Casament en divendres festiu

Ja ha arribat el dia!!

Casament en divendres festiu

EntradaAutor: miranau » dl. feb. 24, 2014 10:31 pm

Hola!
Sembla que finalment ens ha agradat un restaurant, Espai Can Pagès! >.-<: >.-<: Però només divendres i diumenges fan un únic casament; els altres dies fan un al matí i un a la nit. Tot i que ens han dit que no es veuen, ens fa una mica de cosa... i com vindrà bastanta gent de fora, haviem pensat, per poder estar només nosaltres, fer-ho un divendres que fos festiu... pensàvem el divendres de setmana santa o l'1 de maig... què penseu? Són molts inconvenients? No només per la gent que vingui, sinó pel tema perruqueria, etc... Estic feta un embolic, i quan més ho parlem amb la parella, més ens emboliquem i no anem a parar enlloc!!! :star:: :star:: A veure si ens podeu ajudar!!!
Moltes gràcies!!!
miranau
 
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 24, 2014 10:26 pm

Re: Casament en divendres festiu

EntradaAutor: alai13 » dt. feb. 25, 2014 4:44 pm

No se pas que dir-te d'aixo dels inconvenients
nosaltres primer tambe vem pensar en casarnos un divendres (no haviem pensat en un festiu) i les inconvenients per la gent que treballa ens van tirar enrere
en cas de ser festa lo unic seria aixo que dius de trobar tots els proveidors que et suministren pero tenint en compte que es fan bodes en diumenge aixi a priori no imagino que hi puguin haver molts problemes.
a veure si alguna nuvia veterana ho sap millor

felicitats per la elecció del lloc! nosaltres estem casi casi decidits, encara hem de valorar un parell mes pero n'hi ha un que ens encanta
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Casament en divendres festiu

EntradaAutor: cristina2014 » dc. feb. 26, 2014 12:12 am

Hola guapa jo em caso en divendres (no festiu) i no estic tenin problemes. Si q es cert q algunes perruqueres o estilistes poden cobrar un extra x festiu com els diumenges. No se si vols fer religiosa pero pensa q en semana santa no casen! Un petonet!
Imatge
Avatar de l’usuari
cristina2014
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 692
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 8:35 pm

Re: Casament en divendres festiu

EntradaAutor: CrisyJuanan » dc. feb. 26, 2014 6:55 pm

Hola guapa jo hem caso en divendres i tampoc estic tenint problemes, el tema de festiu no et puc ajudar, pero suposo que si la gent es casa en diumenge deu ser que no hi ha molts inconvenients.
Un peto!
Imatge
Avatar de l’usuari
CrisyJuanan
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 508
Membre des de: dg. juny 09, 2013 5:42 pm

Re: Casament en divendres festiu

EntradaAutor: miranau » dc. feb. 26, 2014 7:17 pm

Moltes gràcies guapes!!! El casament és pel civil, espero que no facin vacances!!!
miranau
 
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 24, 2014 10:26 pm

Re: Casament en divendres festiu

EntradaAutor: miranau » dj. feb. 27, 2014 3:32 pm

Eiiii!!! Ningú s'ha casat en festiu??? M'aniria bé per saber quins problemes s'han trobat i com s'ho han arreglat!!!
Gràcieees!
miranau
 
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 24, 2014 10:26 pm

Re: Casament en divendres festiu

EntradaAutor: Maggie2014 » ds. oct. 25, 2014 11:34 am

miranau ha escrit:Eiiii!!! Ningú s'ha casat en festiu??? M'aniria bé per saber quins problemes s'han trobat i com s'ho han arreglat!!!
Gràcieees!



Ho sento miranau. No et puc ajudar. Jo em casaré en divendres però no festiu. Espero que ningú tingui problemes per sortir una miqueta abans de la feina! És lo únic que em preocupa... Quan començem a repartir invitacions a veure què ens diu la gent...
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Casament en divendres festiu

EntradaAutor: Iolins » dg. oct. 26, 2014 11:39 pm

A mi també m'interessarà saber-ho, a veure si ha estat el cas d'alguna núvia. D'entrada, l'únic que se m'acut és el tema perruqueria però penso que sempre i quan s'ajuntin uns quants convidats, segur que la perruqueria estaria disposada a obrir i en el cas de la núvia deu ser pactar-ho abans i ja està! Del tema cerimònia civil legal m'han dit al restaurant que tampoc passaria res, suposo que és similar a la gent que es casa en diumenge!
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm


Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
cron