Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

EntradaAutor: fiancée » dl. maig 21, 2007 12:13 pm

CHICAS&LUGARES


CANGÜI -> BELLRECÓ (20/10/07)
TARTANA -> 2009
G14 -> CAN BONASTRE (14/06/08)
MARY8 -> BELLRECÓ (20/06/08)
FIANCÉE -> SAN BENET DE BAGES (05/7/08)
CROKETA -> CASTELL JALPÍ (19/07/08)
RACHI -> BELLRECÓ (25/07/08)
SUPERBUYUYU -> EL CONVENT (30/08/08)



__________________________________________________________


Hola!!!

Sóc nova al Forum, quina ilusiooOooOOo em caso!! el que pasa es que no sé si es que soc massa exigent o m'he montat una pelicula al cap que no existeix... he començat a mirar llocs i no trobo cap que sigui PERFECTE per mi :-(
De moment he anat a Can Ribas de Montbui (perque li agrada al meu xicot) pero jo voldría un lloc en exclusiva ja que aquí fan mes d'una boda, pero l'estil es modern i original com ens agrada a nosaltres.

también vaig veure Can Illa pero no em va agradar encara que aquest si es en exclusiva, pero massa rustic.

Aniré a veure El Convent, Mas Salvi, Can Bonastre y alguns mes que tinc en ment...

La veritat que estic bastant depre pq no trobo cap lloc y no sé si ho trobaré i a sobre tothom em diu que vaig tard pel 2008...
Us volia demanar si us plau si coneixeu, ja q veig q moltes porteu molt més temps planificant la boda, cap lloc per lo q us he explicat que em pogués agradar que sigui en exclusiva i modernet.


Moltes gracies.
    fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 16, 2008 11:01 am, en total s’ha editat 11 vegades.
    Avatar de l’usuari
    fiancée
    :: núvia mil·lenària
    :: núvia mil·lenària
     
    Entrades: 1215
    Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

    EntradaAutor: Pumuki » dl. maig 21, 2007 12:21 pm

    Jo farà un mes vaig estar a MAS D'OSOR a Viladrau i la veritat que és una pasada. Es exclusiu pels nuvis i l'entorn és idílic, el saló es molt maco i tot és modernet. A més tens una cuina d'autor con és la de Nando Jubany. T'aconsello que te'l mirir val molt la pena, nosaltres vam acabar encantats! :-) :-)

    La seva web es aquesta:

    http://www.masdosor.com/
    Pumuki
    :: núvia de platí
    :: núvia de platí
     
    Entrades: 4595
    Membre des de: dj. gen. 18, 2007 11:27 am
    Ubicació: Terrassa

    EntradaAutor: Merche83 » dl. maig 21, 2007 12:21 pm

    Hola fiancee,
    al lloc on nosaltres ho celebrem també ho fan en exclusiva a mi m'encanta pero com tot va a gustos. et fico la web i li fas una ullada
    www.calsoler.com
    has de clicar a masia la torre del gall

    ah!!! y felicitats per la vostra decisió!
    Avatar de l’usuari
    Merche83
    :: meganúvia
    :: meganúvia
     
    Entrades: 8323
    Membre des de: dv. des. 29, 2006 8:39 pm
    Ubicació: Sant sadurni d'anoia

    EntradaAutor: fiancée » dl. maig 21, 2007 12:25 pm

    Moltes gracies... la veritat que no pensava que em contestaríeu tan aviat. Que bé!! ara anire a veure les webs.
    Avatar de l’usuari
    fiancée
    :: núvia mil·lenària
    :: núvia mil·lenària
     
    Entrades: 1215
    Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

    EntradaAutor: Elisabet_ » dl. maig 21, 2007 12:31 pm

    Hola! Pots mirar també Sant Miquel del Fai!! és una passada!!! (força car també, eh?)
    si t'agrada, digues-m'ho que et puc passar les condicions i els preus!!

    ànims!!! i felicitats!!!! :-)ok: :-)ok:
    [url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wm81EaN/]
    Imatge
    [/url]
    Avatar de l’usuari
    Elisabet_
    :: núvia mil·lenària
    :: núvia mil·lenària
     
    Entrades: 1330
    Membre des de: dt. març 13, 2007 9:34 am
    Ubicació: Barcelona

    EntradaAutor: daphne » dl. maig 21, 2007 12:32 pm

    Per nosaltres el nostre restaurant es un lloc idilic. Estem encantats!!!!!!!!
    Mira et posso l'adeça i aixi podràs mirar-ho,
    www.masdesantllei.es
    Avatar de l’usuari
    daphne
    forofa de l'any
    forofa de l'any
     
    Entrades: 17218
    Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
    Ubicació: Hospitalet de Llobregat

    EntradaAutor: G14 » dl. maig 21, 2007 12:38 pm

    Hola, Jo també soc nova al foro. Bé nosaltres ho fem a Can Bonastre perquè el lloc em va enamorar. Et recomano que si el tens a la llista per ana a veure´l i aneu perquè té molt d´encant.

    Fins aviat
    Avatar de l’usuari
    G14
    :: núvia mil·lenària
    :: núvia mil·lenària
     
    Entrades: 1091
    Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

    EntradaAutor: Merche83 » dl. maig 21, 2007 12:53 pm

    Hola G14/06/08, yo vaig estar a una boda l'any pasat a can bonastre y em va encantar!
    vaig preguntar preus tmb pero es q eran 8000 euros pel lloger si no recordo malament i això de deixar els diners a fons perdut pues no ho volem fer...

    pero buenu q si podeu el lloc es precios! y si el catering ho feu amb cal blay que es qui ho portaba a la boda q vaig nar tambe xapo!
    Avatar de l’usuari
    Merche83
    :: meganúvia
    :: meganúvia
     
    Entrades: 8323
    Membre des de: dv. des. 29, 2006 8:39 pm
    Ubicació: Sant sadurni d'anoia

    EntradaAutor: fiancée » dl. maig 21, 2007 1:33 pm

    Merche83 jo también ho vaig preguntar a Can Bonastre i ho mateix 8000 euros y uns 200 per persona, em van dir q pel 2008 ja no ho faríen per catering etc. però de totes maneres avui he trucat a Cal Blay per preguntar per Can Bonastre i anire la setmana que vé a veure-ho potser surt una mica millor amb ells...

    Nosaltres el tema dels diners la veritat q tenim sort de que els nostres pares ens ho paguen practicament tot a la boda, així nosaltres hem pensat pagar l'exclusivitat (lloguer) on s'hagi de pagar (si ens deixen).

    Quan vem anar a veure Can Ribas q no té exclusivitat pq fan dues bodes encara q no es veuen entre elles etc... només els hi quedava pel matí i nosaltres volem de nit, llavors vem pensar allargar el ball fins les 3 o les 4 fent un ressopó però si multipliques el preu del ressopó pel numero de persones (uns 200 convidats) et surt igual que si paguesis una exclusiva, aixó més les hores del dj etc...
    Tambè lo bo que te Can Bonastre es que als 8000 euros de l'exclusiva t'entren totes les habitacions de l'hotel, vulguis q no ja es "algo" pq a El Convent etc... 7000 euros i a les 3 a casita...

    (Aquesta defensa de Can Bonastre es per si algú que treballi allà em llegeix i em fan descompte) jijijijiji


    >.-<:
    Avatar de l’usuari
    fiancée
    :: núvia mil·lenària
    :: núvia mil·lenària
     
    Entrades: 1215
    Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

    EntradaAutor: G14 » dl. maig 21, 2007 2:06 pm

    No saps lo que agraeixo sentir que has estat a una boda a Can Bonastre i que el catering era cal baly i et va agradar perquè nosaltres ho hem agafat sense tenir cap referència però ens va donar bona impressió.
    Potser si que és una mica caret el tema del lloguer de la finca però vam mirar tants llocs que també s´havia de pagar el cànon per la finca i com no eren -per mi- ni la meitat de txulos, doncs ens vam llençar a la piscina.
    I lo de les habitacions crec que potser maco al dia següent poder estar els mes propers junts.
    Ademés em va semblar que els de Cal Blay eren més de tu a tu perquè havíem anat a altres caterings i una mica estirats :-)
    Avatar de l’usuari
    G14
    :: núvia mil·lenària
    :: núvia mil·lenària
     
    Entrades: 1091
    Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

    EntradaAutor: Tartana » dl. maig 21, 2007 2:11 pm

    fiancee, gracias por nombrar Can Bonastre!!! acabo de mirar la web y es preciosa, acabo de pedir informacion!!! y esto de tener todas las habitaciones incluidas es una pasada!! lo he entendido bien, no???
    yo igualmente las queria coger todas, en la web pone, 3.900,- todas la habitaciones, pero si ya estan eincluidas en el precio de 8.000,-(alquiler) mejor que mejor!!!
    Avatar de l’usuari
    Tartana
    :: núvia experta
    :: núvia experta
     
    Entrades: 561
    Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

    EntradaAutor: ru » dl. maig 21, 2007 2:13 pm

    Hola! benvinguda!!!

    Nosaltres ens casem a Ca n'Alzina, prop de Calaf, hi ha una masia amb un jardi, tot entre valls, i la sala és més moderna que no rústica, són combinacions. La web:

    www.canalzina.cat
    Imatge
    Avatar de l’usuari
    ru
    :: núvia d'argent
    :: núvia d'argent
     
    Entrades: 2620
    Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
    Ubicació: la meva MANRESA!!!

    EntradaAutor: Tartana » dl. maig 21, 2007 2:35 pm

    Pumuki!
    sabes la direccion de "El serrat del figarò"? esta dentro del grupo mas d'osor.en la web no sale ni mail ni web, ni nada!!! tan solo unas fotos que son preciosas!!!
    Gracias
    Avatar de l’usuari
    Tartana
    :: núvia experta
    :: núvia experta
     
    Entrades: 561
    Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

    EntradaAutor: fiancée » dl. maig 21, 2007 3:26 pm

    Tartana que guapo "El serrat del figarò" no me habia fijado cuando he visto la web del mas d'osor.
    Por cierto Can Bonastre si es así: 8000€ (habitaciones y todo).
    Para las que les guste algo más cosmopolita unos amigos se casan este año en el TNC (Teatre Nacional de Catalunya) seguro que será una pasada la boda también.
    Pues nada seguimos aportando ideas :-)ok:
    Avatar de l’usuari
    fiancée
    :: núvia mil·lenària
    :: núvia mil·lenària
     
    Entrades: 1215
    Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

    EntradaAutor: SoNiA! » dl. maig 21, 2007 3:43 pm

    Hola guapa,
    Yo me caso en el castell de sant marçal en Cerdanyola...
    Te dejo la web:
    www.castelldesantmarçal.com
    Aqui solo hay una boda por dia y el castillo es para ti durante todo el dia con hora maxima de salida las cinco de la madrugada!
    Si tienes cualquier duda o pregunta ya me diras!
    Avatar de l’usuari
    SoNiA!
    forofa de l'any
    forofa de l'any
     
    Entrades: 15931
    Membre des de: dc. set. 20, 2006 8:11 pm
    Ubicació: Mi casa... Mi ruina...

    EntradaAutor: G14 » dl. maig 21, 2007 5:56 pm

    SONIARKA yo este año voy a una boda al Castell de Sant Marçal, pues ya te contaré. Aunque ya he estado una vez que no fue para una boda sino que para cena de empresa pero fue genial.
    Avatar de l’usuari
    G14
    :: núvia mil·lenària
    :: núvia mil·lenària
     
    Entrades: 1091
    Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

    EntradaAutor: Merche83 » dl. maig 21, 2007 6:45 pm

    Jo!!! todo el mundo tiene referencias de todos los sitios menos yo!!!!
    nadie ha estado en una boda en la masia la torre del gall??!??

    la verdad es q nosotros hicimos como tu G14/06/08 nos encanto el sitio y sin referencias ni nada nos lancemos a la piscina, espero q todo salga tan genial como parece pero realmente no conocemos a nadie q se haya casado ni que haya estado en una boda allí. aunque no me arrepiento, cada dia estoy más contenta del sitio q hemos escogido
    Avatar de l’usuari
    Merche83
    :: meganúvia
    :: meganúvia
     
    Entrades: 8323
    Membre des de: dv. des. 29, 2006 8:39 pm
    Ubicació: Sant sadurni d'anoia

    EntradaAutor: Pumuki » dt. maig 22, 2007 8:24 am

    Tartana ha escrit:Pumuki!
    sabes la direccion de "El serrat del figarò"? esta dentro del grupo mas d'osor.en la web no sale ni mail ni web, ni nada!!! tan solo unas fotos que son preciosas!!!
    Gracias


    Pues lo siento no puedo ayudarte, pero supongo que si son del mismo grupo de Mas d'Osor si les llamas a ellos podrán informarte o darte el número de telf. :-)ok:
    Pumuki
    :: núvia de platí
    :: núvia de platí
     
    Entrades: 4595
    Membre des de: dj. gen. 18, 2007 11:27 am
    Ubicació: Terrassa

    EntradaAutor: Tartana » dt. maig 22, 2007 8:36 am

    Si Pumuki, ya lo he hecho, les he enviado un mail, gracias!!
    En Can Bonastre solo celebran comidas, nada de cenas, y las habitaciones las tienes que pagar aunque no te quedes, ya que como es un hotel, asi lo hacen mas intimo...
    es precioso....
    ire a verlo....
    Avatar de l’usuari
    Tartana
    :: núvia experta
    :: núvia experta
     
    Entrades: 561
    Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

    EntradaAutor: Bloomie » dt. maig 22, 2007 8:38 am

    pues yo me caso en el poble espanyol.... y puedo personalizarlo absolutamente todo! :-))
    al mal tiempo, un buen abrigo.
    Avatar de l’usuari
    Bloomie
    :: supernúvia
    :: supernúvia
     
    Entrades: 7016
    Membre des de: dg. oct. 08, 2006 11:52 am
    Ubicació: Barcelona

    Següent

    Torna a: Bodas 2008

    Qui està connectat

    Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
    cron