CAN RIBAS 2010

bodes 10!

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Ishtarx » dl. maig 03, 2010 4:52 pm

Jo tinc la carta dels 3 darrers anys i els preus són els mateixos, com amínim la que em van enviar a mi, el que si que haurà de pagar serà la pujada de l'iva que passaà del 7 al 8% a partir de juliol. Si que es veritat que han canviat productes, però pots demanar altres de l'any passat sense problemes.
Avatar de l’usuari
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. maig 03, 2010 5:09 pm

Noe una cosa es lo q esté en la carta y otra lo q hayais pactado con ellos!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Tani » dl. maig 03, 2010 6:05 pm

Jo fa uns posts ja vaig dir que a nosaltres ens han respectat els preus de l'any anterior, que efectivament feia vàries cartes-vàrios anys que eren els mateixos. Però he vist la carta nova que han fet amb fotos de Laura Ruiz (una que ella tenia de mostra i que encara no havíen començat a moure fa 1 mes) i ens va semblar que els preus havien pujat moltissim.. però no sé si és que era una carta amb l'iva inclòs a partir de juliol, per dir algo. Fins a aquest punt no la vaig revisar, però vaja, que no eren els preus que nosaltres tenim!

Per una altra banda també és veritat que el que val és el que pacteu. Dels preus de la carta al preu final pot havfer-hi bastanta diferència. Depèn de què negocieu. I crec que com més convidats hi hagi més baixen el preu...
Avatar de l’usuari
Tani
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: shenita » dl. maig 03, 2010 10:25 pm

Hola noietes!! jejeje
weno avui estavem empanades al treball!! resulta k teniem dos cartes del 2010 la nova...y la que abaix possa..condicions per a casaments contractats abans dels 31.12.10...akesta si k no han pujat ...bueno almenys el apertiu es el mateix!! els plats han canviat pero weno....mes o menys!! pero es k la carta nova del 2010,,,el aperitiu es de 37,45! 5 euros mes! (es la mateixa carta, pero amb els preus canviats!!!!) pero weno...no m'afecte! jeje ja k jo vaig contractar l'any passat!!

Moltes gracies per contestarme tan aviat!!!!!

ara nomes hem falta aclarir el tema dels comensals minims! k yo per ser divendres, encara i ser festiu no hem van demanar minims...i en la nova carta posa...dissabtes 130 i diumenges i divendres NO FESTIUS 90..... clar el meu es festiu...llavors minim de 130...k es lo k pensabem en un moment pero potser com k la familia de la meva parella es de lluny ..no vinguin tots i ens kedem amb 100 o 110...i a mi no hem van dir res de minim!! i es k ho vaig preguntar i hem van dir k no!!!!!!! i ara amb akesta clausula!!! no se k fer!! si preguntar no preguntar!!!!! bufff k faríeu??
Imatge
Avatar de l’usuari
shenita
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 307
Membre des de: dv. nov. 06, 2009 11:59 pm

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Ishtarx » dt. maig 04, 2010 12:32 pm

si et van dir que no es que no, si no et quedes tranquila parla amb la persona d'alla que t'ho porta i li comentes
Avatar de l’usuari
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: bufiya » dc. maig 05, 2010 5:44 pm

hola canriberenques!!!
com van els preparatius??
anims que ja queda poket...qui és la primera en casar-se del 2010? tu petitacampaneta? aviam si también us animeu i feu cronica que em penso que la meva es de ls poques que ni ha de can ribas, i es una llastima amb lo bonic que es!!
molts petons nenes :-)ok:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
bufiya
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. maig 05, 2010 9:50 pm

Nenaaaaaaaa em queden menys de 4 mesos.... estic hiperistericaaaaaaa!!!!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Tani » dj. maig 06, 2010 1:58 pm

jo crec que alkguna s'ha casat al març ja no?????????
jo de col i volta he deixat de voler llegir cròniques i que m'expliqueu res perquè estic massa massa nerviosa
EM CASO EN 1 MEEEEESSSSS!!!!!!!!!!!!!!


(i continuo sense flors, sense ram, sense tenir clar el pentinat, sense haver avisat a alguns testimonis,uffff)
Avatar de l’usuari
Tani
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. maig 06, 2010 2:47 pm

nenaaaa un mes :star:: :star:: :star:: q me cagooo totaaaaaaaaaa
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Tinita » dg. maig 09, 2010 11:23 am

1 mes quins nervis!!!

nenesssss el dissabte passat vam anar a Can Ribas, no he pogut entrar abans!!

em sembla que ja ho tenim decidit , farem casament cocktail, només entrarem al saló pels postres, entregues, cafés i ball. La veritat és que si no ho fem, ens quedarem amb l´espinita.....i l´Alex ens va proposar unes idees increibles!!!

Em fa ver gràcia pq em diu, uis unes setmanes abans que vosaltres es casa una noia que també fa cocktail, que la seva cosina es va casar fa uns sant joans...i l´hi dic siiiiiiiiiiii la cristinaaaaaaaa jajajajaja es va quedar flipat, el que fa el foro jajajaja

Em va pasar el menú cockatil en mà, ho vam estar mirant, a veure que treiem i que possavem, si el deixavem així o si el modificavem, i molt bé, vam sortir molt contents!

La setmana que vé quan tornem de NY ( que m´en vaig dimarts!!!! una setmaneta ole ole!! ) ens ho mirarem bé, a veure que demanem per fer el tastet, de fet vam quedar que trucaria i preguntaria per l´Alex per deixar-nos aconsellar en que demanem per fer el tastet així que ja ho mirarem.

El tema del Sr.Bonamusa, vaig parlar amb l´Isabel, l´hi vaig dir que nosaltres ens casavem oficialment a Sant Feliu de Codines, el poble on vivim, aixi que nosaltres només veurem al Sr.Bonamusa el dia del casament ( poder haurem de quedar amb ell per donar-li el llibre de familia, diu que ell ha de veure que estem casats que si no no fa res, que ell no és un actor , em sembla bé ) aixi que quan tinguem el llibre de familia ja el trucaré per veure com ho fem.

El tema del casamet civil, em sembla que l´haurem de fer el 2 de Juliol ( tomaaaaaaaaaaaa dos mesos i mig abans jajajaja ) perquè al poble només casen el primer dissabte de mes i el primer dissabte de setembre ( 4-5 ) és el nostre comiat de solters ( per separat ) i el primer dissabte d´agost hi ha molt gent que no hi és, així que vam pensar en el primer de juliol i com que tenim tant pati, poder organitzem un pica pica gegant ( segurament l´encarregarem a un catering alguna cosa no gaire cara ) i farem una bona teca amb els amics més propers i la family més propera també, com els americans que fan un ensayo general jajajaja em pixo!!!

Bé nenes ens veiem a la tornada!! que aprofitaré per demanar-li a la meva amiga que sigui testimoni i al amic que anem a veure a NY ( l´excusa per anar-hi jejeje ) si vol ser el padrí compartit ( tenim dos padrins!! )

Un petonàs!! :-()-)
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: ninou » dg. maig 09, 2010 2:00 pm

Tinita, que guai això del menú cocktail! quan ens vam casar nosaltres no ho feien.... et puc preguntar què val per persona? tenim uns amics que aviat començaran a mirar restaurant!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. maig 10, 2010 7:51 am

:-)) :-)) :-)) jajajaa nos tiene fichadas el alex jajajajajaja :-)) :-)) yujuuuu compi de boda cocktail jajajajaa ya sabes cualquier cosa q necesites dame un silbidito!!! nenaaaa!!! en mi cuenta atras tienes detalle de todo lo q pedimos en nuestro tastet jajajajajaja!!!! :-)ok: :-)ok:
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Tani » dl. maig 17, 2010 6:36 pm

estic dels nervis noies, vaig empastillada tot el dia o no dormo... :-S em caso aquest divendres no.. l'ALTRE!!!!!!! osigui menys de 15 dies... "me va dar argo"... :-):-):-):

Aquest dijous, 1 setmana abans, anem a CR i tanquem definitivament... pa cagarse.. (perdoneu el llenguatge :-/ )

Per cert la boda cocktail em sembla una idea genial, llàstima que el meu xicot no va voler. És molta la diferència de preu? Evidentment jo ja no hi tinc res a fer, jeje. >.-<:



ojalà... : sol :
Avatar de l’usuari
Tani
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Ishtarx » dl. maig 17, 2010 6:47 pm

pel que he sentit la boda cocktail son 135€, jo no crec q la fem pq tenim els iaios una mica impossibilitats i com no la fem a l'estiu que no es podra fer fora... però està super be la veritat.

Tu no pateixis que farà bon temps dona, gaudeix molt i despres ens explique eh! que aqui ja estem ansioses per saber

Un petó guapa i moltes felicitats!
Avatar de l’usuari
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. maig 19, 2010 11:15 pm

Tani respiraaaaaaaaaaaa i gaudeix d'aquests dies! Jo faig boda cocktail! Ja ens explicaras tot ehh??
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: ninou » ds. maig 22, 2010 4:07 pm

Ishtarx ha escrit:pel que he sentit la boda cocktail son 135€, jo no crec q la fem pq tenim els iaios una mica impossibilitats i com no la fem a l'estiu que no es podra fer fora... però està super be la veritat.




ostres, pensava que per ser tipu cocktail seria més baratet...A nosaltres ja ens va sortir el casament per aquest preu/persona.... Però es clar, ja fa 2 anyets i mig...
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Ishtarx » ds. maig 22, 2010 5:23 pm

Doncs ara per ara, un menu normalet surt per uns 150€ si no una mica més...
Avatar de l’usuari
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Tani » dt. maig 25, 2010 6:35 pm

Hola noies, estic a punt d'atac d'ansietat.. em caso divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!
ni m'ho crec.. DIVENDRES???????
i estic treballant fins demà.. estic que no ho sabeu, tinc un nus a l'estòmac... i avui m'han fallat 2 persones i jo amb el muntador tancat.. però m'han demanat a CR que traiem un parell de taules perquè som molts... ME VA A DAR ALGOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!! que amb 200 persones no és fàcil fer i desfer taules!!!!!!!!!!!!!

allò que diuen que difrutis els preparatius ... (..) es disfruten fins un moment determinat, fa un parell de setmanes que no disfruto gens...per mi tot és un estrés i un agobio!!!!!!!!! ME QUIERO PIRAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!

a veure si dissabte entro un moment per dir-vos (com totes les que s'han casat a CR) "noies ha estat genial, un 10 etc etc" però ara tinc un mal rollo a sobre dels nervis que no sabeu... ojalà valgui la pena el dia...

I SI ALGUNA VOLUNTÀRIA M'AJUDA A "PENSAR I VISUALITZAR" el bon dia que farà divendres us ho agrairé...
Avatar de l’usuari
Tani
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: dory » dt. maig 25, 2010 7:29 pm

Tani ha escrit:Hola noies, estic a punt d'atac d'ansietat.. em caso divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!
ni m'ho crec.. DIVENDRES???????
i estic treballant fins demà.. estic que no ho sabeu, tinc un nus a l'estòmac... i avui m'han fallat 2 persones i jo amb el muntador tancat.. però m'han demanat a CR que traiem un parell de taules perquè som molts... ME VA A DAR ALGOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!! que amb 200 persones no és fàcil fer i desfer taules!!!!!!!!!!!!!

allò que diuen que difrutis els preparatius ... (..) es disfruten fins un moment determinat, fa un parell de setmanes que no disfruto gens...per mi tot és un estrés i un agobio!!!!!!!!! ME QUIERO PIRAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!

a veure si dissabte entro un moment per dir-vos (com totes les que s'han casat a CR) "noies ha estat genial, un 10 etc etc" però ara tinc un mal rollo a sobre dels nervis que no sabeu... ojalà valgui la pena el dia...

I SI ALGUNA VOLUNTÀRIA M'AJUDA A "PENSAR I VISUALITZAR" el bon dia que farà divendres us ho agrairé...


Guapissima, aiiix quin nervis!!! fara un dia fabulós!!! sol i nuvols, max 22 graus i minim 13!!! no plourà! tranquilitzat, tot anirà perfecte i ho saps! nena que ja ho tens aquí i aviam si dissabte et passes i ens deleites amb algunes fotos !!! ::love::
Imatge
Avatar de l’usuari
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Tani » dc. maig 26, 2010 7:20 am

si noies, quan torni del viatge us prometo que poso alguna foto!!! després de tot el que heu ajudat en aquest foro, només faltaria... desitjeu-me sort i tranquilitat *.-o-o.*
Avatar de l’usuari
Tani
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants