Cal Blay

un any d'il·lusió.

soy otra adicta a cal blay

EntradaAutor: violeta » dv. març 09, 2007 2:26 am

Hola chicas llevo tiempo leyendo el foro para poder hacerme una idea sobre el caterig , sobre la masia, ect... y veo que en general hay un buen nivel.

Me presento: Soy Vio , me caso el 09/06/07 en la masia torreblanca con cal blay. El sábado 12 de Marzo , o sea ya mismo voy hacer la degustación. A nosotros nos lleva Oriol y Santi y el DJ es Marc , he flipado porque nos dieron el menu , supongo como a todas, hace meses por escrito y sin catar ya nos habiamos decidido por la ensalada de langostinos y las mil hojas de ternera y veo que es una buena decision ya que he visto que es lo que mas a gustado por muchas del foro.

No estoy muy nerviosa , ya tengo vestido y zapatos , solo me fata la ropa interior, tengo DJ , fotografo , detallitos....
Solo me faltan algunas cosillas pero voy haciendo sin estresarme.

Solo me preocupa una cosilla , os agradecería que me ayudará si alguien se ha casado en la Masia y ha realizado la ceremonia civil en el "celler". , Tengo la duda de si caben todos los invitados ya que seremos unos 130 y me da un poco de miedo que alguien se quede sin verlo bien, asi que también he pensado hacerlo al lado de la piscina , que me recomendais???

Si alguien tiene mas fotos de la Masia por favor publicarlas en el FORO , ya me he copiado todas las que están en el foro, pero me gustaría tener alguna mas .

Ya os contaré sobre la degustación ...

Un saludo y sobretodo disfrutar mientras tramitais vuestra boda ya que pasa super rápido :-):-):-):

Un beso a todas
violeta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 09, 2007 2:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
violeta
violeta

Entrades: 6
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 1:15 pm

soy otra adicta a cal blay

EntradaAutor: violeta » dv. març 09, 2007 2:26 am

Hola chicas llevo tiempo leyendo el foro para poder hacerme una idea sobre el caterig , sobre la masia, ect... y veo que en general hay un buen nivel.

Me presento: Soy Vio , me caso el 09/06/07 en la masia torreblanca con cal blay. El sábado 12 de Marzo , o sea ya mismo voy hacer la degustación. A nosotros nos lleva Oriol y Santi y el DJ es Marc , he flipado porque nos dieron el menu , supongo como a todas, hace meses por escrito y sin catar ya nos habiamos decidido por la ensalada de langostinos y las mil hojas de ternera y veo que es una buena decision ya que he visto que es lo que mas a gustado por muchas del foro.

No estoy muy nerviosa , ya tengo vestido y zapatos , solo me fata la ropa interior, tengo DJ , fotografo , detallitos....
Solo me faltan algunas cosillas pero voy haciendo sin estresarme.

Solo me preocupa una cosilla , os agradecería que me ayudará si alguien se ha casado en la Masia y ha realizado la ceremonia civil en el "celler". , Tengo la duda de si caben todos los invitados ya que seremos unos 130 y me da un poco de miedo que alguien se quede sin verlo bien, asi que también he pensado hacerlo al lado de la piscina , que me recomendais???

Si alguien tiene mas fotos de la Masia por favor publicarlas en el FORO , ya me he copiado todas las que están en el foro, pero me gustaría tener alguna mas .

Ya os contaré sobre la degustación ...

Un saludo y sobretodo disfrutar mientras tramitais vuestra boda ya que pasa super rápido :-):-):-):

Un beso a todas
violeta
violeta

Entrades: 6
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 1:15 pm

EntradaAutor: Miskah » dv. març 09, 2007 10:25 am

Bienvenida Violeta,

Nosotros tambien nos casamos en la Masia Torreblanca el dia de la verbena de San Juan (23 junio). Nos casamos por la iglesia en nuestro pueblo y luego lo celebraremos en Torreblanca. PEro por el tema de la ceremonia civil en el Celler, no creo que tengas que preocuparte. A nosotros Jordi nos hablo de la opcion de hacer la ceremonia en el celler (seremos unos 120 aprox) y nos dijo que no habria problemas de espacio, así que puedes estar tranquila.

Bandi reina, que vagi molt be el tast, ja ens explicaras...i sobretot que disfruteu molt!!!!Esperem impacients la teva crònica :-) :-) :-) :-)

Mar, Syrah...quin bon ritme porteu escrivint!!!!Clar que si, que no es perdi el post!!!!LA veritat es que a mi m'agradaria poder entrar mes pel foro el que passa es que a la feina em queda molt poc temps i sovint nomes puc entrar a llegir i posar-me al dia, però sempre que tinc un foradet aqui estic :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah
:: núvia experta

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Miskah » dv. març 09, 2007 10:27 am

Noies una proposta, que us sembla si per anar coneixent-nos una mica anem posant, per exemple com ens diem, quina edat tenim, quin dia ens casem, a on, i així podriem fer una llista per ordre de dates de casament, que us sembla?

Començaré jo:

Miskah---> Maite, 26 anys, Masia Torreblanca, 23 juny.

Apa, ara us toca a vosaltres ::-) ::-)
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: mam » dv. març 09, 2007 11:15 am

Bona idea, Miskah. Aqui van les meves dades.

mam ---> Mar, 28 anys, Joan Sardà, 30 de juny.
mam

Entrades: 27
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 6:24 pm

edat

EntradaAutor: dofinrosat » dv. març 09, 2007 11:38 am

Hola noies,

jo igual que la Miskah, intento posar-me el dia cada vegada q puc, pero no es facil.

Per tant us poso el dia de com ho portem nosaltres.

Ja varem fer el tast, varem quedar tips a rebentar. Varem anar nosaltres dos no mes, perquè volem q tot sigui sorpresa per la família. De segon varem escollir el llom ibèric amb foie, es una tria arriscada però sabem q a molta gent li agradarà. I de primer encara no ho tenim, perquè ens preparen un plat que jo he demanat. Pero hem de veure si queda bo.
Això es un cas especial perquè jo vaig créixer a Colòmbia i vull que hi hagi algun menjar de allà.

A nosaltres ens porta el Jordi, i ell es el que s’està currant el plat.

De estovalles hem agafat unes blaves, son blau petroli, perquè volem fer un lloc de colors amb tot lo que fem, las invitacions, flors, estovalles, minuta, etc. Flors no varem decidir res, anirem a la florista.

El Dj, serà el Marc, encara que no ens hem vist encara.

Ens casem per l’església a Vilafranca.

M’assembla que es un bon resum :-) :-))

i per últim

Dofinrosat - Laia, 31 anys, Joan Sardà, 1 de Setembre

Violeta benvinguda :-))

Bon cap de setmana

DR
Imatge
[/url]
dofinrosat

Entrades: 31
Membre des de: dt. març 14, 2006 10:27 am

EntradaAutor: Mar TGN » dv. març 09, 2007 12:25 pm

LAIA (dofinrosat) que bien que hayas encontrado un ratito para escribirnos...ya nos explicarás como te queda ese primer plato hecho a medida; yo en cuanto tenga lo de los vinos te lo cuelgo, un saludo!

Bienvenida VILOTETA!!!!!!!!! que bien que cada vez seamos más... SOBRE LO DE LA ELECCION DE LOS PLATOS: YO CREO QUE CAL BLAY DEBE HACER QUINIELAS DE CUANTAS BODAS NO ELEJIRÁN ESTÁ OPCIÓN, JAJAJA. Si tienes un ratito y nos quieres colgar las fotitos de tus zapatos...las invitaciones...detallitos...Que bien que lo tengas ya todo no? asi se va más tranquila verdad? un saludo!

Syrah cariño, gracias por decirme que te gustó, me ha hecho mucha ilusión, como dijiste tu: YA QUE NO PUEDES IR A VERLO EN PERSONA, POR LO MENOS EN FOTO... Sobre lo de curiosa....jajaja, mira yo te he tirao la indirecta para saber tu nombre pero la Miskah la a tirao directa total! jajaja. Anna, encantada de saber tu nombre...un besote!

Miskah, muy buena ideaaaaaaaa!:

Yo soy Mar, 25 añitos, tarragona. 28/julio Castillo de tamarit (Altafulla)
Mar TGN
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: Miskah » dv. març 09, 2007 1:04 pm

ja ja ja pues sí, he tirado una indirecta muy directa, no? je je je!!!!

Así ya nos vamos conociendo todas una poquito mejor, la verdad que hace ilusión!!!!

Ahora me voy a comer, si puedo a la tarde entro otro ratito!!!!

Besitos a todas!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dv. març 09, 2007 2:51 pm

Uff, quina passada, quina evolució mes positiva que hi ha hagut no? Doncs no seré menys,
Syrah- Anna, 27 anys, 28 Juliol/ Joan Sardà

Uff si fem tantes presentacions, el dia que fem un sopar ja ho sabrem tot!! de totes, per tant haurem d'avançar lo del sopar... ahh hi ha un problema, Maite, t'has oblidat de preguntar les poblacions perque si fem un sopar algun dia on se suposa que quedarem... jaja, una altre indirecta!!!!
Syrah l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 10, 2007 12:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: Syrah » dv. març 09, 2007 2:59 pm

Aiii Hola Vio !!!! quin cap el meu!!!! BENVINGUDA
Syrah l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 10, 2007 3:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Syrah

EntradaAutor: Bandi » dv. març 09, 2007 3:56 pm

EI noies!!!

Vio: benvinguda al post de les Cal Blayeres!!! :-()-) Nosaltres també ens casem a Masia Torreblanca. El dia que hi vam anar a fer la visita vam fer una munt de fotos... si t'interessen envia'm el teu mail amb un privat i te les passo! Per qualsevol cosa ja saps on som!!!

Neneeeeessss!!! Que aquest vespre vaig a fer el TAST!!!!!!!!!! Quines ganes! Quasi no he dinat... estic fent lloc!! jejejejeje! Ja us explicaré el què! Gràcies a totes les que heu pensat en mi... jo aquest vespre pensaré en vosaltres! ke bunik! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Un petonàs!

Ah! Se m'oblidava: Bandi--> Núria, 26 anys, El Vendrell
24 de juny, Masia Torreblanca
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Syrah » dv. març 09, 2007 4:30 pm

SORT BANDI I DISFRUTAAA!!!!!!!!!!! ESPEREM LA TEVA CRÒNICA!!!!!!!!!!!!!

PERÒ SOBRETOT DISFRUTAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Bon cap de setmana noies, jo aquesta tarda vaig a lligar lo del viatge!!
Syrah

EntradaAutor: Mar TGN » dv. març 09, 2007 9:03 pm

Anda...pero que calladito te lo tenias Syrah!!!!!! jajaja, ya te vale! y yo hablando por encima cuando podia haber especificado más! A ver, estoy de acuerdo contigo que la uva SYRAH (syraz) hace del vino algo especial, precisamente uno de mis vinos favoritos es un crianza D.O.Priorat de las bodegas de costers de siurana que se llama CLOS DE L'OBAC, que entre sus uvas se encuentra la syrah, lo que pasa es que la botella vale unos 40€, jajaja, y va a ser que para la boda no! jejeje, otro priorat que me gusta mucho es el USATGES,este no lleva uva Syrah, y el precio de la botella ronda los 10€, este por ejemplo podria ser una opción...Los Ribera del Duero me encantan también, y gran mayoria de ellos llevan Syrah. Lo que pasa es que mareé a Oriol porque el Joan Sardá que nos sirvió no me llegó a gustar y quedé al final que me pasaría un listado de vinos con los que trabajan y que entren dentro del menú, también me especificaria otros de los que van con suplemento, si veo que del listado no hay ninguno le propondré yo de los que vea que rondan igual de precios, a ver que tal! Bufffff que guay encontrar a alguien que también aprecia los vinos! sobre Oriol: me di cuenta enseguida de lo profesional que era solo por la referencia a los vinos que me hacia...cuesta mucho encontrar gente que trabaje en la hosteleria que realmente enté bien preparada, y sobretodo tan joven, es una lástima que degraden el sector hostelero colocando a veces al mando a gente muy poco profesional (últimamente ya cualquiera) y de verás me encantó! de ahí los elogios hacia Oriol.

Bueno vale ya de rollos...jejeje, que nos has hecho la crónica de los vinos pero...a ver esos nombres.... jajaja, yo y mis indirectas! voy a tener que aprender a ser más directa como Miskah , un besito guapaaaaaaaaa!!!

Por cierto que estará haciendo ahora BANDIIIIII!!!!
Mar TGN

EntradaAutor: Syrah » ds. març 10, 2007 12:23 pm

Mar, naturalment els meus vins escollits són tots de Joan Sardà, perquè a part de casar-m'hi, també m'agrada molt la qualitat dels vins (( que haig de dir-te jo!!!))
Sobre els meus gustos, el priorat es una terra que a mi personalment els seus vins no m'acaben de fer el pes, perque son vins amb molt de grau, molt estructurats molt durs, sobretot pel terreny que tenen allà, a mi els vins m'agraden mes del penedés, terra alta ( blancs), i sobretot els negres de somontano ( em tornen boja), i algun navarra, de fora, els de burdeus, sobretot, també algun de california, i últimament estic provant coses molt bones de sud-africa, no se, de vins ens podríem parlar tants dies que no val la pena!!!
No se, qüestió de gustos.....

BANDIIIIIII com ha anat tot, estas contenta???? Que has escollit???? Ja ens ho pots explicar tot!!!!!
Syrah

EntradaAutor: Syrah » ds. març 10, 2007 12:42 pm

Per cert Mar, que tinc un dubte, tu encara treballes al fortí?? perquè aquesta polèmica de la construcció com va, al final el tiren a terra o no? Perquè seria una veritable llàstima perque es maquissim, hi vaig anar a dinar i em va encantar, les vistes, el lloc, i a mes el trobo bastant ben integrat no se, com està el tema?
Syrah

EntradaAutor: Mar TGN » ds. març 10, 2007 1:09 pm

jajaja Syrah, de ahí la discrepancia sobre el Joan Sardá...en fin, es como dices tu, para gustos los colores, que no tienen que ser mejores o peores sino que gusten! se que te voy a decir una burrada pero ahí va: ( con decirte que yo bebiendo cava semi soy la más feliz del mundo...jajaja) pero no lo digas muy alto! jejeje, pero claro...eso solo me pasará a mi de nosecuantas mil personas...donde esté un brut nature...

Cambiando de tema: que tal llevas el reparto de invitaciones? a mi se me ponian los ojos vidriosos con cada uno! es que nos fuimos a hacer el tour por España para entregarlas en mano, y la gente se emocionaba...fue muy lindo! la verdad es que si se pudiera, hubiera gravado cada momento de los preparativos y de todo lo que rodea a la boda para en el futuro no olvidar detalle. UN BESOTE GUAPAAAAAAAA!

Sobre lo del Fortí ...pues sí , la sentencia es que lo tiran! una lástima porque es de los mejores rest. para bodas en la prov. de tarragona. Esta edificado en suelo no urbanizable y aunque el ayuntamiento después lo aprovó, la ley dice que nada de nada, es por ello que el ayuntamiento deberé indemnizarles millonariamente...no hay mal que por bien no venga...jajaja.

MISKAH que ya te queda menos....por donde andas metida????

Bandi está la tia durmiendo...soñando con todos los platos...después de lo de anoche...jajaja.
Mar TGN

EntradaAutor: Syrah » ds. març 10, 2007 2:40 pm

Uff les invitacions... no en parlem. Les voliem donar els 2 a tothom, però es que es impssible, ens hem trobat algun cas que li hem hagut de donar només a un de la parella, perque trobar els dos era impossible, sóm molta gent, i anem fent, però jo estic liadissima amb la feina, facultat, amunt i avall... total que al que veiem pel carrer li donem i ja està!!

pitjor ho portem lo dels detalls, no trobem res que ens agradi als dos, comencem a estar desesperats, perque jo vull algo útil i poc vist, per cert que us han regalat a vosaltres quan heu anat de boda...potser així surt alguna idea!

BANDI BANDI BANDIII; QUE ESTEM ESPERANT!!! Que avui juga el BARÇA-MADRID i jo a les 6o 7 ja marxo cap el camp, aixi que espavilaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dl. març 12, 2007 10:40 am

Bon dia!!!!! :-) :-) :-)

Eeeeeii Bandi, com ha anat? digan's alguna coseta, detalls?

Syrah, anim amb lo dels detalls i les invitacions!!!Nosaltres avui anem a buscar les nostres, ja que les hem fet nosaltres i les tenim a la copisteria imprimint-se, pero avui ja les anem a buscar, així que aquests dies toca anar de visita casa per casa a donar-les...ens haguès agradat tenir-les abans però em tingut problemes amb la impressió :-( , pero bueno avui ja seran nostres...je je je!!!!

Del tema detalls, doncs els estem fent nosaltres, quina feinada per cert!!!!Però voliem posar el nostre segell personal i regalar alguna cosa diferent, nostra, que no es poguès trobar a cap botigueta de detalls...

Canviant de tema, aquest dissabte em toca a mi fer el taste!!!iiiiiuuujjuuuuuuuuuuuuuu, oe oe oe oe oe oeooe oeo e oeoeoeoe!!! :-///: :-///: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: : ban : : ban : :-)---(-: !!!!Anirem tots 6 (nosaltres, els papis i els sogres)!!!Ja us explicaré!!!Una de les coses que em fa mes emoció es tornar a veure la Masia, es preciosa, m'encanta...que us haig de dir jo =0-0-) =0-0-) !!!!I també perque els meus pares i sogres no l'han vist, només per fotos. Voliem que fos una sorpresa i vam pactar que fins el dia del tast no la veurien, així que imagineu, estan com boixos també per veure-la!!!!Quines ganes de que arribi el dissabte!!!

Bé, ja està be, que m'enrollo molt facilment i no us vull avorrir ;.:love_: ;.:love_:

Petonets!!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Bandi » dl. març 12, 2007 11:01 am

Ei noies!!!Imatge

Després d'un cap de setmana mogudet Imatge ja tornem a ser aquí... i sí ja tenim una coseta més passada: el tast del menú!!!

La cosa va anar més o menys així...: vam arribar els primers a la masia, així que vam poder donar un tomb per allà i així ensenyar-los-hi als pares com era tot. Van al·lucinar! Imatge Després vam entrar a la sala del banquet i no hi havia ningú!!! jajajaja! així que ens vam posar a xafardejar entre els centres de taual i les diferents estovalles... aleshores va sortir un noi de la cuina i ens va dir que el Jordi, que era el que ens tocava a nosaltres, estava a punt d'arribar i que si voliem seguir donant una ullada avançariem feina per després en el moment de triar tot allo que estavem mirant...

Quan el Jordi ens va portar la llista amb tots els plats que ens portaria em sembla que ja estava tipa només de llegir-los! Imatge jeje! Però van començar a arribar els aperitius i allo era espectacular! Anavem provant i deiem: "aquest està bo, enrecordem-nos-en d'apuntar-lo", i així anava passant amb quasi tots... no sabiem quins descartar... imagineu-vos... va ser molt divertit perquè vam acabar votant un a un cada aperitiu!
En el tema bufets (fideuà, arros amb tinta o rissoto de bolets) nosaltres ja portavem una idea d'un altre bufet i quan li vam explicar ens va dir que ho miraria i que ja ens diria alguna cosa... en els primers plats va ser una decisió bastant unànime: Tàrtar de salmó. Ens va encantar la presentació, no es veu la típica amanida... En canvi, en els segons vam tenir més dubtes, al final vam demanar ajuda i consell al Jordi i vam acabar triant el Tournadó de llom ibèric. Només d'explicar-vos-ho ara ja em ve el gustet... que bo!!! En els pre-postres vam tornar a tenir unanimitat per la sopa d'infusió + gelat de mandarina, i en els postres vam triar la bomba de xocolata. Mmmmm!!!!ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Només dir-vos, ja per acabar, que disfruteu molt del sopar, que no tingueu pressió per res, nosaltres vam estar rient tota la nit... de fet, em sembla que els de les altres taules ens miraven dient: "que fan aquests, mengen o expliquen acudits?!?" Venien els nois que portaven les altres taules en veure que reiem tant i li preguntaven el Jordi que com anava, que veia que ens ho passavem molt bé... ImatgeImatgeImatge

Va ser genial!!! Espero no haver-vos entretingut massa... i que us hagi agradat la meva crònica! Muaks!Imatge
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Miskah » dl. març 12, 2007 11:10 am

Bandiii, m'alegro molt de que tot anès tant bé i que ho passesiu tant be!!!!Moltes gràcies per la teva crònica, la propera setmana us prometo crònica!!!Ja estic desitjant veure la masia de nou!!!!M'has donat una idea, anirem força abans i així podrem passejar pels jardins, i ensenyar-la be als pares, que també estan desitjant veure-la!!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

AnteriorSegüent