VIATGE DE NOCES!

Ja ha arribat el dia!!

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: laviban » dt. nov. 18, 2014 2:31 pm

Hola chicas!

A nosotros nos estan haciendo presupuestos para:

- Nueva York - Rivera Maya
- Costa Oeste - Hawaii

Cuando tengamos precios ya os comentare :)
Imatge
Avatar de l’usuari
laviban
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dj. des. 27, 2012 12:55 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Maggie2014 » dt. nov. 18, 2014 8:30 pm

Hola chicas! ¿Cómo van las cosas?

¿Alguien tiene ya precios para ir orientando un poco? Me da miedo que las ilusiones de irnos super lejos se nos pasen rápido al ir descubriendo precios!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Sílvia85 » dt. nov. 18, 2014 9:13 pm

Hola Maggie 2014! Jo he anat a una agència de viatges i ja m'han donat els primers pressupostos. Ara n'estem esperant de 2 agències més!
Els que ens han donat:

- Nova York i Riviera Maya (en ple agost): 2200 euros per persona que inclouen: hotel de NY (només allotjament 4*) i trasllats (aeorport hotel-hotel aeroport) i Riviera Maya (5* tot inclòs amb els trasllats corresponents). Això sense comptar les excursions que van a part. En total són 12 dies (6 NY i 6 Riviera Maya).

- Singapur i Bali es dispara més (2600 per cap, amb només allotjament i esmorzar. Sense comptar tampoc excursions).

Vam descartar Costa Oest Americana (San Francisco, Los Ángeles, las Vegas, Gran Cañón, etc) perquè ja ens van dir que sortiria cap a 3000 per cap!!!!!!!! (sense comptar excursions).

Demà hem d'anar a una altra agència que ja ens tenen preparats els pressuspostos. Recordeu que jo em caso en ple mes d'agost, per tant, temporada alta. Si us caseu abans o després segurament ho trobareu més barat. Si teniu altres pressupostos poseu-los!
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Maggie2014 » dc. nov. 19, 2014 8:06 pm

Sílvia85 ha escrit:Hola Maggie 2014! Jo he anat a una agència de viatges i ja m'han donat els primers pressupostos. Ara n'estem esperant de 2 agències més!
Els que ens han donat:

- Nova York i Riviera Maya (en ple agost): 2200 euros per persona que inclouen: hotel de NY (només allotjament 4*) i trasllats (aeorport hotel-hotel aeroport) i Riviera Maya (5* tot inclòs amb els trasllats corresponents). Això sense comptar les excursions que van a part. En total són 12 dies (6 NY i 6 Riviera Maya).

- Singapur i Bali es dispara més (2600 per cap, amb només allotjament i esmorzar. Sense comptar tampoc excursions).

Vam descartar Costa Oest Americana (San Francisco, Los Ángeles, las Vegas, Gran Cañón, etc) perquè ja ens van dir que sortiria cap a 3000 per cap!!!!!!!! (sense comptar excursions).

Demà hem d'anar a una altra agència que ja ens tenen preparats els pressuspostos. Recordeu que jo em caso en ple mes d'agost, per tant, temporada alta. Si us caseu abans o després segurament ho trobareu més barat. Si teniu altres pressupostos poseu-los!


Moltíssimes gràcies per la info Silvia85!!! Déu n'hi do quins preus! Jo em caso a principis de setembre és a dir que em trobaré igual que tu, temporada alta! Em picava molt el tema costa oest així que...haurem de fer números i començar a estalviar (encara més!)
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: laviban » dj. nov. 20, 2014 8:57 am

Hola noies! A quines agencies esteu mirant el viatge? Nosaltres vam anar a viatges Carrefour pero la noia que ens va atendre era bastant seca, i quan li vam dir que voliem mirar viatge per principis de Juliol ens va dir que era massa d'hora ( pero igualment es va apuntar per fer-nos el presupost :star:: ) Creieu que es massa d'hora per anar mirant el viatge?
Imatge
Avatar de l’usuari
laviban
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dj. des. 27, 2012 12:55 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Maggie2014 » dj. nov. 20, 2014 9:55 pm

laviban ha escrit:Hola noies! A quines agencies esteu mirant el viatge? Nosaltres vam anar a viatges Carrefour pero la noia que ens va atendre era bastant seca, i quan li vam dir que voliem mirar viatge per principis de Juliol ens va dir que era massa d'hora ( pero igualment es va apuntar per fer-nos el presupost :star:: ) Creieu que es massa d'hora per anar mirant el viatge?


Hola! Jo encara no he anat a cap agència, però miraré també a Carrefour i al Corte Inglés, totes aquestes més conegudes. Si no em convenç miraré també agències online. L'any passat vam contractar un viatge a Zurich amb agència online i ens va sortir tot rodat, i molt millor de preu que una física o que agarnos-ho pel nostre compte.

Per una noia seca que trobes que no et tregui les ganes de mirar. Jo no crec que sigui d'hora tractant-se d'un viatge tan important i que t'hi gastes tants diners!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: ivanni7 » dj. nov. 20, 2014 10:36 pm

Hola chicas hoy me han dado presupuesto de costa oeste (los ángeles, las vegas y san francisco) 10 días, y 5 días en rivera maya: aprox 2600 x persona.
Japón (11días) + maldivas (4días) aprox 3600 x persona



A ver que más presupuestos nos dan;tenían pero Japón está cogiendo peso y me empieza a gustar la idea y acabar en las Malvinas es un lujo que sólo podremos darnos una vez en la vida

-|-)
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dv. nov. 21, 2014 10:48 pm

Hola guapes!!! Us comento :..:

Hem estat aquesta tarda a Halcón viajes y ens han fet 3 pressupostos, tots de Riviera Maya. Son 3 hotels diferents i el més car, amb 9 dies 7 nits,tot inclòs... 3000€ els dos!! Sense excursions, clar... pero ja ens ha semblat prou be.

L'altra opció son 13 dies 11 nits i no ens podia donar el preu pq deia q no li deixaba el programa...

Demà anem a nautalia. Estem super contents perque veiem que el preu esta dins del q els voliem gastar i en hotels de luxe superior i no se que... :-)0(-:

Ja passare a comentar com va demà!! Petons a totes ;.:love_:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Maggie2014 » ds. nov. 22, 2014 9:46 pm

Náyade ha escrit:Hola guapes!!! Us comento :..:

Hem estat aquesta tarda a Halcón viajes y ens han fet 3 pressupostos, tots de Riviera Maya. Son 3 hotels diferents i el més car, amb 9 dies 7 nits,tot inclòs... 3000€ els dos!! Sense excursions, clar... pero ja ens ha semblat prou be.

L'altra opció son 13 dies 11 nits i no ens podia donar el preu pq deia q no li deixaba el programa...

Demà anem a nautalia. Estem super contents perque veiem que el preu esta dins del q els voliem gastar i en hotels de luxe superior i no se que... :-)0(-:

Ja passare a comentar com va demà!! Petons a totes ;.:love_:


Uauuuu aquest preu està super bé oi?!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Maggie2014 » ds. nov. 22, 2014 9:49 pm

ivanni7 ha escrit:Hola chicas hoy me han dado presupuesto de costa oeste (los ángeles, las vegas y san francisco) 10 días, y 5 días en rivera maya: aprox 2600 x persona.
Japón (11días) + maldivas (4días) aprox 3600 x persona



A ver que más presupuestos nos dan;tenían pero Japón está cogiendo peso y me empieza a gustar la idea y acabar en las Malvinas es un lujo que sólo podremos darnos una vez en la vida

-|-)


La diferencia entre uno y otro es importante pero... lo importante cuando ya de inicio te gastas tanto dinero es hacer un viaje que sabes que te costará mucho hacer más adelante, no? Por eso me decantaría por Japón y Maldivas pero claro.... es mucho dinero!!! ¿Porqué tiene que ser todo tan caro? aishhhhh
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dg. nov. 23, 2014 8:45 am

A mí me están pasando precios de 4 noches en París + 8 noches en Isla Mauricio, y aproximadamente se van a 5200 € los dos....

Estoy esperando más presupuestos...

Lo cierto es que Japón debe ser mágico, pero a nosotros ya nos va a costar pagar la boda, vamos....que habrá que pedir crédito....como para pasarnos demasiado con el viaje de novios.....

Ojalá podamos viajar más adelante, cuando sea simplemente ése el gasto, y no viaje más boda + fotos + ropa + jajajajajajajaja

¡¡Aprovechad las que podéis!!
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dg. nov. 23, 2014 1:43 pm

Claro las que podáis aprovechar hacedlo!!

Nosotros pagamos todo sin pedir crédito ni nada, por eso el presupuesto no es ilimitado... lo que nos sobra es para el viaje y como no cuento con recaudar nada el dia de la boda, no me quiero pillar los dedos :star::

Al final no pudimos ir ayer a Nautalia porque estaba cerrado... según por internet nos sale por 2500€ >.-<:

Os sigo contando!! :..:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Iolins » dg. nov. 23, 2014 4:42 pm

Náyade ha escrit:Claro las que podáis aprovechar hacedlo!!

Nosotros pagamos todo sin pedir crédito ni nada, por eso el presupuesto no es ilimitado... lo que nos sobra es para el viaje y como no cuento con recaudar nada el dia de la boda, no me quiero pillar los dedos :star::

Al final no pudimos ir ayer a Nautalia porque estaba cerrado... según por internet nos sale por 2500€ >.-<:

Os sigo contando!! :..:


Jo estic com tu, Náyade! Anar mirant d'estalviar el que pugui però volem comptar amb els diners que tenim i pensar que per ara ho paguem tot nosaltres i si els convidats no ens donen res, cap problema! Jo em sento més tranquil·la d'aquesta manera :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dg. nov. 23, 2014 7:06 pm

Clar, es que es aixi! No comptar amb res i si donen algo sera benvingut!

A mí la meva familia em regala els anells i una amiga les sabates. Així que no em donarán diners, i millor.

Com que no sé si em donaran algo, no compto amb res i m'ho pago tot jo, i passo d'agafar un viatje de 6000€ perque no els tinc jaja si els tingués está clar que si!! Pero no es el cas :-/

Sigui quin sigui el desti, el que importa es que hi anem amb el nostre maridet i ha de ser especial!!! =0-0-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: almanuvia » dg. nov. 23, 2014 10:53 pm

http://www.dominicanatours.com/asp/index.asp?lang=ES

aquesta web son molt economics, si voleu fer un cop d'ull, aa i ningu parla de cuba?? es precios!!
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Iolins » dg. nov. 23, 2014 11:17 pm

Náyade ha escrit:Clar, es que es aixi! No comptar amb res i si donen algo sera benvingut!

A mí la meva familia em regala els anells i una amiga les sabates. Així que no em donarán diners, i millor.

Com que no sé si em donaran algo, no compto amb res i m'ho pago tot jo, i passo d'agafar un viatje de 6000€ perque no els tinc jaja si els tingués está clar que si!! Pero no es el cas :-/

Sigui quin sigui el desti, el que importa es que hi anem amb el nostre maridet i ha de ser especial!!! =0-0-)


A mi els meus pares em pagaran el vestit, per la qual cosa tampoc vull que sigui excessivament car i tampoc comptaré amb més diners. La resta, tot nosaltres i el que ens puguin donar els convidats tornarà al compte d'estalvis d'on hauran sortit els diners del casament. El viatget, intentar que no sigui hiper car, també!

almanuvia ha escrit:http://www.dominicanatours.com/asp/index.asp?lang=ES

aquesta web son molt economics, si voleu fer un cop d'ull, aa i ningu parla de cuba?? es precios!!


Doncs Cuba també és una bona idea i pel que veig no surt car. El que passa és que jo tenia en ment una altra mena de combinat però bé, un cop vegi per quant em surt el casament, potser em repenso el tema viatge i en faig un de més humil i tan contenta *.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: ivanni7 » dc. nov. 26, 2014 12:28 pm

[quote="Náyade"]Claro las que podáis aprovechar hacedlo!!

Nosotros pagamos todo sin pedir crédito ni nada, por eso el presupuesto no es ilimitado... lo que nos sobra es para el viaje y como no cuento con recaudar nada el dia de la boda, no me quiero pillar los dedos :star::

Al final no pudimos ir ayer a Nautalia porque estaba cerrado... según por internet nos sale por 2500€ >.-<:

Os sigo contando!! :..:[/quote




Nosotros ttambién lo pagamos todo lo positivo de mirar precios con tiempo de antelación es saber realmente si llegaremos al final y hacer números. Importante es que es el primer viaje de casados y que donde sea será bonito y único.
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. des. 01, 2014 7:41 pm

¡Hola chicas!

Nosotros también lo pagamos todo solos! Hace años que vivimos juntos y nunca hemos pensado en pedir nada. La verdad es que yo no cuento con lo que nos devuelvan pero sí que espero recuperar algo! Al menos parte del cubierto, ¿no? Bueno, supongo que depende del invitado, cada uno da lo que puede...

En fin, nosotros aún no hemos empezado seriamente a mirar agencias, voy entrando al hilo para ver cómo vais las demás. Lo que sí que me han recomendado contratarlo con El Corte Inglés por garantías. Supongo que es porque lleva muchos años pero que con cualquier agencia sale bien. ¿Alguna conoce el tema? Me dará más confianza contratarlo con agencia para ir sobre seguro pero tampoco quiero que se queden una pedazo de comisión!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dt. des. 02, 2014 3:19 pm

Bueno noies, nosaltres ja ho tenim gairebé pensat. Vam anar a Nautàlia aquest dissabte i la veritat que tot genial, ens van atendre molt be i els preus que ens donaven eren molt interessants neu:-D

Agafarem Riviera Maya, 9 dies 7 nits, marxant el 27 d'abril fins al 5 de maig, i a l'hotel Royal Suites Yucatán by Palladium. És el que més ens han recomanat i més exclusiu, només es per a adults (important, per no estar amb nens per allà, i estar més tranquilets), jacuzzi a l'habitació i entrar a tot el recinte de hotels Palladium amb la pulsereta :-))

Hem entrat a un foro (no sé si ho puc posar aquí) de viatgers i allà em pogur llegir un munt de recomanacions d'hotels, excursions, etc, que ens aniran genial neu:-)

Així que no ho tenim reservat però gairebé ja si!!!! I contenta de treure'm aquest pes de sobre i d'anar-hi amb el meu maridet :-)) :-)) :-))
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: alai13 » dt. des. 02, 2014 4:07 pm

Nosaltres tambe hem reservat a nautalia al final. Tenen uns preus super bons
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron