CYMBELINE

Vestits de nuvi i núvia.

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: alegria27 » dj. març 29, 2012 7:16 pm

cadui ha escrit:Noies jo tmbé soc de guanyar i vaig perdre de lo lindo... I en general és el què li passa a totes les núvies!


Jo vull baixar uns 4-5 quilos, no em puc imaginar si a sobre baixo mes els dies previs a la boda :-S
Avatar de l’usuari
alegria27
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 124
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 8:26 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Olguiky » dv. març 30, 2012 9:50 pm

Jo més que perdre pes el que vull és posar-me una mica més "fit"... ja m'enteneu, que la carn estigui una mica més apretadeta i tot ben col·locadet al seu lloc.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: marina14 » dg. abr. 01, 2012 1:14 pm

nOIES, Que us sembla el cymbeline oui 21?? el veieu per un casament al migdia de 50 pax?? I el abaco de pronovias?? estic indecisa i no se si el oui21 sembla un vestit de festa i no de nuvia... que n'opineu guapes??
[color=#0000FF]Marina
Avatar de l’usuari
marina14
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: Sibil·la » dl. abr. 02, 2012 11:09 am

Cap dels dos són del meu estil però són bonics i deus estar feta un figurí per dur-los.
Jo crec que no són de festa a no ser que no fossin blancs i no duguessis cap altre complement.
Jo crec que fan per núvia. Al migdia, les convidades solen anar curtes i no amb vestits llargs, generalment. I menys si sou 50 pers.
Aquests vestits que t'agraden són blancs. El oui21 és més modernet. No et conec però triar per triar, com dius que sou poquets i tal, potser triaria aquest. És una tela que brilla, imagino que ras, té el detallet del cinturó. I tu ben pentinada i amb el ram, seràs una núvia de cap a peus.
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1814
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cristina_raul » dc. abr. 04, 2012 12:03 pm

dema em pasare per la botiga a demanar la hora ja perque aixi em planifico >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
Avatar de l’usuari
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cristina_raul » dl. oct. 15, 2012 7:42 pm

Hola

Me case el 21 de Julio y que decir de Cymbeline Diagonal... No he quedado muy contenta más que nada porque considero que los arreglos no estaban bien echos. He de decir que yo fui muy tiquismiquis porque estuve trabajando en Rosa Clará algunos años y sabia perfectamente de donde y como me tenian que coger el vestido... Y bueno me hicieron una chapucilla subiendome el escote de atrás porque me entro mania de que se me salia la chicha (eso era cosa mia osea que no las culpo) pero en la ultima prueba me di cuenta que debajo del pecho izquierdo me hacia una arruga, pusieron un alfiler pero tan solo me dijeron que era plancha,... yo me quede un poco mosca pero bueno me parecio bien. EL sabado me lo coloque para casarme y a simple vista el vestido estaba precioso aunque mi madre me tubo que meter un tijeretazo en el bajo porque me lo pisaba (era de tul), yo creo que puede ser porque me adelgace, pero en las fotos me he dado cuenta de que la arruga sigue ahi y en el postboda cuando me lo puse lo pude apreciar bien... tan solo tenian que haber metido un poco y listo...ahora espero que una vez que tenga las del fotografo no me entre mania con la dichosa arruga.
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
Avatar de l’usuari
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Re: CYMBELINE

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 15, 2012 9:01 pm

vaya tela Cristina... espero que al menos la gente no lo notara... yo ya comenté que a mi el vestido me iba grande, lo avisé a la tienda unos días antes que me había adelgazado y su respuesta fue tranquila que al ser encorsetado no se notará. No sé si la gente lo notó o no, pero yo me lo sentía enoorme! además que también me pisaba el tul de delante... en fin, que recomendaría los vestidos Cymbeline sin duda, yo sigo enamorada de mi vestido, pero precaución a las futuras novias con las pruebas y los arreglos, aseguraros que todo está ok y que os sentís bien con el vestido.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Anterior

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants