Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

Nuvis de Lleida

EntradaAutor: Lluna2 » dc. ago. 31, 2005 4:33 pm

Hola, hi ha algú que es casi a Lleidaaaaaaaaaaaa?

:-()-)
Avatar de l’usuari
Lluna2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Rosa » ds. set. 03, 2005 11:39 am

Hola, nosaltres també ens volem casar a Lleida. :-):-):-):
Hem decidit el dia però no tenim res segur...
No ens acabem de decidir amb el restaurant...em podeu ajudar??? :-(
Sabeu si per Lleida es lloguen masies amb opció de catering? si veieu el forum de girona, allà és molt típic. :--(
:*:-) Agrairïa si em poguessiu donar informació de restaurants de Lleida i comarques: del Segrià, de la Noguera, Pallars Jussà i Pallars Sobirà

Gràcies i felicitats a tots els que os caseu l'any que vé! (=:-) :-)
Rosa
 

EntradaAutor: Lluna2 » dl. set. 05, 2005 9:19 am

Hola Rosa,
nosaltres hem estat mirant restaurants de Lleida i aquest ha estat el nostre balanç:
- Prats: el local és preciós, exclusivitat, molt bon servei però massa protocolari (pel nostre gust), es fa la boda a la seva manera i no a la vostra.
- Gran Palermo: menjar de molta qualitat però una mica car.
- La Fonda, Nou Forn...; hem estat a varies bodes, no ens va agradar ni el servei ni el menjar.
- Petit Català: menjar de qualitat, però al local no hi caviem.
- La Dida: no l'hem mirat però ens han dit que molt bon tracte.
- Resquitx: aquest ha estat el nostre escollit! grans sales, menjar de qualitat, molt bon tracte, s'adapten a les vostres preferencies. No hi ha exclusivitat, però hem estat en alguna boda i vam sortir molt contents.
Per llogar amb catering teniu les Caves de Raimat, Palau de Margalef o el Castell d'Albatarrec, tots tres ho fan de conya, però bastant car (s'ha de llogar les cadires, la llum... un lio!!!).
Espero haver-te ajudat una mica. Si us caseu al 2006 ja us podeu començar a moure perque ja comencen a tenir reserves!

:-)ok:
Avatar de l’usuari
Lluna2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Marieta » dc. set. 07, 2005 8:12 pm

Hola Noies!!!!!

per fi algu de Lleida!!

Jo em caso l'any que ve al castell d'albatarrec. Es un lloc molt autentic, sense parafernalia, medieval de debo. El menjar ja no és catering, tenen cuina propia. Per al 2006 només queden els mesos de juliol, agost i octubre, si és que voleu fer la boda en dissabte.

La Prats no te l'aconsello, és molt ostentos i tampoc és tan bo el menjar.
Les caves tampoc m'agraden perquè és un lloc molt fosc i MOLT car.
El Palau de Margalef és molt bonic també.

Si mires per la zona del pallars, la noguera potser trobes alguna masia amb encant però no tan maques com les de Girona, almenys per mi. A Arties hi ha una esglesia molt bonica, precisiosa.

Lluna2, quan et cases? A quina esglesia? Ja has mirat el vestit?

Hem d'estar en contacte!!!

Besitos a les dues!!
Avatar de l’usuari
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dj. set. 08, 2005 8:55 am

Hola Marieta, si, per fi algu que es casa a Lleida!!!!!
Nosaltres ens casem, en un principi el 9-09-2006 a la Catedral de Lleida!!! Qué us sembla? a mi em fa molta il·lusió perque sempre m'ha impresinat molt com a monument, però, em fa por que quedi una ceremonia "freda" per lo gran que és. Estic una mica indecisa!
Em podeu donar la vostra opinió?

Marieta, quin dia et cases? a quina esglesia? Jo no he mirat el vestit, encara falta un any, és una mica aviat no?

Una abraçada!
:-):-):-):
Avatar de l’usuari
Lluna2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Ilerda » dj. set. 08, 2005 9:09 am

Hola, em dic Sonia i tambe em caso a Lleida!! Sembla que som poquetes!!! Jo em caso el 3 de juny de 2006. Com que visc a un poblet, Montoliu, em caso a l'esglesia del poble, es petita, pero esta acabada de pintar i m'agrada molt, a mes, puc anar caminant desde casa, i em fa il.lusió. El restaurant, despres de mirar uns quants, ens hem decidit per la BigBen de Mollerusa. Potser el coneixeu com a discoteca, pero tambe tenen un restaurant amb bastants sales i a mes despres a la nit tenim entrada a la discoteca i no ens haurem de moure. Aixo es el que ens va acabar de decidir, a mes, que va ser alli on vam comença a sortir.
Estic molt contenta de trobar algu mes de Lleida!! Espero que estiguem amb contacte!!
Ilerda
 

EntradaAutor: Marieta » dj. set. 08, 2005 2:31 pm

Hola lleidatanes!!!!


Jo em caso l' onze de setembre a l'esglesia de sant joan. M'agrada perquè és antiga i no és gens ostentosa. Aixi sense flors i res és una mica pelada pero ornamentada queda molt bonica, almenys a la boda que vaig anar. El convit el faré a Albatarrec.

Si t'he de ser sincera la catedral no m'agrada massa. Ho sento. Trobo que és massa fosca i el passadís és MOLT estret, i no hem d'oblidar que és el moment més espectacular de la cerimonia. A més, la gent que coneixo que s'ha casat a la catedral és gent d'aquella quiero y no puedo i mira, em fa rabia, no se. A més la comparo amb altres catedrals i la trobo deslluida. És la meva opinio per descomptat, no t'enfadis si us plau. L'esglesia més maca i amb diferència de lleida és Sant LLorenç, m'encanta.Per cert LLuna, quants diners t'ha costat llogar la catedral?

També m'agrada molt la Seu Vella. No se, és el símbol de la nostra ciutat, el claustre és preciós. Això si, s'ha d'ornamentar molt de dins. A més, si vols es clar, pots fer un pica pica al claustre just després de la cerimònia.

Una altra esglesia molt maca és la de Sant Pere, al costat del Pimki, però és petita.

I una altra que és preciosa és l'esglesia de raimat. Té com unes arcades al sostre tipus gaudí que són úniques. He vist fotos i genial.

Percert a quin fotograf aneu?

Ja heu pensat en els detalls?

Portareu algun músic a la cerimònia?

Quina casa de vestits de nuvies us agrada més?

A quina peluqueria anireu? Qui us maquillarà?


Ui noies, quin rotllo us he pegat.

Lluna, espero que no et sapiga greu lo de la catedral, és la meva opinió. A la meva sogra per exemple li encanta. POtser per això també em fa ràbia... :-)


Bé, molts petonets!!!!!!!!!

Marieta :-):-):-):
Avatar de l’usuari
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dj. set. 08, 2005 4:30 pm

Hola noies!
Marieta, no et preocupis que no em molesto, per a gustos... colors! Ja m'ha agradat la teva sinceritat, gràcies!
Sant Joan també és molt bonica, et felicito, però veus, no és el meu estil, a mi m'agraden els espais encara més solemnes, més impactants i el passadís ben llarg. El meu cas no és de "quiero y no puedo", t'ho asseguro, és un regal que em fa una amiga meva amb molt d'esforç perque sap k és la meva il·lusió.

Ja us mireu vestits? jo encara no, crec que em costarà bastant, m'agradaria un vestit molt minimalista, sensillissim però elegant. Suposo que el primer que miraré serà a Pronovias que m'han parlat molt be. A la Rbla. Aragó fa poc que hi ha una botiga (ara no recordo el nom) de núvia que tenen vestits molt estilosos i molt diferents, chulissims! Si voleu algo diferent, ja us passaré l'adreça.

El fotògraf jo ja la tinc, la Mònica Carrera, que fa unes fotos que treuen l'hipo! si us agraden les fotos molt, molt, molt naturals doneu-li un cop d'ull a la fira De Nuvis. La seva web és www.monicacarrera.com, però de moment encara està en construcció.

Bé, quin rotllo ehhhhhhhh!

petons per a totes!
:-):-):-):
Avatar de l’usuari
Lluna2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Marieta » dj. set. 08, 2005 4:38 pm

Hola LLuna!

Jo les fotos les fare al rafa Ariño. Em van semblar molt romàntiques i naturals i ni clàssiques ni modernes, l'entremig que m'agrada.

La botiga de nuvies de la que parles és TIARA. No està malament, es força diferent a tot. El dissenyador que més m'agrada és Ruben perlotti, ni té de preciosos i ben senzills. Jo sóc d'un altre estil, més princeseta, no se, és més el meu estil

He obert un parell de temes al foro, a veure que et semblen. Nosaltres podem mantenir el contacte en aquest i parlem dels detalls de la boda. Ojala no faci aquest temps d'aquí un any...

Besitos guapa
Avatar de l’usuari
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Petita » dv. set. 09, 2005 10:19 am

Hola maques!!!!

M´afegeixo a la llista de les que ens casem a Lleida l´any vinent.
Nosaltres ens casem el dia de sant joan i el convit el fem a la Prats.
Ahhh!!! Marieta...ens casem a la mateixa església, quin encert, no? La veritat es que és molt bonica per dintre i quan está arreglada encara més.
Bueno, a veure qué tal sortirá tot....ja ens quede molt poquet.
Per cert, Marieta, no et preocupis tant amb l´opinió de la teva sogra, el Castell d´Albatàrrec está superbé. El vam anar a veure i jo el vaig trobar preciós però ens va tirar una mica enrera perquè está una mica lluny.
Lluna2, la catedral es UNA PASSADA de xula i el restaurant que heu triat també está molt rebé (jo he anat a una boda fa un parell de mesos i vam menjar de luxe).
Rosa, ara mateix no em vé cap masia al cap, però a veure si puc averiguar, vale?
Ilerda!!! Ens casem el mateix mes!!! Ens portarem 20 dies només, que bé no? El teu restaurant no el conec...mecaxis...però segur que ho fan tant bé com a la majoria.
Bueno, noies, a veure si pujem aquest post.
VISCA LES NUVIES DE LLEIDA!!!!
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Ilerda » dv. set. 09, 2005 10:57 am

Hola Pepita!! Ves que be ens casem el mateis mes!!
Jo no vaig tenir molts restaurants per a triar, perque som poquets convidats i no volia una sala molt gran on semblessim que ens havien arraconat, perque ja vaig anar a una boda aixi i es molt fred. I com la majoria de restaurants per poca gent et tallen un bocinet de sala i a l'altre costat et fiquen una altra boda, doncs no em semblava be. Aixi que vam triar aquest de la big ben. Si ho voleu veure, es la sala Pla d'Urgell d'aquesta web www.bigbendisco.com A veure si us agrada!!!!
M'hagues agradat anar a veure el castell d'Albatarrec, pero no ens havien parlat gaire be, i el meu novio no va voler ni que l'anes a veure, i aixo que ens quedaba a prop de casa.
I amb l'esglesia ens pasava el mateix, no voliem res molt gran per no tenir la sensasió que nomes ocupavem els primers bancs. Aixi una esglesia petita, sempre l'omplenarem!!!

Que ja has començat a mirar el vestit, el fotograf, els detalls i les invitacions??? jo es que no se que fer...

Sembla que m'he enrotllat una mica, ho sento!!!
Salutacions a totes!!
Sonia
Ilerda
 

EntradaAutor: Petita » dv. set. 09, 2005 11:24 am

Ostres Ilerda!!!! >.-<: >.-<:
Qué guapo que és el restaurant de la BigBen!! No m´ho pensava pas que allí dintre hi hagués tot això. M´he ficat a la pàgina que m´has dit i està molt bé perquè pots fer una visita virtual i ho veus tot per dins. A més té un munt de sales..la Vitrall i la Pla d´Urgell són superxules. Buahh!! si em dius que ho feu a la Pla d´Urgell...preciós.
La veritat que m´has deixat sorpresa, perquè es un restaurant no tant conegut com altres peró ja voldrien alguns...tindre aquests salons tan guapos!
Per lo del Castell d´Albatàrrec..no sé, a mí no m´ han parlat ni bé ni malament, ho vaig anar a veure i estava molt bé però massa lluny. El problema que tenim es que tindrem molta gent de fóra i no volem que agafin els cotxes i es perdin, així que vam decidir triar un puesto més a prop de Lleida.
Que més...mm.. ah! el fotògraf ja el tenim també, es el DAVID DEL VAL que és supermajo i fa unes fotos IM-PRESIONANTS a més les fa modernes i de calitat; no sé si el coneixes sinó pots mirar aquí a guianupcial.com i et fiques a l´apartat de fotografia i surt ell. Ja veuras quines fotos més bones! Té pàgina web però encara no la té acabada.
I ja está, no tinc res més però a finals del mes que vé o a primers de novembre començaré a mirar el vestit, els detalls i no sé que més..es que vaig una mica perduda. No sé el que haig de mirar ni quan, quin desastre!
A veure si entre totes ens aconsellem i fem algo si no..
Petonets!! : kissd :
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Visitant » dv. set. 09, 2005 11:55 am

Hola petita, benvinguda al club de les núvies lleidatanes!

La veritat es que m'has tranquilitzat molt al dir-me que al Resquitx hi vau menjar molt be, fa molt temps que no hi vaig a cap boda i tenia por que la qualitat hagués decaigut.

El mes que ve vaig a una boda a l'esglèsia de Sant Joan i a la Prats! com tu oi? ja et diré que tal, però segur que molt maca, pinta bé! La Prats fa bodes amb molt gust, quedaràs molt bé, Un consell: deixa'ls-hi les coses clares, són una mica "especials", t'ho dic perque una amiga meva ho va passar malament. Però és un lloc maquíssim i les bodes són molt emotives, et felicito!

Un petonàs! :-)ok:
Visitant
 

EntradaAutor: Lluna2 » dv. set. 09, 2005 11:58 am

Petita, la de dalt sóc jo, la Luna2, no m'havia identificat! perdó!
Avatar de l’usuari
Lluna2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Petita » dv. set. 09, 2005 2:33 pm

Hola Lluna2. :-)
Ara sí que m´has cagat....una amiga teva ho va passar malament amb la prats? Ainnsss...quina por..perquè? bueno, ja m´han comentat que l´ama d´alli és una mica "així" però no pensava jo que tant..Jo la veritat és que he anat i és espectacular i les bodes que fan son molt fines i amb molt bon gust, però claro amb ells no he tractat gaire. Bueno, ja et contaré l´any que vé com ha anat.
Així que el mes que vé vas a una boda "calcada" a la meva? Ostres que bé...així em podrás contar com ha anat i com ho fan, tant a l´església com al restaurant.
Mira, saps que et dic? Que tant se val on ho fem...es el nostre dia i no ens ho ha d´espallar ningú, no? i menos un restaurant. Segur que totes quedarem molt contentes amb els nostres i ens sortira una boda rodona, a que si?
Besitos :-))
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Lluna2 » dv. set. 09, 2005 3:30 pm

Ei petita, no t'espantis pas! El que t'he comentat d'aquesta amiga és simplement que hi va haver un malentés entre nuvis i mestressa de la Prats, però la boda va ser fantàstica.
Tranquila, tot anirà molt bé, estic farta d'anar a la Prats i sempre han estat bodes maquissimes, molt bon servei, qualitat...
No era la meva intenció asustar-te, has fet molt bona elecció.
Bé, estem en contacte ok?
Abraçades a totessssss
:-()-)
Avatar de l’usuari
Lluna2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Petita » dv. set. 09, 2005 4:04 pm

Ahh!! quin susto!!! pensava que deies que els havien fet un desastre de boda o algo així. De totes maneres intentaré deixar les cosetes clares abans de res tal i com tú dius.
Ja t´has mirat el vestit o algo més? I els detallets? Jo casi que m´esperaré a que facin la fira DENUVIS al mes de novembre (que hi has anat?), allí pots mirar moltes coses i te poden orientar una mica.
Bueno, doncs res més, no vull molestar més (es que avui no tinc jefe i estic una mica aburridilla). A veure si aquest cap de setmana ens fa bon temps i podem anar un ratet a Tàrrega a la fira del teatre.
MOLT BON CAP DE SETMANA A TOTES!!! : sol : : sol : : sol :
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Lluna2 » dv. set. 09, 2005 4:43 pm

Hola un altre cop petita,
avui deu de ser el "dia dels jefes absents", jejejejeje.
Doncs encara no m'he mirat ni el vestit ni els detalls, això m'ho pendré amb més calma. De totes maneres estic "al loro".
El vestit crec que primer aniré al Pronovias, me'n han parlat molt be i també voldria mirar una botiga que es diu TIARA, hi ha vestits molt diferents a lo k estem acostumats, i jo, la veritat, no em veig de princeseta.
I tu? en tens algun d'agullat?
I les invitacions? heu mirat alguna coseta? Jo sóc dissenyadora, així que si voleu que us doni un cop de mà o voleu alguna opinió d'algú del sector... ja sabeu!

Abraçades a totesssss :-)
Avatar de l’usuari
Lluna2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Marieta » dv. set. 09, 2005 4:50 pm

Hola lleidatanes!!!

Que bé, al final ja som un grupet en aquest apartat del foro!!! Així ens podrem ajudar entre totes.


Però pel que estic veient des de que em decidit casr-nos i parlem amb la gent de restaurants, fotografs...és que mai trobaras res que agradi a tothom. Així que nosaltres em de pensar que aquell dia és el nostre i el de la nostra parella i que si a algú no li agrada el menú, que no mengi, i si no li agrada el detallet doncs que no l'agafi. Així de senzill.

Hi ha gent que ha anat a restaurants molt famosos i prestigiosos de Lleida i ha sortit decebut, en canvi una altres hauran anat al mateix lloc però a una altra boda i els haurà encantat. Per exemple fa uns 3 anys al castell d'albatarrec feien catering i a la boda de la meva amiga se'n va anar la llum per culpa d'una tempresta. Així que no van poder esclfar el menjar i el van servir fred. Un altre dia els hi van regalar un altre sopar.
EN canvi fa un any vam anar de convif¡dats al castell i vam menjar superbé. Ara tenen vuina propia i està tot fet al moment.

També he anat a la prats dos cops. La primera molt bé, a la segona no tant.

Així que nosaltres ens hem de precupar d'estar ben guapes, i que tothom s'ho passi la mar de bé. ÉS el nostre dia i ni el menjar, ni un cura soso, ni la pluja , ni les sogres ens el poden xafar.

Lluna, tu et cases el 9 de setembre?és que ara no ho recordo.

Avui m'he comprat una revista: NOVIAS de pasarela. Jo, quins vestits més bonics...me'l vull comprar ja...Encara que tots són tant xulos que no sabré quin quedar-me!!!


Molts besitos a totes
Avatar de l’usuari
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Petita » dl. set. 12, 2005 9:40 am

Bon dia guapes!!!! : sol : : sol : : sol :

Com ha anat el cap de setmana? Segur que bé oi? Pensant en lo poquet que ens queda ja!!!
Per cert...Marieta he buscat per tot arreu aquesta revista que dius i no l´he trobada, joooo Que es diu Novias de Pasarela? Pot ser hauria d´anar a un quiosc més gran, a lo millor tenen més varietat. Jo també la vull....ainnsss...quins nervis...vull mirar vestits ja!!!
On anireu vosaltes a mirar? Jo crec que primer aniré a Pronovias, perque tenen uns vestits molt bonics..i després aniré a... no ho sé..Aquesta botiga que dies LLuna2, com es deia? Tiara? Qué tal està? Que hi has anat? Jo no sé ni on está. A mi m´agradaria un vestit senzill però elegant, no sé, que no sigui gaire pompós....però ves a saber..igual me quedo un que no tingui res a veure amb lo que jo vull.
Quan el començareu a mirar?
Ostres, perdoneu-me...quin munt de preguntes!!! :-/
Per cert...acabo d´agafar una depressió quan he llegit l´apartat de Fotografía....Hi ha gent que ha pagat 1000 euros per un reportatge digital, amb dvd, amb cd, amb preboda, i jo qué sé quin munt de coses més....i no sé a vosaltres, però jo he de pagar 2.400 euros per un reportatge digital amb preboda i cd. Vídeo no en fem (a tot no arribem).
Com pot ser que hi hagi tanta diferència de preus entre 4 províncies????
Un beset per a totes: Lluna2, Marieta, Ilerda i Rosa :-))
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

Següent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants