una pregunta a les casades???

Preguntes a les ja casades.

una pregunta a les casades???

EntradaAutor: Lina » ds. feb. 18, 2006 10:03 pm

Hola,
Avui he anat a mirar vestits i no se si us va passar però he anat a dos botigues i m´agraden dos vestits, i no se que fer. La meva pregunta és, la cua del vestit per l´experiencia viscuda és millor que es pugui treure, és igual que sigui fixe, us va molestar... és per si així em resoleu si em quedo un vestit o l´altre, en un la cua és pot treure i l´altre no, estic mirant la part pràctica, encara que no sé si és molt important per això a les que teniu experiencia us ho pregunto. Per quin em decideixo????
Us va molestar molt la cua?
Avatar de l’usuari
Lina
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 115
Membre des de: dt. feb. 07, 2006 11:40 pm

EntradaAutor: laurats » dl. feb. 20, 2006 9:39 pm

Hola, jo crec que tot depen de la llargaria de la cua. En el meu cas era corteta i fixe, i no em va molestar gens.
Avatar de l’usuari
laurats
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 217
Membre des de: dj. gen. 20, 2005 9:09 pm

EntradaAutor: morena » dt. feb. 21, 2006 5:26 pm

Hola Lina!
Yo creo que de eso no te tienes que preocupar mucho. Coge el que más te guste, el que sientas que es el tuyo y no pienses en nada mas. Ese dia no te molesta nada, nada te es incomodo. Pero a ver, para ayudarte un poco, piensa que los que tienen cola y no se quitan se pueden recoger. Suelen llevar como un boton interno y la cola se recoge y sino con un imperdible.
Espero haberte ayudado. >.-<:
A veces angel, a veces diablo, pero siempre es él.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
morena
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 165
Membre des de: dl. abr. 25, 2005 3:00 pm

EntradaAutor: Nolfar » dj. març 02, 2006 6:44 pm

Lina, no se si es tarde para contestar, pero es que ahora ya no entro tanto en el foro.
Yo, bajo mi experiecia personal, te diria que si la cola fija es muy larga, creo que te será más cómodo el vestido de cola "de quita y pon". Mi vestido llevaba cola y era larguita, a la hora de moverme era molesto porque, evidentemente no estaba acostumbrada. Al principio del día lo vas manejando bien, pero en cuanto llegas al restaurante ya empieza a molestar. A mi me incordió mucho en el momento de dar los regalitos, no sabia que hacer con la cola. Al final, la coordinadora del restaurante me ató la cola con un impredible enorme (que ya tenia a posta para estos casos) y me quedó bstante bien, y entonces pensé que ojalá me hubiese comprado un vestido sin cola.
Avatar de l’usuari
Nolfar
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 510
Membre des de: dc. juny 08, 2005 10:12 am

EntradaAutor: Cardonina » dt. abr. 11, 2006 7:15 pm

Lina, no se si sera tard, pero per si de cas encara estic a temps...

Jo portava una mica de cua, i al final despres del primer ball me la vaig recollir amb un imperdible i no em va molestar gens... et poso una foto pq vegis mes o menys la cua que portava!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
Cardonina
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm


Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
cron