Llibre de Firmes

un any fantàstic.

EntradaAutor: suyoscar » dt. ago. 04, 2009 10:54 am

NOSOTROS HEMOPS PEDIDO UNO POR MI BODA EN INTERNET
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
suyoscar
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4887
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 11:54 am
Ubicació: BARCELONA-BLANES

EntradaAutor: nuni » dt. ago. 04, 2009 10:58 pm

nenes estic feta un embolic! :star:: em sembla que al final no posarem llibre de firmes... sembla que obiguis a la gent a escriure alguna cosa... dubto de tot, deu ser normal o què a aquestes alçades?
Imatge
23 d'agost!!
Avatar de l’usuari
nuni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 1:37 pm

EntradaAutor: irenusky » dt. ago. 04, 2009 11:10 pm

nuni ha escrit:nenes estic feta un embolic! :star:: em sembla que al final no posarem llibre de firmes... sembla que obiguis a la gent a escriure alguna cosa... dubto de tot, deu ser normal o què a aquestes alçades?
Imatge


a veure fes el que vulguis i et vingi de gust, però només escriu qui vol no? no obligues a ningú!

nena a 2 setmanes jo dubtaria fins i tot de com em dic! neujor:-)
Avatar de l’usuari
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nuni » dt. ago. 04, 2009 11:20 pm

tens raó!!! crec que el que em passa es que estic massa nerviosa i qualsevol comentari que em fan em fa dubtar... em sembla que al final passare de tot i fare el que teniem previst! Llibre de firmes! I si algu no li agrada... mala sort! :-)ok:

Imatge
23 d'agost!!
Avatar de l’usuari
nuni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 1:37 pm

EntradaAutor: irenusky » dc. ago. 05, 2009 7:34 am

nuni ha escrit:tens raó!!! crec que el que em passa es que estic massa nerviosa i qualsevol comentari que em fan em fa dubtar... em sembla que al final passare de tot i fare el que teniem previst! Llibre de firmes! I si algu no li agrada... mala sort! :-)ok:

Imatge


a mi quan ho vaig comentar a una amiga em va dir... "però això no es feia per la comunió?" y yo mmmmmmmmm dons mira al meu casament també!.... i si no vol que no firmi....
Avatar de l’usuari
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nuni » dc. ago. 05, 2009 10:04 am

exacte!! aquesta és l'actitud perquè és impossible fer content a tothom!! Jo ho fare i no hi donaré més voltes!!! :-)
El que si faré es dir-ni "Llibre de dedicatòries".
Una idea que he tingut, a veure que us sembla... :hmm::
He pensat de fer unes tarjatetes (no massa grans), una tarja per taula, on expliqui als convidats que hi haurà un llibre de firmes i que estan convidats a dir-hi la seva. Miraré de fer un text desenfadat i divertidot. Així, convido a tothom a escriure, però ningú se sent obligat.
Que us sembla?

Imatge
23 d'agost!!
Avatar de l’usuari
nuni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 1:37 pm

EntradaAutor: irenusky » dc. ago. 05, 2009 10:08 am

nuni ha escrit:exacte!! aquesta és l'actitud perquè és impossible fer content a tothom!! Jo ho fare i no hi donaré més voltes!!! :-)
El que si faré es dir-ni "Llibre de dedicatòries".
Una idea que he tingut, a veure que us sembla... :hmm::
He pensat de fer unes tarjatetes (no massa grans), una tarja per taula, on expliqui als convidats que hi haurà un llibre de firmes i que estan convidats a dir-hi la seva. Miraré de fer un text desenfadat i divertidot. Així, convido a tothom a escriure, però ningú se sent obligat.
Que us sembla?

Imatge


dons que està bé! :-)ok:

jo el deixaré al 'aperitiu així els tinc distrets fins que arrivem nosaltres, i no ficaré res, qui vulgui que firmi i qui no no... jo he posat una frase dins, escrita per nosaltres agraïnt que estiguin allà amb nosaltres i qui vulgui ja sap....
Avatar de l’usuari
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nuni » dc. ago. 05, 2009 10:15 am

Bona idea durant l'aperitiu! neujor:-) Nosaltres pensavem fer-ho durant els cafes i les primeres copetes...aixi ja es quedava durant el ball...

De quantes pagines el feu?

Imatge
23 d'agost!!
Avatar de l’usuari
nuni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 1:37 pm

EntradaAutor: Kaoru » dc. ago. 05, 2009 10:31 am

nuni on l'has comprat tu?
Avatar de l’usuari
Kaoru
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5317
Membre des de: dj. juny 26, 2008 8:52 pm
Ubicació: Esplugues del Llobregat

EntradaAutor: nuni » dc. ago. 05, 2009 11:15 am

Hola Kaoru!!

Jo no l'he comprat, tinc pensat de fer-lo jo! No és que sigui una crak amb l'ordinador pero una portada xula amb el word o el corel, comprare fulls de colors i ho potare a imprimir i a encuadernar a una copisteria.
Potser m'acaba sortint més car, però no he trobat llibres en català, de fet així serà més personalitzat, no?

petons!!
23 d'agost!!
Avatar de l’usuari
nuni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 1:37 pm

EntradaAutor: irenusky » dc. ago. 05, 2009 11:17 am

nuni ha escrit:Hola Kaoru!!

Jo no l'he comprat, tinc pensat de fer-lo jo! No és que sigui una crak amb l'ordinador pero una portada xula amb el word o el corel, comprare fulls de colors i ho potare a imprimir i a encuadernar a una copisteria.
Potser m'acaba sortint més car, però no he trobat llibres en català, de fet així serà més personalitzat, no?

petons!!


jo l'he personalitzat jo, he comprat un àlbum de fotos amb espiral, les pàgines (cartolina) es negre, i els bolis son daurat i platejat, té un recuadre on he posat una foto nostre i dins Llibre de firmes els nostres noms i la data.... ja posaré fotos! :-)ok:
Avatar de l’usuari
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nuni » dc. ago. 05, 2009 11:23 am

Clar!! Si trobes un aldum ja fet que m'agradés...ja estaria!!! Es que tinc una feinada aquests dies...encara estic acabant els detalls que regalem als convidats, i fent les bossetes d'arros i els guions de cerimonia!!!
ufff!!!

Doncs sona molt bé!! posa fotos que així ho veiem!
petons!

Imatge
23 d'agost!!
Avatar de l’usuari
nuni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 1:37 pm

EntradaAutor: suyoscar » dg. ago. 09, 2009 4:12 pm

nosotros ya lo tenemos en casa...

es muy elegante y a mi si la gente quiere escribir que lo haga y la que no pues que no lo haga.

nosotros lo pondremos en el aperitivo y luego en el salon y quien quiera que ponga lo que quiera y yata.
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
suyoscar
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4887
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 11:54 am
Ubicació: BARCELONA-BLANES

EntradaAutor: Nefeer » dg. ago. 09, 2009 5:59 pm

Hola!

yo ya he ido explicando en mi post como serían las cosas... pero os lo pongo aki, para que lo veáis :-()-)

La verdad es que estaba haciendo uno, que también llevaré por si llueve, porque mi libro de firmas será un paraguas.

Os lo pongo.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

CRÓNICA NEFEER: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=41&t=20500&p=2540180#p2540180 --> CON FOTOS!!!
Avatar de l’usuari
Nefeer
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 368
Membre des de: dj. gen. 22, 2009 10:48 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: irenusky » dg. ago. 09, 2009 8:50 pm

ei que chulo!!! yo tengo una amiga que lo hizo y triunfó un montón! :-)ok:
Avatar de l’usuari
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: La I » dg. ago. 09, 2009 9:36 pm

nuni ha escrit:exacte!! aquesta és l'actitud perquè és impossible fer content a tothom!! Jo ho fare i no hi donaré més voltes!!! :-)
El que si faré es dir-ni "Llibre de dedicatòries".
Una idea que he tingut, a veure que us sembla... :hmm::
He pensat de fer unes tarjatetes (no massa grans), una tarja per taula, on expliqui als convidats que hi haurà un llibre de firmes i que estan convidats a dir-hi la seva. Miraré de fer un text desenfadat i divertidot. Així, convido a tothom a escriure, però ningú se sent obligat.
Que us sembla?

Imatge



Hola. Jo ja l'he demanat a mibodaeninternet. Nuni, el pots posar en català i personalitzar-lo. De fet vaig parlar amb ells per telefon i em van dir que amb català la gent hi posa bastants cops: "Llibre de signatures" i es el que hi vaig posar jo. El tracte super be. Jo es que penso que a dos setmanes de la boda, com menos feina de més tinguem millor!!!!

I lo de les targetetes està molt be, però vols dir que realment cal? Ara....si et fa ilusió fes-ho! I tant que si...!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
La I
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Kaoru » dt. ago. 18, 2009 4:42 pm

Doncs jo al final me l'he dissenyat i jo i ara tocarà muntar-lo!!!!
Avatar de l’usuari
Kaoru
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5317
Membre des de: dj. juny 26, 2008 8:52 pm
Ubicació: Esplugues del Llobregat

Anterior

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants