alguna se ha maquillado a si misma el dia de vuestra boda?

Preguntes a les ja casades.

alguna se ha maquillado a si misma el dia de vuestra boda?

EntradaAutor: javi_maite2005 » dc. març 21, 2007 2:06 pm

buenas! vereis..estoy planteandome lo siguiente..por motivos de presupuesto tengo pensado ir unas semanas antes de la boda al sephora o al corte ingles y comprarme una base de maquillaje,rimel y sombra de ojos de primera marca(aun no se cual)y maquillarme yo misma como suelo hacer siempre y fiel a mi estilo que es los ojo marcadoa y un poco de brillo de labios y rubor color marron rojizo...que opinais?alguien lo ha hecho?ayuda please!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
javi_maite2005
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 61
Membre des de: dl. març 19, 2007 9:20 pm

EntradaAutor: ISSIMA » dc. març 21, 2007 8:29 pm

Maite, ahora que leo esto, en el Corte Ingles, en un stand que se llama Bobby Brown, hacen pruebas de maquillaj para que despues compres su marca. Asi que si quieres hacerlo asi el dia de tu boda, alli podran asesorarte para que te maquilles tu m isma con los tonos adecuados.

A mi me maquillaron, la verdad es que como fui a la peluqueria a que me peinaran, alli mismo me lo hicieron....
Pero no es mala opcion hacertelo tu misma, eso si, si tienes practica! :-()-)
Avatar de l’usuari
ISSIMA
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5503
Membre des de: dt. abr. 11, 2006 10:17 am

EntradaAutor: javi_maite2005 » dc. març 21, 2007 11:24 pm

hola issima!!!pues si que habia pensado hacer eso...pedir hora para maquillarme en bobbi brown y compra los productos para retocarme en la boda...tengo un brillito de esa marca y la verdad que es una pasada...muchas gracias !!!
Imatge
Avatar de l’usuari
javi_maite2005
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 61
Membre des de: dl. març 19, 2007 9:20 pm

EntradaAutor: ISSIMA » dj. març 22, 2007 9:32 am

pues si! yo utilizo cosillas de esa marca y van fantasticamente!

Asi que ya sabes!!!!!!! (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)

SUERTE
Avatar de l’usuari
ISSIMA
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5503
Membre des de: dt. abr. 11, 2006 10:17 am

EntradaAutor: miriamcr » dj. març 22, 2007 10:37 pm

Buenas!

Jo també ho havia pensat... i fins i tot tinc hora en una botiga de Via Augusta que et fan una sessió individual de maquillage i desprès et regalen els productes...

Sempre diuen que les núvies han d'anar com si no anèssin maquillades, però després comencen que si s'ha de tenir en compte la llum, que si les fotos, etc...

I dieu que els productes de Bobby Brown són tan bons? Mai he probat aquesta marca... I de preu, què tal?
Avatar de l’usuari
miriamcr
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 152
Membre des de: dg. gen. 28, 2007 12:50 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: javi_maite2005 » dj. març 22, 2007 11:47 pm

hola miriam doncs avui m'he passat per l' estan que bobby brown te al corte ingles y surt a 130 euros la prova de maquillatge i el del dia del casament..a mes has de comprar tres productes que cadascu pot costar entre 20 i 35 euros..com ho veus?home jo per aquest dia ho veig forsa be..
Imatge
Avatar de l’usuari
javi_maite2005
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 61
Membre des de: dl. març 19, 2007 9:20 pm

EntradaAutor: miriamcr » dt. març 27, 2007 10:45 pm

Hola Maite,

Doncs ho trobo una mica car, ja que al final et surt per 200€, i suposo que no et venen a casa!

El que et comento, em surt la sessió privada de maquillatge per 49€, i dura 50 min. El que no he parlat amb ells és de quan em sortiria el maquillar-me el mateix dia de la boda, jejeje...

Però bé... encara tens molt de temps per anar mirant...
Avatar de l’usuari
miriamcr
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 152
Membre des de: dg. gen. 28, 2007 12:50 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Mar80 » dv. març 30, 2007 3:15 pm

jo no optaria per aquesta opcio..... aquell dia estas massa nerviosa, com per pararte a maquillarte.....no se, sempre queda la opcio que us maquilli algu de confiança
09-09-2006 Jordi i Mar
Mar80
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2726
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 3:29 pm

EntradaAutor: miriamcr » dg. abr. 01, 2007 12:09 am

Buenas!

Per una part, tens raó Mar, que estarem nervioses pel temps que se'ns tira a sobre i tot (a més a més jo em caso a les 11,30 del matí, o sigui que hauré de matinar la tira!)
Però és que primer no conec cap maquilladora, i per l'altre em dol pagar 90€ o més per a que vinguin a casa meva...

Per cert, Maite... en el DIR, he vist que el maquillatge núvia, incloent la prova val 75€,... Haig de preguntar a quina hora comencen pel matí!!
Avatar de l’usuari
miriamcr
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 152
Membre des de: dg. gen. 28, 2007 12:50 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: miriamcr » dg. abr. 01, 2007 12:11 am

Per cert... Quan pot durar la sessió de maquillatge el dia de la boda?
Auxí podré calcular una mica el temps que tinc!

La perruqueria la tinc lluny de casa, a 20 min. en metro, per lo que si al final contracto una maquilladora, seria que vinguès a la perruqueria o a casa... Com ho veieu?
Avatar de l’usuari
miriamcr
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 152
Membre des de: dg. gen. 28, 2007 12:50 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mbr » dg. abr. 01, 2007 1:54 pm

a mi la peluquera i maquilladora (era la mateixa) va venir a casa. era al costat pro....
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: miriamcr » dg. abr. 01, 2007 8:06 pm

Pues jo vaig preguntar a la perruqueria si ho feien (són un matrimoni) i la dona em va dir que no cal anar maquillada, i ella s'oferia a posar-me el rimmel.... però això ja puc jo!

Per cert, mbr... Treballaven tots dos a l'hora? O primer va ser perruqueria i desprès maquillatge?
Es que estic pensant d'aprofitar el temps i maquillar-me allà mateix...
Avatar de l’usuari
miriamcr
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 152
Membre des de: dg. gen. 28, 2007 12:50 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mbr » dc. abr. 04, 2007 7:38 pm

era la mateixa persona
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: miriamcr » dj. abr. 05, 2007 11:07 pm

Al final em sembla que em buscaré una perruqueria més a prop de casa ma mare,... Avui unes veïnes li han dit d'una, és una mica cara, però fa perruqueria i també maquillatge...

La setmana que ve, m'hi passaré per saber preus.... Pot ser em va millor així, i no tinc que patir pel temps....
Avatar de l’usuari
miriamcr
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 152
Membre des de: dg. gen. 28, 2007 12:50 pm
Ubicació: Barcelona

maquillatge

EntradaAutor: ALBAIDANI » dc. gen. 30, 2008 12:21 pm

hola!! jo em vaig casar al novembre de l'any passat, aixo del maquillatge, aviam, jo soc esteticista, i maquilladora, pero pel dia de la boda, sincerament, em feia pal, pq entre nervis i demes.....tambe em feia rabia pagar a algu pq m'ho fes, realment el maquillatge de novia, no es complicat, pq en principi, has d'anar maquillada, primer de tot, segons els teus gustos, ja que aquell dia, es important, que et sentis, be, i contenta, per tant, res de coses rares, a de ser un maquillatge, sencill, que t'amagui, certs defectes, i t'incrementi les virtuds"!!!! normalment, es un maquillatge lleuger, pq representa, que la nuvia es sinonim, de puresa, de virginitat!! (pero cadascu es com es), jo simplement, corrector per imperfeccions, base de maquillatge, molt fluida, perque no es veies sobrecargat, unes sombres d'ulls, tons pastels, rimel, i una mica de color als llavis, res de l'altre mon, crec que ha molts llocs, s'aprofiten de la situacio, parles de boda, i tot puja, cents de euros!! aixo que deieu del maquillatge brown, ho trovo molt car, es simplement una manera d'atraure a la gent!! mireu, de maquillaros, a la mateixa perruqueria si n coneixeu a cap maquilladora, jo no pagaria, mes de 60 euros, pel maquillatge, ho trovo una barbaritat!!
Això gairebé és la compte enreraaaa, ja queda poquet!! i quins nervis tenim!!! 10/11/2007
Avatar de l’usuari
ALBAIDANI
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 51
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 5:19 pm

EntradaAutor: --->alisaga<--- » dc. gen. 30, 2008 4:03 pm

Hola chicas!! la mayoria de maquilladoras profesionales utiliza los productos MAKE UP FOREVER!! ahora tm esta esta linea de producto en sephora!! yo me he comprado alguna cosa y esta muy bien!! de precio por ejemplo : a mi me costo el lapiz de ojos negros 12€, colorete creo que 20 € y fijador de maquillaje 18 €!! son precios aproximados!! tm tienen pág.web y pone los precios!! Bobbi Brown no lo he probado nunca!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
La vida no se mide x las veces que respiras, sino x aquellos momentos que te dejan sin aliento
Avatar de l’usuari
--->alisaga<---
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2008
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 11:17 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: bruji2008 » dj. gen. 31, 2008 7:44 am

JO em maquillo a diari i veient els preus m'estic plantejant maquillar-me jo mateixa, però després pensant, aquell dia segur que la ratlla no surt rect, que el rimel, no queda bé, que ara no m'agrada... així que ja veurem. Em podeu dir on us maquillaran i per quant surt.
Avatar de l’usuari
bruji2008
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 428
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 4:20 pm
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: Tinita » dl. feb. 04, 2008 4:57 pm

HOla!!

Mi linea de productos de maquillaje es la MAKE UP FOREVER que dice alisaga!!

Yo la descubri por mi amiga que es peluquera, esteticista , maquilladora y de todo lo que se trate de belleza le encanta, y cada año vamos al Cosmobelleza, esta marca de productos tiene un stand y me pongo ciega a comprar jajajaja

La base de maquillaje me ha durado más de un año!! maquillandome a diario!!, hasta las esponjas que venden son una gozada!!

El año pasado fui corta de dinero y me compré pocas cosas pero este año ya voy con la lista preparada a gastar, es más quiero ir a primera hora para ir corriendo al stand, que luego se llena de gente y es un caos comprar!!!

Yo la recomiendo, además que me deja la piel muy bien, no como otros maquillejes que luego la piel se quiebra, o se engrasa, me queda genial, toy contenta jejeje

hasta mi novio usa el corrector de ojeras!! ( este año le compraré uno para el pa que no me gaste el mio!! )
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

Re: alguna se ha maquillado a si misma el dia de vuestra boda?

EntradaAutor: Aina3 » dv. jul. 01, 2011 1:38 am

Una amiga sí lo hizo, claro que ella es esteticién!!! :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Aina3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dg. juny 12, 2011 6:43 pm

Re: alguna se ha maquillado a si misma el dia de vuestra boda?

EntradaAutor: promisa1 » dc. jul. 06, 2011 4:09 pm

Yo me maquillo habitualmente, pero claro seguro que ese dia no me sale como yo quiero.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Següent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron