NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dj. abr. 26, 2007 10:07 am

Onikey, pero no s'anima ningu mes a participar en aquest post, vec que esta una mica abandonat, aixo no pot ser nos hem de imposar... :-)ok:
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dj. abr. 26, 2007 2:19 pm

no és això wapa, és que les noies de lleida que estan són moltes del 2006 i les demés del 2007 i clar, estan al post del seu any, de tant en quan ens visiten, però clar, escriuen allí...a veure si a mesura que es vagi apropant en el temps s´apunten més noies...jo he estat molt temps que no hi havia ningú aquí i hem vaig traslladar als altres anys...ara al menys fem conversa a dos més visites esporàdiques..jejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: JEIAN » dj. abr. 26, 2007 6:16 pm

NANITIC...jo crec que al restaurant has de preguntar preu del plat, barra lliure, ball i tot el que t'entra!!! nosaltres ens casem a la Prats...costa em sembla de 113 a amunt..pero entra tot, plat, barra lliure, orquestra, d.j, resopo....
Mira-ho als llocs que t'agradin i compara... la dida em sembla que oscil.la sobre aquest preu!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
JEIAN
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. abr. 27, 2007 11:00 am

Gracies JEIAN ja ho preguntare tot, pero no em sembla tant cara la Prats com diu la gent, si es aquest el preu.
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » ds. abr. 28, 2007 3:33 pm

Nanitic, jo tenia entés també aquestos preus, però aquest és el preu mínim, (tot i que entra tot..)el que ja no se és fins a quins preus arriben els menús... :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dt. maig 01, 2007 10:31 am

Bones Onikey, lo divendres vai anar a La Dida, i be es molt bonic el puesto pero el dia que jo volia no el tenen lliure, i la veritat esta un a mica lluny de Raimat, el preu eren uns 130 € pero no entre la barra lliure ni el resopo..... O sigui que ja me diras... la setmana que ve potser me n'anire a veure al Pepito a la Fonda pero vull mirar el Nou forn i com que les Bodegues les tinc aqui al costat potser m'atanço dema per preguntar que s'ha de fer per llogar-les....
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dt. maig 01, 2007 11:19 am

Bones Nanitic!! vaja amb la dida, una mica caret nop??
Perquè no mires també el Petit català a veure que et sembla? nosaltres ho celebrarem allí al final...
La fonda, a mi personalment no m´agrada gaire, no perquè ho facin malament, però això de coincidir varies bodes al mateix lloc no m´acaba de fer el pes, al nou forn he estat un cop només i fa temps, llavors no era tan massificat, però tot és mirar-ho la veritat, allò que la principi no t´agrada tant, potser quan ho veus, canvies d´opinió....

Ja aniras contant els progressos!!

JO no tinc res per contar respecte a la boda la veritat, estic boja per preparar alguna cosa, però el meu noi, no està per l´assumpte, i la veritat, hem nego a preparar les coses jo sola, que no sóc jo nom´´es la que hem caso....
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dt. maig 01, 2007 11:39 am

Oni, t'entenc jo tinc que anar sola aquesta vegada perque vec que sino no trobare puesto pel dia que jo vull....
El diumenge vam pasar pel Petit Catala nomes per vuere'l per fora i al meu home no li va agradar o sigui que me va dir que ja ni me ho mires....
o sigui que mira la veritat es que esta una mica descuidat tot allò pero fora???? per dins no se suposo que estara bé...
La veritat es que ho vaig trobar una mica caret la Dida pero bueno.... Petonets
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dt. maig 01, 2007 11:51 am

Descuidat? bé, ja m´imagino, que vau veure, la carpa que hi ha a l´entrada i tal no?? es que clar, nosaltres per exemple, tots els restaurants que vam anar a veure, els vam anar a veure a la tardor-hivern i sense montar qualsevol restaurant es veu una xufa...es cert, clar, veus tot desmontat i tal, i li has de ficar molta imaginació, perquè no s´asembla en res a com està quan es celebra el banquet o quan fan les fotos promocionals, això ens va passar a tots el casos, l´unic que vam poder veure al menys el saló montat més o menys, va ser al palau de margalef, perquè tenien una boda l´endemà i al menys les taules i així estaven montades....no se .... si vols, mira la pàgina web que tenen, si vols ferte una petita idea, tot i que, quan no entra la primera vegada`pels ulls, ja és més dificil....
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: maritima » dt. maig 01, 2007 6:22 pm

jo ho vaig fer a la fonda i no és cert q et topis amb ningú d'altres boda, les sales estan molt separades i bé, es que jo no vaig veure ningú de cap boda més.... una vegada a dins de la teva sala, no has de fer res amb les altres bodes.... penso jo...
Avatar de l’usuari
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dt. maig 01, 2007 7:08 pm

Vanesa i va sortir be la boda, no vas tindre cap problema, i una pregunta indiscreta per quan te va sortir el cobert si no te es molta molestia, gracies
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: maritima » dt. maig 01, 2007 8:13 pm

Nanitic, jo personalment no vaig tenir cap problema, al contrari, toto van ser facilitats i per part del restaurant vam tenir uns detalls molt bonics, q no a tots els llocs ofereixen.
Per cert, el dia de la meva boda erem 3 bodes més i no vaig veure cap núvia ni cap convidat, així que això que et trobes altres bodes per allà no es cert, cada sala, té els seus lavabos, la seva barra lliure i la seva pista de ball i jo a més a més vaig tenir tot el parc infantil pels meus nens

Tota la informació de preus, te la passo per privat, ok?
Avatar de l’usuari
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dt. maig 01, 2007 8:15 pm

Maritima, ja he dit que és una opinió personal, que m´agrada més els llocs que fan una boda per dia.... sí es cert que dins el saló no et creues amb gent d´altres bodes, però amb una que vaig anar ens van creuar gent d´altres bodes a l´entrada, que a l´aperitiu, per anar al bany, havies de baixar abaix i et trobaves d´altra gent, i després durant el banquet, que el lavabo era compartit amb la sala del costat...ja no se si es depen de la sala que et fiquin....no se...
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: maritima » dt. maig 01, 2007 8:33 pm

Pot ser... en el meu cas la meva sala era privada i tot estava al mateix pis, si t'ha passat això entenc la teva postura, de totes formes, el dia de la teva boda, no et fixaras qui hi ha i qui no, i més val que no ho facis i gaudeixis del teu dia amb els teus convidats que els tindràs allà amb tu.
Avatar de l’usuari
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: maritima » dt. maig 01, 2007 8:35 pm

a més, tampoc penso que passa res que et trobis amb gent... és normal en un lloc que fan vàries, cadascú ha d'anar a la seva i no star tan al cas de les altres bodes, no sé, és que jo en això no em fixo tant i com que a mi no em va passar no puc donar la versió aquesta....
Avatar de l’usuari
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dc. maig 02, 2007 8:57 am

Gracies, Maritima ho havia descartat perque al Manel aixo que hagi mes bodes no li agrada pero quan li comenti aixo segur que diu que ho vol mirar.... jejejej
A mi personalment m'ha cridat l'atenció
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dc. maig 02, 2007 9:05 am

Maritima una pregunta vas fer pica-pica???
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: maritima » dc. maig 02, 2007 12:44 pm

i tant¡¡¡ va ser espectacular¡¡ m'havia oblidat de posar-ho, perdona¡¡¡
Avatar de l’usuari
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dc. maig 02, 2007 5:07 pm

HOla a totes les Lleidatanes

Per fi el post de Lleida al 2008 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo, com moltes de les que veig per aqui, pululava pel 2007 i de tant en tant xafardejava les post del 2006. I ahir vaig trobar-vos al 2008 =0-0-) pero just llavors s'hem penja l'ordinador :--(

Com ho porteu tot? Ho teniu molt avançat? Nosaltres tenim lo basic: restaurant, esglesia i fotograf, ah i el viatge l'estem programant

Be ja anireu explicant
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: XIPI » dc. maig 02, 2007 5:22 pm

Wole!
Com van els preparatius de les de lleida? Ja feia temps k no hem connectava (problemes tècnics)!
On anireu de viatge de noces? Nosaltres volem anar a escocia i Irlanda, pero encara hem de començar a programar i veure en kina part anirem.
Petonets!
Avatar de l’usuari
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants