Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: arayk » dc. set. 09, 2009 3:51 pm

Hermi, disfruta dels dies fora!!! Kina enveja!!

Estic desitjant que expliquis com va anar tot!

Nosaltres comencem el compte enrere avui... 10...
Avatar de l’usuari
arayk
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:10 am
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dc. set. 09, 2009 4:14 pm

Arayk!!! Això ja està aquí!!!!!!!! Com va la tornada al cole?
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: arayk » dc. set. 09, 2009 5:34 pm

Ei, Hansen! Doncs, ja s'apropa!

La tornada al cole molt bé! Vaig retrobant-me amb cares conegudes, companys i companyes, families i... els nens! S'enrecorden de mi, quina il·lusió! Com han passat dos anys pensava que la majoria no recordarien qui era però... infravalorava la memòria dels més petits! Jejejeje

I tu, què tal???
Avatar de l’usuari
arayk
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:10 am
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dc. set. 09, 2009 6:01 pm

Què bé Arayk!!! La veritat és que això fa molta il.lusió.

Jo molt bé, a 3r d'ESO amb els mateixos alumnes dels 2 últims anys. Em passo les tardes preparant feineta, però molt bé, molt contenta.

Per cert, he passat el cap de setmana a Carcassonne!!! Hem celebrat que portem 14 anys junts! (es diu ràpid, eh? Uf)

Un petonet wapes!!!!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dv. set. 18, 2009 10:05 pm

Hola foretes!!

AArayk que dema te cases!!! felicitats!!!! disfruta-ho a tope que passa volant!!! segur que tot anira genial, al MAs son superprofessionals, molt atents, pendets de tot... es la millor tria!! nosaltres vam kedar molt contents i repetiriem segur!

Les demes que tal?? nosaltres acabem de tornar... quina mandra tornar a treballar dilluns!!
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: scarlet » dg. set. 20, 2009 12:12 am

Aray, espero que vagi tot d'allò més bé en el teu dia!!! Disfruta'l!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Totalment d'acord en que Mas dels Vivencs són uns professinals de cap a peus.

Hermi, entenc perfectament la mandra de tornar a la feina. Jo vaig fer 5 setmanes de vacances pel casament i la tornada va ser horrible!!! Mai havia tingut tanta depresió post vacacional!!! :-( :-( :-(

Nosaltres finalment ens hem decidit i anem al Japó 2 setmanes a finals d'octubre - principis de novembre!!!!!!!! ja hem reservat els bitllets, ara estem reservant hotels. En tenim unes ganes ja terribles!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Sariva » dt. set. 29, 2009 2:14 pm

Hola a totes!!!

Només volia dir-vos que gràcies a totes vosaltres, que heu participat en el foro, nosaltres ens hem decidit per celebrar el nostre casament a Mas dels Vivencs!!

Aquest cap de setmana ho vam veure i ens va semblar molt bonic i despres de llegir-vos i tenir un preu aproximat dels menus vam veure que complia amb les nostres expectatives!!!

L'únic que vam trobar va ser que el Jordi ens va semblar una miqueta despistat, com que no estava pel tema...no se com dir-ho, una mica perdut...pero suposo que com estava preparant una boda per mes tard, estaria enfeinat!!

pero vosaltres que heu tractat amb ell em podeu dir si us ha portat bé la boda o heu tingut algún problema?

Per altra banda, cap de vosaltres va posar l'aperitiu 2 al menu? Estava bé en qualitat/quantitat?

Res més...Només donar-vos una altra vegada gràcies per tot!!
Sariva
 
Entrades: 3
Membre des de: dt. set. 29, 2009 1:57 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: promisa1 » dt. set. 29, 2009 10:07 pm

Hola a todas.

Me encantaria casarme en el mas dels vivencs. Pero tengo un problema, me quiero casar el 31/12/2010.
Creeis que me casarian en esa fecha?

Gracias.

Un saludo.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dc. set. 30, 2009 7:24 pm

Scarlet, al final sí t'envas al Japó?? nena kina enveja que em fas!!!!!!!!!!!!!!!! em pots ficar a la maeta??? ocupo poc i prometo portar-me bé jejejejejeje, esperare impacient alguna foto del viatge!!!!!!!!!!

Benvingudes les noves incorporacions!!! felicitats ples casaments!!

Promisa1: doncs no se si et pots casar el 31/12, un amic meu es va casar en 30/12 sense problemes, tot es questió de preguntar!!!!

Sariva, ja veuras que quedaras molt contenta!! nosaltres sí vam possar l'aperitiu 2, pero el vam suplementar: vam posar el pernil (que va arrassar), la barbacoa de brotxetes i la cassoletes de gambes, jo no et puc dir si era poc o molt, bo o no... tot i que el Jordi ens va portar uns quants pk mengessim mentres ens feiem les fotos, pero no em passava res!! de tota manera tothom m'ha dit que l'aperitiu genial, i varies persones han coincidit en que el que més els va agradar va ser lo dels formatges. Haure d'anar com a convidada al Mas per poder valorar-ho en primera persona jejeje (es una llastima que el dia del teu casament no es pugui disfrutar de l'aperitiu, amb lo que m'agradal'aperitiu!! ;P pero t'asseguro que compensa!)
Amb el Jordi jo no tinc cap queixa, el dia del casament esta pendent de que tot surti bé. Suposo que sempre hi ha petites coses, pero torno a dir que no en tinc cap queixa, l'equip de cambrers molt professionals, pendents de tots els detallas, les copes plenes sempre, i tot va rodant...llastima que tot passa tant depressa, tinc monooooo em vull tornar a casar!!!! xDDD
I gracies a tu per participar, preguta el que vulguis, i contan's cosetes!!!! que el menys jo soc una mica coti!! quant te cases?? d'on ets?? ja tens vestit?? etc....
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dv. oct. 09, 2009 5:05 pm

Hola nenes!!! No m'arriben els avisos! Veig que hi han nuvies noves. Enhorabona noies, heu escollit el millor lloc. Tot perfecte, de veritat. La gent encantadíssima.


I les fotos de les últimes núvies????????????
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: arayk » dc. oct. 14, 2009 7:27 am

Hola nenes!
Tornem a la rutina, aix...

Haig de dir, ja que he llegit que hi ha gent nova, que esteu parlant del millor retaurant per cel·lebrar un dia tan important com és el dia de la vostra boda! Si, si, el millor!

Nosaltres hem quedat encantadissims amb tothom, evidentment amb en Jordi, perquè està sempre controlant-ho tot, donant paraules de tranquil·litat, pendent de detalls... Però també als seus cambrers! No deixaven de omplir la copa, inclus van rentar-li les carmanyoles i termos dels més petits! Vam tenir 3 convidats d'última hora que no van poder venir i de seguida van refer les taules perquè la gent estigues més còmode.

Per nosaltres va ser un dia molt especial. Havia somiat molts cops amb aquest dia però mai acaba sent igual, al menys per mi, ha estat molt millor.
La cerimònia civil va quedar maquíssima, plena de color, de roses... envoltats de la nostra gent que s'emocionaven a cada moment gràcies a la música i a l'ambient en general. I de l'aperitiu i banquet, què haig de dir... simplement PERFECTE!
Tota la gent ens ho va dir, que el lloc enamora! De fet, ja tenim dues parelles decidides a casar-se a allà! Per alguna raó serà, no?

El viatge també ha estat una passada! No voliem tornar però... Penso que és un viatge que s'ha de fer, durant quinze dies veus de tot, un contrast de paisatge, clima bestial.

Poso algunes fotos.

Vosaltres què tal? Com esteu?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
arayk
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:10 am
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: arayk » dc. oct. 14, 2009 7:28 am

Ja en posaré més de fotos, no em deixa penjar d'altres, el fitxer que l'hauré de canviar...
Avatar de l’usuari
arayk
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:10 am
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: scarlet » dc. oct. 14, 2009 12:40 pm

ohhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!! que wapus!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

arayk ja t'entenc ja, la tornada després del viatge és el pitjor!! tant de temps preparant i passa taaaaaaaaaan ràpid!

Ja ho he dit altres cops, però vam quedar encantats amb el lloc, el tracte del Jordi i la Laia, el menjar, tot vaja. La gent va quedar encantada, repetiria i ho recomanaria sense dubte! :-)ok:
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dc. oct. 14, 2009 5:26 pm

Pero qué wapísima!!!!!!!!!!!! Arayk, quiero ver más fotos!!!!!!!!!!!!!!!!! Me alegro muchísimo de que todo estuviera genial, pero es que en el Mas dels Vivencs no puede ser menos!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dj. oct. 15, 2009 7:23 pm

Wauuuuuu Arayk k wapaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! WAPA WAPA I WAPA!!

M'alegro que tot sortís genial, no podia ser d'una altre manera!!!! Es el millor lloc!!! Jo ja ho ho dit peroo repetiria una i mil vegades, els nostres convidats encantats i nosaltres contentissims amb tot xD

Jo tampoc hauria tornat del viatge... se'm va fer curt!! pero així sempre ens aquedaran ganes de tornar....:D
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dg. oct. 18, 2009 2:48 pm

Hola Noies!!!

Com ho porteu tot?? sembla que les del 210 no son massa xerraires ni preguntones!!
Scarlet, ja tens fetes les maletes???? marxaves ara finals de mes oi??? kina enveja!!! disfruta-ho molt k JAPÓ ha de ser al.lucinant!!! a veure si ens penjes alguna foto quan tornis i ens contes 4 cosetes!!

Jo ara que per fi tinc una mica de temps i m'he dedicat a recopil.lar 4 fotos del dia B, la veritat es que en tinc poketes i no son massa bones... voldria haver esperat a les del fotograf, pero el tema va per moooooolllltttt llarg ( ja sabia que el tema fotograf seria lent, pero pensava k tant!! k encara no m'ha ensenyat capa foto!! :'( )

En fi, us faig una mini cronica del meu dia, per mi de moment un dels mes feliços de la meva vida, no deixare les fotos masses dies penjades, així soc jo, no m'agrada :P espero k les que entreu mes sovint les veieu, i per les que no quedaren les paraules que espero que us ajudin a estar tranquil.les amb la tria de restaurant que heu fet (totes sabem que fins que no passa el dia li donem mil voltes a tot xD).

Per fi havia arribat l'eperat 28 d'agost!! hem vaig llevar com amb l'arma del movil com cada dia, inclus tenia son i em feia mandra... pero encara no havia reaccionat ja era divendres!! i tenia moltes coses per fer... ma mare va passar per la meva habitació per veure si estava desperta i com havia dormit (sorprenenment bé ;) ) ella marxava a la pelu amb la meva tieta i ens trobariem alla en en rato.
Em llevo i miro per la finestra, sembla fosc... ploura?? burra si son les 8:30 del matí!! no son hores per fer conjetures sobre com està el cel... total que em fico a la dutxa, surto a comprar pastetes i m'en porto a mon pare a fer un café, que fa rato el sento donar voltes per la cuina. El café em va sentar genial! es k jo sense el café de primera hora del matí no soc persona jejeje.

Vaig tornar a deixar a mon pare a casa i amb les pastetes que havia comprat m'en vaig anar a la pelu.
El meu peruker era de vacances i va venir expressament a pentinar-nos, per tant la pelu la teniem per nosaltres soles, motiu pel qual vaig comprar les pastetes i els cafes per endur.. quan vaig arribar m'ho van agraïr molt xD

Vam estar a la pelu de tertulia tranquil.les, al cap del rato va arribar ma germana k també venia a pentinar-se...ma mare va ser la primera despareixer, i jo vaig ser la ultima que va pentinar, total que eren casi les dues del migdia quan enfilavem de nou cap a casa.

Vaig dinar trankilament a casa, estavem molt trankils, la única visita que teniem, era la meva tieta que havia vingut de Murcia, la resta de familia que veia de fora estava tota col.locada a l'Hotel Robert a la Pobla.

Vaig poder parlar amb l'Albert pel mòvil, tenia molt interes per saber com els havia anat la sessió de fotos amb els fotografs.
Com que ell és de Lleida, per poder fer-se les fotos a casa, es van haver de vestir abans de dinar per fer-se el reportatge, tot els havia anat mb! inclus els padrins pobres s'havien arreglat per sortir a les fotos xD. Ara estaven dinant i dintre de poc sortirien cap a la Pobla, tots teniem habitació al Robert, per lo que eprofitarien per descansar abans i vestir-se alla trankilament.

A casa meva la cosa començava a accalerar-se, jo vaig marxar a maquillar-me, l'esteticien que havia kedat amb mi a les 3 es va presentar 10 min tard, i jo ja em començava a posar nervi, durant l'hora que va durar el makillatge em vaig relaxar una altre vegada ma germana i la tieta van arribar que ja estava acabant amb mi... ohhhhhhhhh que GUAPA!! contenta vaig marxar de nou a casa i les vaig deixar makillant-se.

Arribo a casa, ma mare: Com es k has trigat tant?? els fotografs ja estan aki! els he enviat a fer un café... comença a vestir-te ja k passen de les 4!!
Em poso la roba interior, arriben el fotografs.. fotos fotos i mes fotos.. les 5: arrriba el padrí, pero on s'ha ficat ma germana i la tieta k encar no han arribat??? bufffffffff el padrí molt guapo (amic de l'Albert desde pekes) llegeix el poema, m'emociono, l'abraço i em dona el ram, jo no sabria com habria kedat, tot i que jo vaig triar les flors... PRECIOS!!!!! ::love:: ::love:: va superar les meves expectatives.

Per fi arriba ma germana, juer s'ha passat una mica amb la pintura!!! però esta molt guapa :-)ok: més fotos i més fotos, arriba el meu tiet que és el que m'ha de portar amb el cotxe. Ma mare i la resta es devensteixen agafen el cotxe i marxen.. sobretot no sortiu massa aviat que nosaltres ens hem de vestir de nou quan arrivem allà! somric ili dic a ma mare: trankila sortim en 15 minuts..
Rescollim, la casa, tanco els aires acondicionats (bufff kina calor feia!!) ho deixo tot a punt i sortim de casa.
S'acosta el gran moment!! encara no m'ho puc creure em miro, la gent pita al nostre cotxe, el meu tiet germà de mon pare i mon pare em porten tot el cami fent bromes, paren a la gasolinera, i..... es volen prendre un café??!!!! estic flipant pero si s'entretenen encara arribarem tard!! faig "pressing" i aconseguixo k no es prenguin el café :D

I a les 18:35 arribem al MAS!! veig cotxes de gent k encara estant arribant, a nosaltres ens han fet esperar a la porta abans d'entrar, passen un amics s'acosten a saludar, uffff kin subidon k m'està entrant! per fi fan entrar el nostre cotxe i mentres baixo sento la musica de l'entrada de l'Albert:


http://youtube.com/watch?v=8i4fK4Fc7Ms

&feature=fvst
Ainsssssss m'encanta aquesta cançó!!!! Ara sí que em començo a possar nerviosa...

El Jordi em ve a rebre i em porta cap a l'nici del jardí que porta a la pergola, i ens diu a mon pare (qua ja s'ha siuat al meu costat) i a mi, que quan comenci a sonar la musica caminem lo mes lentament possible cap a la catifa vermella.
I comença a sonar la musica:


http://youtube.com/watch?v=TWPHgcM0-AE


Ja se que es molt tipica de casaments.. pero m'encanta!! i jo teniar clar que volia entrar amb ella, ademes el Marc ens va tallar el principi i ens la va ajustar pk kedes més maco... i ufffff que us he de dir... la meva pell es va posar de gallina i vam començar a caminar... vaig começar a veure amics familiars, tots em miraven, pero jo no veia ningú.... i vam arribar a la catifa vermella i vaig veure a l'Albert, allà depeu, esperant-me, TANT GUAPOOOOOOOOOO, UFFFFFF, jo ja l'havia vist, pk haviem anat junts a trair el seu traje, pero igualment el vaig trabar tant i tant guapo, esperant-me....
Hermi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 17, 2009 6:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: scarlet » dg. oct. 18, 2009 3:09 pm

wapa quina emoció tornar a reviure el dia!!!!!!!!! ::love::

a veure si continues explicant-nos cosetes i ens penges més fotos!!! :-)
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: scarlet » dg. oct. 18, 2009 3:10 pm

Ah! si si, marxem dissabte que bé!!! tinc unes ganes!!!!!!!! però alhora estic una mica nerviosa, com ho fem tot per lliure... tinc la maleta ja a l'habitació però encara està buida.

ja us explicaré que tal i us ensenyaré fotos que això serà una segons lluna de mel!
Avatar de l’usuari
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hermi » dg. oct. 18, 2009 3:13 pm

I va començar la cerimonia, tot va anar molt depressa, pero per mi va ser molt maca.
La germana de l'Albert que només té 12 anys ens va llegir un extracte del petit princep, mentres llegia sonava fluixet:


http://youtube.com/watch?v=hdWLwRexMRA


AL final del text va demar al seu germà que cuides de la seva rosa com el petit princep i que jo era la seva rosa.. em va emocionar...
Després li va tocar el torn ama ma germana, ella va llegir en castellà, pk al menys els que venien de fora poguessin entre algo.
I mentres sonaba


http://youtube.com/watch?v=O_ZQI8n_TC4


Ens va llegir el poema de l'espelma de la unitat, la meva sogra i la meva mare ens van donar encesa una espelma a cadascun de nosaltres i junts vam encendre l'espelma de la unitat, tot mentres ma germana llegia. I si no havia fent vent en tota l'estona k potavem allà, us puc assegurar que en el moment espelmes bufava de valent!! i tot i que vam tenir feina, vam aconseguir que no sen's apaguessin i encendre l'espelma grossa :D
Hermi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 17, 2009 6:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Hermi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: Hansen » dg. oct. 18, 2009 3:15 pm

Uooooo!!!! Queremos más!!!!!!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Avatar de l’usuari
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron