algú va tenir castell de focs a la seva boda?

Preguntes a les ja casades.

algú va tenir castell de focs a la seva boda?

EntradaAutor: crisvr » dg. nov. 20, 2011 11:38 pm

Em faria il·lusió que hi haguñes un castell de foc a la meva boda, se que potser és massa car o impossible de fer. Per aquesta raó vull saber si algú ha tengut castell de foc, perquè em donin la seva opinió i la seva experièncias. Ho agrairia molt.
Avatar de l’usuari
crisvr
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 229
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 9:20 pm

Re: algú va tenir castell de focs a la seva boda?

EntradaAutor: Loleta » dl. des. 05, 2011 3:38 pm

Hola! jo no els he fet, però ho he intentat (em caso la propera revetlla de Sant Joan!).
Al restaurant em van dir que sí (fins i tot he vist fotos d'altres nuvis), el segûent pas va ser buscar una pirotècnia (em va costar lo meu per les dates, ningú m'ho volia fer), demanar permís a l'Ajuntament i quan ho tinc tot fet, el restaurant em diu que no.

En fi... que no és tan fàcil com sembla ja que has de demanar permís tant al restaurant com a l'Ajuntament, però si contractes una pirotecnia seria no crec que et posin problemes. Els preus que jo he trobat oscilen entre 1800 - 2000 euros per uns 8 minuts de focs. També em van oferir vendre'm la bateria de focs i un manual (això sortia molt més barat, uns 200€) però això ja ho vaig veure molt complicat...

Espero haver-te ajudat! Per cert, si ho fas, contacta amb la Pirotècnia Estadella... el Manel és un encant! i per lo menys va ser l'únic que es va preocupar per ajudar-me, encara que molt al meu pesar li vaig acabar enviant un email anulant la comanda que li havia fet!!!
Loleta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

Re: algú va tenir castell de focs a la seva boda?

EntradaAutor: GOYA » dc. març 06, 2013 9:55 pm

uf! que barbaridad, que caro vale todo!
Es como quemar 2000 euros en 10 minutos.
GOYA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dj. feb. 21, 2013 6:42 pm


Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants