Músics i barra lliure- Platja d'Aro,St Feliu ...

Preguntes a les ja casades.

Músics i barra lliure- Platja d'Aro,St Feliu ...

EntradaAutor: sira » dc. feb. 28, 2007 5:28 pm

Hola!!!!

Algú em pot donar informació sobre músics (per l'esglèsia i/o pel restaurant) si algú em pot dir més o menys què val i els noms,.


I l'altre tema és si tens un restaurant que et diuen que la barra lliure és a part quan puja més o menys, perquè a nosaltres ens han dit que nosaltres posem un tope i després si es vol es pot posar més o menys.

Ostres estic super confosa. Avui ens han donat preus aproximats d'un restaurant que ens agradava i ens surt una mica del pressupost i ara hem de tornar a mirar els altres.... :-/ estic super desanimada.
Avatar de l’usuari
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. març 01, 2007 9:25 am

Nosaltres varem contractar.. tan per la cerimónia, com pel pica pica, com pel ball i per tot tot to!!!

A : DISCOMOBIL MR www.discomobilmr.com (penso que es .com o .es no recordo)

Es diu Marc. Tenen una soprano per cantar tant a cerimonies civils com religioses...

A nosaltres ens va sortir molt bé de preu! :-()-)
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dj. març 01, 2007 9:27 am

Ondia!!! sortim a la galeria de la web jajajaja que fort!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Sorto jo entre els fums! i amb el meu home ballant jajajajaj neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Visitant
 

EntradaAutor: sira » dj. març 01, 2007 3:29 pm

Em podries dir quan et va costar? encara que sigui aproximat, per fer-me una idea del que em podria costar.

Gràcies Mirita, sempre em contestes tú.
Avatar de l’usuari
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. març 01, 2007 3:50 pm

ENS VA COSTAR PENSO QUE 800 E. AIX ARA NO RECORDO.. MÉS NO EH!!!

ENTRABA:

SOPRANO Y EL MUSIC AMB EL PIANO EN DIRECTE A LA CERIMONIA.(ESCOLLIDA PER MI)

MUSICA PICA PICA (ESCOLLIDA PER MI)

MUSICA DURANT TOT EL CASAMENT PLATS, ENTREGUES, MOMENTS ESPECIALS.ETC.... (ESCOLLIDA PER MI)

MUSICA AL BALL (ESCOLLIDA PER MI)


EM VA DONAR CARTA LLIURE PER ESCOLLIT LA MUSICA QUE NOSALTRES VOLIEM! :-)
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dj. març 01, 2007 3:51 pm

LA OPCIÓ DE LA SOPRANO ANAVA A PART... PERO A MI M'AGRADABA LA IDEA.. I LA VERITAT ES QUE LA GENT VA FLIPAR BASTANT! :-))
Visitant
 

EntradaAutor: sira » dj. març 01, 2007 8:39 pm

Ostres :-) moltes gràcies Mirita!!! ara haurem de decidir què fer si contractem nosaltres pel nostre compte al músic o si agafem el del restaurant.

Ja t'explicaré què fem.
Avatar de l’usuari
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. març 02, 2007 8:41 am

DE RES MACA! :-()-)
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dv. març 02, 2007 4:12 pm

Sira nosaltras ens casem a La Gavina de s'Agaro i ens obligan a ficar una empresa es de Barcelona i només la musica que ficarem al banquet son 800€.
:-))
Visitant
 

EntradaAutor: sira » dv. març 02, 2007 5:20 pm

Gràcies a totes.

Ara ja tinc el pressupost de Discomoblmr i val 940 € (esglèsia i restaurant), però dóna la casualitat que ells mateixos són els músics que estan al Mas MAig quina casualitat,no?

Ara farem contes... ja us explicaré

Ah! a la Gavina s'hi va casar una meva amiga i em va agradar molt, i als jardins mentre feiem el pica pica hi havia música jazz, molt maco, la única pega és que ens van picar uns mosquits inmensos i les cambreres ens van haver de ruixar amb un esprai repelent i una crema per calmar les picades, però tot va ser preciós.
Avatar de l’usuari
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. març 02, 2007 6:09 pm

SI AQUESTS NOI TREBALLA AMB BASTANTS RESTAURANTS!!! I PENSO QUE EN MARC (L'AMO) EM VA DIR QUE ES CASEN AQUEST OCTUBRE PRECISAMENT AL MAS MAIG!!! :-))
Visitant
 

EntradaAutor: sira » dv. març 02, 2007 6:23 pm

Nosaltres encara no estem del tot segurs, si fer-ho al Mas Maig o fer-ho a l'Hotel S'Agaró.

Estem pendent dels preus, això ens farà acabar de decidir-nos.

El Mas Maig ens agrada molt però els preus piquen més, i el S'Agaró també ens agrada però el menjar no és tan original com l'altre i a més ens regalen 2 nits a l'Hotel i 3 nits a Venècia, però va la música a part i la barra lliure a part, en canvi al Mas Maig va inclosa la barra lliure i la música però no tenim nit de noces.

Estem dubtant massa ens hauriem de decidir, JA!
Avatar de l’usuari
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. març 02, 2007 7:03 pm

jejej ja passa...

Jo tenia clar que volia el Mas Tapiolas! perque el menjar es una pasada! i l'entorn també!

El de sagaró el vaig mirar pero no em feia el pes.. i sortia igual de preu que el Tapiolas...

A nosaltres ens varen regalar la nit de noces a la suite.. i una setmana a Mallorca :-)
Visitant
 

EntradaAutor: sira » dv. març 02, 2007 7:18 pm

A mi el Mas Tapioles també m'agrada però el meu xicot diu que allà no, perquè s'hi va casar un amic seu i vol un lloc diferent, però a mi m'agrada molt.
Avatar de l’usuari
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. març 02, 2007 7:20 pm

ES CLAR ES NORMAL! :-)
Visitant
 

EntradaAutor: sira » dv. març 02, 2007 7:33 pm

Demà tenim hora per parlar amb el fotògraf a les 18:15h però ja no en mirem d'altres perquè li va fer a la meva germana i a més gent que conec i ens agrada molt, és FotoStudio 64, demà segur que ja li diem que sí. El que també li volem demanar és que ens deixi algun vídeo (sé que ho fan) d'algun casament que s'hagi fet al Mas Maig i un altre de l'Hotel S'Agaró a veure si així ens acabem de decidir.

A més a més demà és el meu aniversari (29), ai!!! com pesen...
Avatar de l’usuari
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. març 02, 2007 7:53 pm

SON ELS QUE VAREM CONTRACTAR NOSALTRES!!!! JAJAJAJAJAJ PER LES FOTOS I EL VIDEO!!! :-)) :-)) :-)) :-))

ENCARE NO LES TINC!!! ESTIC NERVIOSA PERQUE NO SÉ COM HAURÁN QUEDAT!!!

AIXÍ TU HAS VIST TREBALLS SEUS??? :hmm:: :-))
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dv. març 02, 2007 7:55 pm

JEJEJEJ JA TE DIGO! EL DIA 22 EN FARÉ 30 :-)
Visitant
 

EntradaAutor: sira » dv. març 02, 2007 8:56 pm

Sí la meva germana, una cosina i una amiga ho han fet amb ells i molt bé, a més no sé si ho recordes quan vas anar a la botiga però hi ha un pòster molt gran d'una nena sentada en una cadira i amb tot de piruletes per terra, doncs és una meva cosina.

Són una gent molt maca i jo visc a prop de la botiga.

Ara m'he estat mirant la teva crònica i m'he emocionat, i crec que hi ha una parella que sé qui són, són de Sta Cristina però no sé com es diuen, però el noi sempre em saluda.
Quina casualitat!!!!!
Avatar de l’usuari
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dv. març 02, 2007 8:58 pm

Jo quan em casi JA EN TINDRÉ 30 !!!!! :-/ Ostres això de fer anys no m'agrada, no sé si et pasa però quan em pregunten l'edat encara dic 26 o 27, ja m'agradaria....
Avatar de l’usuari
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

Següent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants