Consulta - Enquestes

temes off-bodes..

Consulta - Enquestes

EntradaAutor: Txell_mupl » dv. maig 06, 2011 11:46 am

Hola,

Estic fent un projecte empresarial per a un estudi del cicle formatiu de grau superior en administració i finances; el projecte empresarial tracta sobre la organització d'esdeveniments socials com casaments, comunions, noces...

L'empresa estarà situada a Figueres (Alt Empordà). Estic recollint dades per al projecte i m'aniria bé saber si alguns dels nuvis i núvies o que us voleu casar estarieu interessats en què us organitzéssin el casament (Per vosaltres no suposaria cap cost extra, ja que el cobrament seria una comissió pactada amb els hotels, etc.) tot per tenir-ho planificat fins a l'últim detall.

M'aniria bé saber també si coneixeu alguna empresa que ofereixi aquests serveis a Figueres o en l'Alt Empordà o a Girona, per saber si les empreses són conegudes (senzillament si en coneixeu o no d'entrada).

També adjunto una enquesta per tal d'obtenir més dades.

Moltes gràcies per col·laborar!!!
Avatar de l’usuari
Txell_mupl
 
Entrades: 1
Membre des de: dv. abr. 22, 2011 12:39 pm

Re: Consulta - Enquestes

EntradaAutor: sarahjoe » dc. des. 03, 2014 11:59 am

Muy buenas!

Hoy he visto que hacían un estudio sobre esto, sobre si se debe prohibir fumar o no en espacios cerrados y públicos. Yo por mi parte voto que si, que ya está bien de tanto cancer y tanta muerte por una droga legal. Además, no me gusta tener que estar comiendo o cenando en un bar o restaurante y los de la mesa de al lado con el cigarrito encendido... arrrggggg!! Que pensais sobre esto??
Enjoy the real success with pass 4 sure exam and 1Y0-A28 exam online training programs and latest bentley.edu Also prepare for next level with quality marygrove questions and and join Curry College
sarahjoe
 
Entrades: 1
Membre des de: dc. des. 03, 2014 11:51 am


Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron