PROBLEMAS CON TELEFONICA

temes off-bodes..

EntradaAutor: Petita » dj. ago. 31, 2006 8:28 am

Moltes gràcies Killershark!!!!!!! però visc a un poble i no tinc cobertura amb cap companyia.....també he mirat de ficar Banda Ampla però m´han dit que no....
Això és un dessespero total....... :-( :-( :-(
Ahir va anar el meu home a ficar una reclamació a Consum....i resulta que la noia que "porta aquest tema" està de vacances i no torna fins el 12 de Setembre (manda güevos....)
Ens van enviar al Departament de la Generalitat de Consum i ens van dir que com que encara no "consumíem" res....doncs no podíem reclamar..
Els de la CMT encara no m´han trucat....i m´oloro que no em trucaran...
Els de la Secretaría de Estado (on em van enviar els de la CMT) no agafen el telèfon ni a la de tres......
I així estem....que no sabem si riure o plorar.......
Imatge
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 31, 2006 8:33 am

Coi, clar que no consumiu, perque no us deixen, ostres tu, quina rabia :--( :--( :--(

Ono, no hi arriba? :hmm::
Visitant
 

EntradaAutor: Montsseta » dj. ago. 31, 2006 8:39 am

Nena, jo trucaria a Telefonica mil vegades.
Jo fa temps, ara que hi penso, em va passar una cosa semblant a un pis d'estudiants de Barcelona. Voliem possar telefon, pero no ens deixaven perque l'antic llogater havia deixat un deute de 200.000 peles en aquell pis. I clar deien que fins que no es pagues el deute no es podia tornar a donar d'alta el telefon en aquell pis. No entenien que era el mateix pis pero diferent llogater (titular). Al final despres de molt insistir, un dia van venir i ens el van possar. Ni recordo com ho vam aconseguir.
30 d'abril de 2006
Imatge
Avatar de l’usuari
Montsseta
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dj. ago. 31, 2006 8:50 am

Cuquetona, lo de Ono no ens ha arrivat al poble encara....he mirat totes les alternatives possibles però no.....
I he trucat 5 vegades a Telefònica....però no en trec res....perquè m´he de abarallar amb el pobre telefonista que no té cap culpa......
Imatge
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dj. ago. 31, 2006 8:52 am

I si escric una carta a Telefònica???? :hmm:: :hmm:: :hmm:: el que passa es que no sé la direcció on l´hauria d´enviar........
Encara que....se la passaran per un puesto que jo em sé..... :-/ :-/ :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 31, 2006 9:02 am

Ja, això sempre passa, et beralles amb algú que no té cap culpa, però jo crec k ho tenen assumit, si no que posin a algú que pugui fer quelcom a atenció al client, hombre yaaaaaaa >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: Montsseta » dj. ago. 31, 2006 9:20 am

Petita, possa una fulla de reclamació. Amb això si que fan cas perque van directes a consum les fulles de reclamacions. Pero clar si a consum ja hi has trucat...
30 d'abril de 2006
Imatge
Avatar de l’usuari
Montsseta
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dj. ago. 31, 2006 9:38 am

El més bo es que tinc una amiga que treballa a Telefònica.....i ens ha estat mirant perquè no ens ho fiquen i ens ha dit que tenim per a llarg!!!!!!!!!! I ella no ens pot ajudar.... ens ha dit que fiquem moltes reclamacions i fins i tot que fiquem una pancarta al balcó, perquè uns veins nostres ho van fer...i al final els hi van ficar.
Montsesita, la fulla de reclamació la ficaré quan "la senyoreta" de consum arribi de vacances.... :-/ :-/ :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 31, 2006 9:46 am

K fort, marxa de vacances i no hi ha ningú al seu lloc? :-( :-( :-(
Visitant
 

EntradaAutor: Petita » dj. ago. 31, 2006 9:57 am

Sí Cuquetona....es veu que a l´estiu no es poden tindre reclamacions....je, je, je!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dj. ago. 31, 2006 11:48 am

Aixi van les administracions tu... :-(
30 d'abril de 2006
Imatge
Avatar de l’usuari
Montsseta
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 31, 2006 12:58 pm

Em sembla tan fort :--( :--( :--(
Visitant
 

EntradaAutor: mbr » dj. nov. 23, 2006 5:40 pm

gràcies per la informació!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! petita, em pensava que no trobaria ningú amb aquest cas!!!!!!!!!! si algú sap alguna solució sisplau que ens ho faci saber!!!!!!!!!!!!!!! nosaltres estem igual!!!! és el mateix cas!!!!!!!!!!!!!!!!! són uns impresentables!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

Anterior

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron