Vestido de novia

Ens casem el pròxim any!!

Re: Vestido de novia

EntradaAutor: Bambina » dt. feb. 09, 2016 6:19 pm

SiaBrown Benvingudaaa!!! >.-<: >.-<:

Jo em caso al juliol i també començo a estar nerviosa! Des de que hem entrat al 2016 que noto més pressió... Ho portavem tot súper bé i ara ens estem començant a encantar amb el temps, ens hem de posar les piles JA.

Això que dius de refer el vestit de ta mare és ben maco! QUè més personal que reutilitzar un vestit tan i tan important? Jo pq la meva mare es va casar de curt i era prima com un fideu, o sigui que no tindria tela ni per fer-me un guant, però sino potser m'hauria plantejat fer-lo servir d'alguna manera, ja que la tela ja era del vestit de la meva àvia! Imagina si té història...

Ja ens aniràs explicant com evoluciona! Pero afanya't pq el maig és d'aquí res eh!!
Bambina
 
Entrades: 23
Membre des de: dl. maig 25, 2015 4:13 pm

Re: Vestido de novia

EntradaAutor: Iolins » dc. feb. 24, 2016 6:36 pm

Doncs a mi també em sembla una idea molt maca, SiaBrown! I per mi també hagués estat una núvia mooolt més pràctica però com que el meu futur no ho és tant... Hem hagut de fer un terme mig. De tota manera, sí que em vaig agafar el vestit amb un any d'antelació, el juny passat, per estalviar-me uns quants diners però vaja... Segueixen sent molts diners per un sol dia :t:t: Justament avui he reservat hora per la primera prova de vestit, que encara que queden 4 mesos, entre els 3 casaments que tinc abans que el meu, la setmana santa i els comiats... De caps de setmana, pocs de lliures! Ja anireu explicant cosetes...
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Vestido de novia

EntradaAutor: Bambina » dc. feb. 24, 2016 7:54 pm

Jo vaig fer la primera prova la setmana passada!! Quina il·lusió tornar a veure el vestit, és taaaan maco! I també vaig fer prova de pentinat, i ja tinc les sabates. Ara estic en cerca i captura d'arrecades, que no acabo de trobar res que m'agradi... Ala que dic "arrecades DE NÚVIA" em treuen unes coses més feas... Ja veig que em costarà!

Com son els vostres vestits?On els heu comprat? ::love::

Petons!!
Bambina
 
Entrades: 23
Membre des de: dl. maig 25, 2015 4:13 pm

Re: Vestido de novia

EntradaAutor: Iolins » dc. març 02, 2016 10:21 pm

Doncs el meu és d'Inmaculada García., el vaig comprar durant els dies d'outlet del juny passat, així que també una sensació curiosa tornar-lo a veure!! El meu és estil vintage més o menys, amb tires primes i a l'esquena tela transparent. I dissabte també vaig aprofitar per agafar les sabates, unes cunyes d'Eduard Castillo, comoditat ante todo :-)ok: També he de mirar arrecades però encara no m'hi he posat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Vestido de novia

EntradaAutor: Bambina » dl. març 07, 2016 5:30 pm

Iolins! jo també vaig anar a provar-me vestits a Inmaculada García aquells dies! Quedaven PRECIOSOS posats!! Segur que estaràs preciosa! ::love::

Jo em vaig comprar les sabates fa uens etmanes i també he optat per unes cunyes! Amb talons no arribo ni a l'església. A més, el sopar serà tipu cóctel, i necessito si o si estar còmoda! Les vaig comprar a El Tocador de la novia, vaig agafar unes bàsiques i me les decoraran a conjunt amb el vestit, em moro de ganes de veure-les!! :-))

i just avui he comprat les arracades!! Feia molt temps que les buscava i ha sigut amor a primera vista, més carregades del que buscava, però posades queden súper boniques!

Petonets!
Bambina
 
Entrades: 23
Membre des de: dl. maig 25, 2015 4:13 pm

Re: Vestido de novia

EntradaAutor: Iolins » dl. març 07, 2016 6:33 pm

Oooooh, molt bé, ja tens el pack complet. Jo al Tocador potser hi vaig per mirar algun detallet pels cabells. I les arracades també les he de buscar. Però bé, de moment ja tenim molta feina feta :-)ok: Les cunyes, per mi, molt més còmodes i també millor pel tipus de casament que dius i pel meu, que serà més rústic. Apa, que ja ens va quedant ben poc!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Vestido de novia

EntradaAutor: Bambina » dl. maig 02, 2016 6:25 pm

Holaaaa!!

Com ho porteu?

SiaBrown, et casaves aquest mes oi? Com van els nervis??
i la resta?? Tot a punt??

>.-<: >.-<: >.-<:
Bambina
 
Entrades: 23
Membre des de: dl. maig 25, 2015 4:13 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2016

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron