BON DÌA A TOTS, FELICITATS PER EL TEMA DE LA IGBAGURACIÒ.
Os explico,no he passat mai tans nervis quant he anat algùn lloc com air,vaija ni quant he anat al dentiste,jajajaja.Un cop vaig entrar no coneixia a ningù i al 1º home quevaig veure allà per el mig i que em va semblar de "LA CASA",vaig dir-li:
Tu ets en Toni?
No,en Toni es al fons,i una noia em va dir,jo se on ,es vine.
ets la Gemma?
No,jo soc ,crec que em va dir germana o familiar d'algu d'ells 2
Jo pensaba entre mi,

, com una almeja ,no pares de fotre la pota,Jajajajajajajajajaja.De cop veig En toni( igual que el dibuixos) amb el seu fill amb brassos.
Hola Toni soc l'Argent( no sabia com dirli)
Com has dit,qui ets?
la vergonya creixia per moment i pensaba,aqui no et coneix ni deu, es que ni per el nom

.Em presenta a la gent ,estaban al pati i em diu:
ISSIMA,VANESSA I EL VALENT DEL MARIT,MARIA TERESA I MARIDANI.
Em vaig presentar i tot molt be,la veritat que a vanessa no em va donar temps a dir.li res donç va marxar just en aquell moment,i quasi al final vaig coneixer al altre fill d'en toni i vaig coneixer a la Gemma.Els nervis van anar marxant ,pero no van marxar al 100%,em vaig sentir bastant garrativada,pero molt bè.Desitjo que la propera sigui per a mi mes facil i em mostrar realment com soc i que las cames deixint de tremolar abans d'arribar a casa,jjajajajajajajajaja.Aviam si mès tard puc penjar 4 fotos que ens vem fer.Per cert mes tard en Toni i la Gemma van recordar lo dels 25 anys i en Toni va estar mirant les poquisimes fotos de la boda.
felicitats a tot el foro de guia nupcial,en especial al seu equip.