ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

Vestits de nuvi i núvia.

ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: xuxuneta » dt. ago. 04, 2009 11:48 pm

hola noies...

una pregunteta... a mi m'agrada força l'estil d'en Jordi Dalmau, algú coneix que treballi amb les mateixes formes però una miqueta més econòmic je je je.

és el dissenyador que més vestits m'agraden!!

algú em pot donar si més no, referéncies d'ells?
Imatge
Avatar de l’usuari
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: S@N20 » dc. ago. 05, 2009 9:16 am

Hola wapa!!!

Jo visc molt a prop de la botiga d'en Jordi, i el conec!!! El meu vestit, el del meu home i les flors són d'ell. Tot i q jo vaig quedar-me un vestit Novia d'Art, he vist desfilades de les seves creacions, i en té molt bones idees!!! Això si, si vols algo diferent...ell és l'adequat!!!

No conec ningú q faci cosetes com ell...aquest any ha desfilat per 1ª vegada al a Bridal Week de Bcn!!! Està triunfant el tio!!!
Avatar de l’usuari
S@N20
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: xuxuneta » dc. ago. 05, 2009 9:19 am

gracies wapi, no sé les vegades que me remirat el desfile de barcelona je je je.! tinc varis dissenyadors ... però sempre acabo amb ell.... aixxx ! :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: xuxuneta » dc. ago. 05, 2009 9:43 am

m'he passat ara mateix per NOVIAS D'ART.. no m'enrecordava com eren je je je
també són guapos, potser no he trobat tanta variat del que a mi m'agrada però he vist 3 o 4 que no estaria malament anar-hi per provar-me . :-///: :-///:

quin t'has quedat final? et cases el 2009?
Imatge
Avatar de l’usuari
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: S@N20 » dc. ago. 05, 2009 10:06 am

Uy reina, jo em vaig casar al 2006!!!!!!!!!!!!
Ja fa 3 anyets...com passa el temps!!!
Avatar de l’usuari
S@N20
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: xuxuneta » dc. ago. 05, 2009 10:07 am

CARAI!! FELICITATS DONCS!!

JEJE
Imatge
Avatar de l’usuari
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: Papita » dg. ago. 16, 2009 10:31 pm

Hola wapa!!

jo m'he quedat un vestit de jesus del pozo, però la meva primera opció va ser Jordi Dalmau. Vaig anar-hi un parell de vegades i el tio és impressionant.. tot el que sap, t'aconsella i té moltes marques a part de la seva!!! jo et recomano que hi vagis!!
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge

... floating on a tidal wave...
Avatar de l’usuari
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dl. ago. 17, 2009 9:44 am

moltes gràcies papita,, !!!! :-///: :-///:

el primer lloc que aniré és en JORDI DALMAU i li demanaré també per provar-me la colecció de la MARYLISA que no és molt coneguda però també m'encanten!!
a partir d'aqui aniré altres llocs per comparar preus i estils... però quines ganes que tinc!!!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

Re: ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: *COWY* » dg. ago. 30, 2009 7:08 pm

Sabeu per quins preus ronden els vestits d'en Jordi?Es que mencanten pero em fa por pel tema preu.
" No quiero que limpies mis gafas, no, quiero que mires por mi "
Avatar de l’usuari
*COWY*
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 165
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 12:41 pm

Re:

EntradaAutor: Papita » dg. ago. 30, 2009 8:00 pm

xuxuneta ha escrit:moltes gràcies papita,, !!!! :-///: :-///:

el primer lloc que aniré és en JORDI DALMAU i li demanaré també per provar-me la colecció de la MARYLISA que no és molt coneguda però també m'encanten!!
a partir d'aqui aniré altres llocs per comparar preus i estils... però quines ganes que tinc!!!!! >.-<: >.-<:


wpa!! la Gri, forera del 2008 es va casar amb un Maylise que es va comprar al jordi Dalmau!!

si vas a la seva crònica veuràs fotos que vaig penjar del seu casament!!!!

jeje mirant la seva crònica per posar el link he vist que ja l'havies mist!! jejeje

ella és l'amiga que toca a la meva entrada al casament!!! jejejejejej
Imatge

... floating on a tidal wave...
Avatar de l’usuari
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Re: Re:

EntradaAutor: xuxuneta » dg. ago. 30, 2009 8:44 pm

Papita ha escrit:
xuxuneta ha escrit:moltes gràcies papita,, !!!! :-///: :-///:

el primer lloc que aniré és en JORDI DALMAU i li demanaré també per provar-me la colecció de la MARYLISA que no és molt coneguda però també m'encanten!!
a partir d'aqui aniré altres llocs per comparar preus i estils... però quines ganes que tinc!!!!! >.-<: >.-<:


wpa!! la Gri, forera del 2008 es va casar amb un Maylise que es va comprar al jordi Dalmau!!

si vas a la seva crònica veuràs fotos que vaig penjar del seu casament!!!!

jeje mirant la seva crònica per posar el link he vist que ja l'havies mist!! jejeje

ella és l'amiga que toca a la meva entrada al casament!!! jejejejejej



PAPITAAAAA, que passi pel post de la GRI?? però si el tinc a favoritos!!! es va casar a on ho faré jo, amb el mateix catering, el mateix florista, i el vestit que porta és el que m'agrada de marylise! ja ja ja, va ser ella qui em va dir que en jordi dalmau tenia vestits de la seva colecció.
un solet la Gry, a veure si té una miqueta de temps i escriu la seva crónica... però pobre ara amb l'embaràs... je je je.


COWY!.
vaig enviar un mail en JORDI DALMAU i els tenen a partir de 1.200euros, per això vaig obrir aquest post per si algú coneixa altres dissenyadors amb el mateix estil... però bueno ... hi aniré de totes maneres.. si al final algún familiar em vol regalar el vestit je je je je
Imatge
Avatar de l’usuari
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

Re: ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: *COWY* » dl. ago. 31, 2009 7:01 am

Xuxuneta gracies, jo tambe mi pasare!!!Si mes no per treurem el mono!! :-)
" No quiero que limpies mis gafas, no, quiero que mires por mi "
Avatar de l’usuari
*COWY*
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 165
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 12:41 pm

Re: ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: xuxuneta » dl. ago. 31, 2009 9:26 am

cowy, quan hi vagis ja m'explicaràs que tal eh... per quan et cases?
Imatge
Avatar de l’usuari
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

Re: Re:

EntradaAutor: Papita » dl. ago. 31, 2009 3:56 pm

xuxuneta ha escrit:
Papita ha escrit:
xuxuneta ha escrit:moltes gràcies papita,, !!!! :-///: :-///:

el primer lloc que aniré és en JORDI DALMAU i li demanaré també per provar-me la colecció de la MARYLISA que no és molt coneguda però també m'encanten!!
a partir d'aqui aniré altres llocs per comparar preus i estils... però quines ganes que tinc!!!!! >.-<: >.-<:


wpa!! la Gri, forera del 2008 es va casar amb un Maylise que es va comprar al jordi Dalmau!!

si vas a la seva crònica veuràs fotos que vaig penjar del seu casament!!!!

jeje mirant la seva crònica per posar el link he vist que ja l'havies mist!! jejeje

ella és l'amiga que toca a la meva entrada al casament!!! jejejejejej



PAPITAAAAA, que passi pel post de la GRI?? però si el tinc a favoritos!!! es va casar a on ho faré jo, amb el mateix catering, el mateix florista, i el vestit que porta és el que m'agrada de marylise! ja ja ja, va ser ella qui em va dir que en jordi dalmau tenia vestits de la seva colecció.
un solet la Gry, a veure si té una miqueta de temps i escriu la seva crónica... però pobre ara amb l'embaràs... je je je.


COWY!.
vaig enviar un mail en JORDI DALMAU i els tenen a partir de 1.200euros, per això vaig obrir aquest post per si algú coneixa altres dissenyadors amb el mateix estil... però bueno ... hi aniré de totes maneres.. si al final algún familiar em vol regalar el vestit je je je je


jajaja!! ja ho vaig veure!!! ela estava espectacular!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:


té molts vestits!! ja ho veureu!!!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Avatar de l’usuari
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Re: ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: Meskhenet » dl. ago. 31, 2009 4:18 pm

Doncs de la colecció 2010 hi han un parell que són genials!!! El tema de la faldilla y el corsé m'encanta, és una de les botigues que vull anar a veure perque trobo té un estil propi molt diferent i espectacular.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meskhenet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1523
Membre des de: dv. ago. 07, 2009 3:49 pm

Re: ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: xuxuneta » dt. set. 01, 2009 10:12 am

Meskhenet em passa al mateix que tu!

ja has començat a mirar els vestits? pq veig que no et queda gaire ehhhh, ja em diràs que tal si hi vas abans del 15 de setembre. que serà quan hi vagi jo. si no ja us explicaré ! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

Re: ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: Meskhenet » dj. set. 03, 2009 7:07 pm

No pot ser abans del 15!!1 He trucar avui i tenen tot ple fins el dia 17/18. Finalment aniré el 18 al matí, així que ens hauras de posar al dia!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Meskhenet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1523
Membre des de: dv. ago. 07, 2009 3:49 pm

Re: ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: trapi » dl. set. 07, 2009 10:33 pm

Xicas acabo de llegar de la tienda de Jordi y vengo que ni he cenado de los nervios!!!

Os explico: he llegado con mi mami y no tenia hora, pero justo salia una novia que me ha cojido, total que he entrado a las 7 y he salido a las 9 pero me ha pasado el tiempo volando. Te atiende como si fuera alguien muy cercano a ti, te escucha, te aconseja y va guiando las pruebas de trajes según va viendo tu cara. En definitiva, que gozo probarte un vestido por la misma persona que lo ha diseñado, pensado y creado.
He salido de allí con cita para el 14 a la tarde y ya estoy deseando volver a ir. Sabe sacar de cada una lo más bonito y depende lo atrevidas que seais os irá sacando y adaptando el vuestro.

La experiencia ha sido preciosa y eso que ya me había probado en otros sitios pero esta vez ha sido expectacular. Dejareis a todos vuestros invitados perplejos y a vuestro novio, bueno a vuestros futuros maridos también.

Ir porque no os arrepentireis.
Imatge
Avatar de l’usuari
trapi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 625
Membre des de: dg. maig 10, 2009 11:18 am

Re: ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: Meskhenet » dt. set. 08, 2009 6:01 pm

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! QUÉ ILUSIÓN!!!

Me muero de ganas que llegue el día 19!! :)))))))))))))))))

La colección 2010 es impresionante, y explicando tu experiencia personal con ellos se me va hacer eterno hasta que llegue el día!
Imatge
Avatar de l’usuari
Meskhenet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1523
Membre des de: dv. ago. 07, 2009 3:49 pm

Re: ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: trapi » dt. set. 08, 2009 9:46 pm

Verás como es una pasada. Él, la tienda, la manera de hacer, nada que ver con pronovias, aire, etc que de cada diez dependientas hay 1 buena.
Esta noche casi no he podido dormir dándole vueltas a la cabeza con mi imagen delante del espejo y mi vestido!! El 14 vuelvo, ya os contaré.
Imatge
Avatar de l’usuari
trapi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 625
Membre des de: dg. maig 10, 2009 11:18 am

Següent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants