BODES CIVILS

bodes 10!

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: crisbert » dt. gen. 12, 2010 1:49 pm

carlina ha escrit:No sé que dir-te amb això del registre civil, no sé, continua insistint o digues a algú de la teva família que vagi a preguntar aquest dubte.

Si, a veure si demà tenim més sort o si l'albert hi pot passar ........
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: carlina » dt. gen. 12, 2010 1:58 pm

Clar que sí dona ja veuràs com te'n sortiràs!a10.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: Carpi » dt. gen. 12, 2010 8:06 pm

Hola chicas,
Nosotros también nos casamos por lo civil en el jardín del restaurante, ya tenemos los papeles en el juzgado esperando que nos den fecha para firmas, que ilusión, todo lo demás ya lo tenemos más o menos organizado aunque faltan muchas cosilla como por ejemple el tema floral ya que yo no quiero la floristeria que me pone el restaurante, pero por suerte no me han puesto ningún problema todo lo contrario.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Avatar de l’usuari
Carpi
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: aramat4 » dt. gen. 12, 2010 8:17 pm

Yo también me caso por lo civil en el restaurante. Viene el juez de paz del pueblo de al lado a hacernos la ceremonia, días antes habremos firmado en su despacho, pero no nos leerá ningún artículo ni intercambio de anillos ni nada, y en todos los papeles la fecha que constará es la del restaurante, que era lo que yo quería y me volví loca buscando sitios que lo hicieran así.
Ahora lo que me preocupa son las lecturas durante la ceremonia. No quiero eternizarlo ni que se haga un coñazo, pero tmp quiero 5 minutos de ceremonia... y no sé de dónde sacar las lecturas, o si eso lo tiene que buscar la persona o personas que queramos que lean...
Imatge
aramat4
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 364
Membre des de: dj. oct. 25, 2007 6:23 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. gen. 13, 2010 12:30 pm

Hola a totes!! jo també em caso per lo civil. A l'Ajuntament de Lleida...vam anar a veure la sala on fan les cerimònies però quan vam preguntar que com feien la cerimònia ens va dir que no ens preocupessim , que s'encarreguen de tot, que no em de dir res, tot està escrit ja...em caso en 2 mesos i estic cagadíssima perquè no tinc ni flowers de com va la cerimònia, ni que hem de fer, ni que hem de dir, no sé quan ens hem de possar els anells, no em van dir res de la música...em sembla que la setmana de la boda hi passaré hi els hi ho diré per quedar-me tranquila....jolin es que no et diuen res!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: Ilu » dc. gen. 20, 2010 10:51 pm

Hola noies!

Nosaltres ens casem a la terrassa del jardí de l'hotel (molt xula!).
Tampoc sabíem com fer la ceremònia. Uns dies abans anirem a signar a l'ajuntament.
A la fira Tot nuvis de Reus vam parlar amb un mestre de ceremònies que es diu Vicente Mancheño, després vam anar al seu despatx a Cambrils i ens va encantar!
Ell ja té un guió fet: et diu quan toca posar la música, qui ha de llegir,... i uns dies abans de la boda es fa un assaig amb els pares perquè aquell dia tothom sàpigui què ha de fer.
Us el recomano!

La idea que als papers hi posi la data del restaurant i no la dels dies abans m'ha agradat, ja ho comentaré a l'ajuntament. Merci!
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Ilu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: nananda2 » dj. gen. 21, 2010 9:08 pm

ISTAR82 ha escrit:Hola a totes!! jo també em caso per lo civil. A l'Ajuntament de Lleida...vam anar a veure la sala on fan les cerimònies però quan vam preguntar que com feien la cerimònia ens va dir que no ens preocupessim , que s'encarreguen de tot, que no em de dir res, tot està escrit ja...em caso en 2 mesos i estic cagadíssima perquè no tinc ni flowers de com va la cerimònia, ni que hem de fer, ni que hem de dir, no sé quan ens hem de possar els anells, no em van dir res de la música...em sembla que la setmana de la boda hi passaré hi els hi ho diré per quedar-me tranquila....jolin es que no et diuen res!



Istar, jo només hi he anat una boda a la Paeria i va ser molt bunica, pero no recordo que hi hagués música de fons, potser es que si la vols l'has de demanar expresament no?

nosaltres també farem cerimonia civil al restaurant i des d'aquest cap de setmana ja tenim qui ens casa, li vam demanar al meu tiet (l'home de la meva tieta de bateig i el millor amic, a part de cuñat de mon pare) que es regidor a l'ajuntament i li va fer molta ilusió, es va emocionar i tot i jo vinga a riure dels nervis que em van agafar!! va se bonic i divertit just com crec que será la cerimonia si la fa ell, será la primera boda que faci ell i a més de la seva primera nevoda que es casa, jajaja! tenieu que vere com es va posar, encara me'n ric ara!
El que no sé si podrar ser la cerimonia oficial el mateix dia o no, aixó ell va dir que ho preguntaria per la seva part i jo també trucaré a l'ajuntament per preguntar...
Imatge
Avatar de l’usuari
nananda2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. gen. 22, 2010 2:53 am

Recomanacions que us puc donar per la boda civil:

- Si qui us casa és un jutge de pau, regidor, etc, que no coneixeu i no feu participar un familiar o algú en lectures o que el mateix jutge parli de vosaltres, la cerimònia durarà 7 minuts amb entrega d'anells i tot, jo m'he trobat en casaments que després de posar la cançó d'entrada de la núvia, encara no havia buscat la cançó d'entrega dels anells que ja s'havia acabat el casament i havia de posar directament la de sortida dels nuvis, 7 minuts en total de casament..... una mica trist, no??

Us recomano que fe una cerimònia amena i participativa, que parlin de vosaltres amics o familiars, alguna lectura per part vostra, ja veureu que no es fa pallissa ni és un rotllo si participa la gent, i que el dj's s'ho curri, es clar.

Problema que us podeu trobar, casament a les 12.00 del migdia amb jutge de pau, i a les 12.20 ha de marxar per què té un altre casament o uns 20 km d'on esteu vosaltres, quan dura el vostre casament????

Fins un altre.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: carlina » dv. gen. 22, 2010 1:14 pm

jo opino el mateix, el meu consell es que us feu el discurs vosaltres mateixes pq sera molt personalitzat i li demaneu a algun familiar que us faci un petit discurs. La nostra cerimonia va durar 35minuts i no va ser aborrida com a les esglesies, a veure que no sofengui ningu siusplau,nomes dic que a vegades es fan pesades les bodes per l´ esglesia, doncs a la nostra es veu a tots els convidats pendents del que diu l´ alcalde,el discurs que vam preparar va triomfar vaja.a10.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: sandruki00 » dv. gen. 22, 2010 2:08 pm

Buenas!!

Pues yo me coaso tambíen por lo civil ene l jardin del restaurante vendrá el juez de paz del mismo pueblo del restaurante y me han comentado que lo hace mu ybien que durará entre 20 o 30 min yo lo veo bien , tenemos hora alas 19 h. ya que es cena y sui dura pokito pues..ves a cenar a las 18h de la tarde.
Y lo de pedirle algun familiar de hacer algundiscurso la verdad que entre mi familia que son unos vergonzosos y algunos muy sosos no creo que lo pida!! asi ke se lo curre el juez!!jajajajaj!!
Imatge
Avatar de l’usuari
sandruki00
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 542
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 11:20 am

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. gen. 22, 2010 3:55 pm

Hola Sandruki, a veces los amigos se lo curran más que los famliares, si buscas alguna amiga tuya ya veras como sale alguna que le hecha morro al asunto, y te quedarias alucinada de las cosas chulas que salen de vosotros.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: sandruki00 » ds. gen. 23, 2010 8:26 pm

Pues si quizas alguna amiga si que se atreviera a hacerme un discuro!!!ya lo comentaré!aunke me gustaría más que saliera de la persona la verdad!!!jejej!!
Imatge
Avatar de l’usuari
sandruki00
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 542
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 11:20 am

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: esca5408 » dv. gen. 29, 2010 3:54 pm

subo post!! es interesante para las que nos casamos por lo civil,por cierto ha salido alguna idea nueva?? a mi nos casa la tia de carles que es monja y le hace suoer ilusion,por cierto seguramente nos den hora en el jusgado antes,de la boda,como he de ir a la primera boda,donde solo asistiran padres y testigos?? me he de vestir elegante o no hace falta??
esca5408
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 134
Membre des de: dg. des. 27, 2009 7:32 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: carlina » dv. gen. 29, 2010 4:06 pm

hola esca.mira jo tambe hem volia mudar i portar ram i fernos fotos,etc i ho vam estar parlant amb el meu marit i ell em va plantejar la seguent pregunta tu quin dia vols recordar el dia que ens casem per l´ ajuntament o el dia que ens casem al jardi del restaurant davant de tots els convidats?i sense pensarmho li vaig dir que el dia de la boda al jardi.x nosaltres no existeix el dia de l´ ajuntament i no ha existit mai,el dia que compta es el dia 280609que es el dia que vam escollir per casarnos.xo com us dic sempre noies es la meva opinio i vosaltres heu de fer el que vulgueu pq cada persona es diferent i sha de respectar el que vulgui fer cadascu.fns una altra!
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: NuriaiAlex » dv. gen. 29, 2010 4:10 pm

carlina ha escrit:hola esca.mira jo tambe hem volia mudar i portar ram i fernos fotos,etc i ho vam estar parlant amb el meu marit i ell em va plantejar la seguent pregunta tu quin dia vols recordar el dia que ens casem per l´ ajuntament o el dia que ens casem al jardi del restaurant davant de tots els convidats?i sense pensarmho li vaig dir que el dia de la boda al jardi.x nosaltres no existeix el dia de l´ ajuntament i no ha existit mai,el dia que compta es el dia 280609que es el dia que vam escollir per casarnos.xo com us dic sempre noies es la meva opinio i vosaltres heu de fer el que vulgueu pq cada persona es diferent i sha de respectar el que vulgui fer cadascu.fns una altra!


Carlina jo penso com tu!!

Nosaltres anirem normals a l'ajuntament i despres anirem a dinar!!

Jo la dubte que tinc es si em de portar els anells o no???

Que en penseu volatres???

Petonets a totes!!!!!
9 de Setembre de 2010

Imatge

Imatge
NuriaiAlex
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 66
Membre des de: dj. gen. 21, 2010 3:43 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: carlina » dv. gen. 29, 2010 4:17 pm

els anells no fan falta, a veure com he dit abans si et fa il.lusio porta´ls pero l´alcalde l´unic que va fer es llegir-nos els articles preguntar-nos a nosaltres i als testimonis tot aquell rotllo de si consentiem lliurement,ens va demanar els dni a tots i vam firmar.fns una altra!
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: NuriaiAlex » dv. gen. 29, 2010 4:23 pm

Ah!! Doncs llavors no els portarem!!!

Perque el nostre dia es el 04/09/10 no el 03/09/10!!!!

Gracies!!
9 de Setembre de 2010

Imatge

Imatge
NuriaiAlex
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 66
Membre des de: dj. gen. 21, 2010 3:43 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: esca5408 » dv. gen. 29, 2010 4:32 pm

pero es que a mi em fa ilusio els dos dies.a mes tambe pels meus sogres i pares,potser no molt de mudar pero alguna cosa...i els anells encara que siguin uns altres...no se estic feta un embolic :star:: :star:: :star::
esca5408
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 134
Membre des de: dg. des. 27, 2009 7:32 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: carlina » dv. gen. 29, 2010 4:39 pm

de rés.qualsevol dubte aquí estic.doncs si et fan il.lusio els dos dies fes-ho sense dubtar-ho.dona si tens els anells del casament doncs us els poseu aquell moment i us el torneu a treure.pq no arribaras al casament del restaurant amb l´ anell de casament posat oi?
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: esca5408 » dv. gen. 29, 2010 4:48 pm

no no jajajaja,nomes faltaaria,per aixó dic de posar-no's alguns altres,
esca5408
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 134
Membre des de: dg. des. 27, 2009 7:32 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants