POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%
 
Vots totals : 119

EntradaAutor: desastredenovia » dl. jul. 27, 2009 2:03 pm

Hola, de mi peso mejor no hablo, solo me peso cada 15 dias y no me toca todavia.
Creo que he visto en su cronica fotos, por cierto , estaba GUAPISIMA!
Avatar de l’usuari
desastredenovia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dv. juny 19, 2009 2:22 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LL

EntradaAutor: xurdit » dl. jul. 27, 2009 9:58 pm

Arare jo també vaig dimecres al metge a veure què tal!!! Aixxxxxx quin patiment!!

Jo aquest finde crec que tornaré a fer el pastís, que anem a sopar a casa d'uns amics, a veure si els agrada! De moment a tot arreu on l'he portat ha triunfat!
Escoltaaamaaa em passes la recepta del biscotxuuu de xocolata???
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: ARARE » dt. jul. 28, 2009 12:32 pm

Xurdit després des de casa te la passo però que sàpigues que és la tipica que es fa amb un iogurt l'unic que desfaig una tableta de xocolata al microones ( deixo trocets sense desfer, com "tropezones") i li tiro també amb la resta de ingredients.

Tornes a fer pronokal des de la primera fase? O continues amb sobres + altres aliments?
Imatge
Avatar de l’usuari
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: xurdit » dt. jul. 28, 2009 8:30 pm

Arare què vols dir la típica? La coca de iogurt?

Demà torno a començar HIPER-MEGA ESTRICTE... o siguii viuré otra vez d'enciam, endívies i pebrot verd :star:: em cau gros... fins avui he fet dieta estricte però menjant de tot... ara e,m vull treure el què em queda... a saco!! I em reconforta saber que puc!!! Pq ho sé... pq he pogut una vegada (em dono ànims jo sola, ho veus?!)
No fai la dieta de Pronokal jo però, eh?! Encara que si és cert que hi té una retirada! :-)ok:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: ARARE » dt. jul. 28, 2009 8:50 pm

Si, és la de la coca de iogurt!!!

Doncs jo pensava que feies pronokal, no se pq... Demà metge!! Jo estic pre-menstrual (demà-dijous) així que si he pujat tinc la excusa perfecta!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: metalhet » dc. jul. 29, 2009 6:40 am

Bon dia noietes!!

Ahir vaig estar súper contenta perque vaig baixar als 57'9, però avui estic als 58'4 again... he decidit abandonar la dieta estricta perque ara aniré bastant a còrrer amb el Joan i millor menjar una mica més de tot i després cremar-ho, que no que m'agafi una pajara!!!jejeje

A més, ja he vist clar que sempre em quedo entre 57'8-58'5 i que d'aquí no em moc...

Com aneu vosaltres??????
Imatge
Avatar de l’usuari
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: desastredenovia » dc. jul. 29, 2009 9:12 am

Buen dia!
Metha ese peso está muy bien, vamos que es mi meta, lo k pesaba antes de mi ultimo embarazo, llegué a pesar 82 kgs. (como me enrollo.., ) lo k kiero decir es.., con todo este esfuerzo k haces, es k has perdido muchos kilos??.
Yo voy controlando lo k como, pero dieta no haré hasta la vuelta de vacaciones, el sab nos marxamos ya y será dificil seguir una dieta estando de vacaciones. (por lo menos a mi)
Uf, parece k me he cargao las pilas esta mañana..!
Quién es la k más kilos ha adelgazao???
Avatar de l’usuari
desastredenovia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dv. juny 19, 2009 2:22 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LL

EntradaAutor: noeelita » dc. jul. 29, 2009 9:12 am

Nenes, estic supercontenta, aquesta ultima setmana he perdut 2kilos 400 grams, hem falten uns 3 o 4 mes per el meu objectiu, peró de moment anar baixant.
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
noeelita
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 57
Membre des de: dl. nov. 07, 2005 9:33 pm

EntradaAutor: desastredenovia » dc. jul. 29, 2009 9:17 am

Muy bien Noelita!!! genial!!! *.-o-o.* eso es mucho en 1 semana, no?
Avatar de l’usuari
desastredenovia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dv. juny 19, 2009 2:22 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LL

EntradaAutor: ARARE » dc. jul. 29, 2009 8:28 pm

Metalhet anims! Ja saps que les oscil·lacions al pes son el més normal, nuestro pan de cada dia...

Jo porto tres dies fent bonda absoluta i no he baixat ni un gram, la doctora diu que és per la regla (m'ha de baixar demà) però a mi em fa ràbia!

Ara el més dificil, com diu desastredenovia, son les vacances! S'ha d'intentar controlar al màxim, no passar-nos massa pq agafar kilos és molt fàcil! A mi la doctora m'ha dit que continui mínim amb 3 nits de fruita a la setmana i que continui fent bondat, que no em deixi pq sinó malament!!

Noeelita muchas felicidades! Estas perdiendo un montón no? Que haces exactamente?
Imatge
Avatar de l’usuari
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: xurdit » dj. jul. 30, 2009 10:11 am

noeelita felicitaats!!!

si que és cert, les vacances són un perill... jo almenys respiro pq no agafo vacances fins mitjans de setembre i mira... encara q l'estiuet se'm farà llarg tot aquí, el fet de treballar m'ajuda a controlar mooolt tots els temes de menjar,...
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: xurdit » dc. ago. 12, 2009 8:27 am

AMUUNT AMUUUNT POST DIETIIIIL :: orrr::


Sii Irene, és l'únic que consola de treballar tot l'agost, eh!??!!?
Com ho porteu?
Jo dimecres passat portava 4,400 perduts iuhuuuu >.-<:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: ARARE » dc. ago. 12, 2009 4:44 pm

Jo aquest cap de setmana m'he passat bastant, amb la excusa que era la meva despedida que si creps, pizza, croissants... jojojojo.. Però ja he posat fil a la agulla i porto fent bondat des de dilluns!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: xurdit » dc. ago. 12, 2009 6:48 pm

NyiNyi jo crec que estàs perfectíssima en el pes que estàs!!

Araree ben fet, bondaaat a tope ara!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: ARARE » dv. ago. 14, 2009 12:15 am

Bufff em venen uns dies xunguitos!! Demà sopar a casa amb amics, dissabte dinar familiar a casa dels sogres, diumenge sopar a Manresa, dilluns paella amb els meus pares....

Rebentaré!!!

El dimarts començo la dieta.... espero posar-me al dia... és que les vacances son per disfrutar!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: xurdit » dv. ago. 14, 2009 7:06 am

Boon diaa!!!!

NyiNyi estic segura que estàs guapíssima amb el vestit i segur que la panxeta res de res!

Ostres Arare déu n'hi dó quins dies es presenten, eh!?!??! Tu disfruta del finde i dimarts a por todas :: orrr::

Jo aquest finde me'n vaig de festa major al poblee iuhuuuuuuuuuuuuuu :-///: :-///: :-///:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: ARARE » dv. ago. 14, 2009 10:23 am

Nyinyi jo també vull veure't la panxeta!!! jijiji

Si nenes, el que es presenta és durillu, pq se que menjaré el que hi hagi, avui faré pizza, jo em prepararé una amanida gran i així només picaré una mica de pizza, sempre serà millor que menjar-me'n una sencera!!!!

Xurdit on és el poble? A Granollers son l'ultim cap de setmana de setembre i és la canya! També son les del meu poble però més a petita escala!!!

Acabo de fer un pastís de tres xocolates!! Però la capa de dalt m'ha quedat fatal, no m'ha quedat plana, sembla vomitat.. jajajajja.. tindré que posar-hi algo de xocolata per sobre, per adornar i que no es notin les grans irregularitats que té!!!!!

Després prepararé una coca de crema i fruites i amb la pasta de full que sobri faré palmeres!!! nyami...

M'he de comportarrrrrrrrrrrrrrrrrrr....
Imatge
Avatar de l’usuari
ARARE
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: nimi » dv. ago. 14, 2009 11:18 am

neneees!! Quant de temps sense entrar....i veig que encara esteu intentant fer bondat!! molt i molttt béeee!!!

Arare, que fas amb un pastís de 3 xocolatassss!! por favoooRRRR!!! Jo vuiiiii!!! nonno....ets una provocadora!!

Jo em vaig quedar en 58 kilets ja que tothom em deia que ja estava primeta. Esk jo d'adalt soc molt prima i encara que el que vull es aprimar-me de caderas, cul i cames, no es pot controlar i d'adalt ja no em puc aprimar més...ja estic en els ossos casi!! així que ho vaig deixar allà i ara ja fa temps que estic en mateniment.

La veritat esk estar aquells mesos a dieta em va venir molt bé perquè em vaig aprimar 8 kilets en poc temps i he aprofitat per agafar bones costums i mejar més verdureta, res de freixits i controlar la pasta, el pa....tinc caprixis però com menjo bastant bé no m'engordo molt. Ara vull mantenir el pes perquè no vull que m'hagin de modificar el vestit!! que la següent prova ja serà la definitivaaa!!

Ai que em falta menys d'un mes per la booodaaaaAAAA!!! :-):-):-):
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
Avatar de l’usuari
nimi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: xurdit » dl. ago. 17, 2009 8:59 am

Nenes!
Com ha anat el finde?
Jo no he fet massa bondat, el dissabte, però ahir vaig estar amb la panxa así asá i no vaig menjar quasi res... :-( Suposo que queda compensat.

NyiNyi, jo vull veure fotooo de la prova de vestit, quan la facis eh!!!! I si, les FESTES MAJORS són les millors festes AMB DIFERÈNCIA! Que xulo aquest any acabar-hi de núvia!!!

Arare el poble de la meva família és Gósol, província de Lleida, al Pirineu! Un dels pobleeees més makuuus ::love:: Al meu poble són al juny, ja quasi ni m'enrecordo!

Nimii mooolt bée! Ara a mantenir!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: nimi » dl. ago. 17, 2009 9:37 am

Ostres! Sembla que tothom esta malament de la panxa...tinc 2 amigues que també...potser es algun virus? mira la part positiva...t'ajudarà a fer règim! :)

jajja, que risa!! com pots dir que veurem la teva panxolina? andaaa!!! segur que estàs guapisima i que no es nota res de res! i a més amb la delantera que fiquen a aquests vestits de nòvia disimula la panxa! Encara que no m'acabo de creure molt que en tinguis....en les fotos que he vist teves se't veu molt bé nenaa!!

M'encanten els americans...no seria un foster? jajajja. Posen salsa fins i tot a la amanida! bestial! Tranqui, ara entre setmana et portes super bé i compenses tot!

Jo l'altra dia vaig tornar del poble, que vaig estar 10 dies i allà quasi cada dia sopaven guarrades, patates frixides, ous, truita de ptattes embutit....i pa i més pa....i pastissos....una barbaritat. I pensava...ja veuràs a la tornada!! Perquè m'havia emportat una bossa plena de barrites, tostaditas d'arròs etc. però vaig dir...no pot ser que tota la familia mengi bé i jo aqui depre...

I total, que vaig menjar el que vaig voler i a la tornada pessava 600 grams menyssssss!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

ni idea de perquè...potser perquè caminava bastant? que guay!!!


Arareee!! siiii!!! fotos, fotooosss de la despeeeee!!! Jo el cap de setmana de la setmana que vé también tinc despeee!! 4 dies! i a la seguent setmana también tinc altra despe! La primera mixta i la segona amb unes amigues...YYYUUUHHUUUU!!!! encara que em dona una por....
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
Avatar de l’usuari
nimi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants