OPOSICIONES

temes off-bodes..

EntradaAutor: mbr » ds. nov. 25, 2006 11:37 am

jo sóc de primària. Si no hagués aprovat l'any passat aquest any m'hagués presentat d'ed.infantil....amb tot lo que me vaig currar fent les unitats didàctiques......així que tens tota la raó....
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: NiNNa » ds. nov. 25, 2006 12:08 pm

és que jo penso que és això: et passes l'any fent una progrmació, que a la vegada vas relacionant amb els temes, i vulguis que no, encara que ho hagis fet a la uni (primària) els temes d'infantil ja els tenies més "empapats", no? :-/ No sé, és la meva manera de pensar :-)ok:
Jo també vaig aprovar les opos d'infantil aquest any (jo sí que sóc d'infantil) :-)
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: mbr » ds. nov. 25, 2006 12:11 pm

ja has omplert els papers del concurs de trasllats? a saber on ens envien!!!! jo porto dos anys anant a peu a currar i l'any que ve fliparé...m'enviaran a la quinxinxina....som els últims monos....que en penses?
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: NiNNa » ds. nov. 25, 2006 12:14 pm

La veritat és que fot una mica saber que som els últims, però pensa que almenys SOM :-)ok: i que ja entrem al concurs de trasllats!!! A partir de l'any vinent, ja vueràs com tot serà més fàcil!!!
On treballes? I quin curs tens?
Jo tinc P-3!!! :-))
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: mbr » ds. nov. 25, 2006 12:25 pm

treballo a una escola de tarragona i estic de reforç de p5. Els faig la psico i informàtica. per ser el primer any que currava a ED.Infantil no volia agafar una tutoria!!! he d'aprendre molt!!! sempre he treballat a primaria. P3 uf!!!! santa paciència nena!!! je je
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: NiNNa » ds. nov. 25, 2006 12:28 pm

Sembla molt pesat, i això, paciència, però és molt xulo, eh!!! Jo és el 1r any que treballo a P-3 de tutora, i m'encanta! :-)) :-)) :-)) estic super contenta!
Jo vaig omplir lo del concurs de trasllats, però en principi em quedo a la mateixa escola, perquè tinc nomenament de dos anys!
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: mbr » ds. nov. 25, 2006 12:33 pm

que bé!!!!! suposo que la definitiva te la donaran igualment encara que et quedis un any més al centre on estàs. Així almenys no cal que pateixis durant un curs més. Que bé!!!
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: NiNNa » ds. nov. 25, 2006 12:38 pm

Tu penses que no et deixaran quedar a la mateixa escola? :-( Per què??? Hi ha molta demanda?
L'altre dia em vaig assebentar que l'escola que vaig posar de 2ª opció, no té més places d'infantil :-(
Vas omplir les 100 opcions i les 3 comarques????
Jo també penso que em queda moltíssim per aprendre, però mira, anem fent poc a poc, oi?
Per cert, tu si volguéssis podries demanar un concurs de trasllats a primària, ho saps? :-()-)
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: mbr » dl. nov. 27, 2006 12:51 pm

he demanat la mateixa escola però sí que és difícil!!! hi ha molta gent de tarragona que vol treballar a la ciutat. Vaig posar 78escoles i les tres comarques ens obliguen a posar-les!!!! ja veurem on aniré....espero que no sigui gaire lluny!!!! al febrer ho sabrem!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: demonilla » dt. gen. 23, 2007 12:34 am

HOla chicas!!!
Estoy un poco perdida y me gustaria a ver si me podeir ayudar!
Yo me saqué la carrera de educación infantil y me queria preparar las oposiciones para entrar en un cole público, pero el problema es que cuando acabé la carrera entré a trabajar en una tienda y no tengo "méritos", sólo las prácticas que hice cuando estaba en la universidad.
Estaba pensando en apuntarme de interina pero es que tampoco tengo mucha idea de como va el tema!
¿Que puedo hacer? ¿por donde empiezo? Muchas gracias
Avatar de l’usuari
demonilla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 109
Membre des de: dj. jul. 20, 2006 4:05 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Alyssea » dt. gen. 23, 2007 1:18 am

demonilla pues aquí en Valencia la verdad es que el tema opos está super chungo, yo acabé en junio de 2006 y como no tenia nada me apunté a las opos pero me salió curro en un cole concertado y al final me las dejé, porque entre el tiempo y que aquí hasta aprobando con un 10 los exámenes, si no tienes puntos de experiencia, no tienes plaza.
Así que decidí hacer puntos y si me cogen en el cole pues bien y sino pues ya tengo puntos para las opos.

La situación de Barcelona, que es la que te interesa, seguro que te la saben explicar mejor las de allí, como NiNNa; y espero que esté mejor que aquí.

Mucha suerte guapa :-()-)
Imatge

Imatge
Alyssea
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 555
Membre des de: dg. oct. 30, 2005 12:27 am
Ubicació: Gandía (Valencia)

EntradaAutor: Maddy » dt. gen. 23, 2007 2:26 pm

hOLA!

bueno, pues yo, si dios kiere y ls profes también, sere diplomada en primaria en junio!!!
no se muy bien como va el tema de las opos, solo se q dsde la uni nos estan comentando que faltan muchos profes con la 6 hora!! concretament en el cole dnd hago practicas cada semana, me encontré que mi tutora estaba de baja y la substituta era de secundaria!!! licenciada en filosofia!!! era la primera vez que estaba en primaria y era una clase de 1r!!!
Maddy
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 8086
Membre des de: dj. abr. 07, 2005 10:32 am

EntradaAutor: NiNNa » dj. gen. 25, 2007 9:52 pm

Hola demonilla!!!!!!
Jo també vaig fer infantil, i em vaig presentar a opos l'any passat. Havia treballat a una llar d'infants (com a auxiliar) i dps a llistes, però com que només valia fins que s'obre la convocatòria, només em va contar 1 mes... aixi que de mèrits res de res.....
Apuntat a llistes, els mestres ara son super necessaris... Si vols saber qualsevol cosa, ja saps :-)
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: demonilla » dv. gen. 26, 2007 12:14 am

Hola NiNNa, et sonarà "raro" però que és això de les llistes?? on t'has d'apuntar?? quins requisits necessites?? Gracies xula
Avatar de l’usuari
demonilla
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 109
Membre des de: dj. jul. 20, 2006 4:05 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: nenya » dv. gen. 26, 2007 7:28 pm

es la borsa de treball per cobrir substitucions i t'has d¡anar a informar a la teva delegacio d'ensenyament, si ets de bcn n'hi ha dues crec.

Alli et diran quan s'obre el plaç per apuntat-te i quins documents necessites. Despres et donen un numero d'orde de llista i a esperar que et convoquin per fer una substitucio.

Quan comences a treballar el teu numero va canviant i aixi al proper curs tens possibilitats que et convoquin mes aviat o que et donin un interinatge per a tot el curs.
Si ets de priamria o infantil crec que hi ha molta demanda, jo soc de secundaria de psicologia i pedagogia i encara estic fent substitucions perque de la meva especialitat nomes hi ha un profe o dos a cada institut i costa mes trobar feina.
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
Avatar de l’usuari
nenya
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: nenya » dv. gen. 26, 2007 7:30 pm

ja veig que ests d'infantil, jo crec que no tindras problema perque et donin una substitucio aviat una volta estiguis apuntada a la borsa
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
Avatar de l’usuari
nenya
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: gitomer » dv. gen. 26, 2007 7:33 pm

Hola,

no tinc res a veure amb el mundillo dels profes de primaria i em sorpren que a la carrera no us informin/expliquin tot això que la gran majoría heu d'afrontar. Està bé que us ho aviseu en aquest post.

:-)
Hola !!
Avatar de l’usuari
gitomer
:: nuvi Rookie
:: nuvi Rookie
 
Entrades: 496
Membre des de: dt. març 28, 2006 8:01 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: nenya » ds. gen. 27, 2007 3:51 pm

demonilla

una web interessant on et pots informar de tot sobre el mon educatiu:

www.sindicat.net
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
Avatar de l’usuari
nenya
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: JESSI » ds. feb. 03, 2007 8:36 am

BUENO NENAS HOY TENGO LA PRIMERA FASE DE OPOSICIONES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ESTOY HISTERICA!!!!!!!!!!!!!!
SOLO DE PENSAR QUE ME TENGO QUE TIRAR 5 HORAS ALLI METIDA ME DA ALGO!!!!!!!!!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
JESSI
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1567
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 7:26 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: nenya » dg. feb. 04, 2007 1:36 pm

buena suerte jessi!!!

para que opos te presentas??
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
Avatar de l’usuari
nenya
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants