alguien ha celebrado su boda en el el castell de sant boi

Preguntes a les ja casades.

alguien ha celebrado su boda en el el castell de sant boi

EntradaAutor: goyty » ds. ago. 25, 2007 11:07 am

Hola queria saber si alguien ha celebrado o ha ido a alguna boda en el hotel el castell de sant boi de llobregat, nosotros nos casamos en la iglesia de sant baldiri y lo celebramos en el castell de sant boi, nos han dicho que es muy frecuente esta boda alguien ha ido a alguna alli???
Avatar de l’usuari
goyty
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 531
Membre des de: dt. març 13, 2007 10:50 am

EntradaAutor: martamario » dl. ago. 27, 2007 12:59 pm

Hola!
Eres de Sant Boi? en bodas 2007 hay un post de novias de sant boi, si quieres pasate.
Respecto a la boda, yo no he ido de boda alli, se que es normal porque el restaurante esta cerca de la iglesia y la gente va caminando.
Lo que si que he ido es de cena de empresa. No estuvo mal, tambien depende de la gente que seais, porque hay columnas y puede dificultar la vision de los invitados.
A ver si alguien te puede ayudar un poco más.
Avatar de l’usuari
martamario
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

EntradaAutor: crisfran » dt. ago. 28, 2007 11:45 pm

Goyty yo he estado en dos bodas en el castell de sant Boi, la verdad que en las dos super bien, la comida buenisima, cada una fue en un salón distinto y los dos estan bien por que tienen una zona para el baile, el sitio es bonito. el sitio del aperitivo nos gusto muchisimo.
Imatge
Avatar de l’usuari
crisfran
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 619
Membre des de: dl. gen. 01, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: goyty » dc. ago. 29, 2007 10:42 am

gracies per contestar-me, la veritat es que es un "alivio" que algu em digui que a anat a alguna boda i que ha estat be, vas estar al saló on esta els arcs... van ballar el ball dels nuvis al salò?? no se dona' m detalls siusplau.... quan va ser la ultima boda que vas anar??? Nosaltres ho celebrem allà el dia 27 de setembre de l'any vinent i bueno com totes les novies necessito detalls.....
Avatar de l’usuari
goyty
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 531
Membre des de: dt. març 13, 2007 10:50 am

EntradaAutor: crisfran » dc. ago. 29, 2007 11:49 am

Pues la última boda que vaig anar fara 1 any y mitg ( en febrer) y la verdad que el jardinet on fan l´ aperitiu esta molt be cuidat.

de la primera fara ara 5 anys i ens va ploure a mares aquell día, pero ens van posar unes carpes per el aperitiu i la veritat que molt be.

El saló on son el arcs, (suposo que será el gran) si m´enrrecordu be, vam comenzar el ball a la saleta que está a continuació del salo, per ya tu dire segur quan vagi a casa del meus pares y miri les fotos, ( es que d´ aquesta fa 5 anys)
Ya té dit el dinar estaba bonisim, a la última en van posar (es que encara tinc la carta): Gondola de piña con jamon de salamanca,
Lenguado de la costa a la bretona y medallones de pierna de cordero al madeira.
El helado: biscuit glace con chocolate caliente ( aquet va tindre un exit, la gent repetia).

El pastis es maca la presentació, No es dáquelles entrades de pastis espectaculars, pero es molt moco como ho posan. la vritat es que tot va agradar moltisim.

Per cert FELICITATS PER LA BODA!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
crisfran
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 619
Membre des de: dl. gen. 01, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: goyty » dc. ago. 29, 2007 11:54 am

moltes gracies, esque ja saps tot aixè es un stress vols que tot surti be... i no se no es un lloc molt conegut i em dona una mica de por... pero bueno moltes gracies per contestar!!!!
Avatar de l’usuari
goyty
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 531
Membre des de: dt. març 13, 2007 10:50 am

EntradaAutor: crisfran » dc. ago. 29, 2007 6:04 pm

Es normal que estiguis preocupada, es el que tu dius vols que tot vagi be, pero no et preocupis que tot anira molt bé!
a mes conec una dona que es va casar també alla i va quedaR ENCANTADA Y LE VA SORTIR SUPER BE!
Avatar de l’usuari
crisfran
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 619
Membre des de: dl. gen. 01, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: goyty » dv. ago. 31, 2007 11:13 am

moltes gracies guapa quins nervis.... vius a sant boi???
Avatar de l’usuari
goyty
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 531
Membre des de: dt. març 13, 2007 10:50 am

EntradaAutor: crisfran » dv. ago. 31, 2007 5:27 pm

No, no vivim a Sant boi nosotros vivim en una urbanització de Piera. pero tinc familia alla.
vosaltres si viviu a sant boi?
Imatge
Avatar de l’usuari
crisfran
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 619
Membre des de: dl. gen. 01, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: goyty » dv. ago. 31, 2007 6:08 pm

pues jo visc (bueno mig visc..) a sant joan despi i ell si que es de sant boi. El pis per això l' hem comprat a sant joan despi a la zona nova de l' eixample... Pero bueno ens n' em quedant els caps de setmana, algunes vacances, encara no està del tot preparat falten tots els mobles, pintar, netejar ( ja que es nou...) quin stress!!!! Per això dic que mig visc perque un dia estic a casa els meus pares un altre dia a casa... quines ganas tinc ja de quedar-me sempre ja allà!!!! :-)
Avatar de l’usuari
goyty
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 531
Membre des de: dt. març 13, 2007 10:50 am

EntradaAutor: crisfran » ds. set. 01, 2007 12:12 pm

a nosaltres ens pasaba el mateix, yo vivia a martorell y ell on vivim ara nomes que un carrer más avall, y ens van comenzar a quedar els caps de semana i els ponts, y quan van arribar les meves vacances d´agost em vaig quedar definitivament, encara que faltaben moltes coses per posar, pero es qu fa molta ilusió anarse a vivir amb la teva parella! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
crisfran
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 619
Membre des de: dl. gen. 01, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: goyty » dt. set. 04, 2007 3:04 pm

pues si fa molta ilusio nosaltres estem fent el mateix que feies tu perque encara no tenim ni habitació de matrimoni (fins al gener no la mirarem) i ara pues dormim en un matalass de aquest de intex que s' infla amb la corrent pero bueno mica en mica..... que tal va anar la teva boda????
Avatar de l’usuari
goyty
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 531
Membre des de: dt. març 13, 2007 10:50 am

EntradaAutor: crisfran » dj. set. 06, 2007 12:04 am

si que fa ilusió nosaltres vam començar a viure y ni teniam llit (dormiem al sofacama) ni pica al bany) ens rentabem les mans a la cuina. crec que totes pasem per el mateix.

la boda va anar molt molt bé, per mi el millor dia de tots, si vols mirar tinc la cronica posada es diu: Fran y Cristina 22-6-07- can baladia ( em sembla que va per la pagina 2 de croniques 2007. pero de vritat que va sortir molt be

ja veuras com la teva va igual o encara millor.
Imatge
Avatar de l’usuari
crisfran
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 619
Membre des de: dl. gen. 01, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: goyty » dj. set. 06, 2007 8:30 am

si tot va igual que dius tu que va anar la teva ja puc estar molt contenta, el problema esque son moltes coses i bueno cada dia queda menys (avui queda exactament 1 any y 21 dies) això sembla que sigui una eternitat pero la veritat es que no es res!!! amb tot lo que em de fer..... No se y a tu com et va la vida de casada???? Moltes baralles????
Avatar de l’usuari
goyty
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 531
Membre des de: dt. març 13, 2007 10:50 am

EntradaAutor: crisfran » dj. set. 06, 2007 6:59 pm

la vida de casada molt be, la veritat que no he trobal diferencies amb avans de la boda, baralles, la veritat que encara cap, ens avenim milt ve el meu marit y jo.
Imatge
Avatar de l’usuari
crisfran
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 619
Membre des de: dl. gen. 01, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: goyty » dv. set. 07, 2007 8:49 am

pues m' alegro un munt. Nosaltres també ens avenim molt be algunes baralletes pero bueno normals com tothom.... i el viatge de nuvis que tal a on vau anar????
Avatar de l’usuari
goyty
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 531
Membre des de: dt. març 13, 2007 10:50 am

EntradaAutor: crisfran » dj. set. 13, 2007 5:58 pm

el viatge fantastic, molt, molt be. vam anar a Grecia, vam fer un circuit per el peloponeso y vam anar a meteora. precios a nosaltres ens va encantar y despres vam fer una setmana de relax a la illa de Santorini molt bonica també.
vosaltres on anireu de viatge?
Imatge
Avatar de l’usuari
crisfran
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 619
Membre des de: dl. gen. 01, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: goyty » dl. set. 17, 2007 9:08 am

pues nosaltres encara no ho tenim del tot decidit o be anirem a australia o nueva zelanda i depres a la polinesia francesa (bora bora, tahiti moorea...) o be nomes un recorregut per algunes isles de la polinesia francesa... pero encara no ho se perque també haviem dit de fer una ruta el polo sur i la polinesia o els alps i la polinesia, el que es segur es que a la polinesia anirem pero el que farem primer encara no!!!! hi han tantes coses a fer.....
Avatar de l’usuari
goyty
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 531
Membre des de: dt. març 13, 2007 10:50 am


Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron