BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: aairinn » dt. ago. 31, 2010 8:55 am

Poca cosa més a afegir tinc, aquestes noies ho expliquen tan bé!! Mira, nosaltres volíem fer cerimònia civil al restaurant, per tant ja vam descartar llocs on no era factible. Dels quatre que vam anar a mirar ens vam fixar en el jardí, els preus i tot el que incloia el preu. A un lloc potser et sembla més car però ho té tot inclòs i un altre pot semblar més barat però has d'afegir-hi tots els extres.

El restaurant que hem escollit nosaltres inclou tot el que necessitem: còctel de benvinguda, aperitius amb begudes, menús, pastís, licors, figures dels nuvis, rams per a les mares, dues hores d'orquestra i barra lliure, monitors perls nens, decoració, minutes, tastet, etc. I per la cerimònia civil tenim cadires per tots (és veritat el que diu la inqueta, nosaltres vam descartar el seu restaurant precisament per això, per què només hi posaven 100 cadies a la cerimònia i nosaltres tenim uns 170 convidats! llàstima per què el lloc era magnífic, eh inqueta...), mestre de cerimònies, catifes, decoració floral, etc etc

Bàsic preguntar com ho pagareu, si hi pot haver una part sense IVA (són molts diners). I que us agradi molt quan l'aneu a veure, qua us vegueu casant-vos allí!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dt. ago. 31, 2010 9:10 am

estic d'acord amb l'aairinn... saps quin és el teu perquè a part de convèncer-te tot, et veus casant-te allà!!! jo vaig saber que baixaria les escales que hi han fins al saló en el moment que vaig veure l'hotel i al meu noi li va passar igual, ens vam mirar i tots dos hi estàvem convençuts!! Nosaltres sols vam mirar dos, vaig descartar molts només de veure el pressupost o el tracte al demanar informació, d'altres que estaven bé també els vam descartar perquè no hi havia opció per dormir allà... Ja ens contaràs!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aairinn » dt. ago. 31, 2010 10:49 am

Quina sensació més xula, quan vas al restaurant i t'imagines allí, el dia del casament. A mi em va passar, vaig veure el jardí, la zona on es fa la cerimònia i em vaig veure entrant per la porta, trepitjant la catifa del bracet del meu pare, tota la gent mirant, buffff és una sensació indescriptible.

I, pel que sembla, amb tots els preparatius passa el mateix. Quan t'emproves el vestit, saps que és el teu. Quan trobes les invitacions, saps qus ón les teves, i un llarg etcètera. Quina emoció!!!!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dt. ago. 31, 2010 1:15 pm

si, passa amb tot! fins i tot el meu nen ho deia quan va arribar de comprar-se el seu vestit de nuvi!! t'embarga una emoció molt gran i ho veus fantàstic pel vostre casament! ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inhus » dt. ago. 31, 2010 7:49 pm

a part de preguntar tot aixo también es imporant que vegis q qui organitza el casament sadapti a tu i els detallets ja els aniras parlant un cop tinguis les coses tancades. per exemple per dir algo "tonto" a nosaltres ens entren les minutes pero ja ens ha dit q te varios models pero que si no ens n'agrada cap i les volem fer nosaltres q ens ho descompta del preu final ... nose tot es parlarho
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Noara » dt. ago. 31, 2010 8:08 pm

Julin!!! ves q no hauria pas caigut amb tantes coses!!!! moltes gràcies a totes pels vostres consells!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge

Imatge
Noara

Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:17 pm

EntradaAutor: Noara » dt. ago. 31, 2010 8:16 pm

inqueta ha escrit:Sii Carlina, al nostre restaurant qui vulgui fer una boda civil només hi ha 100 cadires i no n'hi caben més perque és una zona del jardí petiteta. Clar si tens gaires convidats que s'han de quedar de peu... La Boscana ja crec que amb aquells pedazo de jardins no hi ha problema... per això ho deia :-)ok:

100 cadires?!?!?!?!?! julin! quines bodes més grans q feu!!!! nosaltres som 40 - 50 invitats no se si ampliarem ... xo bé... d moment començem amb aquets, vam decidir d fer una boda intima
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: Noara » dt. ago. 31, 2010 8:19 pm

I reeeeeee q demà anem a veure el primer restaurant!!!!!! La veritat es q la llista q hem confeccionat no els hem escollit per cap motiu, pq els vull anar a veure tots els q pugui q hi han aqui a Lleida "rodalies". Xò bé demà anem anem a veure a la Tabola, a veure q ens expliquen!!! ja os explicaré!!!! :-))
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: cadui » dt. ago. 31, 2010 8:50 pm

doncs ja ens contaràs les impressions Noara!! nosaltres som uns 120 i perquè tinc moooolta família amb la qual (tret d'alguna persona) tenim molt bona relació tots dos, a més dels bons amics, és clar. No convidem a ningú per conveniències, sols aquelles persones que estimem :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 31, 2010 9:58 pm

Noara ha escrit:
inqueta ha escrit:Sii Carlina, al nostre restaurant qui vulgui fer una boda civil només hi ha 100 cadires i no n'hi caben més perque és una zona del jardí petiteta. Clar si tens gaires convidats que s'han de quedar de peu... La Boscana ja crec que amb aquells pedazo de jardins no hi ha problema... per això ho deia :-)ok:

100 cadires?!?!?!?!?! julin! quines bodes més grans q feu!!!! nosaltres som 40 - 50 invitats no se si ampliarem ... xo bé... d moment començem amb aquets, vam decidir d fer una boda intima

Doncs d'aquí Lleida, per aquest nombre de convidats no sé si en tindràs de problemes, espero que no. Ho dic bàsicament per la qüestió dels mínims i pel fet que voleu cerimònia civil, oi? és que no recordo si vau dir que la cerimònia seria a l'ajuntament o al restaurant. Si és així jo recordo d'un casament relativament petit, amb cerimònia al jardí i el menjar boníssim. Va ser al Resquitx, ja fa uns anys.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: inhus » dc. set. 01, 2010 4:00 pm

això de demanar un minim de convidats ja està passat de moda amb la "crisi" pq nosaltres primer vam estar mirant per casar-nos a lleida i vam mirar el palau de margalef i ens demanaven 150 convidats i ara sé d'una noia que si ha casat ara a l'agost i no li han demanat res :D
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: aairinn » dc. set. 01, 2010 4:40 pm

inhus ha escrit:això de demanar un minim de convidats ja està passat de moda amb la "crisi" pq nosaltres primer vam estar mirant per casar-nos a lleida i vam mirar el palau de margalef i ens demanaven 150 convidats i ara sé d'una noia que si ha casat ara a l'agost i no li han demanat res :D

Al Palau de Margalef el mínim que demanen segons els papers són 140. Però, segons diuen, "és pot fer de més i de menys".

Jo, personalment, penso que en restaurants on fan només un casament al dia és normal que demanin un mínim o una compensació econòmica fins arribar al mínim, si no no podrien tancar el restaurant per una sola parella.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: buniketa » dc. set. 01, 2010 5:10 pm

Com sabeu, jo també em caso al Palau i és veritat que et demanen el mínim de 140. Si no hi arribes per 5 o 10 persones, potser s'arriba a un acord, però també sé de gent que s'han casat aquest mateix any allí que van haver de pagar més de 2500€ per no arribar al mínim i voler casar-se allí igualment, perquè et cobren 50€ per cada plaça que no s'ocupa.

No et pots queixar del que t'han informat amb temps...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » dc. set. 01, 2010 5:35 pm

Totalment d'acord amb tu buniketa!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dc. set. 01, 2010 6:44 pm

50€ per persona fins arribar als 140??!!!! com es passen no??
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inhus » dc. set. 01, 2010 6:49 pm

si és el que ens demanaven a nosaltres i ens sortia que haviem de "regalar" més de 3000€!!
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: aairinn » dc. set. 01, 2010 8:18 pm

Home, està clar que si et falta molt per arribar als 140 convidats, et puja un pico la broma. Jo també m'ho hagués pensat...

Per sort o per desgràcia nosaltres sobrepassem aquests convidats, així que no hi ha haver lloc a dubte!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Noara » dc. set. 01, 2010 8:21 pm

Uoooooo ja hem anat a mirar el primer restaurant!!!! Hem anat a la Tabolá i hem sortit bastant decepcionats.... pq pensavem q era d'una altra manera... resulta q es un complex residencial d gent gran, i nosaltres pensavem q el restaurnat estava apartat d tot això.. i resulta q els avis están al 1º i 2º pis... i mentres tu estas allà amb la boda, tens els padrinets fent cua a les vidrieres miran-te!!!!! :.0.-0.: ja era maco ja... amb tot el q preparen i tal... però a més l'hem trobat bastant car... partiem d'un preu de 115 € + iva.... es car no? o són aquests els preus q ronden a la majoria d restaurants? pq si es així haurem d canviar el xip!!!! :star::
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: Noara » dc. set. 01, 2010 8:27 pm

buniketa ha escrit:
Noara ha escrit:

Doncs d'aquí Lleida, per aquest nombre de convidats no sé si en tindràs de problemes, espero que no. Ho dic bàsicament per la qüestió dels mínims i pel fet que voleu cerimònia civil, oi? és que no recordo si vau dir que la cerimònia seria a l'ajuntament o al restaurant. Si és així jo recordo d'un casament relativament petit, amb cerimònia al jardí i el menjar boníssim. Va ser al Resquitx, ja fa uns anys.

A mi del Resquitx no me n'han parlat massa bé, tot i q es el mateix propietari q la Boscana, m'han dit q li dona mil voltes!!! en fi.. no el descarto encara, però no està dintre de les nostres opcions...
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: buniketa » dc. set. 01, 2010 8:43 pm

Doncs els dos o tres cops que jo hi he anat, tot va anar molt bé. És que has de pensar una cosa: mai tothom està content, així que és fàcil que trobis opinions a favor i en contra...

Sí que és cert que els 50€ per convidat que no arriba és una passada, però també he de dir que t'ho informen el primer dia, és de les primeres coses que et diuen i a més, per si no t'ho diuen, t'ho posen en els papers informatius amb els menús.

Pel que dius del preu del menú, et diré que depèn. Mira't a veure què t'entra en aquests 115€... A nosaltres, els menús són diferents (n'hi ha 6) i es mouen entre els 110 i els 130€ més iva (un 8%), però ens entra de tot: el menú i el pica a pica, la decoració floral, les minutes, els rams a les mares, la barra lliure, dues hores d'orquestra, la nit a la suite d'un hotel 4* (l'únic de 5 és de la competència, jejejejeje), el tastet per a 6 persones, nuvis per al pastís (que encara no he vist i potser seran els que regalem...)... Veient això (que res és un regal, encara que et diguin que és un obsequi), s'ha de comptar què et costa un menú més barat al que has d'afegir la resta d'extres que no entrin... i aleshores valores què et surt més a compte, considerant tots els pros i contres, evidentment.

Nosaltres a coneixíem coses i detalls d'altres llocs, i quan vam anar allà ens va agradar moltíssim el lloc, però és que pensàvem que encara seria més car. No tenim un pressupost super ample, evidentment, però vam decidir que valia la pena celebrar el nostre dia a lo gran en un lloc màgic i super romàntic per a nosaltres.
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants