abonamnet i carnet de soci,,per tots els partits) per uns 600 €.
Imatge
Avatar de l’usuari
kris28
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

Re: REGALO ESPECIAL PARA EL NOVIO

EntradaAutor: Dasha_ » dt. ago. 24, 2010 5:23 pm

Hola chicas,

En esta pagina también podéis encontrar regalos originales y hechos a medida. http://www.carambolaregalos.com/

Te hacen una serie de preguntas sobre las caracteriscas, hobbies, gustos, ultimas experiencias y en base a esto hacen un estudio de las posibles opciones y te las envian mediante un correo para que elijas.

Yo ya me puse en contacto con ellos y dentro de las opciones que me dieron habia una muy chula.

Mi novio es un romanticon y le encantan las sorpresas de este tipo.
El caso es que en esta página me organizarían una cena romantica en un restaurante del pais donde iremos de viaje de novios, y durante la cena irán trayendo regalitos relacionados con hobbies y gustos de mi novio y luego cuando regresemos al hotel habrán adornado la habitación con petalos, velita y dejarán una botella de cava.
Esta opción me gustó mucho.

La otra opcion que también me gustó esta relacionada con el equipo de futbol que le gusta a mi novio. Conseguirían la firma de tres jugadores que le gusten a él, en la camiseta del equipo y una foto del momento en que la están firmando.

Me dieron mas opciones entre ellas lo de conducir un ferrari, o día en un barco.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dasha_
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 81
Membre des de: ds. març 13, 2010 9:47 pm

Re: REGALO ESPECIAL PARA EL NOVIO

EntradaAutor: Rosereta » dt. ago. 24, 2010 9:33 pm

kris28 ha escrit:
Rosereta ha escrit:Hola makes!!!

El tema de conducció de cotxes hi ha una pàgina que es http://www.gtemocion.com on tens diferents opcions de cotxes i en diferents circuits de Catalunya. Jo li vaig regalar al meu xicot pels 30 i va conduir un lamborgini i un porche al circuit de calafat a Tarragona. Els dos cotxes més dvd amb una càmara a bord em va costar uns 300 eurus. És carillu, però val la pena veure'ls aquell dia, il·lusionat i flipat que estava!!!

Per la boda jo he pensat de regalar-li entrades per veure el barça-madrid d'aquesta temporada, també havia pensat d'agafar l'opció de viatjar amb el barça, que vas amb el mateix avió que ells i t'allotges al mateix hotel... el porblema és que a la web oficial del barça encara no hi ha preus, i no es poden comprar les entrades fins el dia 14 de setembre... ja em veig aquell dia a primera hora del matí conectada per comprar-li!!!

Lo guay serà, que ell tant blaugrana com és, vol posar l'himne del barça abans de començar a repartir els detalls pels convidats... aleshores, en aquell moment jo el soprendiria amb el regalet!!! l'Emoció està garantida!!



Rosereta, si no sou socis del Barça no podras comprar entrades per el partit contra el Madrid, ja que es de venta exclusiva al socis i si sobren ( que no sobren mai) les posen en venda per la resta del public, si vols anar hauras de comprar-les a la reventa i pagar un paston!!

L'altre opcio es mirar per internet gent que lloga l'abonament per tota la temporada i aixi pot anar a veure tots els partits. depen la zona i el que vulguin cobrar pots trobar-los ( abonamnet i carnet de soci,,per tots els partits) per uns 600 €.



Gràcies Kris! Clar no hi havia pensat en que les entrades d'un Barça-Madrid són les de més solicitud!!!
Però ara hi acabo de pensar!!! que soc un cas!!! En Jordi te una cosina que treballa a les takilles del camp nou!!! li demanaré ja que quan surtin me'n guardi unes de les que sempre queden pels treballadors i tal... a vegades ens n'ha regalat de gratis... però evidentment, aquestes tindran el seu preu!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosereta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm


Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants