Vestit!!!

Ja ha arribat el dia!!

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dl. oct. 13, 2014 2:39 pm

Jo espero a dijous a veure que veig a victoria que sino ja anava directament i encarrego el meu qie tinc vist perque com mes hi penso mes clar ho tinc
m'agrada m'agrada m'agrada moltissim!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 13, 2014 10:34 pm

Alai a mi em passa una cosa semblant... comparo tot el que m'emprobo amb el que em va agradar... no se que fer!!

Tinc noticies!!! Dijous vaig a Blanco y Negro del Prat, per canviar i veure altres vestits. La meva mare insistia i bueno, no perdo res. La noia m'ha semblat molt sincera... encara que potser una mica dura i mirantt sempre el prestigi de la botiga... no se aixo a mi no em fa molta gràcia... pero ja veurem q tal!!

Dilluns que ve vaig a Victoria de nou aviam si em decideixo ja del tot!! : ban :
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: rosa.tejada88 » dc. oct. 15, 2014 9:11 am

Sam!!!

Com va anar a vinzenz novias??
rosa.tejada88
 
Entrades: 11
Membre des de: dj. oct. 09, 2014 4:11 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dj. oct. 16, 2014 8:48 pm

Hola noies que tal?? Com porteu el tema del vestit?? >.-<:

Jo no gaire bé... avui he estat al Prat i molt millor del que em pensava, m'he emprovat força vestits pero no he trobat el meu :-(

La meva mare em diu que ja no sé ni el que vull, i es que d'un m'agrada una cosa i de l'altre m'agrada altra... estic feta un bon lio i al final ni vestit ni res. M'he desanimat força perque no trobo el meu estil :star::

Aixó será molt més difícil del que jo habia pensat!! :-/
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Iolins » dv. oct. 17, 2014 1:43 pm

Náyade, tranquil·la que ja l'acabaràs trobant. Jo també sóc molt indecisa i ja temo el moment de mirar vestit :.0.-0.: Sort que encara em falta molt. Però vaja, estic segura que tampoc tindré cap amor a primera vista amb un vestit, perquè ja em conec...! Tocarà emprovar i emprovar i donar la tabarra a les botigueres, jejeje. Però escolta, només és un cop a la vida, així que millor estar-ne segura. Ànims i ja aniràs explicant! :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: _eva_ » dv. oct. 17, 2014 3:00 pm

Náyade tranquila que acabaràs trobant el teu vestit!!

Jo la veritat és que he tingut molta sort i si que vaig tenir un flechazo :··;..: :··;..: després vaig anar a una altra tenda a mirar i me'n vaig probar un munt i molt macos, però no parava de tenir el meu vestit al cap... i no m'ho he pensat més, l'he reservat! Náyade crec recordar que en un post anterior parlaves de que no paraves de comparar els vestits que t'emprovabes amb un que t'havia agradat molt, jo crec que això és una senyal!! >.-<:
Avatar de l’usuari
_eva_
 
Entrades: 21
Membre des de: ds. oct. 04, 2014 3:33 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dv. oct. 17, 2014 8:04 pm

A mi tambe em passa q tots els vestits el comparo amb un que em te enamorada...
es mes quan somio o penso en la boda em veig amb aquell vestit...
crec q no em marejare mes a mirar i la setmana vinent anire a reservar ja aquell!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dv. oct. 17, 2014 10:09 pm

Gràcies a totes pels ànims!!! *.-o-o.*

Dilluns aniré a Victoria un altre cop i sino crec que m'agafaré un que vaig veure ahir... ara donant-li voltes crec que és el que més m'agrada i el que millor em queda, que aixó també es important!! Pero em vaig emprovar tants que ja tenia un cacao al cap... que tela marinera!!! :star::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Vanesa31 » ds. oct. 18, 2014 4:46 pm

Hola Noies, La veritat es que esteu una mica lluny de mi pero la veritat es que vaig tindre una experiencia semblant, fins que vaig trobar una tenda a tarragona que va ser la clau. Treballen amb Oresposa y Cosmobella preus desde 600 a 1500€ y meravellosos.
Aquesta temporada es porta molt léstil princesa que jo que soc prima, tambe volia algo aixi.
La noia es un encant, va estar per mi per tot el que necesites, fins que veient el meu estil hem va probar un vestit que jo no habia escollit y es el meu vestit, vaig comencar a plorar d'emocio... vaig saber que era el meu vestit!!!! no m´ho vaig pensar i ja el tinc encarregat!!!!
Hem va deixar amb el meu vestit posat i sorpresa.... va portar unes copes de cava x totes les que erem alli!!! Un experiencia inoblidable, estic desitjant tornar quan arribi el meu vestit!!!!!
La tenda es nova y es diu BeautifulBride, de veritat que el tracte va ser inmillorable!!!! Ja se que us agafa lluny pero val la pena.
Sort noies!!!!
Vanesa31
 
Entrades: 1
Membre des de: ds. oct. 18, 2014 4:35 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dl. oct. 20, 2014 8:51 am

¡Buenas!

¿Alguna se casa en noviembre?

Estoy mirando webs y tal....y ando perdidísima.... :t:t:

No conozco diseñadores, y aparte de Pronovias, Rosa Clará y alguno más.....No sé dónde buscar....

Justamente parece que 2015 es 'época de sirenas'.....porque la mayoría de vestidos que veo son de ese estilo....

¿Recomendaciones?

Espero que no haga mucho fresco a mediodía a principios de noviembre.....así que sería un vestido 'normal', y luego alguna cosilla encima, tipo chaquetilla de esas que he visto....o manguitas de encaje o similar....

¡Gracias!
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 20, 2014 12:03 pm

Vero! No te preocupes que seguro encuentras tu vestido! Yo no me preocuparía por lo del frío, piensa que siempre puedes comprarte una chaquetilla típica de novia -|-) Piensa que también los vestidos abrigan un montón, al menos los que yo me he probado.

Me caso en Abril así que te entiendo. Yo estoy evitando coger un palabra de honor por eso, y si al final es palabra de honor, me cogeré una chaqueta o como se llame, para el fresco :-)

Sobre los diseñadores y demás, tú ves a una tienda que tenga varias marcas y a partir de ahí vas mirando, también según el presupuesto que tengas pues puedes mirar outlets o tiendas normales que tienen más variedad aunque si son marcas son más caros.

Suerte!!!! :-)ok:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 20, 2014 12:05 pm

Què tal les noies que vau anar a Nuvies Victoria??? Us van atendre bé??? *.-o-o.*

Jo vaig aquesta tarda així que desitgeu-me sort que vull escollir ja!!!! :-(
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dl. oct. 20, 2014 12:08 pm

¡Gracias Náyade!

Por cierto ¿cómo se 'cita' algún comentario? jajajaja juer que novata voy....

Tiendas por el Vallés Occidental así que tengan de varias marcas, alguna que recomendéis? O Barcelona ciudad...

Me he tirado un rato mirando, y de Aire (no sé sus precios, hay algunos que me gustan, de Pronovias también, y de two de Rosa Clará también....

Vamos....son las marcas que voy mirando jajaja creo que me van a gustar muuuuuuuchos... que dilema :star::

Y sí, miraré vestidito normal, y luego algo por encima, como dices :)
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 20, 2014 2:30 pm

Vero yo tampoco sé citar!! :star:: Desde que han cambiado el foro, no tengo ni idea...

Sobre las tiendas, ni idea, yo he mirado por el Baix Llobregat que es mi zona. Aire ronda los precios 1500-2000 y pico €, luego dentro de la marca hay varias "calidades" así que supongo que habrá de más caros.

Yo desde luego he apostado por Luna Novias, son vestidos preciosos y no muy recargados, elegantes (no todos pero sí la mayoría) y unos precios que oscilan entre 1100 y 1700€ máximo, que es lo que yo máximo quiero gastarme (que no está el horno pa' bollos :t:t: ).

A ver de aquí a un rato cómo me va... he fichado un par de vestidos que me gustaron en la otra tienda, a ver si me dicen el precio y no me caigo de espaldas :-)0(-:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Gemminha » dl. oct. 20, 2014 2:52 pm

Hola noies!! Jo encara no he començat a mirar, ja que em caso al Juliol de l'any vinent i no em vull agobiar, així que he demenat cita a les principals marques a primers de Juliol. No obtsnat això, m'agradaria saber si alguna de vosaltres coneix per Barcelona alguna tenda que disposa de la col·lecció de 2015 de Pepe Botella.

Gràcies!!! :-)(-:
Gemminha
 
Entrades: 3
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 1:51 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Iolins » dl. oct. 20, 2014 4:17 pm

Hola, noies!

No sé si us hauran contestat per una altra banda però per si de cas...
Por cierto ¿cómo se 'cita' algún comentario? jajajaja juer que novata voy....

Per citar, heu de clicar la paraula 'Quote' i escriure enmig, just on us deixa el cursor automàticament.

Això del vestit ho veig molt cru, jeje. A la desfilada de fira nuvis només me'n va agradar un i tampoc em convencia del tot :star:: Sort que puc esperar bastant, a veure si veig col·leccions diferents i també emprovant-t'ho ja es deu veure diferent. Per ara, així per Internet, m'ha agradat bastant Jordi Dalmau però deu ser caret i no el voldria ni massa clàssic ni massa atrevit, ja s'anirà veient!
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dl. oct. 20, 2014 5:37 pm

Ay Lolins....disculpa mi torpeza, pero...¿clickarla dónde? No veo esa palabra jajajajaja :-/
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 20, 2014 5:37 pm

Bueno noies, no hi ha hagut sort! Hi he anat per res :-(
M'he emprovat el mateix que em va agradar desde el primer dia pero tot i això no estic convençuda al 100%... :-/ També he vist que els que tenen estil grec m'agraden, pero els veig massa sosos...

He agafat hora per demà a la botiga del Prat un altre cop, només m'emprovaré 3 o 4 i llestos.

Sino m'han dit que hi ha la Victoria 2 a Sant Boi que té la marca White One que ès més econòmica i he estat xafardejant avui i hi veig molts vestits del meu estil!! >.-<:

Aviam si hi ha sort.

Un petonàs a totes!!! :-()-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dl. oct. 20, 2014 5:39 pm

Jo, Náyade, que pena.... Pero si no estabas convencida al 100%, mejor no precipitarte....

Ya nos contarás qué tal en esas dos tiendas y esa colección que nombraste :)
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 20, 2014 6:00 pm

Jo, Náyade, que pena.... Pero si no estabas convencida al 100%, mejor no precipitarte....

Ya nos contarás qué tal en esas dos tiendas y esa colección que nombraste :)

Pues sí, muchas gracias!! A ver si acierto de una vez y tacho el tema "vestido" de mi laaaaaaaaaarga lista de cosas pendientes por hacer...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants