candy bar

Ens casem el pròxim any!!

candy bar

EntradaAutor: almanuvia » dg. des. 07, 2014 7:52 pm

>.-<: m'encanta la idea es xulisim, pero nomes som 25 invitats, i despres del pica pica dos plats i postre... i el ball serade dues hores, no crec que tinguin gana per menjar kandy bar.. que us sembla? :-/
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: candy bar

EntradaAutor: caribu89 » dl. des. 08, 2014 5:12 pm

almanuvia ha escrit:>.-<: m'encanta la idea es xulisim, pero nomes som 25 invitats, i despres del pica pica dos plats i postre... i el ball serade dues hores, no crec que tinguin gana per menjar kandy bar.. que us sembla? :-/


Almanuvia,
Aquest estiu vam anar a un casament que tenia Candy bar! No ho havia vist mai, pero em va semblar bona idea.
La gent acaba tipa del sopar/dinar, però després de la marxa de ballar hi ha molts que piquen.
Intentaré buscar la foto perque puguis veure com ho van fer ells.
Van posar palomites, xuxes tipo regaliz, i coses lleugeres per poder picar. Patates chips, nubes...Ells també hi van afegir un pastís, pero la veritat es que no es va menjar pq ningú volia ser el primer de desmontar-lo. Jo penso que també vull tenir un raconet per fer hi una candy bar, pero potser posant pastissos d'aquest de xuxes que venen com enganxats amb palillos de colors. Saps quins vull dir??

La veritat es que quan s'acaba la musica agraeixes que hi hagi alguna cosa per picar! Jijiji ( i més si és dolç!!)

Espero que et serveixi la info! Després investigo si puc compartir foto!
Explica que tenies tu pensat!
Petoooooons!
caribu89
 
Entrades: 8
Membre des de: dt. oct. 28, 2014 6:13 pm

Re: candy bar

EntradaAutor: caribu89 » dl. des. 08, 2014 5:21 pm

caribu89 ha escrit:
almanuvia ha escrit:>.-<: m'encanta la idea es xulisim, pero nomes som 25 invitats, i despres del pica pica dos plats i postre... i el ball serade dues hores, no crec que tinguin gana per menjar kandy bar.. que us sembla? :-/


Almanuvia,
Aquest estiu vam anar a un casament que tenia Candy bar! No ho havia vist mai, pero em va semblar bona idea.
La gent acaba tipa del sopar/dinar, però després de la marxa de ballar hi ha molts que piquen.
Intentaré buscar la foto perque puguis veure com ho van fer ells.
Van posar palomites, xuxes tipo regaliz, i coses lleugeres per poder picar. Patates chips, nubes...Ells també hi van afegir un pastís, pero la veritat es que no es va menjar pq ningú volia ser el primer de desmontar-lo. Jo penso que també vull tenir un raconet per fer hi una candy bar, pero potser posant pastissos d'aquest de xuxes que venen com enganxats amb palillos de colors. Saps quins vull dir??

La veritat es que quan s'acaba la musica agraeixes que hi hagi alguna cosa per picar! Jijiji ( i més si és dolç!!)

Espero que et serveixi la info! Després investigo si puc compartir foto!
Explica que tenies tu pensat!
Petoooooons!



Aquí tens la foto. Ells van posar palotes nubes, i cosetes lleugeres! També van tenir la brillant idea de posar xancletes!!
Al mitja nit no quedaven ni la meitat de les xancles als cistells!! Va ser molt bona pensada!! >.-<:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
caribu89
 
Entrades: 8
Membre des de: dt. oct. 28, 2014 6:13 pm

Re: candy bar

EntradaAutor: almanuvia » dl. des. 08, 2014 5:24 pm

wuau que macu !! ho van fer ells mateixos? que xuluuu, quantes hores va durar el ball, jo nomes som familia i farem 2 hores nomes, per aixo no se si despres de dues hores ja tindran gana.. pero es xulussim,.
lu de les sandalies ue llegit, i es molt bona pensada, perque les sabates fan un mal!! jiji >.-<:
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: candy bar

EntradaAutor: Náyade » dj. gen. 15, 2015 6:56 pm

Hola maques!!
Nosaltres també tenim aperitiu i dos plats mes postre pero faré candy bar amb xuxes. No vull posar massa cosa i que es quedi, però he comprat uns pots molt macos per ficar-hi xuxes :-))

Crec que quedará prou bé, ja us passaré les fotos!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm


Torna a: Bodas 2016

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants