Vestit!!!

Ja ha arribat el dia!!

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: _eva_ » dc. oct. 22, 2014 4:40 pm

Hola noies!!

Náyade a mi m'agrada molt la idea de coll de barca + mànigues, pero també és veritat que un escot bonic d'esquena és espectacular!! =0-0-) =0-0-) El meu consell és que te'ls tornis a provar els dos, sense pensar en la diferència dels 500 €, i només judgis per com et vegis i sobretot per com et sentis amb els vestits! *.-o-o.*

Te'ls pots probar els dos a la mateixa tenda?
Avatar de l’usuari
_eva_
 
Entrades: 21
Membre des de: ds. oct. 04, 2014 3:33 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dc. oct. 22, 2014 4:43 pm

Oyeeee, pues a mí me llama eso de un grupo privado para ver los vestidos y tal jajajaja ya se llama whats , line, facebook jajajajaja

Tienen que ser preciosos los dos :) Supongo que el tema, cuando empezamos con los vestidos, es determinar qué nos GUSTA, pero....al mismo tiempo NOS QUEDA BIEN.....Porque claro, a las modelos todo estupendísimo jajaja pero luego debemos encontrar nuestro tipo de vestido ideal...
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Iolins » dc. oct. 22, 2014 4:52 pm

Difícil tria d'entre les fotos que has passat, Náyade! La veritat és que tots els models que has enviat són preciosos. Potser pel meu estil em quedaria amb els tirants últims perquè m'encanta l'esquena i l'escot de davant també. Però vaja... Tots dos vestits deuen fer una esquena molt maca, em dóna la sensació. O sigui que fes cas a l'Eva i torna per emprovar-te'ls a veure què! :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 22, 2014 5:18 pm

Per sort els dos vestits estàn a una mateixa botiga, com dic, me'ls vaig emprovar seguits!!!! *.-o-o.*

Per una banda m'encanta l'escotàs del de tirants, es espectacular per darrera i em queda genial, no ho dic en plan tirant-me flors, però l'esquena la tinc bé, sense ossos protuberants ni martes rares, i per aixó vull explotar una mica l'esquena jeje.

El de barca també es espectacular per darrera, es més bé romàntic que sexy, pero també m'escau =0-0-)

Lo del grup de Whatsapp jo tampoc ho descarto eh!!!! ::0ov0o::

I lo del tema que ens quedi bé, s'ha de tenir en compte eh!! Perquè hi ha formes de cos que amb segons quins vestits no quden bé... jo soc "normal", vull dir que no estic grassoneta pero tampoc soc una figura de diva ::0ov0o:: Tinc cintura fina pero caderes! I pensava que m'anirien bé els vestits princesa, que t'agafen de la cintura i després són molt amples, pero no, em vaig adonar que em podia posar alguna cosa més ajustadeta i lluir el meu cos!! Pero tampoc un sirena molt extremat perque llavors si que se'm veu un cul enorme jajaja.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dc. oct. 22, 2014 5:59 pm

si us animeu, creo un grup secret de facebook! m'envieu privat amb el vostre nom d'usuari a facebook.
aquest grup nomes seria visible pels usuaris que l'administrador del grup agrega.
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dc. oct. 22, 2014 6:03 pm

Mensaje privado enviado!!!

>.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.*
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Iolins » dc. oct. 22, 2014 8:56 pm

Encara em queda molt per mirar vestit però m'hi apunto : ban :
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: SamTR488 » dj. oct. 23, 2014 6:09 pm

Vinc de reservar el meu vestiiiiiiiiittttttt!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: =0-0-)
Don't worry, Be Happy
Avatar de l’usuari
SamTR488
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. abr. 13, 2014 8:09 am

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dj. oct. 23, 2014 8:43 pm

Uiii volem fotooo
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Iolins » dv. oct. 24, 2014 7:40 am

Moltes felicitats, Sam! :-///: : sol : una cosa menys, ja!
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dv. oct. 24, 2014 1:28 pm

Felicitats Sam!!!!!! :-)ok: Quina emoció i quin pes et treus de sobre!!! :-)0(-:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dv. oct. 24, 2014 3:00 pm

SamTR488 ha escrit:Vinc de reservar el meu vestiiiiiiiiittttttt!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: =0-0-)



Ostras que emoción debe dar !!!

¡Enhorabuena!

Yo que no tengo aún ni fotógrafo!!! jajajaja creo que vamos un poco tarde....ains
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Maggie2014 » ds. oct. 25, 2014 11:31 am

Noies! Em caso al setembre i encara no he anat a cap botiga a mirar.... De moment només vaig agafant idees per internet. L'altre dia una amiga em va dir que ella ja tenia el modelet sencer per la meva boda! Se l'havia anat a comprar de la il·lusió que li va fer quan li vaig dir que volia que anéssin amb vestit llarg (és casament de tarda nit). jajajajja
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Iolins » dg. oct. 26, 2014 12:54 am

Maggie2014 ha escrit:Noies! Em caso al setembre i encara no he anat a cap botiga a mirar.... De moment només vaig agafant idees per internet. L'altre dia una amiga em va dir que ella ja tenia el modelet sencer per la meva boda! Se l'havia anat a comprar de la il·lusió que li va fer quan li vaig dir que volia que anéssin amb vestit llarg (és casament de tarda nit). jajajajja


Jajaja! Igualet que la meva cunyada! Només dir-li que ens casàvem i avisar-los que faltaven 2 anys ja ens va dir que ja tenia un vestit mirat :.0.-0.: Tant ella com la meva germana segur que triaran vestit abans que jo, m'hi jugaria el que sigui ::0ov0o::
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dg. oct. 26, 2014 8:38 am

Bueno, después de mi crónica vía face sobre la prueba de ayer en Pronovias, he decidido mirar también otras firmas :)

He empezado con Luna Novias y Aire....y veo que se pueden mirar ambas colecciones en una tienda de Viladecans, que creo recordar tenía, además, buenas referencias :)

¿Alguna idea más de colecciones que pueda ver?

No me van los modelos sirena.... jejejeje
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Maggie2014 » dg. oct. 26, 2014 9:52 am

Iolins ha escrit:
Maggie2014 ha escrit:Noies! Em caso al setembre i encara no he anat a cap botiga a mirar.... De moment només vaig agafant idees per internet. L'altre dia una amiga em va dir que ella ja tenia el modelet sencer per la meva boda! Se l'havia anat a comprar de la il·lusió que li va fer quan li vaig dir que volia que anéssin amb vestit llarg (és casament de tarda nit). jajajajja


Jajaja! Igualet que la meva cunyada! Només dir-li que ens casàvem i avisar-los que faltaven 2 anys ja ens va dir que ja tenia un vestit mirat :.0.-0.: Tant ella com la meva germana segur que triaran vestit abans que jo, m'hi jugaria el que sigui ::0ov0o::


M'estic agobiant ja! Hauré de començar a demanar cita a botigues sí o sí!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dg. oct. 26, 2014 10:04 am

Maggie2014 ha escrit:
Iolins ha escrit:
Maggie2014 ha escrit:Noies! Em caso al setembre i encara no he anat a cap botiga a mirar.... De moment només vaig agafant idees per internet. L'altre dia una amiga em va dir que ella ja tenia el modelet sencer per la meva boda! Se l'havia anat a comprar de la il·lusió que li va fer quan li vaig dir que volia que anéssin amb vestit llarg (és casament de tarda nit). jajajajja


Jajaja! Igualet que la meva cunyada! Només dir-li que ens casàvem i avisar-los que faltaven 2 anys ja ens va dir que ja tenia un vestit mirat :.0.-0.: Tant ella com la meva germana segur que triaran vestit abans que jo, m'hi jugaria el que sigui ::0ov0o::


M'estic agobiant ja! Hauré de començar a demanar cita a botigues sí o sí!



jajajajajajaja Tranquila..... Fotógrafo ya tienes? yo me estoy agobiando con eso! Porque mi pareja apenas tiene algo de tiempo libre cada 15 días, y me estoy estresando por si luego me gusta alguno (de los que tenemos en lista de Can Ribas) y resulta que ya NO tiene el día !!! : sgra :

El vestido, en teoría con 7-8 meses antes hay suficiente...Si te decides pronto xDDDDD
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Maggie2014 » dg. oct. 26, 2014 11:59 am

jajajajajajaja Tranquila..... Fotógrafo ya tienes? yo me estoy agobiando con eso! Porque mi pareja apenas tiene algo de tiempo libre cada 15 días, y me estoy estresando por si luego me gusta alguno (de los que tenemos en lista de Can Ribas) y resulta que ya NO tiene el día !!! : sgra :

El vestido, en teoría con 7-8 meses antes hay suficiente...Si te decides pronto xDDDDD[/quote]

7-8 meses significa YA! Fotógrafo sí. Lo tenía en la lista como lo siguiente después de restaurante. En 3 semanas lo he cerrado porque lo que hize fue que miré los portfolios en las páginas web y pedí presupuestos por mail y teléfono sólo a los que me gustaban. Entonces ya visité solamente a los 2 que me encajaban (más o menos). Y me decidí por el trato que tuvimos en la reunión.
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dg. oct. 26, 2014 2:46 pm

Noies jo ja vaig tard!!! Amb vestit. Em queden 6 mesos :--( pero aquesta setmana decideixo si o si!!! El problema es que treballo a cop de telèfon i mai sé quan treballaré...

Jo recomano Luna novias, Alma novias, white one, aire...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dg. oct. 26, 2014 4:09 pm

Náyade ha escrit:Noies jo ja vaig tard!!! Amb vestit. Em queden 6 mesos :--( pero aquesta setmana decideixo si o si!!! El problema es que treballo a cop de telèfon i mai sé quan treballaré...

Jo recomano Luna novias, Alma novias, white one, aire...



¡Me las apunti para mirar sus webs!

Aire me ha chiflado!!!
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant