alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: merce i albert » dl. oct. 16, 2006 12:24 pm

Ara si!!!
merce i albert l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 09, 2006 1:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: mireia07 » dl. oct. 16, 2006 2:17 pm

Neni... k maku!!! Es de la botiga Nuvies d'or??? Em sona haver-me'l emprovat... i si és el que em penso posa't queda preciós!!! Ja te l'has emprovat???

Quina sogra més moderna que tens que mira per internet,no??
Avatar de l’usuari
mireia07
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: merce i albert » dl. oct. 16, 2006 6:09 pm

Hola!

Mireia si es de nuvies d'or, es de St. Patrick. I me l'he emprovat i posat queda precios com tu dius, a mes jo canvio la forma del radera, en lloc de ser recte, fara la mateixa forma que el davant, no tant escotat (per poder portar sostenidor tranquilament) pero si en forma de "V".

La meva sogre etsa molt al dia de informatica, sobretot d'internet. Mira ella viu a Barcelona i nosaltres a Sant celoni i ens comuniquem a traves les msn. son poques les trucade telefoniques que ens fem. Si fins hi tot es dedica a baixar-se dibuixos de punt de creu per l'emule com si fossin pelis i musica. Ja et dic en sap mes ells que jo.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Ana Garvín » dl. oct. 16, 2006 8:18 pm

Hola wapes!!!

MERCÈ, el vestit és preciós, maquíssim, elegant, meravellós!!!!!!
Segur que deus estar esplendorosa amb ell posat!!! A que mola quan te l'emproves, eh??? Aquella sensació és indescriptible!!! jeje

MIREIA, no et preocupis i aprofita al màxim el teu futur maridet!! Que jo trobo que mirar les coses a mitges és el millor, a part de que fa molta il·lusió. Així viviu molt més les coses i els preparatius del casament !!!

Per cert, no teniu cap de les dues pàgina de nuvis??? Passeu-me-la, que us vull conèixer !!! jeje si no voleu per aki, doncs en privat. Bé, si és que voleu... La meva, que no sé si l'he posada en algún lloc d'aquest post és... www.nuvis.org/jesusyana2007

A veure si la gent s'anima i ens veiem divendres!!! O tornem a aplaçar i t'esperem, Mireia.

:-);-):-)
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Avatar de l’usuari
Ana Garvín
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: mireia07 » dt. oct. 17, 2006 9:29 am

Anna.... nosaltres no tenim pàgina de nuvis però ja t'enviaré una foto nostre perquè sàpigues com som,je,je!!! Ehhhh... jo ara miro a veure si et veig per La Garriga però no et trobo!!! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Merçè, és el que hem vaig emprovar... que bo!! Jo la setmana que ve aniré al twins a demanar hora per tornar a emprovar-me el vestit. Jo no tinc cap fot del vestit i és que ademés el Mr. molts cops esposa el forum i si el penjo pot ser un perill. Ja us enviaré un privi dient-vos el model del Raimon Bundó, que per cert, han penjat els models nous pel 2007.

Quins nervis!!!!!!!!!!!!!! Em queden 7 mesos i 14 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
mireia07
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: merce i albert » dt. oct. 17, 2006 11:42 am

Hola noies!

Ana nosaltres no tenim pàgina de nuvis, pero ja mirare de posar-vos una foto nostre. He vist la teva (be, vostre) pàgina i m'ha semblat divertida i interessant, es una bona idea.

Noies, hem quedat aquest divendres a les 6h? O era mes tard?. Ara que si voleu deixar-ho per un altre dia, per miara de ser-hi totes no tinc cap problema. Ja direu alguna cosa, ok! :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: merce i albert » dt. oct. 17, 2006 11:54 am

Hola noies!

He estat buscant i ja he trobat alguna foto en que sortim tots dos, es d'un casament que vam anar a finals d'agost i ens van donar els nuvis. L'albert no es veu molt, pero surt el fons.
merce i albert l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 09, 2006 1:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Ana Garvín » dt. oct. 17, 2006 10:46 pm

HOLA A TOTES!!!

X@TINNA!!! Al final he pogut triar l'església de LLerona!!! Avui el mossén ha estat simpatiquíssim!!! Fins i tot ens ha ensenyat l'església a les 21.30 h!!!! Ya parlarem dels preparatius!!!

MERCÈ I COMPANYIA, va bé DIVENDRES 20 de 6 a 6.30?? Trieu algún lloc de Granollers per poder fer un café. Ah!! Podríem portar tot el que tinguéssim dels preparatius.... invitacions. detalls, fotos restaurant,... Què en penseu??
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Avatar de l’usuari
Ana Garvín
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: Ana Garvín » dt. oct. 17, 2006 11:00 pm

EI!! MERCÈ!!! Per fi t'he pogut veure la cara!!! jejeje Així quan parli amb tu serà diferent.
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Avatar de l’usuari
Ana Garvín
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 18, 2006 6:49 am

Hola a totes!

Ok :-)ok: Kedem divendres 20 a les 6h, pero a on, jo no coneixo gaires llocs de granollers i penseu que he de venir em tren, de manera que potser vinc una mica mes tard. Falta concretar el lloc i llestos!

Ana es bona idea el que portem el que ja tenim pel gran dia, mirare de portar el que pugui. I Enhorabona per l'esglesia!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: mireia07 » dc. oct. 18, 2006 8:16 am

Hola wapas!!! Ja em direu les vostres idees. Quina ràbia perquè em feia tope de il.lu venir a la quedada però... hem de parlar amb el fotògraf i el del video. Ya me contareis!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

A la pròxima m'apunto passi el que passi!!!! És veritat el que diu l'Anna, canvia quan saps quina cara té aquella persona. Ara em toca a mi posar una foto,no?? Si avui arribo d'hora a casa us la penjo,ok???
Avatar de l’usuari
mireia07
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 18, 2006 12:06 pm

Bones!

Hostres Mireia, es una llastima que no puguis venir, pero lo primer es lo primer. Ves enllestint temes pel gran dia que ja tornarem a queda i llavors vens. A mes parlar em el fotograf es important, perque sino aquell dia tu vas per un costat i ell per l'altre i no hi ha manera de que surtin be ni les fotos ni el video; jo tinc sort perque com que es un tiet meu. A mes ja li he dit el que volem i el que no volem i no tenim cap problema, fins hi tot ens imprimira una foto de ja casats per poder donar-la els pares i els avis en lloc del tipic ram de flors. Que us sembla? Bona idea, no?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: mireia07 » dc. oct. 18, 2006 2:13 pm

Jo que t'haig de dir... també els hi donc una foto. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Als meus pares com no tenen cap foto del seu casament,només dues ja que van tenir problemes amb les fotos, els hi fem un marc de plata doble amb una foto d'ells i una foto del nostre casament amb les dates gravades a cada costat. Que et sembla???

I als iaius, que tenen un munt de fotos també els hi regalem una foto nostre.

Tot i que jo a part els hi faig un ram però el regal important és la foto.

Que doneu de regals als convidats?
Avatar de l’usuari
mireia07
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: merce i albert » dc. oct. 18, 2006 6:32 pm

Hola!

Mireia, el marc doble em semble una idea genial, segur que s'emosionen moltissim, i al avis tambè. Jo es que memare no fa altre cosa que queixar-se perque encara no te cap foto del casament del meu germa (que ja fara 3 anys) i vaig pensar que d'aquesta manera no la sentiria queixar-se. I pel que fa els sogres, es que les fotos que tenen dels altres casaments dels meus cunyats o be sortim tots o be sort la meva sogra entarnt els seus fills, i jo vull que en tingui una de nosaltres dos casts (som nosaltres qui ens casem i no ella em els seus fills). I els avis els hi vull donar perque em fa il·lucio i perque les dues avies de l'albert estan fotudes i diuen de no venir o que potser ja no hi seran..., d'aquesta manera vindran i tindran un record.

Pel que fa el regal pels convidats encara no n'hem mirat, pero si va be aquest dissabte anirem a Breda (que m'han dit que hi ha lots ja preperats) i mirarem i potser diumenge ens arrivem fins a la fira de SAbadell a mirar. Pero de monent no ens posem d'acord, jo deia de fer una caixa em incens (sempre fa servei) i ells volia un altre cosa, no se que que pero un altre cosa. I tu ja ho tens?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: mireia07 » dj. oct. 19, 2006 8:28 am

Nosaltres encara no ens hem decidit encara. Tenim varies coses que ens agraden però no sabem que fer. Tot i que el que segur que fem son uns banus personalitzats per les amigues de la meva mare. Però epl reste....ni idea!!!

NENES!!! El dijous que ve tinc hora per anar a agafar-me les mides del vestit a twin's. A veure si faig alguna foto amb la camara i us la poso. Hauré d'investigar com es penjen fotos que no ho he fet mai. : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :

Jo ja porto uns nervis!!! Estava apuntada al gym de la garriga però em desapunto i ara m'apunto a ioga a veure si em calmo una mica perquè... je,je!!!

Anna..... feu fotikis,eh???? Ya me contareis que tal la trobada!
Avatar de l’usuari
mireia07
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. oct. 19, 2006 11:50 am

Hola noies!

Que be Mireia, ara si que ja tindras el vestit, a que fa molta il·lucio.
Jo no he de tornar a Nuvies d'or fins nadal, pero quan hi vagi ja em fare fotos i mirare de penjar-le, a veure si tu pots fer-te fotos i ens les ensenyes, ok?

Per cert Ana a on kedem dema?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: mireia07 » dj. oct. 19, 2006 12:21 pm

La veritat és que del del primer dia que me'l vaig emprovar i em vaig enamorar, me l'aniria a emprovar cada setmana. No us passa??? :-)) :-)) :-)) :-))

I si demà per la tarda no tenia prou amb el fotògraf i el del video, a sobre ve el pintor a casa!! OLE,OLE!!!! A aquest ritme hauré de deixar de treballar per preparar-ho tot,je,je!! Ehhh... donçs no estaria mal,no??? _cfe*:-) _cfe*:-) _cfe*:-) _cfe*:-) _cfe*:-) _cfe*:-) _cfe*:-) _cfe*:-) _cfe*:-)
Avatar de l’usuari
mireia07
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. oct. 19, 2006 12:38 pm

Hostres ja tindras temps per tot?

la veritat es que ja passat, el dia que tens paensat anar algun lloc o fer alguna cosa, de cop surten de sotes les pedres coses a fer i llocs on anar i acabes anat a correcuita i de cul; en canvi el dia que no tens pensat fer res en especial .... tens un temps buit que t'hagues servit per fer akelles coses que surten de sote les pedres..
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: mireia07 » dj. oct. 19, 2006 2:30 pm

Vaja si passa i a sobre jo que sóc un cul inquiet!!!!

Quin desastre!!
Avatar de l’usuari
mireia07
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

yo trabajo en granollers!

EntradaAutor: vega » dj. oct. 19, 2006 5:15 pm

hola chicas... es la primera vez que entro en este foro... llevo unos dias leyendo vuestra respuestas y he cogido mucha informacion, me caso el 30 de junio del 2007, en mollet y lo celebro en can farell en sta. eulalia. el vestido lo empiezo a mirar dentro de 2 semanas he pensado empezar por pronovias o nuvies d´or en granollers. ¿ alguna ha visto los de pronovias 2007? besos
][/color]
[/list] :-()-)
Avatar de l’usuari
vega
 
Entrades: 5
Membre des de: dc. oct. 18, 2006 6:03 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants