CASAMENT PROVINCIA TARRAGONA

any olímpic.

CASAMENT PROVINCIA TARRAGONA

EntradaAutor: NURIA25 » dc. feb. 01, 2006 4:05 pm

Com va noies?
Amb la meva parella ens volem casar el 2008 a Tarragona o provincia. Ens han parlat de Villa Urrutia, Mas Passamaner, El Pueblo el Dorado Playa, El Termes de Montbrió,etc....Ens volem casar pel civil i volem celebrar el casament en el mateix restaurant. Em podeu aconsellar o suggerir quin lloc pot estar bé?
Moltes gràcies!!!
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Montse29 » dj. feb. 02, 2006 3:40 pm

Hola Nuria,
Jo no he estat a cap d´aquests, però m´han dit que la Boella si que en fan de casaments civils i que està molt be, però jo no hi he estat mai.

Soc nova i també estic buscan lloc per casar-me...

Montse :-)ok:
Avatar de l’usuari
Montse29
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 83
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 5:27 pm

EntradaAutor: belan » dj. feb. 02, 2006 4:45 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
felicitats a les dues!!!!
Si entreu al nuvis tarragona del 2006 veureu que parlem de molts restaurants de tarragona. Pero si voleu que us digui els meus preferits desprès de remanar TOTS els de tarragona són: La boella (on ho faig jo, jejeje), castell de Tamarit, termes de montbrió, i parc samà.

Petonets i felicitats novament!
belan
 
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 9:59 pm

EntradaAutor: Montse29 » dv. feb. 03, 2006 9:01 am

Hola Belan!!
Que guay La boella!! es un dels llocs que volem anar a mirar ja que m´ha agradat molt per internet. explica´m coses d´alla, que tal els menus?? i els preus?? el lloc es tan macu com a les fotos?
ah!! per cert!! cuan et cases? que ja se m´havía oblidat de preguntar-te.. je je

Montse
Avatar de l’usuari
Montse29
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 83
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 5:27 pm

EntradaAutor: belan » dv. feb. 03, 2006 9:03 pm

:-) :-) :-)
em caso al maig d'aquest mateix any!!!!!
La boella complia amb les nostres expectatives amb tots els sentits. Però els que t'he nombrat també són preciosos i no menys bonics que la boella, eh?
Nosalttes voliem una boda sola, és a dir, només fan una boda al dia. Voliem un saló sense columnes ni barreres arquitectòniques (prou difícil és fer les taules per a que a mes tinguis que estar pendent de a qui tapa la columna i a qui no. Els jardins són preciosos i el saló una passada. Lavabos impecables i està tota l'estona una senyora netejent-los durant el menjar.
pel que fa a la cuina, encara no em anat a fer el tast, però la gent m'ha dit que tenen una cuina exquisita (bé el que estar ara de moda: delicatessen i nouvelle cousin).

però això ho heu d'anar a mirar vosaltres. Us heu d'agafar varies tardes i anar a mirar els restuarants (Fortí de la reina també es molt xulo), però sobretot, no estarà de més que truqueu abans per reservar hora de visita...

Un petonàs
belan
 
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 9:59 pm

Moltes Gràcies per les suggerències

EntradaAutor: NURIA25 » dv. feb. 03, 2006 9:29 pm

Moltes felicitats a totes per les respesctives bodes!
La Boella és molt txulo, jo hi vaig anar per un casament. El que passa que demanen mínim 100 persones i nosaltres en som 80, per tant, ho hem descartat. Demà anirem a la Fira el teu dia a Tarragona i xafardejarem una estona.
És una despesa enorme això del convit, tots els restaurants posen suplements: si vols tenir un senyor que talli pernil, si vols disjockey, la barra lliure, ...es forren!Per molt que et diguin 80 euros per un menú has de comptar amb 120! Què n'opineu?
:o-o:
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: belan » ds. feb. 04, 2006 12:13 am

>.-<: >.-<: que tens tota la raó nuria. jajajaja
crec que s'aprofiten de que al ser un dia molt especial la família "tira la casa por la ventana", i a poc que pugui sempre penses: va per 100 euros, va ja no ens ve de 300 euros i així vas sumant i sumant fins que reses per a que els convidats et facin un bon pessic al regal, per qui sino...aggghhhhh!!!
belan
 
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 9:59 pm

EntradaAutor: NURIA25 » dl. feb. 13, 2006 2:07 pm

:hmm::

Vau anar a la Fira El Teu Dia a Tarragona?
A nosaltres només ens va servir per mirar fotògrafs. Hi va haver molts restaurants que al final no hi eren, com Villa Urrutia.
Está molt millor la fira de Reus, la Tot Nuvis.
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: belan » dl. feb. 13, 2006 8:47 pm

:-) :-) :-) :-)
nosaltres no hem anat mai a cap fira perquè sempre han caigut els caps de setmana que hem treballat....però jo també he sentit comentar que està molt milor la de reus.
belan
 
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 9:59 pm

EntradaAutor: lluneta » dl. feb. 13, 2006 10:00 pm

qqqqqqq
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 20, 2007 6:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
lluneta
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: NURIA25 » dj. feb. 16, 2006 1:57 pm

Gràcies lluneta. Jo crec que el millor que podem fer és anar a visitar lloc per lloc els caps de setmana. Com que encara ens queden dos anys, tenim temps! Del Termes m'han parlat bé,una germana d'un amic meu s'hi va casar. Del Villa Urrutia ningú me n'ha parlat, però semblava txulo amb una atmòsfera chill out.
Lluneta, em pots recomanar un fotògraf? A la Fira de Tarragona n'hi havia molts, però ens vam fer un embolic!
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Montse29 » dj. feb. 16, 2006 2:46 pm

Et dono la rao Nuria, també crec que el millor es anar avisitar llocs els caps de setmana i mirat´ho tot be. Uffss tens raó encara queden 2 anys!! i ja tenim aquests mals de cap! je je
Jo aquest cap de setmana en veuré 2, i soposo que la setmana que ve, baixarem a la Boella...
Avatar de l’usuari
Montse29
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 83
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 5:27 pm

EntradaAutor: nereida » dj. feb. 16, 2006 11:52 pm

Hola Montse29,
quan us caseu vosaltres? nosaltres también tenim intenció de casar-nos el 2008 i a la província de TGN.
Ja explicaràs què tal la boella. Nosaltres ho vam preguntar a la fira dels nuvis de reus i es van posar les mans al cap quan vam dir q ens volíem casar el 2008. van dir que fins el 2007 no obririen llistes. Jo dubto entre la boella i el castell de tamarit...
Algú es decanta per algun dels dos???? :hmm::
Avatar de l’usuari
nereida
 
Entrades: 6
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 5:29 pm

EntradaAutor: nereida » dj. feb. 16, 2006 11:53 pm

i per cert,... us casareu per l'ésglésia o pel civil??
Avatar de l’usuari
nereida
 
Entrades: 6
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 5:29 pm

EntradaAutor: Montse29 » dv. feb. 17, 2006 9:13 am

Hola Nerida!
Nosaltres ens volem casar pel civil.. a mi no em van les esglèsies!! je je,
Nosaltres encara no em, mirat cap restaurant, però aquest cap de setmana comencem.
Doncs això que dius de la Boella que es van possar les mans al cap per això dels casaments al 2008, jo no ho veig tan exagerat. Hi ha molts llocs que ja tenen les llistes pel 2008 i com ara s´ha de mirar amb 2 anys d´antelació per que si no et quedes sense dates ni dissabtes, i si vols escollir un día especial aixó es el que et toca!! je je, igualment a mi si que en fa un miqueta de pal començar a mirar ja.. per que queda molt perl 2008.. però s´ha de fer!!
Avatar de l’usuari
Montse29
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 83
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 5:27 pm

EntradaAutor: lluneta » dt. feb. 21, 2006 5:37 pm

Núria per lo dels fotografs no et puc ajudar massa, encara ho estem decidint i no aprofundim massa fins d'aki un parell de mesos. Però quan ho miri més a fons et dic alguna cosa.
Un petonet!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
lluneta
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: NURIA25 » dc. feb. 22, 2006 2:23 pm

Nosaltres encara no hem anat a mirar llocs, no podem comencar fins que no ens diguin la data aproximada d'entrega del pis, per així poder posar data, Però suposem que ens casarem el maig del 2008.
El Dorado Playa, a la fira de Tarragona ens van dir que si ens voliem casar l'octubre del 2007 ja feiem tard, que estava tot ple. O sigui que els de la Boella estan una mica encantats!
Per cert les que ja heu anat a mirar llocs, ja us han donat preus del 2008?
Heu tingut que concertar cita abans? Creieu que es millor anar-hi amb pares o amics a visitar els restaurants?
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: NURIA25 » dc. març 01, 2006 2:39 pm

>.-<:

Hola a totes!
Aquest cap de setmana comencem les visites als restaurants.
El dissabte a Villa Urrutia i el diumenge al Termes. Ja us explicaré.
Com van les vostres visites?
Teniu novetats?
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: mbr » dc. març 01, 2006 3:11 pm

nuria 25, jo he estat en una boda a villa urrutia al setembre. Va ser un desastre, només et diré que els nuvis els han denunciat perquè no els van posar tot el menjar que havien demanat. p.ex van haver de pagar xocolata amb xurros per tots els convidats:literal, tots. Cal tenir en compte que molts d'ells a les 6 de la matinada, obviament havien marxart. doncs bé, en vam quedar uns quants i no t'ho creuràs: hi va haver gant que es va quedar sense. Ara han de fer el judici però tot plegat n'hi ha per ostiar-los. T'ho dic perquè vagis en compte amb ells, a veure que et prometen i que hi ha a la realitat. Jo també em caso a tarragona, faig el conviat al forti de la reina. Et recomano que hi passis també, val la pena! espero haver-te ajudat
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: NURIA25 » dj. març 02, 2006 2:06 pm

:-(

Ostres quina cagada! Moltes gràcies pel consell. Si lo que agrada d'una boda és el menjar! Com la gent passi gana, mal record en queda. Quina llàstima!amb la ilu que ens feia! Ho visitarem igual, però anirem amb molt de compte.
Al Fortí es menja super bé, però em sembla que fan més d'una boda per dia.
De moment no descartem cap lloc, quin dia et cases?
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

Següent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
cron