CYMBELINE

Vestits de nuvi i núvia.

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: XeXe » dv. set. 17, 2010 3:21 pm

Sermar1610 ha escrit:Hola noies Cymbeline!!!
Feia temps que no escribia pero el ultim mes i mig pre-casament esta sent de bojos...

Dir-vos que el dia 22 tinc la meva primera prova del vestit (si si, a 24 dies del casament) i si sou de les impacients que us estreseu per aquest tema heu de cultivar la paciència ja que a cymbeline la cosa va aixi, no us agobieu. Amb això no vull dir que estigui descontenta eh? només que m'he estresat perqué ho veia molt a prop i no hem trucaven, vaig trucar jo el 1 de septembre (quan tornaven de vacances) per fer coincidir la prova de pentinat amb la del vestit i aquell dia ja estava ple!!! Aixi k no m'ho podré emprovar tot junt de cap manera (això si em mosqueja un pel però) i fins ahir no em van trucar per concretar una data per la prova. Ar ja está!

De totes maneres em va dir la Fani (la noia d'allà) que si a la segona prova ja estava tot bé no en faria més perqué quant menys toquetejem el vestit millor, i més sent blanc. I per altra banda li vaig demanar tul del vestit per el ram i el tocat i cap problema, tot el que em calgui.

Bueno noies ja us explicaré com ha anat, el 17 prova de pentinat i maquillatge amb l'Eva Sanz i el 22 el meu vestit per fi!!!

Me n'alegro que hi hagi més cymbelineres que aquest any hem estat ben poquetes!!!

Ah el meu daylice uns 1600 (tinc mala memòria) pero el meu te el can can inclòs (es que va inclós amb el vestit). El que no em van dir es que em regalesin res (ni lliga, ni coixi ni res) peor intentaré demanar al menys la lliga no?


Hola jo me vaig casa amb un RC i fins la setmana del casament no mel vaig poder proba per problemes de la tela aixi que me vaig fer un fart de plora q me moria.

I lo que mes me fot es q AIRE tenia la mateixa tela pero amb baixa qualitat i no me la van oferi. Clar jo en aquell moment no ho sabia pq el model de AIRE ere 2010 i jo me vaig casa al 2009. Pero bueno alfinal vaig tenir el meu vestit i encantadaaaaaaaaa.

Aixi que com dieu tranquiles, jajaja

Q estiguis molt guapa avui i molta sort per la prova que es molt bonic el vestit
Avatar de l’usuari
XeXe
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Sermar1610 » dv. oct. 01, 2010 11:53 am

Hola cymbelineres!!! com va tot? Alguna nova incorporació?

Paso per aqui volant només a 15 dies del casament (si si, 2 setmanes, això va que vola).

Viag fer la primera prova dimecres de la setmana pasada (a menys d'1 mes del casament, això es nar amb la calma), ja sabeu però que no per voluntat propia... Dir-vos que tranquiles de totes maneres, que tot va anar bé.
Per les de barcelona, no em va fer la prova la Fanny com sempre, sino l'Acacia (crec que es modista también) i en sap un munt, es nota. Em va recomanar dur un can can a banda, aixi k ale mes pasta (perque ara busca un a 15 dies k vagi bé saps) i a aprendre a caminar i aixecar allò, no era capaç amb tanta tela d'ensenyar les sabates jo sola, jajaja. Em van haber d'arreglar el pit i entrar de cos, en el daylice no cal tallar de baix perqué ja et posen el can can a mida, aixi k una cosa menys.
Se'ns va oblidar agafar el can can que m'anava gran también de cintura i encara he de veure que poso en el lloc dels llaços (no em fan el pes, ni tampoc gaire les flors que les veig massa grans, aixi k la noia que em fa el tocat m'en fará también algo per allà, l'altre dia va anar a cymbeline expresament per veure el vestit).
Al final duré un chal de tul tot tirat de darrera (sense lligar) com si fos una cua. Em van emprovar un bolero de tul de maniga curta que no em feia el pes, i després una especie de banda que farien en tul pero em veia massa pit (ja en tinc jo prou). El que no em van ensenyar era cap de mitja maniga... Bé ara ja está decidit.
Les sabates ok, van estupendes (sort!)
Ah i si fan regal: una lliga o bé un bano. El bano es molt maco, pero al meu vestit no li va i tampoc crec que el faci servir gaire, aixi k lliga i ja la tinc per regalar.

L'endemá vaig haber de tornar a buscar la tela del vestit per la florista, al del tocat i per fer uns broches a les meves amigues. Quin cap, novament excursió a barcelona! sort que vaig aprofitar per fer més coses.

I propera prova el dimarts dia 5, espero k tot estigui al seu puesto i ja la ultima la setmana del casament dic jo! i endurme el vestit a caseta!

Crec que això es tot, no tinc casi fotos perque no va venir ma germana k es la fotografa oficial, jeje. A la propera intetaré fer-ne més. Si alguna du el meu vestit i en vol veure ja li pasaria per privat les properes.

Anim noies que ja us queda menys!!! no se si em podré pasar abans del casament, sino prometo alguna foto post-bodorrio!
Avatar de l’usuari
Sermar1610
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Sermar1610 » dv. oct. 01, 2010 11:56 am

XeXe ha escrit:
Sermar1610 ha escrit:Hola noies Cymbeline!!!
Feia temps que no escribia pero el ultim mes i mig pre-casament esta sent de bojos...

Dir-vos que el dia 22 tinc la meva primera prova del vestit (si si, a 24 dies del casament) i si sou de les impacients que us estreseu per aquest tema heu de cultivar la paciència ja que a cymbeline la cosa va aixi, no us agobieu. Amb això no vull dir que estigui descontenta eh? només que m'he estresat perqué ho veia molt a prop i no hem trucaven, vaig trucar jo el 1 de septembre (quan tornaven de vacances) per fer coincidir la prova de pentinat amb la del vestit i aquell dia ja estava ple!!! Aixi k no m'ho podré emprovar tot junt de cap manera (això si em mosqueja un pel però) i fins ahir no em van trucar per concretar una data per la prova. Ar ja está!

De totes maneres em va dir la Fani (la noia d'allà) que si a la segona prova ja estava tot bé no en faria més perqué quant menys toquetejem el vestit millor, i més sent blanc. I per altra banda li vaig demanar tul del vestit per el ram i el tocat i cap problema, tot el que em calgui.

Bueno noies ja us explicaré com ha anat, el 17 prova de pentinat i maquillatge amb l'Eva Sanz i el 22 el meu vestit per fi!!!

Me n'alegro que hi hagi més cymbelineres que aquest any hem estat ben poquetes!!!

Ah el meu daylice uns 1600 (tinc mala memòria) pero el meu te el can can inclòs (es que va inclós amb el vestit). El que no em van dir es que em regalesin res (ni lliga, ni coixi ni res) peor intentaré demanar al menys la lliga no?


Hola jo me vaig casa amb un RC i fins la setmana del casament no mel vaig poder proba per problemes de la tela aixi que me vaig fer un fart de plora q me moria.

I lo que mes me fot es q AIRE tenia la mateixa tela pero amb baixa qualitat i no me la van oferi. Clar jo en aquell moment no ho sabia pq el model de AIRE ere 2010 i jo me vaig casa al 2009. Pero bueno alfinal vaig tenir el meu vestit i encantadaaaaaaaaa.

Aixi que com dieu tranquiles, jajaja

Q estiguis molt guapa avui i molta sort per la prova que es molt bonic el vestit


Gracies Xexe!!!, no m'extranya que estiguesis atacada a 1setmana del casament!!! com se'ls hi acut fer això, i si alguna cosa no hagués estat bé que fas??? Ja a vintitants dies ja estava una mica mosca, i sort que la prova va anar bé que sino encara estaria dels nervis.
Hem de confiar amb ells que ja hi estan acostumats, pero coi tampoc cal apurar tant que tenim més coses a fer!

T'haurien d'haver fet una rebaixa al menys pels nervis i l'estrés pasats!!!
Avatar de l’usuari
Sermar1610
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 01, 2010 2:26 pm

Sermar1610 ha escrit:Hola cymbelineres!!! com va tot? Alguna nova incorporació?

Paso per aqui volant només a 15 dies del casament (si si, 2 setmanes, això va que vola).

Viag fer la primera prova dimecres de la setmana pasada (a menys d'1 mes del casament, això es nar amb la calma), ja sabeu però que no per voluntat propia... Dir-vos que tranquiles de totes maneres, que tot va anar bé.
Per les de barcelona, no em va fer la prova la Fanny com sempre, sino l'Acacia (crec que es modista también) i en sap un munt, es nota. Em va recomanar dur un can can a banda, aixi k ale mes pasta (perque ara busca un a 15 dies k vagi bé saps) i a aprendre a caminar i aixecar allò, no era capaç amb tanta tela d'ensenyar les sabates jo sola, jajaja. Em van haber d'arreglar el pit i entrar de cos, en el daylice no cal tallar de baix perqué ja et posen el can can a mida, aixi k una cosa menys.
Se'ns va oblidar agafar el can can que m'anava gran también de cintura i encara he de veure que poso en el lloc dels llaços (no em fan el pes, ni tampoc gaire les flors que les veig massa grans, aixi k la noia que em fa el tocat m'en fará también algo per allà, l'altre dia va anar a cymbeline expresament per veure el vestit).
Al final duré un chal de tul tot tirat de darrera (sense lligar) com si fos una cua. Em van emprovar un bolero de tul de maniga curta que no em feia el pes, i després una especie de banda que farien en tul pero em veia massa pit (ja en tinc jo prou). El que no em van ensenyar era cap de mitja maniga... Bé ara ja está decidit.
Les sabates ok, van estupendes (sort!)
Ah i si fan regal: una lliga o bé un bano. El bano es molt maco, pero al meu vestit no li va i tampoc crec que el faci servir gaire, aixi k lliga i ja la tinc per regalar.

L'endemá vaig haber de tornar a buscar la tela del vestit per la florista, al del tocat i per fer uns broches a les meves amigues. Quin cap, novament excursió a barcelona! sort que vaig aprofitar per fer més coses.

I propera prova el dimarts dia 5, espero k tot estigui al seu puesto i ja la ultima la setmana del casament dic jo! i endurme el vestit a caseta!

Crec que això es tot, no tinc casi fotos perque no va venir ma germana k es la fotografa oficial, jeje. A la propera intetaré fer-ne més. Si alguna du el meu vestit i en vol veure ja li pasaria per privat les properes.

Anim noies que ja us queda menys!!! no se si em podré pasar abans del casament, sino prometo alguna foto post-bodorrio!



guapi gràcies per fer-nos aquesta mini-crònica a tants pocs dies del teu casament! sobre el cancan jo me l'he comprat a una web xinesa, super bé de preu i t'ho envien en menys d'una setmana per si t'interessa: http://www.lightinthebox.com/es/venta-al-por-mayor-Petticoats-Boda_c1866

a mi em fa cosa que em facin les proves tant justes de temps més que res perquè ma mare no viu a Barcelona i ens hem de coordinar les nostres agendes amb la de la botiga... jo a partir del febrer-març començaré a donar la murga!

jo el bolero que m'he comprat és un en tul de seda de màniga 3/4, és un mix entre dos models que em van ensenyar.

Sort amb les darreres proves i gaudeix al màxim dels darrers preparatius : besito : : besito :
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Metis » dl. oct. 18, 2010 7:17 pm

hola a totes!!

Aqui teniu una més que ha escollit cymebelin!!
Em caso al juny 2011 i he escollit el model ESPERA ( apa que s'han quedat agust amb el nom....) em penso que ha hi havia un de molt semblant al 2010 perqué he llegit alguna opinió d'un model que es desmontable com el meu :)

Ara em toca mirar sabates y roba interior!! Vaig una mica per darrera vostres.

La botiga on l'he agafat és a Tamara Nuvies del c/ Sants a Barcelona, em surt millor de preu que a Digaonal, y com la tinc al costat de casa, doncs és més còmode!!

Salutacions a totes!!!
Metis
Imatge
Avatar de l’usuari
Metis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 128
Membre des de: dt. set. 29, 2009 12:50 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: tresor » dl. oct. 18, 2010 7:28 pm

Metis ha escrit:hola a totes!!

Aqui teniu una més que ha escollit cymebelin!!
Em caso al juny 2011 i he escollit el model ESPERA ( apa que s'han quedat agust amb el nom....) em penso que ha hi havia un de molt semblant al 2010 perqué he llegit alguna opinió d'un model que es desmontable com el meu :)

Ara em toca mirar sabates y roba interior!! Vaig una mica per darrera vostres.

La botiga on l'he agafat és a Tamara Nuvies del c/ Sants a Barcelona, em surt millor de preu que a Digaonal, y com la tinc al costat de casa, doncs és més còmode!!

Salutacions a totes!!!


Felicitats per l'elecció! he vist el teu vestit a la web i és fantàstic! :-)ok: però explica una mica com queda desmontat.
A mi també m'agradaria que fos d'aquesta marca, a veure si un dia d'aquests demano hora... perquè les setmanes passen volant!
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 18, 2010 7:36 pm

una altra núvia Cymbeline pel 2011!!! el Espera és molt xulo i si, del 2010 hi havia un altre de quasi igual però hauria de mirar el nom al catàleg del 2010 que tinc per casa :-)ok: t'has comprat vel o bolero??

Les sabates i la roba interior me'ls vaig comprar al Tocador de la Novia. Per la roba interior és millor la botiga del C/ Roger de Llúria que tenen més varietat i per les sabates la del C/ Muntaner :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Hansen » dl. oct. 18, 2010 8:48 pm

Acabo de echar un vistazo a la nueva colección y hay vestidos preciosos!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 18, 2010 9:37 pm

Aquí otra novia Cymbeline para el 2011... mi modelo es el ÉCOSSE... ¡me encanta!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Metis » dv. oct. 22, 2010 6:50 pm

Yo estoy encantada con el mío, si os gusta en la foto puesto queda muchísimo mejor!!
A mi es que el toque de tul....lo hace muy moderno y diferente a cualquier otro tipo de vestido de novia :)
en esto cymbeline es pionero y único!!
Metis
Imatge
Avatar de l’usuari
Metis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 128
Membre des de: dt. set. 29, 2009 12:50 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: tresor » dt. nov. 30, 2010 7:52 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Hola a totes!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ja tinc vestit! :-///: :-///: :-///: També és el model Espera!!! :-///: :-///: :-///:

L'he encarregat a la botiga de Diagonal i el tracte ha estat extraordinari tant per part de l'Acacia com per la Fani. :-)ok:

Estic molt contenta de ser una núvia Cymbeline!!!! Ara em cal esperar fins al juliol per fer la primera prova... es farà molt llarga l'espera!
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Metis » dj. des. 02, 2010 10:34 am

HOla tresor!

Quin vestit mé maco!!!
Jajajaja serà perquè he escollit el mateix :)
Metis
Imatge
Avatar de l’usuari
Metis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 128
Membre des de: dt. set. 29, 2009 12:50 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dj. des. 02, 2010 11:31 am

sembla que l'Espera triomfa al 2011 no?? bona el·lecció noies?!!

heu comprat el vestit al Cymbeline de Diagonal? per quan us han dit la primera prova? a mi em van dir a un mes de la boda i ho trobo molt just...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: tresor » dj. des. 02, 2010 3:15 pm

Metis ha escrit:HOla tresor!

Quin vestit mé maco!!!
Jajajaja serà perquè he escollit el mateix :)


Sí, guapa som companyes de vestit!!!! >.-<: tones i tones de tul! >.-<:

Per mi el model Espera és, d'una banda, modern però romàntic i, d'altra banda, desenfadat però alhora dóna un aire de princesa... vaja que segur que estarem maquíssimes!!!! ::love::
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: tresor » dj. des. 02, 2010 3:20 pm

cadui ha escrit:sembla que l'Espera triomfa al 2011 no?? bona el·lecció noies?!!

heu comprat el vestit al Cymbeline de Diagonal? per quan us han dit la primera prova? a mi em van dir a un mes de la boda i ho trobo molt just...


Sí, l'he encarregat a Diagonal i, efectivament, l'Acacia em va dir que la primera prova seria un mes abans de la boda... així que jo fins al juliol no veuré el meu vestit... snif! snif!
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Metis » dl. des. 06, 2010 12:25 pm

Jajajaja, a mi m'encanta, sobretot quan es desmonta i et quedes amb vestit curt!!!

Jo l'he encarragat a Tamara Nuvies, del carrer de sants a Barcelona, em van atendre molt bé i el tinc al costat de casa...la primera prova, juts un mes abans!! però em van dir que tranquila i veig que tothom mes o menys esta en aquestes dates...així que serà normal, no?
Metis
Imatge
Avatar de l’usuari
Metis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 128
Membre des de: dt. set. 29, 2009 12:50 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: tresor » dl. des. 06, 2010 7:21 pm

Metis ha escrit:Jajajaja, a mi m'encanta, sobretot quan es desmonta i et quedes amb vestit curt!!!



sssshhhhhhh!!!! que això no s'ha de saber!!!!! >.-<: >.-<:

Mirant les fotos del catàleg de Cymbeline, no us donen ganes d'anar a Paris a fer el reportatge post-boda? ::love:: ::love:: Haurem de fer guardiola! :-))
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Metis » dt. des. 07, 2010 6:38 pm

jajaja

jo estic pensant que agafar uns botins enlloc de sabata, crec que quedaria chulisim!!!
Metis
Imatge
Avatar de l’usuari
Metis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 128
Membre des de: dt. set. 29, 2009 12:50 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: tresor » dc. des. 08, 2010 10:35 am

D'aquest estil?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Metis » dj. des. 09, 2010 2:47 pm

just a la fusta!!
He pensat en els segons....t'agraden?
Metis
Imatge
Avatar de l’usuari
Metis
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 128
Membre des de: dt. set. 29, 2009 12:50 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants