Regal Primer Aniversari

Preguntes a les ja casades.

Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Halia » dv. set. 19, 2014 3:08 pm

Hola noies!!!

Què tal tot per aquí???
Espero que us vagi genial a les ja casades i a les que esteu preparant-lo tot us desitjo que gaudiu del moment i us ho passeu genial!!! *.-o-o.*

Bé, nosaltres fem 1 any de casats la setmana que ve :-)) :··;..: i estic encara pensant en què regalar-li....

Alguna idea??? _cfe*:-)

Petonets!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Náyade » dg. set. 21, 2014 11:24 am

Hola Halia!! *.-o-o.*

Has pensat de fer-li un fotollibre?? Jo ho he pensat pel meu futur marit :··;..:

Sino tambè hi ha la idea de les caixes dels 5 sentits, agafant diferents coses per a cada sentit... trobo que es força bonic!

Ja ens explicaràs :-)(-:

Feliç primer aniversari!!! :-):-):-):
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Halia » dg. set. 21, 2014 4:54 pm

Mmm... la capsa m'agrada... :-))
Fotollibres no!!! Tinc mil ja i li estic preparant un, sorpresa, de les fotos que tinc guardades al PC i que vull posar en un àlbum per evitar que es perdin!!!
A veure què tal surt!!! Aquesta setmana la tinc preparada per fer-li el regal!! :-///:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Anna81 » dc. set. 24, 2014 12:11 pm

Halia!! :-)

Nosaltres fem l'any un mes més tard que vosaltres ... bua com pot passar el temps tant rapid?! Jo vull tornar a aquell dia!!!!

Per celebrar el primer aniversari marxarem fora 4 dies però igualment vull tenir algun detallet així que potser li compro unes entrades per un concert que vol anar. M'estresso perquè tres setmanes després del nostre aniversari és el seu i després Nadal. No tinc tantes idees!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Náyade » dc. set. 24, 2014 2:42 pm

Anna81 ha escrit:Halia!! :-)

Nosaltres fem l'any un mes més tard que vosaltres ... bua com pot passar el temps tant rapid?! Jo vull tornar a aquell dia!!!!

Per celebrar el primer aniversari marxarem fora 4 dies però igualment vull tenir algun detallet així que potser li compro unes entrades per un concert que vol anar. M'estresso perquè tres setmanes després del nostre aniversari és el seu i després Nadal. No tinc tantes idees!!!!!

A mi em passa una mica igual... :star::

Se'ns ajunten massa coses de cop!! Primer, al novembre, Sant Andreu, després al desembre el nadal i els reis... el 26 de gener el seu aniversari, i per acabar de rematar, el 25 de febrer l'aniversari de nuvis!!!! :t:t: Imagina't ara a l'abril que també tindrem l'aniversari de casats!!! Jajajaja. Es una bojeria.

Jo fa temps que li regalo coses útils, com series de tv que li agraden, antiguitats (li encanten!) i cartes, moltes cartes, vídeos i fotos dedicades, li encanten :··;..:

Ánim noies!!!! :-()-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Halia » dc. set. 24, 2014 6:34 pm

Anna81 ha escrit:Halia!! :-)

Nosaltres fem l'any un mes més tard que vosaltres ... bua com pot passar el temps tant rapid?! Jo vull tornar a aquell dia!!!!

Per celebrar el primer aniversari marxarem fora 4 dies però igualment vull tenir algun detallet així que potser li compro unes entrades per un concert que vol anar. M'estresso perquè tres setmanes després del nostre aniversari és el seu i després Nadal. No tinc tantes idees!!!!!



Anna81! Pasa massa ràpid tot plegat... :-( Jo també vull tornar a aquell dia... aixx... Però nosaltres anem a celebrar-ho a l'hotel on ens vam casar i clar, no li puc regalar una escapadeta ni res perquè ja marxem fora!!
Náyade, el tema dels sants nosaltres no els celebrem mai... i la data de nuvis ja ha pasat gairebé a la història!! Si que pensem molt en el dia i potser fem un soparet més especial però ara "lo gordo" és la boda i tot el que vingui després... :-)(-:

Parlant-ho amb ell hem acordat de fer-nos un regal amb un mínim de diners (com si fos l'amic invisible) i comprar-nos un detallet que tingui a veure amb nosaltres! Penso que és una manera fàcil de fer-ho però es que no tinc tantes idees... :-/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Náyade » dl. set. 29, 2014 4:23 pm

Està molt bé el que heu pensat!!

És clar que quan em casi, la data de nuvis ja no tindrà tanta importància, serà la boda la que ho significará tot :-)0(-:

Els regals son molt difícils, amb mínim i sense... la questió es que costa de trobar una cosa que no li hagis regalat en tots els anys que porteu junts, i alguna cosa que sigui especial i no només un objecte qualsevol. Ha de significar algo.

La capseta dels 5 sentits es una bona idea que m'apunto per més endavant, així com fer l'album Hofmann. Hem d'anar prenent nota!!! :[]:-):
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Halia » dl. set. 29, 2014 5:56 pm

Ei!!
Al final lo que vaig fer va ser regalar-li una capseta plena de pètals de rosa on dintre hi havia figures i detalls de coses nostres. A més, li vaig regalar una carta-postal molt mona ja que diuen que el primer aniversari són les "noces de paper" i aquest element, no podia faltar!! :-))

Ell em va regalar algo semblant, perquè ho varem pactar... no volíem deixar-nos la pasta..lo important era celebrar-ho junts!! :-)(-:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Náyade » dj. oct. 02, 2014 2:51 pm

Està prou bé!! Me n'alegro i feliç aniversari!!!! >.-<: .:::love...·
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Anna81 » dv. oct. 03, 2014 11:50 am

Ben fet Halia!! M'agrada molt :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Iolins » dt. oct. 21, 2014 10:00 am

Quines idees més bones. Jo pel nostre últim aniversari de parella vaig fer justament el regal dels 5 sentits i realment és molt original i pots fer-ho amb tota mena de pressupostos, objectes o algunes manualitats i textos. A més, vaig amagar cadascun dels 5 "objectes" en llocs diferents que ell havia d'anar trobant amb unes mini pistes que li donava.

Un dels objectes que més li va costar trobar va ser un USB amb cançons que vaig amagar (prèvia bosseta de plàstic perquè no s'embrutés) dins d'una bossa de patates xips. Per si us agrada la idea... Només heu d'obrir la bossa de patates amb cura de no espatllar-la gaire, col·locar l'objecte que volgueu a dins i després passar una planxa de cabells una mica calenta per tornar a tancar la bossa. La veritat és que no es nota gens que s'hagi obert abans.

Casualment, també va ser per aquest últim aniversari que ell em va demanar de casar-nos i per això m'agradaria que el casament coincidís amb el nostre aniversari i així tindrem 2 celebracions en 1 ::0ov0o::
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dt. oct. 21, 2014 11:10 am

¡Cuántas ideas!

No había escuchado nunca eso de la caja de los sentidos....¿qué es?

Más o menos me hago una idea....¿pero alguien podría darme más detalles? :)

>.-<: >.-<:
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Iolins » dt. oct. 21, 2014 1:18 pm

Puedes hacerlo en el formato que quieras pero lo habitual es una caja con 5 objetos dentro o 5 cajitas pequeñas dentro de una grande. Cada objeto se corresponde con un sentido. Por ejemplo:

- Vista: una película que le guste a él, un powerpoint o vídeo que le hayas preparado, una entrada para el cine o el teatro, un álbum o foto, una carta...
- Olfato: un perfume, bolitas perfumadas para el baño, una vela...
- Tacto: un peluche, un vale para un masaje...
- Oído: un CD de su grupo favorito, entradas para un concierto...
- Gusto: alguna comida y bebida que le guste.

Como ves, muchas cosas las arreglas con una manualidad (yo no porqué no es mi fuerte, jeje), otras las puedes comprar. Lo envuelves todo como quieras y listo! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dt. oct. 21, 2014 1:29 pm

Iolins ha escrit:Puedes hacerlo en el formato que quieras pero lo habitual es una caja con 5 objetos dentro o 5 cajitas pequeñas dentro de una grande. Cada objeto se corresponde con un sentido. Por ejemplo:

- Vista: una película que le guste a él, un powerpoint o vídeo que le hayas preparado, una entrada para el cine o el teatro, un álbum o foto, una carta...
- Olfato: un perfume, bolitas perfumadas para el baño, una vela...
- Tacto: un peluche, un vale para un masaje...
- Oído: un CD de su grupo favorito, entradas para un concierto...
- Gusto: alguna comida y bebida que le guste.

Como ves, muchas cosas las arreglas con una manualidad (yo no porqué no es mi fuerte, jeje), otras las puedes comprar. Lo envuelves todo como quieras y listo! :-)ok:



: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :

Joerrrr....no lo había imaginado así de chulo !! ¡¡Gracias!!!
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: mire_ia » dg. oct. 26, 2014 11:26 am

Iolins ha escrit:Quines idees més bones. Jo pel nostre últim aniversari de parella vaig fer justament el regal dels 5 sentits i realment és molt original i pots fer-ho amb tota mena de pressupostos, objectes o algunes manualitats i textos. A més, vaig amagar cadascun dels 5 "objectes" en llocs diferents que ell havia d'anar trobant amb unes mini pistes que li donava.

Un dels objectes que més li va costar trobar va ser un USB amb cançons que vaig amagar (prèvia bosseta de plàstic perquè no s'embrutés) dins d'una bossa de patates xips. Per si us agrada la idea... Només heu d'obrir la bossa de patates amb cura de no espatllar-la gaire, col·locar l'objecte que volgueu a dins i després passar una planxa de cabells una mica calenta per tornar a tancar la bossa. La veritat és que no es nota gens que s'hagi obert abans.

Casualment, també va ser per aquest últim aniversari que ell em va demanar de casar-nos i per això m'agradaria que el casament coincidís amb el nostre aniversari i així tindrem 2 celebracions en 1 ::0ov0o::


Ei pero quina idea taaaan xula!!!! Me l apunto segur! Igual pel primer aniversari d casats :) aixo encara no ho he fet mai i trobo q les possibilitats que et dona son infinites
Gràcieeees!!!!
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Regal Primer Aniversari

EntradaAutor: Iolins » dg. oct. 26, 2014 11:01 pm

Ei pero quina idea taaaan xula!!!! Me l apunto segur! Igual pel primer aniversari d casats :) aixo encara no ho he fet mai i trobo q les possibilitats que et dona son infinites
Gràcieeees!!!!


La reacció és bastant divertida, la veritat! Si no tens pressa perquè rebi el detall, pots esperar que casualment obri la bossa o bé programar-ho demanant-li que et ve de gust menjar patates. Mola bastant :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm


Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron