Felicitats per casar-vos l´any més maco del mil.leni! El 2010!!!!!!
Una pregunteta, algú d´aquí és de Reus??

Autor: MJ206 » dt. set. 08, 2009 5:22 pm

Autor: Carpi » dt. set. 08, 2009 6:46 pm
MJ206 ha escrit:Hola a totes!!!
Una pregunteta, algú d´aquí és de Reus??![]()
![]()

Autor: blackmamba » dt. set. 08, 2009 6:57 pm
![]()

Autor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 10:05 am
![]()

Autor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 10:07 am
Carpi ha escrit:Muy buenas,
Yo soy de Reus, me he registrado hace unos días y todavia no se muy bien como va todo esto.

Autor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 10:10 am
nupubo ha escrit:Doncs noia no en tinc ni idea però em sembla haver sentit que ho fan des de l'esglèsia. No sé... Ja preguntaré pel cole...

Autor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 10:11 am

Autor: nupubo » ds. set. 12, 2009 11:07 am
nur_jor ha escrit:nupubo ha escrit:Doncs noia no en tinc ni idea però em sembla haver sentit que ho fan des de l'esglèsia. No sé... Ja preguntaré pel cole...
Merci nena!![]()
Per cert! Com va anar el dimarts del Sant? Jejeje!! Ja vas acabar de donar la noticia als de secundària? Ais... porto tota la setmana amunt i avall i he estat desconectada del foro!!! Ais!!!!!!!!!!!!
Eis! Que demà passat ja és... dia 14!!!!! Mare meva!!! Que feliços que estaran els pares!! jajajajajaa!!!

Autor: nupubo » ds. set. 12, 2009 11:08 am
nur_jor ha escrit:On estan les tarragonines? Que esteu de pont??
Bon cap de setmana!!!

Autor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 11:39 am
nupubo ha escrit:nur_jor ha escrit:nupubo ha escrit:Doncs noia no en tinc ni idea però em sembla haver sentit que ho fan des de l'esglèsia. No sé... Ja preguntaré pel cole...
Merci nena!![]()
Per cert! Com va anar el dimarts del Sant? Jejeje!! Ja vas acabar de donar la noticia als de secundària? Ais... porto tota la setmana amunt i avall i he estat desconectada del foro!!! Ais!!!!!!!!!!!!
Eis! Que demà passat ja és... dia 14!!!!! Mare meva!!! Que feliços que estaran els pares!! jajajajajaa!!!
Doncs encara no ho saben tots els d secundària. Es que vam celebrar el sant amb altres que ho havia estat a l'estiu i hi havia tanta gent que no m'atrevia. Però alguns ho saben i la notícia correrà que no vegis! Sol anar així per aquest centre. Almenys els meus companys de primària ho saben tos i els d'infantil. Es que secundària i batxillerat és un altre món... No els veig quasi mai pq estan en un altre edifici.
Tu estàs en una pública o en privada o concertada? Uiii sí! El dia 14 els pares super contents i a nosaltres se'ns ha acabat la bona vida... jejejeje

Autor: nupubo » ds. set. 12, 2009 11:50 am

Autor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 12:54 pm
nupubo ha escrit:Sí que som molts Nur. Estic en una concertada també. Tenim dos línies des de p2 fins a batxillerat i compta tu... Hi havia un xivarri a la sala de profes de primària... de tant que erem... No podia dir-ho amb tanta gent. I a més hi havia el titular que és de la fundació de l'arquebisbat i amb aquest hi he de parlar a part. Pq no sé si em dirà algo si se n'entera que em caso pel civil... Marc em diu... Digues-li que sóc jo qui no vull casar-me per l'esglèsia... jejeje... Es que és un cole religiós i cada cop més extrem. Estic ginyada!

Autor: nupubo » ds. set. 12, 2009 12:58 pm
nur_jor ha escrit:nupubo ha escrit:Sí que som molts Nur. Estic en una concertada també. Tenim dos línies des de p2 fins a batxillerat i compta tu... Hi havia un xivarri a la sala de profes de primària... de tant que erem... No podia dir-ho amb tanta gent. I a més hi havia el titular que és de la fundació de l'arquebisbat i amb aquest hi he de parlar a part. Pq no sé si em dirà algo si se n'entera que em caso pel civil... Marc em diu... Digues-li que sóc jo qui no vull casar-me per l'esglèsia... jejeje... Es que és un cole religiós i cada cop més extrem. Estic ginyada!
Vols dir que et diran algo?? La meva escola tambe es religiosa, i un company meu es va casar pel civil, i cap problema, eh!! Tu tranquila!

Autor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 1:08 pm
nupubo ha escrit:nur_jor ha escrit:nupubo ha escrit:Sí que som molts Nur. Estic en una concertada també. Tenim dos línies des de p2 fins a batxillerat i compta tu... Hi havia un xivarri a la sala de profes de primària... de tant que erem... No podia dir-ho amb tanta gent. I a més hi havia el titular que és de la fundació de l'arquebisbat i amb aquest hi he de parlar a part. Pq no sé si em dirà algo si se n'entera que em caso pel civil... Marc em diu... Digues-li que sóc jo qui no vull casar-me per l'esglèsia... jejeje... Es que és un cole religiós i cada cop més extrem. Estic ginyada!
Vols dir que et diran algo?? La meva escola tambe es religiosa, i un company meu es va casar pel civil, i cap problema, eh!! Tu tranquila!
Uff, jo que sé... Es que el titular és de l'Opus tia... No en tinc ni idea de com es pot reaccionar...

Autor: nupubo » ds. set. 12, 2009 1:21 pm

Autor: blackmamba » dg. set. 13, 2009 11:17 am

Autor: nupubo » dg. set. 13, 2009 11:31 am
blackmamba ha escrit:Amunt el post de les tarragonines!!!!!![]()
![]()

Autor: jennytgn » dl. set. 14, 2009 10:10 am

Autor: Carpi » dl. set. 14, 2009 12:41 pm
nur_jor ha escrit:Carpi ha escrit:Muy buenas,
Yo soy de Reus, me he registrado hace unos días y todavia no se muy bien como va todo esto.
Benvinguda ganxeta!! jejeje!!![]()
Quan et cases? Explica'ns una miqueta!

Autor: Carpi » dl. set. 14, 2009 8:14 pm