NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

Re: NOVIAS TARRAGONA 2010

EntradaAutor: MJ206 » dt. set. 08, 2009 5:22 pm

Hola a totes!!!

Felicitats per casar-vos l´any més maco del mil.leni! El 2010!!!!!!

Una pregunteta, algú d´aquí és de Reus?? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
MJ206

Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 8:17 pm
Ubicació: Munich pero em caso a Tarragona!!!

EntradaAutor: Carpi » dt. set. 08, 2009 6:46 pm

MJ206 ha escrit:Hola a totes!!!

Muy buenas,

Yo soy de Reus, me he registrado hace unos días y todavia no se muy bien como va todo esto. *.-o-o.*
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Carpi
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 08, 2009 6:57 pm

Jo no sóc de Reus guapa!!!! però potser et puc ajudar.... sino alguna forera ho deu ser!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 10:05 am

Jo no sóc de Reus, però d'aquí a poc hi aniré a viure... El meu nen és de Reus! ::love::

Reeeeeeeus!! Als meus peus!! I al meu cap!!! lalala lala lala!!

http://youtube.com/watch?v=2behJVyO8R4

Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 10:07 am

Carpi ha escrit:Muy buenas,

Yo soy de Reus, me he registrado hace unos días y todavia no se muy bien como va todo esto. *.-o-o.*

Benvinguda ganxeta!! jejeje!! :-))
Quan et cases? Explica'ns una miqueta! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 10:10 am

nupubo ha escrit:Doncs noia no en tinc ni idea però em sembla haver sentit que ho fan des de l'esglèsia. No sé... Ja preguntaré pel cole...

Merci nena! :-)ok:
Per cert! Com va anar el dimarts del Sant? Jejeje!! Ja vas acabar de donar la noticia als de secundària? Ais... porto tota la setmana amunt i avall i he estat desconectada del foro!!! Ais!!!!!!!!!!!!
Eis! Que demà passat ja és... dia 14!!!!! Mare meva!!! Que feliços que estaran els pares!! jajajajajaa!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 10:11 am

On estan les tarragonines? Que esteu de pont??
Bon cap de setmana!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nupubo » ds. set. 12, 2009 11:07 am

nur_jor ha escrit:
nupubo ha escrit:Doncs noia no en tinc ni idea però em sembla haver sentit que ho fan des de l'esglèsia. No sé... Ja preguntaré pel cole...

Per cert! Com va anar el dimarts del Sant? Jejeje!! Ja vas acabar de donar la noticia als de secundària? Ais... porto tota la setmana amunt i avall i he estat desconectada del foro!!! Ais!!!!!!!!!!!!
Eis! Que demà passat ja és... dia 14!!!!! Mare meva!!! Que feliços que estaran els pares!! jajajajajaa!!!

Doncs encara no ho saben tots els d secundària. Es que vam celebrar el sant amb altres que ho havia estat a l'estiu i hi havia tanta gent que no m'atrevia. Però alguns ho saben i la notícia correrà que no vegis! Sol anar així per aquest centre. Almenys els meus companys de primària ho saben tos i els d'infantil. Es que secundària i batxillerat és un altre món... No els veig quasi mai pq estan en un altre edifici.

Tu estàs en una pública o en privada o concertada? Uiii sí! El dia 14 els pares super contents i a nosaltres se'ns ha acabat la bona vida... jejejeje
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: nupubo » ds. set. 12, 2009 11:08 am

nur_jor ha escrit:On estan les tarragonines? Que esteu de pont??
Bon cap de setmana!!!

Es que Nur... des que no esteu les ninetes això ha baixat molt. No hi ha gaire participació... :-(
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 11:39 am

nupubo ha escrit:
nur_jor ha escrit:

Doncs encara no ho saben tots els d secundària. Es que vam celebrar el sant amb altres que ho havia estat a l'estiu i hi havia tanta gent que no m'atrevia. Però alguns ho saben i la notícia correrà que no vegis! Sol anar així per aquest centre. Almenys els meus companys de primària ho saben tos i els d'infantil. Es que secundària i batxillerat és un altre món... No els veig quasi mai pq estan en un altre edifici.

Tu estàs en una pública o en privada o concertada? Uiii sí! El dia 14 els pares super contents i a nosaltres se'ns ha acabat la bona vida... jejejeje

Si que sou penya al vostre cole, no? Nosaltres som més poquets, jejeje! Estic en una concertada, i solament tenim una linia. Hi ha llar d'infants, parvulari i primària. I el dimarts vaig aprofitar que els vaig tenir a tots reunits i ho vaig dir. Apa! ja està! Fora pensar-hi més! Ais... es que em posava nerviosa eh això de dir-ho, jejeje!!
Doncs si sou tanta penya es normal que no t'atrevissis, però tranquila, que amb això del boca a boca ja arribarà a tots la notícia, jejeje!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nupubo » ds. set. 12, 2009 11:50 am

Sí que som molts Nur. Estic en una concertada també. Tenim dos línies des de p2 fins a batxillerat i compta tu... Hi havia un xivarri a la sala de profes de primària... de tant que erem... No podia dir-ho amb tanta gent. I a més hi havia el titular que és de la fundació de l'arquebisbat i amb aquest hi he de parlar a part. Pq no sé si em dirà algo si se n'entera que em caso pel civil... Marc em diu... Digues-li que sóc jo qui no vull casar-me per l'esglèsia... jejeje... Es que és un cole religiós i cada cop més extrem. Estic ginyada!
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 12:54 pm

nupubo ha escrit:Sí que som molts Nur. Estic en una concertada també. Tenim dos línies des de p2 fins a batxillerat i compta tu... Hi havia un xivarri a la sala de profes de primària... de tant que erem... No podia dir-ho amb tanta gent. I a més hi havia el titular que és de la fundació de l'arquebisbat i amb aquest hi he de parlar a part. Pq no sé si em dirà algo si se n'entera que em caso pel civil... Marc em diu... Digues-li que sóc jo qui no vull casar-me per l'esglèsia... jejeje... Es que és un cole religiós i cada cop més extrem. Estic ginyada!

Vols dir que et diran algo?? La meva escola tambe es religiosa, i un company meu es va casar pel civil, i cap problema, eh!! Tu tranquila! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nupubo » ds. set. 12, 2009 12:58 pm

nur_jor ha escrit:
nupubo ha escrit:Sí que som molts Nur. Estic en una concertada també. Tenim dos línies des de p2 fins a batxillerat i compta tu... Hi havia un xivarri a la sala de profes de primària... de tant que erem... No podia dir-ho amb tanta gent. I a més hi havia el titular que és de la fundació de l'arquebisbat i amb aquest hi he de parlar a part. Pq no sé si em dirà algo si se n'entera que em caso pel civil... Marc em diu... Digues-li que sóc jo qui no vull casar-me per l'esglèsia... jejeje... Es que és un cole religiós i cada cop més extrem. Estic ginyada!

Vols dir que et diran algo?? La meva escola tambe es religiosa, i un company meu es va casar pel civil, i cap problema, eh!! Tu tranquila! :-)ok:

Uff, jo que sé... Es que el titular és de l'Opus tia... No en tinc ni idea de com es pot reaccionar...
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » ds. set. 12, 2009 1:08 pm

nupubo ha escrit:
nur_jor ha escrit:

Uff, jo que sé... Es que el titular és de l'Opus tia... No en tinc ni idea de com es pot reaccionar...

Ostres... doncs si es de l'opus ja es una altra historia... pero perque li has de donar explicacions? No pots dir solament "em caso" i sense donar més detalls? No se, eh!! Però si et vols evitar això... no donguis detalls, no? :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nupubo » ds. set. 12, 2009 1:21 pm

Es que no és que els vulguis donar els detalls. Es que es veu que abans de casdar-se algú li fa una bona entrevista. I clar no pots mentir pq preguntarà quin capellà et casa i tal... Però si és així ja li donaré l'excusa de Marc... que hi farem...
nupubo

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 13, 2009 11:17 am

Amunt el post de les tarragonines!!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nupubo » dg. set. 13, 2009 11:31 am

blackmamba ha escrit:Amunt el post de les tarragonines!!!!! ::love:: ::love:: ::love::

AMUNT, AMUUUUNT!!!
nupubo

EntradaAutor: jennytgn » dl. set. 14, 2009 10:10 am

bon dia tarragonines!!

com va??
jennytgn
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: Carpi » dl. set. 14, 2009 12:41 pm

nur_jor ha escrit:
Carpi ha escrit:Muy buenas,

Benvinguda ganxeta!! jejeje!! :-))
Quan et cases? Explica'ns una miqueta! :-)ok:

Holasssssssssssssssssss,
Soy ganxeta y de muy buena honra jajajaja.

Pues me caso el 29 de Mayo de 2010 en el restaurante Bonmont, será una boda civil.
Así que te vendrás a vivir a Reus,pues muy bien seguro que te gustará es bastante tranquilo la verdad y depende de la zona todavía más jejeje.

Donde te casas tu?? Ya tienes el vestido??

Un saludo
Imatge
Imatge
PITU y CAROL 29/05/10
Carpi

EntradaAutor: Carpi » dl. set. 14, 2009 8:14 pm

Hola Elxa, ke tal??

Pues si ya tengo el restaurante reservado, lo tengo desde finales de junio, nos casamo en el club de golf Bonmont pq tiene unas vistas estupendas del campo de golf y de fondo el mar.
A parte lo que nos gustó mucho es la exclusividad del restaurante, también tenemos a la persona que representa que nos casa y el fotógrafo.
Ahora estoy con el tema del vestido pq no se exactamente donde ir a mirar, e ido a algunos sitios pero hasta final de mes no llegan todas las colecciones.
Y tu como lo llevas?? Ya tienes el vestido?? *.-o-o.* *.-o-o.*

Un saludo
Imatge
Imatge
PITU y CAROL 29/05/10
Carpi

AnteriorSegüent