PARES DE NUVIA DIVORCIATS I ES PORTEN A MATAR QUE FEM?

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: oshia » dj. gen. 15, 2009 10:12 am

Nosotros este tema nos ocasiona mas de un quebradero...porque habeis pensado en la fotos y video como lo hareis???en mi caso mi pareja es la que tiene los padres separados y saldra de nuestra casa para evitar que si va a casa de su padre su madre no vaya y viceversa, asi que hemos decidido que mejor que el salga de casa asi es mas que terreno neutral...pero...ya se sabe con estas cosas.
Avatar de l’usuari
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: montseijordi » dj. gen. 15, 2009 10:38 am

oshia ha escrit:Nosotros este tema nos ocasiona mas de un quebradero...porque habeis pensado en la fotos y video como lo hareis???en mi caso mi pareja es la que tiene los padres separados y saldra de nuestra casa para evitar que si va a casa de su padre su madre no vaya y viceversa, asi que hemos decidido que mejor que el salga de casa asi es mas que terreno neutral...pero...ya se sabe con estas cosas.


pues la verdad es q si, mi novio tambien saldra d casa pero q se tengan q encontrar los padres ahi, vaya mal rollo!
Avatar de l’usuari
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: arbecub » dj. gen. 15, 2009 2:27 pm

com q son els meus pares els q estan divorciats sere jo la q sortire de casa nostra......jo también o vai pensa pel mateix motiu q vosaltres
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
Avatar de l’usuari
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: oshia » dj. gen. 15, 2009 3:31 pm

Haber mal rollo el que ellos busquen no creo que por 1 dia tengan que montar cirio,es la boda de su hijo y es importante, pero lo que haremos sera hablar con ambas partes antes de el dia , porque asi te da luego tiempo a pensar un plan B en el caso de que vaya mal!!!.
Avatar de l’usuari
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: sipama » dl. abr. 20, 2009 7:17 pm

Mi cuñada se casó el viernes pasado y como mis suegros están separados, ella tiene pareja desde hace 19 años y él no tiene mi suegra sesentó enla mesa de los novios con su pareja y mi suegro en la nuestra.

Si tenéis mucho jaleo, os aconsejo que os sentéis con los testigos o mejores amigos y los padres con sus hermanos.
sipama
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 1:32 pm

EntradaAutor: ruthi » dg. maig 31, 2009 10:15 am

hola reines!!!!!!!!!!!!!!
buscava AQUEST POST, i per fi l'he trobat....

els pares del meu xicot estan separats i no s'aguanten... amés la seva mare és una neura que em fa una por que la liï...
de fet, no convidarè a una amiga meva perquè no la pot soportar, per+ò evidentment que al pare del meu xicot i a la seva nòvia sí que els convidem... la sol·lució que hem trobat és no posar taules... farem cocktail, a peu dret i zona chill out per a descansar els peus..

nosé si és la millor opció, però a la taula no els podem seure junts, i quan ens van donar l'opció de fer-ho així ni ho vam pensar...

què hi dieu???
Avatar de l’usuari
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: oshia » dg. maig 31, 2009 9:25 pm

Segun pasa el tiempo te vas dando cuenta de que es tu boda y si, quieres que todo el mundo este bien de fabula peeeeeeeero siempre hay alguien que nunca esta conforme asi que nosotros hemos optado por hacer y desahacer lo que nos de la gana ya que es nuestra boda.

Desde que hemos dicho lo de la boda hemos escuchado diversos comentarios que nos han echo llegar a este punto.

Asi que yo pondre los nombres en la mesa presidencial, el fotografo hara las fotos y quien quiera estar estara y quien no pues eso.

::love::
Avatar de l’usuari
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

Re: PARES DE NUVIA DIVORCIATS I ES PORTEN A MATAR QUE FEM?

EntradaAutor: Aina3 » dv. jul. 01, 2011 1:35 am

yo tengo el mismo problema, y lo que haré será que los sentaré por separado a cada uno con mis tios y abuelos, y nosotros estaremos solos en la mesa presidencial...
Imatge
Avatar de l’usuari
Aina3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dg. juny 12, 2011 6:43 pm

Re: PARES DE NUVIA DIVORCIATS I ES PORTEN A MATAR QUE FEM?

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 15, 2012 12:24 pm

Pel que llegeixo, veig que estic de sort! Els pares del meu xicot estan separats, però han acceptat perfectament seure tots dos junts a la nostra taula, juntament amb els meus pares. La taula presidencial típica!

Crec que els pares aquell dia s'haurien d'aguantar una mica i fer un esforç pel seu fill! Que aquell dia no és perquè siguin protagonistes ells, sinó que ho han de ser els que es casen!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: PARES DE NUVIA DIVORCIATS I ES PORTEN A MATAR QUE FEM?

EntradaAutor: Sophie85 » dc. set. 05, 2012 9:11 am

Just el tema que estava buscant!!! En el meu cas, els meus pares estan separats des de fa més de 15 anys i no es veuen, ni parlen ni res, per tant, hi ha relació 0 entre ells... Els pares del Roger, també ho estan però aquests si que es parlen. Aquest tema em porta bastant mal de cap, ma mare ja m'ha dit que per ella no hi haurà problema, que el més important aquest dia soc jo pero clar... tampoc em ve de gust seure'ls un al costat de l'altre perquè la primera que estarà incomode per la situació seré jo!!!

En un primer moment vaig pensar en seure el dos en una taula, però crec que es veurà raro, no? Sinó també està l'opció de seure amb els amics... però tampoc se si a la mare i la sogra els fara gracia!!!
Avatar de l’usuari
Sophie85
 
Entrades: 23
Membre des de: dc. ago. 29, 2012 1:22 pm
Ubicació: Barcelona

Re: PARES DE NUVIA DIVORCIATS I ES PORTEN A MATAR QUE FEM?

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. set. 05, 2012 3:28 pm

Els meus sogres també estan separats i no es poden ni veure i, el meu sogre, està tornat a casar. Ens va costar rumiar una bona distribució, però al final ens vam decantar per nosaltres seure amb els nostres germans i els pares cadascú amb la seva família. En el nostre cas, però, la família de la meva sogra no va voler venir perquè també es porten a matar amb ella, així que la meva sogra no tenia família amb qui seure i va haver de seure amb la meva... Al final, va sortir tot bé i no hi va haver pegues per part de ningú!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

Re: PARES DE NUVIA DIVORCIATS I ES PORTEN A MATAR QUE FEM?

EntradaAutor: heydy » dj. set. 06, 2012 1:20 pm

Hola,

Enun cassament d'una amiga també passava el mateix i lo que van decidir fer va ser una taula allargada i amb amics.
La família, cadascuna amb els seus.

Sort!!!
Avatar de l’usuari
heydy
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dt. des. 29, 2009 11:00 am

Re: PARES DE NUVIA DIVORCIATS I ES PORTEN A MATAR QUE FEM?

EntradaAutor: Mi_Mo » dc. set. 12, 2012 11:21 am

Els meus pares també s'han separat fa poc però tinc la sort que no es porten malament, han acabat "bastant bé", jo també ho vaig pensar quan m'ho van dir (poc després d'anunciar la meva boda) però crec que no hi haurà problemes, jo sortiré de casa els meus pares, on hi seran la meva mare i la meva germana (i algun infiltrat segur) després elles marxaran i em vindrà a buscar el meu pare que es que em porta en cotxe. Al convit he pensat que, com que n hi ha taula presidencial, sino que seiem tots en una taula llarga, els posaré junts però amb la meva germana al mig, de moment aquesta és la idea ja veurem, espero que tot segueixi igual de bé entre ells...
Imatge
Avatar de l’usuari
Mi_Mo
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

Re: PARES DE NUVIA DIVORCIATS I ES PORTEN A MATAR QUE FEM?

EntradaAutor: nela81 » dc. gen. 09, 2013 1:19 pm

En el nostre cas són els pares del meu xicot els que estan divorciats i des que els fills van fer la comunió que no es veuen ni parlen.

El meu sogre té parella i un fill però no el convidarem més que a ell i a la seva mare.

Pensava en fer lo de seure nosaltres amb els testimonis o amics i els pares amb les famílies però el meu sogre és fill únic i en principi no estan convidats amistats seves amb la qual cosa no tinc ni idea de com fer-ho.

I cada cop que li comento al meu xicot es possa d'un humor....
nela81 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 16, 2013 2:02 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: PARES DE NUVIA DIVORCIATS I ES PORTEN A MATAR QUE FEM?

EntradaAutor: rieta » dg. feb. 10, 2013 9:53 pm

nela81 ha escrit:En el nostre cas són els pares del meu xicot els que estan divorciats i des que els fills van fer la comunió que no es veuen ni parlen.

El meu sogre té parella i un fill però no el convidarem més que a ell i a la seva mare.

Pensava en fer lo de seure nosaltres amb els testimonis o amics i els pares amb les famílies però el meu sogre és fill únic i en principi no estan convidats amistats seves amb la qual cosa no tinc ni idea de com fer-ho.

I cada cop que li comento al meu xicot es possa d'un humor....


Nela, em pasa com a tu. I nosaltres ja li vam dir als del restaurant q ens posesin a una taula rodona q seuríem amb els amics, i cap problema, qui paga mana!! els meus sogres ja ho saben i no han posat cap pega (ni la posaran)!
Clar, jo el meu sogre te parella i els aseurem amb la seva famila, i a la meva sogra doncs amb la seva!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: PARES DE NUVIA DIVORCIATS I ES PORTEN A MATAR QUE FEM?

EntradaAutor: zatara » dl. feb. 25, 2013 9:13 am

Els nostres pares no estan divorciats, però també seurem amb els testimonis i amics. Personalment, nosaltres ens ho passarem més bé i els meus pares agraeixen no ser el centre d'atenció, seuran amb els tiets i els avis i també estaran millor!
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: PARES DE NUVIA DIVORCIATS I ES PORTEN A MATAR QUE FEM?

EntradaAutor: Arya 2014 » dc. març 06, 2013 11:42 pm

Em sento identificada amb aquest tema perquè a mi em passa igual! Els meus pares estan separats des de fa 15 anys però no poden ni veure's...Jo volia que els meus pares estiguessin amb els seus amics i a la taula presidencial la meva germana i el seu marit i la germana de la meva parella i el marit però el meu noi no vol...diu que els seus pares tenen dret a ser-hi allà i ho entenc...

A sobre el meu pare diu que ell no vol estar a una punta i que es canviarà i es posarà al meu costat però ja li he dit que no, només falta que la meva parella estigui entre la seva mare i jo, i jo entre el meu pare i ell...millor la família política al costat així no hi ha tensions, no?
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Anterior

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron