TEATRO Y MUSICALES

temes off-bodes..

EntradaAutor: xurdit » dj. ago. 20, 2009 7:02 am

Meritxell ha escrit:A veure si trobem alguna oferta.... jejeje


Segur que alguna en sortirà, els de Servicaixa de tant en tant en fan, si t'apuntes al club, t'envien les ofertes al mail :-)ok:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: FERZAY » dc. ago. 26, 2009 12:42 pm

yo a ver si convenzo a mi chico...he visto que a traves del trabajo nos hacen un 20% de dto en hoy no me puedo levantar me hace mucha ilusion verlo
Imatge
Avatar de l’usuari
FERZAY
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2581
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 1:39 pm

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: ruthi » dj. set. 03, 2009 5:05 pm

nenes!!!!!!!!!!!!! me cunyada em regala dos entrades per anar a la pre-estrena de HOY NO ME PUEDO LEVANTAR el 7 DE SEPTIEMBREE!!!!! tomaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

tinc unes ganes de tornar-la aveure!!! ::love:: ::love::
Avatar de l’usuari
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dj. set. 03, 2009 6:41 pm

ruthi ha escrit:nenes!!!!!!!!!!!!! me cunyada em regala dos entrades per anar a la pre-estrena de HOY NO ME PUEDO LEVANTAR el 7 DE SEPTIEMBREE!!!!! tomaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

tinc unes ganes de tornar-la aveure!!! ::love:: ::love::



Que envidia ruthi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: XIKAAA » dv. set. 04, 2009 2:35 pm

buaaaaaaa yo quiero ir...
Imatge
Avatar de l’usuari
XIKAAA
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: Liti » dv. set. 04, 2009 3:42 pm

Hola!!!

Yo las compré en marzo, para el 19 d septiembre!!! yujuuuuuuuuu!!!

Nosotros fuimos a Madrid a verlo, fue un regalo d bodas, pero m gustó tanto q repito en 2 semanas!!!!

Q ganitas!!!!!! =0-0-) =0-0-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: ruthi » dj. set. 10, 2009 9:48 am

bueno, bueno... VA SER GENIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he de recòneixer que hi van haver fallos: llums, so, i algun gall i tot... però era la primera que feien... només repeteixen dos actors...

també, per la infrastructura del teatre hi ha coses que les han hagut de canviar de com eren a madrid... han canviat un personatge.. ja no hi ha el CHACAS!!! és casi igual, però es diu PANCHI... han tret una cançó....

la veritat és que em va agradar més a madrid (tot i que aquí també em va agradar molt)... no sé si és perquè era la primera vegada, si és perquè estavem a madrid en una obra ambientada a madrid o perquè... però si la de dilluns em va agardar molt, la de madrid em va ENCANTAR ( i més.. :-)ok: ) ajajjajaj

a veure si podeu anar-la a veure!!! i les que dieu qua aneu ja explicareu què us ha semblat!!!
Avatar de l’usuari
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: Arcadia » dg. set. 13, 2009 7:03 pm

Eiiiiiiiiiiii pues nosotros estuvimos el viernes en el musical de HOY NO ME PUEDO LEVANTAR..y que quereis que os diga...a gustos colores por supuesto!!!

Pero yo me llevé un chasco!!! el musical en si es precioso....basicamente pq las canciones de MECANO son muy buenas!!! y siempre nos ha gustado mucho.
Y lo que es la trama pues tambien está muy bien....pero los actores......PARA MI GUSTO Y EL DE MI CHICO...NO CANTABAN BIEN O ALMENOS NO TAN BIEN COMO ESPERABAMOS.

Hombre....mejor que nosotros en la ducha...pues si claro....Pero para lo que cuesta el musical me parecio que algunas canciones las estropeaban mucho....no se como explicarlo....pero bueno que en general está muy bien ehhh y lo recomiendo!!!

Nosotros tuvimos que coger las entradas de 60 euros pq ya no quedaban ninguna mas...pero si teneis que ir....tranquilamente podeis coger entradas mas baratas pq el teatro es mas bien chiquitin y me dió la impresion de que se habria visto bien desde cualquier punto...Eso si...en los palcos de los laterales no!!! como mucho a partir del palco 9...que en el 5 y 7 no veian parte del escenario.
Avatar de l’usuari
Arcadia
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: ruthi » dl. set. 14, 2009 11:57 am

Arcadia ha escrit:Eiiiiiiiiiiii pues nosotros estuvimos el viernes en el musical de HOY NO ME PUEDO LEVANTAR..y que quereis que os diga...a gustos colores por supuesto!!!

Pero yo me llevé un chasco!!! el musical en si es precioso....basicamente pq las canciones de MECANO son muy buenas!!! y siempre nos ha gustado mucho.
Y lo que es la trama pues tambien está muy bien....pero los actores......PARA MI GUSTO Y EL DE MI CHICO...NO CANTABAN BIEN O ALMENOS NO TAN BIEN COMO ESPERABAMOS.

Hombre....mejor que nosotros en la ducha...pues si claro....Pero para lo que cuesta el musical me parecio que algunas canciones las estropeaban mucho....no se como explicarlo....pero bueno que en general está muy bien ehhh y lo recomiendo!!!

Nosotros tuvimos que coger las entradas de 60 euros pq ya no quedaban ninguna mas...pero si teneis que ir....tranquilamente podeis coger entradas mas baratas pq el teatro es mas bien chiquitin y me dió la impresion de que se habria visto bien desde cualquier punto...Eso si...en los palcos de los laterales no!!! como mucho a partir del palco 9...que en el 5 y 7 no veian parte del escenario.



tienes razón... había algunos que gritaban mucho... nosé, la verdad es que en madrid me emocionó mucho más... aunque claro, la historia es la misma, y es muy bonita...
Avatar de l’usuari
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: ruthi » dl. set. 14, 2009 11:57 am

Arcadia ha escrit:Eiiiiiiiiiiii pues nosotros estuvimos el viernes en el musical de HOY NO ME PUEDO LEVANTAR..y que quereis que os diga...a gustos colores por supuesto!!!

Pero yo me llevé un chasco!!! el musical en si es precioso....basicamente pq las canciones de MECANO son muy buenas!!! y siempre nos ha gustado mucho.
Y lo que es la trama pues tambien está muy bien....pero los actores......PARA MI GUSTO Y EL DE MI CHICO...NO CANTABAN BIEN O ALMENOS NO TAN BIEN COMO ESPERABAMOS.

Hombre....mejor que nosotros en la ducha...pues si claro....Pero para lo que cuesta el musical me parecio que algunas canciones las estropeaban mucho....no se como explicarlo....pero bueno que en general está muy bien ehhh y lo recomiendo!!!

Nosotros tuvimos que coger las entradas de 60 euros pq ya no quedaban ninguna mas...pero si teneis que ir....tranquilamente podeis coger entradas mas baratas pq el teatro es mas bien chiquitin y me dió la impresion de que se habria visto bien desde cualquier punto...Eso si...en los palcos de los laterales no!!! como mucho a partir del palco 9...que en el 5 y 7 no veian parte del escenario.



por cierto.... mis padres tambien estaban el viernes... ::love:: jijijijij
Avatar de l’usuari
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: Arcadia » dl. set. 14, 2009 12:09 pm

ruthi ha escrit:
Arcadia ha escrit:Eiiiiiiiiiiii pues nosotros estuvimos el viernes en el musical de HOY NO ME PUEDO LEVANTAR..y que quereis que os diga...a gustos colores por supuesto!!!

Pero yo me llevé un chasco!!! el musical en si es precioso....basicamente pq las canciones de MECANO son muy buenas!!! y siempre nos ha gustado mucho.
Y lo que es la trama pues tambien está muy bien....pero los actores......PARA MI GUSTO Y EL DE MI CHICO...NO CANTABAN BIEN O ALMENOS NO TAN BIEN COMO ESPERABAMOS.

Hombre....mejor que nosotros en la ducha...pues si claro....Pero para lo que cuesta el musical me parecio que algunas canciones las estropeaban mucho....no se como explicarlo....pero bueno que en general está muy bien ehhh y lo recomiendo!!!

Nosotros tuvimos que coger las entradas de 60 euros pq ya no quedaban ninguna mas...pero si teneis que ir....tranquilamente podeis coger entradas mas baratas pq el teatro es mas bien chiquitin y me dió la impresion de que se habria visto bien desde cualquier punto...Eso si...en los palcos de los laterales no!!! como mucho a partir del palco 9...que en el 5 y 7 no veian parte del escenario.



por cierto.... mis padres tambien estaban el viernes... ::love:: jijijijij


jajaj pues si....ya te digo que nos gustó mucho ehh pero un poquito pues esa sensacion de que para lo que nos costaron las entradas...los cantantes podrian cantar un pelin mejor!!! jajajaj...es que habia alguno...madre de dios!!!!!!
Avatar de l’usuari
Arcadia
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: Lehara » dc. nov. 04, 2009 5:41 pm

Hola wapis!!
Yo he ido a ver Fama (en el 2004 y el año pasado) y Grease. Estoy a ver si mi economia me lo permite para ir a ver La Bella y la Bestia.!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lehara
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: Arcadia » dc. nov. 04, 2009 6:00 pm

Lehara ha escrit:Hola wapis!!
Yo he ido a ver Fama (en el 2004 y el año pasado) y Grease. Estoy a ver si mi economia me lo permite para ir a ver La Bella y la Bestia.!!!!


Buaaaaaaaaa nena....yo fui a ber la bella y la bestia con mi madre y mi hermano pequeño!!!!!! las compré pensando en el crio....y salimos de alli mi madre y yo con la boca abierta...que bonito...
Avatar de l’usuari
Arcadia
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: xurdit » dj. març 04, 2010 1:53 pm

La Bella y la Bestia la vi hace mil en Madrid, que emoción!!!!
La de Fama, en cambio no me gustó mucho...

Ahora acabamos de comprar entradas con los compañeros de trabajo de Madrid, que nos reunimos todos ahi en abril e iremos a ver el Musical de los 40 Principales, a ver qué tal!!!!!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: ruthi » dg. maig 09, 2010 11:00 am

xurdit!!!! et va agradar 40 EL MUSICAL??? jo vull anar, però em fa pal anar a madrid i que després no m'acabi de fer... potser m'espero a veure si la fan a barcelona...

què dius??? val la pena???
Avatar de l’usuari
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. maig 19, 2010 12:55 pm

Jo también vull anar a veure 40 el musical. Vaig anar a Barcelona a veure La Bella y al Bestia y Hoy no me puedo levantar, i a Madrid al Gener vaig anar a veure A un musical de Nacho Cano, i em va agradar pero no es tant de riure.

Recomaneu 40 el musical a Madrid??
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Avatar de l’usuari
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: xurdit » dt. maig 25, 2010 11:47 pm

Noies, als meus companys i a mi ens va agradar moltíssim!!!
De debò que almenys pel meu gust, EM VA ENCANTAR! Vamos, que si venen a Barcelona o torno a Madrid amb amics, segur que hi torno a veure'l!!!

Em vaig passar l'estona amb la llagrimeta jejejeje... tantes cançons i tants records...

Jo el recomano. ::love::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: ruthi » dc. maig 26, 2010 12:23 pm

ja estan acaban a Madrid, oi??? a veure si venen a barna doncs!!! ::love::
Avatar de l’usuari
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: xurdit » dv. juny 25, 2010 7:52 am

ruthi ha escrit:ja estan acaban a Madrid, oi??? a veure si venen a barna doncs!!! ::love::


Si, em sembla que si que acabaven!
I casi segur que vindran cap a Barcelona, així queeeeeee... cap al teatre!!!!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

Re: TEATRO Y MUSICALES

EntradaAutor: Mari (MJM) » ds. jul. 10, 2010 11:51 pm

Espero que per l'Octubre estiguin a Barna aixi ja tindre el meu regal d'aniversari!!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Avatar de l’usuari
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron